Капітальний ремонт покрівлі головної ремонтної майстерні та адміністративного корпусу по вул. Куренівська, 16-В КО «Київмедспецтранс» (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 737 232,00 UAH
UA-2020-01-21-001073-b 9c19973740d542f9aa5877b43f226d36
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа замовника: Дюговський Артур Володимирович
+380445360403
kyivmst@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:14
Очікувана вартість: 3 737 232,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 686,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість та обсяги робіт, необхідні для закупівлі, викладені в Додатку 2 до тендерної документації.Ремонтні роботи здійснюватимуться протягом березня 2020 року. Точний початок дії Договору буде визначено під час укладання Договору за результатами закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі головної ремонтної майстерні та адміністративного корпусу по вул. Куренівська, 16-В КО «Київмедспецтранс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Куренівська, 16-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

навчання керівника та ІТП
Дата подання: 22 січня 2020 09:29
Дата відповіді: 22 січня 2020 16:33
Добрий день, просимо роз'яснити, чи потрібно надавати у складі пропозиції документи на керівника підприємства та кошторисника з питань навчання з охорони праці при виконанні робіт на висоті, якщо вони не будуть підніматись на дах об'єкту? Якщо потрібно, то просимо роз'яснити причину, чому вимагаєте це. Чи достатньо буде провести навчання - закальний курс з охорони праці для зазначених працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи з питань навчання з охорони праці при виконанні робіт на висоті, надаються на ІТП та працівників нижчих ланок, які безпосередньо виконують роботи або є підсобним персоналом. Для керівника та кошторисника буде достатньо проведення загального курсу з охорони праці.
по кваліфікаційним вимогам
Дата подання: 22 січня 2020 14:02
Дата відповіді: 22 січня 2020 16:34
Доброго дня, прохання розяснити на які саме роботи, згідно дефектного акту, потрібна ліцензія Державної служби з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, вогнезахисне обробляння).
Відповідь: Роботи з капітального ремонту проводяться на покрівлі будівлі діючого автопідприємства, в якій знаходиться паркінг на 700 одиниць спеціальних та спеціалізованих автомобілів, склади паливно-мастильних матеріалів та хімічних речовин, дільниця з виготовлення та фарбування транспортних засобів, в безпосередній близькості до будівлі автомайстерні розташована АЗС на 6 ПРК.
З оглядом на вище зазначене при виконанні робіт з капітального ремонту покрівлі, що передбачають застосування відкритого вогню та легкозаймистих матеріалів, замовник висуває підвищені вимоги щодо пожежної безпеки. Один із заходів обов’язковий до виконання - обробка антипіреном дерев’яних конструкцій (огорожа).
Щодо умов документації
Дата подання: 23 січня 2020 17:35
Дата відповіді: 29 січня 2020 10:16
Умовами розділу 2 тендерної документації «Інші документи, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» передбачена наявність ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, вогнезахисне обробляння). Просимо замовника роз'яснити, чи не буде підставою для відхилення Учасника, якщо буде надано ліцензію субпідрядної організації, яку Учасник планує залучити до виконання робіт/надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.
забезпечення тендерної пропозиції та субпідряд
Дата подання: 07 лютого 2020 12:17
Дата відповіді: 12 лютого 2020 17:07
1. Додатком 7 Тендерної документації передбачено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше, ніж 120 календарних днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. У зв’язку з внесенням змін до Тендерної документації Закупівлі кінцевий термін подачі Тендерної пропозиції було продовжено до 27.02.2020р. Як наслідок, строк дії існуючого забезпечення тендерної пропозиції становить менше 120 календарних днів та не відповідає вимогам Тендерної документації. Яким чином можливо усунути цю невідповідність? Чи будуть вноситися зміни до Тендерної документації стосовно строку дії Тендерного забезпечення? 2. Відповідно до п. 2.14 Додатку 5 Тендерної документації оригінал довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про субпідрядника (субпідрядників), зокрема, повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку залучення субпідрядника, Учасник додатково надає гарантійний лист субпідрядної організації щодо згоди та можливості виконання робіт (надання послуг) згідно вимог Замовника. У випадку залучення Учасником субпідрядника до виконання ліцензійних видів робіт, Учасником в складі тендерної пропозиції надаються, крім гарантійного листа, документи субпідрядної організації, передбачені пунктами 1.2.1, 1.2.2, 1.2.4, 2.21 та 2.23 даного додатку. Просимо надати роз’яснення стосовно того, чи стосується дана вимога щодо надання документів передбачених пунктами 1.2.1, 1.2.2, 1.2.4, 2.21 Додатку 5 лише субпідрядних організацій, які виконують роботи обсягом 20% та більше від загального обсягу робіт. Також за умовами пп 6.3.12 Проекту Договору Додатку 3 Тендерної документації у разі залучення субпідрядної (-их) організації (-ій), Підрядник несе повну відповідальність за дії субпідрядника в розрізі якості виконання робіт (надання послуг), дотримання норм техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки. Чи буде для Тендерного комітету достатнім надання гарантійного листа субпідрядника про згоду на виконання доручених йому робіт та копію ліцензії на провадження необхідного виду господарської діяльності за цими роботами у разі виконання субпідрядною організацією робіт у обсязі меншому ніж 20% від загального обсягу робіт? 3. Згідно пп 6.3.13 Проекту Договору, який наведено в Додатку 3 Тендерної документації закупівлі у разі виникнення необхідності виконання додаткових робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, обробляння; демонтаж, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації та систем протидимного захисту, Підрядник зобов’язується виконати вказані роботи власними силами та за власний кошт. Просимо надати роз’яснення стосовно можливості залучення до виконання даного виду робіт субпідрядної організації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі умови проведення процедури закупівлі чітко та однозначно прописані у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001073-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ", Код ЄДРПОУ:24257784
Дата подання: 22 січня 2020 09:35
вогнезахисне обробляння
Тендерною документацією вимагається копія підтверджуючого документу щодо наявності ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисне просочування, вогнезахисне обробляння). Згідно з технічним завданням немає робіт з вогнезахисту конструкцій, покрівля рулонна, а не шатрова. Тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, прибрати дану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає технічному завданню закупівлі.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
29 січня 2020 10:18
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" 3 176 647,20
UAH з ПДВ
3 176 647,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ремтехналадка 3 606 428,40
UAH з ПДВ
3 569 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал" 3 737 040,00
UAH з ПДВ
3 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 3 736 732,00
UAH з ПДВ
3 736 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 18:26
sign.p7s
19 лютого 2020 18:24
Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 18:24
Фінансовий звіт.pdf
19 лютого 2020 18:24
протокол згода.pdf
19 лютого 2020 18:24
Статут.pdf
19 лютого 2020 18:24
Витяг з ПДВ.pdf
19 лютого 2020 18:24
Витяг з ЄДР 28.pdf
19 лютого 2020 18:24
Висновок СЕС.pdf
19 лютого 2020 18:24
ліцензія.pdf
19 лютого 2020 18:24
технічне завдання.pdf
19 лютого 2020 18:24
Дефектний акт.pdf
19 лютого 2020 18:24
Ліценція субпідряд.pdf
19 лютого 2020 18:24
Довідка про субпідряд.pdf
19 лютого 2020 18:24
Довідка щодо підпису.pdf
19 лютого 2020 18:24
Стаття 17.pdf
19 лютого 2020 18:23
Оренда обладнання.pdf
19 лютого 2020 18:23
Договір купівлі.pdf
19 лютого 2020 18:23
Лист відгук Агранбуд.pdf
19 лютого 2020 18:23
Лист відгук 228.pdf
19 лютого 2020 18:23
Scan гарантії.pdf
19 лютого 2020 18:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 18:00
sign.p7s
19 лютого 2020 17:58
РЕМТЕХНАЛАДКА.zip
19 лютого 2020 17:57
довідки та листи.rar

