Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області
Очікувана вартість
2 888 088,00 UAH
UA-2020-01-21-000982-b e4da47545c2042318a69f25dce7fe6c1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Кілійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057020
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська обл., Кілія, Кілійський район,ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 57
Контактна особа: Гетманець Аліна Георгіївна
0484342080
A.GETS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 12:23
Очікувана вартість: 2 888 088,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 888,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 січня 2020 16:06
Електронний цифровий підпис
21 січня 2020 16:02
Додаток 5.doc
21 січня 2020 16:02
1. Тендерна документація.doc
21 січня 2020 16:02
Додаток 4.docx
21 січня 2020 16:02
Додаток 3.docx
21 січня 2020 16:02
Додаток 2.docx
21 січня 2020 16:02
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000016 ● 6d9a0058b3484897977c5402293e778b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-18 15:18:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2020 Одеса № 55

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.02.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.02.2020 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
9. UA-2020-01-21-000982-b 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом скасування попередньо прийнятого рішення.

2020-02-20 16:57:19

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Виконавчий комітет Кілійської міської ради, 04057020, Україна, Кілія, Кілійський район,ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 57
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Суворова (від вул. О. Дубового до № 102) в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області, 2888088UAH, 45000000-7, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: e4da47545c2042318a69f25dce7fe6c1, 2020-01-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 18 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Кілійської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 21.01.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» (далі – ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД»), протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2020. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2020 тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначена переможцем закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу від 11.02.2020. На виконання пункту 1 Додатку № 3 до ТД «перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» Замовником передбачено на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону надання довідки, виданої органами ДФС про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів та платежів до бюджету дійсну на дату подання. Проте, переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» 15 лютого 2020 року на порталі електронних закупівель оприлюднено відповідну довідку від 24.09.2019 № 88973, видану ГУ ДПС в Одеській області з терміном дії до 03.10.2019. Тобто, станом на 15.02.2020 термін дії вказаної довідки сплив 03.10.2019. Отже, Замовником на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД».
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції умовам ТД - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-02-21 12:19:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 2 457 232,80
UAH з ПДВ
2 441 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД 2 699 956,20
UAH з ПДВ
2 443 997,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БИКОВ МАКСИМ ІВАНОВИЧ 2 499 859,48
UAH з ПДВ
2 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 2 740 394,58
UAH з ПДВ
2 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:49
sign.p7s
04 лютого 2020 16:49
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 16:49
Довіреність з банку.pdf
04 лютого 2020 16:49
Гарантія 11.19-GT.113-8.pdf
04 лютого 2020 16:49
Ліцензія.pdf
04 лютого 2020 16:49
Опис з кодом.pdf
04 лютого 2020 16:49
Статут Лидер.pdf
04 лютого 2020 16:49
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 16:49
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 22:17
Копія договору та КБ3.pdf
05 лютого 2020 22:17
довідка.PDF
05 лютого 2020 22:17
136.PDF
05 лютого 2020 17:47
Працівники.pdf
05 лютого 2020 17:47
Погодження договір.pdf
05 лютого 2020 17:47
МТБ.pdf
05 лютого 2020 17:47
Кошторис завірений.pdf
05 лютого 2020 17:47
Копія Статуту.pdf
05 лютого 2020 17:47
Копія наказу директор.pdf
05 лютого 2020 17:47
Копія ліцензії.pdf
05 лютого 2020 17:47
Кошторис ворд.zip
05 лютого 2020 17:47
Інфо ТЗ.pdf
05 лютого 2020 17:47
Інфо ст 17.pdf
05 лютого 2020 17:47
Довіреність 29.zip
05 лютого 2020 17:47
Захист довкілля.pdf
05 лютого 2020 17:47
Документ_ЄДР_1005767529.zip
05 лютого 2020 17:47
Гарантия 16734.zip
05 лютого 2020 17:47
Додаткова інфо.pdf
05 лютого 2020 17:47
Технічна специфікація.pdf
05 лютого 2020 17:47
Відповідність кваліф.pdf
05 лютого 2020 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 17:47
Субпідрядник.pdf
05 лютого 2020 17:47
Реєстр документів.pdf
05 лютого 2020 17:47
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 17:47
Проект договору.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 20:37
Кошторис.zip
05 лютого 2020 20:37
Документи частина 2.pdf
05 лютого 2020 20:37
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 08:52
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF
05 лютого 2020 08:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 2 441 100,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 16:17
ТОВ ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД
#40948903
Рішення скасоване 2 443 997,99
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:52
ФОП БИКОВ МАКСИМ ІВАНОВИЧ
#3211418852
Очікує рішення 2 444 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:52
ТОВ ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД
#40948903
Відхилено 2 443 997,99
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:52

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 лютого 2020 16:30
Коментар щодо відміни: Замовник вирішив визнати торги такими, що не відбулися внаслідок відсутності фінансування по предмету закупівлі з підстави передбаченою частиною 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг».
Документи:
26 лютого 2020 16:30
6. Протокол відміни.pdf

Актуальні тендери

До пошуку