Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі головної ремонтної майстерні та адміністративного корпусу по вул. Куренівська, 16-В КО «Київмедспецтранс» (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 737 232,00 UAH
UA-2020-01-21-001073-b 9c19973740d542f9aa5877b43f226d36
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюговський Артур Володимирович

+380445360403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Дюговський Артур Володимирович
+380445360403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:14
Очікувана вартість: 3 737 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 686,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість та обсяги робіт, необхідні для закупівлі, викладені в Додатку 2 до тендерної документації.Ремонтні роботи здійснюватимуться протягом березня 2020 року. Точний початок дії Договору буде визначено під час укладання Договору за результатами закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі головної ремонтної майстерні та адміністративного корпусу по вул. Куренівська, 16-В КО «Київмедспецтранс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Куренівська, 16-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 17:03
ТД КР покр.ГРМ та адм.корп. зі зм.5..docx
07 лютого 2020 17:13
перелік змін.docx
06 лютого 2020 16:07
перелік змін.docx
29 січня 2020 10:24
перелік змін.docx
12 лютого 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 17:03
ТД КР покр.ГРМ та адм.корп. зі зм.5..docx
07 лютого 2020 17:13
ТД КР покр.ГРМ та адм.корп. зі зм.4..docx
06 лютого 2020 16:07
ТД КР покр.ГРМ та адм.корп. зі зм.3..docx
29 січня 2020 10:24
ТД КР покр.ГРМ та адм.корп. зі зм.2.docx
21 січня 2020 16:24
ТД КР покр.ГРМ та адм.корп. зі зм..docx
07 лютого 2020 17:13
перелік змін.docx
06 лютого 2020 16:07
перелік змін.docx
29 січня 2020 10:24
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

