Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001092-a 06e5f4846dfb4b60b6071b08e2dc6d73
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Придбання персональних комп'ютерів - 5 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, пр. М. Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів з моменту приймання-передачі Товару та підписання Сторонами видаткової накладної, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШУНДРІЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3002415039
Переможець 50 000,00
UAH
21 січня 2020 13:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 13:53