Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
1 113 749,00 UAH
UA-2020-01-21-000851-b 0e7280cff83f426a953ced83f3a20488
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назар Оксана Зіновіївна

+380322637309 lfeshchukschool@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №66 Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834397
Місцезнаходження: 79060, Україна , Львівська обл., Львів, Наукова 92
Контактна особа: Назар Оксана Зіновіївна
+380322637309
lfeshchukschool@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 15:31
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 15:31
Початок аукціону: 12 лютого 2020 15:43
Очікувана вартість: 1 113 749,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 568,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79060, Україна, Львівська область, Львів, Наукова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 14:54
Сканировать10004.PDFЗміни до тендерної документації
03 лютого 2020 14:54
ТД Послуги їдалень нова редакція.docx
21 січня 2020 15:27
ТД Послуги їдалень.docx
03 лютого 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 14:54
Сканировать10004.PDFЗміни до тендерної документації
03 лютого 2020 14:54
ТД Послуги їдалень нова редакція.docx
21 січня 2020 15:27
ТД Послуги їдалень.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна 1 110 148,00
UAH
1 110 148,00
UAH
Документи
ФОП Подольський Михайло Зіновійович 1 110 200,00
UAH
1 110 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 22:45
4.pdf
05 лютого 2020 22:45
3.pdf
05 лютого 2020 22:45
2.pdf
05 лютого 2020 22:45
1.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 18:28
30.pdf
05 лютого 2020 18:28
29.pdf
05 лютого 2020 18:28
28.pdf
05 лютого 2020 18:28
27.pdf
05 лютого 2020 18:28
26.pdf
05 лютого 2020 18:28
25.pdf
05 лютого 2020 18:28
24.pdf
05 лютого 2020 18:28
23.pdf
05 лютого 2020 18:28
22.pdf
05 лютого 2020 18:28
21.pdf
05 лютого 2020 18:28
20.pdf
05 лютого 2020 18:28
19.pdf
05 лютого 2020 18:28
18.pdf
05 лютого 2020 18:28
17.pdf
05 лютого 2020 18:28
16.pdf
05 лютого 2020 18:28
15.pdf
05 лютого 2020 18:28
14.pdf
05 лютого 2020 18:28
13.pdf
05 лютого 2020 18:28
12.pdf
05 лютого 2020 18:28
33.pdf
05 лютого 2020 18:28
11.pdf
05 лютого 2020 18:28
10.pdf
05 лютого 2020 18:28
32.pdf
05 лютого 2020 18:28
9.pdf
05 лютого 2020 18:28
31.pdf
05 лютого 2020 18:28
8.pdf
05 лютого 2020 18:28
7.pdf
05 лютого 2020 18:28
6.pdf
05 лютого 2020 18:28
5.pdf
05 лютого 2020 18:28
4.pdf
05 лютого 2020 18:28
3.pdf
05 лютого 2020 18:28
2.pdf
05 лютого 2020 18:28
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Задорожна Ірина Михайлівна

ФОП Подольський Михайло Зіновійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
Переможець 1 110 148,00
UAH
18 лютого 2020 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
1 110 148,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:55
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 17:32
Додаткова угода №7 зміни до договору
27 січня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:38
Додаткова угода №6 зміни до договору
31 грудня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 14:50
Додаткова угода №5 зміни до договору
26 листопада 2020 14:45
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 12:35
Додаткова угода №4 зміни до договору
23 липня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:57
Додаткова угода _3 до договору _3а-20.pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:38
дод.угода _2.pdf зміни до договору
04 березня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 19:38
додаткова угода _1.pdf зміни до договору
03 березня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:34
Договір зміни до договору
02 березня 2020 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): описка у найменуванні "Виконавця" та "Замовника"
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо документу на підставі якого проводяться розрахунки
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо документу на підставі якого проводяться розрахунки (повторно, оскільки в попередніх змінах відбувся технічний збій та не завантажено угоду)
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору і відповідно внесення змін щодо загальної ціни Договору, у зв'язку із зменшенням обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору і відповідно внесення змін щодо загальної ціни Договору, у зв'язку із зменшенням обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі на 280000,00 гривень і відповідно зменшення загальної суми договору на цю суму
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції на момент проведення закупівлі) “дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку” та згідно з п.10.4 Договору №3а-20 від 02.03.2020р. з метою своєчасного та безперебійного постачання послуг їдалень у навчальному закладі на початку наступного календарного 2021 року сторони домовились за взаємною згодою Сторін внести зміни до Договору №3а-20 від 02.03.2020р. Предмет закупівлі: ДК-021:2015:Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування ), а саме: продовжити дію договору №3а-20 від 02.03.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції на момент проведення закупівлі) «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» сторони домовились у зв’язку з відсутністю фінансування витрат Замовника для оплати отриманих послуг в 2020 році, за взаємною згодою Сторін внести зміни до Договору №3а-20 від 02.03.2020р. Предмет закупівлі: ДК-021:2015:Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування ), а саме продовжити дію договору до 31.12.2021 р.”.
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції на момент проведення закупівлі), згідно з п.10.4 Договору №3а-20 від 02.03.2020р., зважаючи на укладення сторонами 31.12.2020 р. Додаткової угоди №6 про продовження строку дії договору №3а-20 від 02.03.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році сторони домовились за взаємною згодою Сторін внести зміни до Договору №3а-20 від 02.03.2020р. Предмет закупівлі: ДК-021:2015:Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування ), а саме: Визначити вартість договору на 2021 рік в сумі 134841,20 грн. (сто тридцять чотири тисячі вісімсот сорок одна гривня 20 коп.) без ПДВ. Також сторонами внесено зміни до реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 3а-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 809 485,76
UAH