навчання керівника та ІТП
Дата подання: 22 січня 2020 09:29
Дата відповіді: 22 січня 2020 16:33
Добрий день, просимо роз'яснити, чи потрібно надавати у складі пропозиції документи на керівника підприємства та кошторисника з питань навчання з охорони праці при виконанні робіт на висоті, якщо вони не будуть підніматись на дах об'єкту? Якщо потрібно, то просимо роз'яснити причину, чому вимагаєте це. Чи достатньо буде провести навчання - закальний курс з охорони праці для зазначених працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи з питань навчання з охорони праці при виконанні робіт на висоті, надаються на ІТП та працівників нижчих ланок, які безпосередньо виконують роботи або є підсобним персоналом. Для керівника та кошторисника буде достатньо проведення загального курсу з охорони праці.
по кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 22 січня 2020 14:02
Дата відповіді: 22 січня 2020 16:34
Доброго дня, прохання розяснити на які саме роботи, згідно дефектного акту, потрібна ліцензія Державної служби з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, вогнезахисне обробляння).
Відповідь: Роботи з капітального ремонту проводяться на покрівлі будівлі діючого автопідприємства, в якій знаходиться паркінг на 700 одиниць спеціальних та спеціалізованих автомобілів, склади паливно-мастильних матеріалів та хімічних речовин, дільниця з виготовлення та фарбування транспортних засобів, в безпосередній близькості до будівлі автомайстерні розташована АЗС на 6 ПРК.
З оглядом на вище зазначене при виконанні робіт з капітального ремонту покрівлі, що передбачають застосування відкритого вогню та легкозаймистих матеріалів, замовник висуває підвищені вимоги щодо пожежної безпеки. Один із заходів обов’язковий до виконання - обробка антипіреном дерев’яних конструкцій (огорожа).
Щодо умов документації
Дата подання: 23 січня 2020 17:35
Дата відповіді: 29 січня 2020 10:16
Умовами розділу 2 тендерної документації «Інші документи, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» передбачена наявність ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, вогнезахисне обробляння). Просимо замовника роз'яснити, чи не буде підставою для відхилення Учасника, якщо буде надано ліцензію субпідрядної організації, яку Учасник планує залучити до виконання робіт/надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
забезпечення тендерної пропозиції та субпідряд
Дата подання: 07 лютого 2020 12:17
Дата відповіді: 12 лютого 2020 17:07
1. Додатком 7 Тендерної документації передбачено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше, ніж 120 календарних днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. У зв’язку з внесенням змін до Тендерної документації Закупівлі кінцевий термін подачі Тендерної пропозиції було продовжено до 27.02.2020р. Як наслідок, строк дії існуючого забезпечення тендерної пропозиції становить менше 120 календарних днів та не відповідає вимогам Тендерної документації. Яким чином можливо усунути цю невідповідність? Чи будуть вноситися зміни до Тендерної документації стосовно строку дії Тендерного забезпечення? 2. Відповідно до п. 2.14 Додатку 5 Тендерної документації оригінал довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про субпідрядника (субпідрядників), зокрема, повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку залучення субпідрядника, Учасник додатково надає гарантійний лист субпідрядної організації щодо згоди та можливості виконання робіт (надання послуг) згідно вимог Замовника. У випадку залучення Учасником субпідрядника до виконання ліцензійних видів робіт, Учасником в складі тендерної пропозиції надаються, крім гарантійного листа, документи субпідрядної організації, передбачені пунктами 1.2.1, 1.2.2, 1.2.4, 2.21 та 2.23 даного додатку. Просимо надати роз’яснення стосовно того, чи стосується дана вимога щодо надання документів передбачених пунктами 1.2.1, 1.2.2, 1.2.4, 2.21 Додатку 5 лише субпідрядних організацій, які виконують роботи обсягом 20% та більше від загального обсягу робіт. Також за умовами пп 6.3.12 Проекту Договору Додатку 3 Тендерної документації у разі залучення субпідрядної (-их) організації (-ій), Підрядник несе повну відповідальність за дії субпідрядника в розрізі якості виконання робіт (надання послуг), дотримання норм техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки. Чи буде для Тендерного комітету достатнім надання гарантійного листа субпідрядника про згоду на виконання доручених йому робіт та копію ліцензії на провадження необхідного виду господарської діяльності за цими роботами у разі виконання субпідрядною організацією робіт у обсязі меншому ніж 20% від загального обсягу робіт? 3. Згідно пп 6.3.13 Проекту Договору, який наведено в Додатку 3 Тендерної документації закупівлі у разі виникнення необхідності виконання додаткових робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, обробляння; демонтаж, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації та систем протидимного захисту, Підрядник зобов’язується виконати вказані роботи власними силами та за власний кошт. Просимо надати роз’яснення стосовно можливості залучення до виконання даного виду робіт субпідрядної організації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі умови проведення процедури закупівлі чітко та однозначно прописані у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001073-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ", Код ЄДРПОУ:24257784
Дата подання: 22 січня 2020 09:35
вогнезахисне обробляння
Тендерною документацією вимагається копія підтверджуючого документу щодо наявності ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, вогнезахисне обробляння). Згідно з технічним завданням немає робіт з вогнезахисту конструкцій, покрівля рулонна, а не шатрова. Тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, прибрати дану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає технічному завданню закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2020 10:18
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001073-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 01 березня 2020 22:33
Про відхилення пропозиції ТОВ "Ремтехналадка"
Керуючись част. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Ремтехналадка» звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, врахувавши інформацію, що викладена Учасником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2020 13:53
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до рішення тендерного комітету від 26.02.2020 р. (протокол № 76) тендерну пропозицію ТОВ «Ремтехналадка» (далі - Учасник) було відхилено з наступних підстав.
1. Відповідно до листа від 05.02.2020 р. № 24 (файл тендерної пропозиції «24. довідка про субпідрядників»), поданого в складі тендерної пропозиції, ТОВ «Ремтехналадка» в якості субпідрядника для виконання робіт з вогнезахисту залучило приватне підприємство «Сатурн-Еліт».
Відповідно до пп. 2.14 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації у випадку залучення субпідрядника учасник повинен надати гарантійний лист про те, що субпідрядник погоджується виконати визначену замовником роботу. Крім цього, учасник повинен надати від імені субпідрядника, зокрема, документ, передбачений пп. 2.21 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації. Так, згідно із цим ТОВ «Ремтехналадка» повинно було надати копію ліцензії з додатками, відповідно до якої ПП «Сатурн-Еліт» має право виконувати будівельні роботи. У складі тендерної пропозиції Учасника даного документа немає.
Вимога підпункту 2.21 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації поширюється як на учасників, так і на залучених ними субпідрядників. У складі тендерної пропозиції Учасник подав копію дозволу Управління Держпраці в Полтавській області (№ 421.16.53), що дає право ПП «Сатурн-Еліт» виконувати роботи підвищеної небезпеки. Проте, даний документ не відповідає вимозі пп. 2.21 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації. Також, зазначена у вашій вимозі копія ліцензії (серія АГ № 506446), що дає право здійснювати ПП «Сатурн-Еліт» проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення тощо, була подана відповідно до вимоги пп. 2.23 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації.
Додатково пояснюємо, що від імені Учасника відповідно до вимоги підпункту 2.21 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації було подано копію ліцензії з додатком (від 25.07.2018 р. № 43-Л), виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, про те, що ТОВ «Ремтехналадка» має право виконувати будівельні роботи. Із цього випливає, що Учасник розуміє який документ повинен був він надати від імені ПП «Сатурн-Еліт» відповідно до підпункту 2.21 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації.
2. Учасником у складі тендерної пропозиції було подано довідку (від 05.02.2020) про особу, яка має право підписувати тендерну документацію та укладати договір про закупівлю. В даній довідці відповідно до вимоги пп. 2.8 розділу 2 додатку 5 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують повноваження Яровенка Олександра Сергійовича. Зокрема, у переліку зазначено протокол загальних зборів учасників ПБП «Ремтехнал» від 18.04.2019 р. № 1, який не було надано в складі тендерної пропозиції, та наказ від 04.04.2017 р. № 33, який не було надано в складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 2 розділу V тендерної документації ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) Учасником будь-якого документу, який передбачений тендерною документацією, призведе до відхилення тендерної пропозиції.
На підставі вищенаведеного тендерну пропозицію Учасника було відхилено відповідно до тендерної документації та на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

