Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі, натуральний мед) – 2 лоти
Очікувана вартість
1 307 500,00 UAH
UA-2020-01-21-001090-c 6b2ffb9642664283b697d1560291722c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губай Світлана Василівна

380382794726
380382794755
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Вебсайт: http://osvita.khm.gov.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Губай Світлана Василівна
380382794726,380382794755
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 307 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі, натуральний мед) – 2 лоти

Тендерна документація

21 січня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 10:41
ТД яйця, мед 21.01.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поставки товару
Дата подання: 21 січня 2020 12:30
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:39
Ми маємо можливість поставити Вам мед в 28 закладів, суть питання в тому якщо 500кг поділити на 28 в середньому виходить по 15кг в один заклад, чи можна за раз згідно Вашої заявки все завезти і просто очікувати від Вас розрахунку, мед місця багато не займає протягом року не псується та добре витримує перепади температур.???
Відповідь: Дякуємо за запитання. Вашу прозицію розглянуто. Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації (п.2 додатку №2) зазначено, що Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями до комори кожного закладу у період дії договору відповідно до наданих заявок. Ця умова є обов'язковою.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-04-000011 ● 6e76e6ac911e43ccb6e62b0b3177b2fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2020 № 6
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.02.2020 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-01-21-001090-с 21.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лот 2 Продукція тваринництва та супутня продукція (натуральний мед) відмінено з недостатньою кількістю учасників.

2020-02-27 10:51:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині визначення розміру тендерного забезпечення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Продукція тваринництва та супутня продукція» (Яйця курячі)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,06 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Аукціон

Початок: 06 лютого 2020 14:33
Закінчення: 06 лютого 2020 14:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500000 шт
Яйця курячі
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

ЩОДО ПОДАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДОЗВОЛУ
Дата подання: 24 січня 2020 12:53
Дата відповіді: 28 січня 2020 18:05
Згідно Тендерної документації на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів. Оскільки яйця це продукт тваринного походження, прошу роз'яснити, чи необхідно подавати саме експлуатаційний дозвіл на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів. Прошу надати конкретну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Отже, відповідно до вказаного Закону, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати зазначений експлуатаційний дозвіл, якщо інше не передбачено ч.2 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яцина Оксана Миколаївна 795 000,00
UAH з ПДВ
647 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАНДЕМ ТРЕЙДІНГ 870 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:26
податкова
13 лютого 2020 17:26
мвс
07 лютого 2020 13:10
оновлена пропозиція
05 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:26
якісні.pdf
05 лютого 2020 15:26
Реєстр.pdf
05 лютого 2020 15:26
пропозиція і договора.pdf
05 лютого 2020 15:26
документи.pdf
05 лютого 2020 15:26
G7024.20.7z
05 лютого 2020 15:26
G7023.20.7z

Публічні документи

05 лютого 2020 17:07
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:04
Копія медичної книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яцина Оксана Миколаївна

ТОВ ТАНДЕМ ТРЕЙДІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яцина Оксана Миколаївна
#2650403688
Переможець 647 500,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 09:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яцина Оксана Миколаївна
#2650403688
647 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 10:27
44 яйця.pdf зміни до договору
25 березня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 08:14
13 яйця.pdf зміни до договору
20 січня 2021 07:57
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 08:53
12 яйця.pdf зміни до договору
19 січня 2021 08:53
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 08:52
11яйця.pdf зміни до договору
19 січня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 08:51
10 яйця.pdf зміни до договору
19 січня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:12
9 44.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:11
8 44.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:06
д у 7 яйця.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:02
д у 6 яйця.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 14:37
д у 5 яйця.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 14:55
д у яйця.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 15:10
44 договір.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 14:55
д у 2.pdf зміни до договору
02 липня 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 14:48
44 д у.pdf зміни до договору
17 червня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 10:06
44 яйця.pdf укладений
05 березня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди у розділі «ІІІ. Сума договору» змінити пункт 3.1. щодо суми Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ринкової ціни товару Сторони домовилися про збільшення ціни на продукцію, що постачається відповідно до укладеного договору, не більш ніж на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору на постачання товару, а саме в розділі ХІІІ Додатки до договору пункт 13.1. Додаток 2 (перелік закладів освіти, в які постачається товар).
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ринкової ціни товару Сторони домовилися про збільшення ціни на продукцію, що постачається відповідно до укладеного договору, не більш ніж на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ринкової ціни товару Сторони домовилися про збільшення ціни на продукцію, що постачається відповідно до укладеного договору, не більш ніж на 10 відсотків.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ринкової ціни товару Сторони домовилися про збільшення ціни на продукцію, що постачається відповідно до укладеного договору, не більш ніж на 10 відсотків.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ринкової ціни товару Сторони домовилися про збільшення ціни на продукцію, що постачається відповідно до укладеного договору, не більш ніж на 10 відсотків.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди виключити пункт 3 Додаткової угоди №12 від 19.01.2021 року до Договору №44 від 05.03.2020 року та вважати пункти 4 та 5 пунктами 3 та 4 відповідно.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 647 500,00
UAH