Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МФУ та комутатори
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001009-a 0d74005e6653489187a56c910018ab7e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Екатерина Волошина

+380991933263 voloshinakatya11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34315660
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Екатерина Волошина
+380991933263
voloshinakatya11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 13:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 13:22
Початок аукціону: 28 січня 2020 11:02
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
МФУ та комутатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 21 січня 2020 15:31
Дата відповіді: 21 січня 2020 16:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, у вартість входить лише поставка товару.
Запитання
Дата подання: 22 січня 2020 09:35
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:57
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, що затверджена наказом ДП "Прозоро", на який Ви посилаєтесь, не має чіткої відповіді на порушені Вами питання, також Законом України “Про публічні закупівлі” чітко визначено сферу його застосування, а тому стверджувати про порушення вимог Закону у допороговій закупівлі не можна, адже Закон не застосовується до допорогових закупівель в повному обсязі. Крім того, комунальні підприємства, департаменти та управління Дніпровської міської ради під час проведення допорогових закупівель застосовують Положення, що затверджено рішенням Дніпровської міської ради. До речі, Замовник зазначив цей нормативний документ у оголошенні про проведення закупівлі. Тож, будь-ласка, ознайомтесь ще раз з нормативними документами, які застосовує Замовник, та безпосередньо документами, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі, особливу увагу приділіть файлам з назвами "Оголошення-копия", "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:19
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Будь-ласка, ще раз детально ознайомтесь з умовами закупівлі, особливу увагу приділіть п.5 оголошення про проведення закупівлі, а також файлам із назвами "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 25 755,00
UAH з ПДВ
25 474,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 27 500,00
UAH з ПДВ
25 754,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 26 100,00
UAH з ПДВ
26 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 27 384,00
UAH з ПДВ
27 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 12:07
Статут Комел 2018.pdf
27 січня 2020 12:07
Санкції.jpg
27 січня 2020 12:07
Охорона довкілля.jpg
27 січня 2020 12:07
Лист-згода.jpg
27 січня 2020 12:07
Лист-довідка.jpg
27 січня 2020 12:07
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
27 січня 2020 12:07
Гарантійний лист.jpg
27 січня 2020 12:07
Витяг Комел 16.09.2019.pdf
27 січня 2020 12:07
TL-SF1024M.ai
27 січня 2020 12:07
TL-SF1005D, TL-SF1008D (1).ai
27 січня 2020 12:07
227fdw_3.pdf
27 січня 2020 12:07
227fdw_2.pdf
27 січня 2020 12:07
227fdw_1.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 13:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 січня 2020 13:18
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 25 474,92
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:49
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Очікує рішення 26 100,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:50
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Відхилено 25 754,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:50

Документи

29 січня 2020 16:48
15.PDF

Документи

29 січня 2020 16:50
16.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 лютого 2020 17:55
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» про неможливість усунути порушення, що виникли через виявлення порушень законодавства.
Документи:
04 лютого 2020 17:55
23.PDF