01 березня 2020 22:33
Вимога замовнику

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-001073-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 06 березня 2020 16:49
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та в порядку статті 18 Закону
ТОВ "Ремтехналадка" просить: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ремтехналадка»; 3) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ фірма «Ренал» переможцем процедури закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 19:37
Рішення від 11.03.2020 №4583.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 19:37
Рішення від 30.03.2020 №5979.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 20:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: У звязку зі скороченням видатків Замовником визнано торги такими, що не відбулися
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2020 15:21

Документи подані скаржником

06 березня 2020 16:49
Вимога
06 березня 2020 16:49
Оплата
06 березня 2020 17:01
Протокол відхилення
24 березня 2020 18:10
Клопотання
24 березня 2020 18:10
Учасник
27 березня 2020 12:11
Повторно клопотання
27 березня 2020 12:12
Довіреність

Документи подані замовником

20 березня 2020 17:44
пояснення
20 березня 2020 17:44
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" 3 176 647,20
UAH з ПДВ
3 176 647,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ремтехналадка 3 606 428,40
UAH з ПДВ
3 569 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал" 3 737 040,00
UAH з ПДВ
3 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 3 736 732,00
UAH з ПДВ
3 736 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 18:26
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:24
Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 18:24
Фінансовий звіт.pdf
19 лютого 2020 18:24
протокол згода.pdf
19 лютого 2020 18:24
Статут.pdf
19 лютого 2020 18:24
Витяг з ПДВ.pdf
19 лютого 2020 18:24
Витяг з ЄДР 28.pdf
19 лютого 2020 18:24
Висновок СЕС.pdf
19 лютого 2020 18:24
ліцензія.pdf
19 лютого 2020 18:24
технічне завдання.pdf
19 лютого 2020 18:24
Дефектний акт.pdf
19 лютого 2020 18:24
Ліценція субпідряд.pdf
19 лютого 2020 18:24
Довідка про субпідряд.pdf
19 лютого 2020 18:24
Довідка щодо підпису.pdf
19 лютого 2020 18:24
Стаття 17.pdf
19 лютого 2020 18:23
Оренда обладнання.pdf
19 лютого 2020 18:23
Договір купівлі.pdf
19 лютого 2020 18:23
Лист відгук Агранбуд.pdf
19 лютого 2020 18:23
Лист відгук 228.pdf
19 лютого 2020 18:23
Scan гарантії.pdf
19 лютого 2020 18:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 21:03
4.2_Кошторис.pdf
02 березня 2020 21:03
3.4_Довідка МВС.PDF
02 березня 2020 21:03
3.6_Довідка ДФС.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.7_Статут.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.21_Ліцензія+Перелік.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.4_Банківська гарантія.pdf
19 лютого 2020 19:19
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.7_Баланс.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.1_Витяг станом на 23.01.20.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.19_Договора 2017-2019рр..pdf
19 лютого 2020 19:19
1.1.3_Договір.pdf
19 лютого 2020 19:19
1.1.3_Додаткова угода №2.pdf
19 лютого 2020 19:19
1.1.3_Додаткова угода №1.pdf
19 лютого 2020 19:18
1.1.2_Лист-відгук.pdf
19 лютого 2020 19:18
1.2.3_Сертифікат МНВ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 14:17
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:08
2.6.Довідка про санкції.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.2.Лист реквізити.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.16.Лист про аванс.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.10. Копія витягу ПДВ.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.1.Копія витягу з ЄДР.pdf
18 лютого 2020 14:07
1.3.2.Довідка про офіс.pdf
18 лютого 2020 14:07
1.1.2.Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"

ТОВ Ремтехналадка

Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Очікує рішення 3 176 647,20
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Рішення скасоване 3 176 647,20
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:21
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
Рішення скасоване 3 569 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:21
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"
#19133293
Рішення скасоване 3 580 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:21

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 квітня 2020 15:24
Коментар щодо відміни: У звязку зі скороченням видатків Замовником визнано торги такими, що не відбулися.
Документи:
08 квітня 2020 15:24
протокол