Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
МФУ та комутатори
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001009-a ● 0d74005e6653489187a56c910018ab7e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Екатерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 13:21 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 13:22 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
МФУ та комутатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 13:22 |
Вимоги до квалификації - копия.docx |
21 січня 2020 13:22 |
якісні та кількісні вимоги - копия.docx |
21 січня 2020 13:22 |
05 Додаток №4 - проект Договору.docx |
21 січня 2020 13:22 |
оголошення - копия.docx |
21 січня 2020 13:22 |
комерційна пропозиція - копия.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 21 січня 2020 15:31
Дата відповіді: 21 січня 2020 16:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, у вартість входить лише поставка товару.
Запитання
Дата подання: 22 січня 2020 09:35
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:57
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, що затверджена наказом ДП "Прозоро", на який Ви посилаєтесь, не має чіткої відповіді на порушені Вами питання, також Законом України “Про публічні закупівлі” чітко визначено сферу його застосування, а тому стверджувати про порушення вимог Закону у допороговій закупівлі не можна, адже Закон не застосовується до допорогових закупівель в повному обсязі. Крім того, комунальні підприємства, департаменти та управління Дніпровської міської ради під час проведення допорогових закупівель застосовують Положення, що затверджено рішенням Дніпровської міської ради. До речі, Замовник зазначив цей нормативний документ у оголошенні про проведення закупівлі. Тож, будь-ласка, ознайомтесь ще раз з нормативними документами, які застосовує Замовник, та безпосередньо документами, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі, особливу увагу приділіть файлам з назвами "Оголошення-копия", "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:19
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Будь-ласка, ще раз детально ознайомтесь з умовами закупівлі, особливу увагу приділіть п.5 оголошення про проведення закупівлі, а також файлам із назвами "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
25 755,00
UAH з ПДВ
|
25 474,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
27 500,00
UAH з ПДВ
|
25 754,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
26 100,00
UAH з ПДВ
|
26 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
27 384,00
UAH з ПДВ
|
27 384,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
25 474,92
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 16:49
|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Очікує рішення |
26 100,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 16:50
|
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" #41111906 |
Відхилено |
25 754,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 16:50
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 лютого 2020 17:55 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» про неможливість усунути порушення, що виникли через виявлення порушень законодавства. |
Документи:
04 лютого 2020 17:55
|
23.PDF |