Публічні документи

19 лютого 2020 19:19
2.7_Статут.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.21_Ліцензія+Перелік.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.4_Банківська гарантія.pdf
19 лютого 2020 19:19
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.7_Баланс.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.1_Витяг станом на 23.01.20.pdf
19 лютого 2020 19:19
2.19_Договора 2017-2019рр..pdf
19 лютого 2020 19:19
1.1.3_Договір.pdf
19 лютого 2020 19:19
1.1.3_Додаткова угода №2.pdf
19 лютого 2020 19:19
1.1.3_Додаткова угода №1.pdf
19 лютого 2020 19:18
1.1.2_Лист-відгук.pdf
19 лютого 2020 19:18
1.2.3_Сертифікат МНВ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 14:17
sign.p7s
18 лютого 2020 14:08
2.6.Довідка про санкції.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.2.Лист реквізити.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.16.Лист про аванс.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.10. Копія витягу ПДВ.pdf
18 лютого 2020 14:07
2.1.Копія витягу з ЄДР.pdf
18 лютого 2020 14:07
1.3.2.Довідка про офіс.pdf
18 лютого 2020 14:07
1.1.2.Лист-відгук.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Відхилено 3 176 647,20
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:57
ТОВ Ремтехналадка
#25155206
Відхилено 3 569 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:59
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"
#19133293
Переможець 3 580 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"
#19133293
3 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку