Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання ( персональний компьютер)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000726-a 7215d6fcf1a14ab1935d0752c795258a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мартиненко

+380952334710 okvd_dp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985417
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Байкальська, 9а
Контактна особа: Тетяна Мартиненко
+380952334710
okvd_dp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 12:38
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 комплект
Комп’ютерне обладнання ( персональний компьютер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Байкальська, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 11:39
ТД зі змінами компьютера .docx
27 січня 2020 11:39
Перелік змін до ТД.pdf
21 січня 2020 12:41
ТД компьютера 27 шт. - 20.01.2020.docx
21 січня 2020 12:41
Проєкт договору компьютера.docx
27 січня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 11:39
ТД зі змінами компьютера .docx
27 січня 2020 11:39
Перелік змін до ТД.pdf
21 січня 2020 12:41
ТД компьютера 27 шт. - 20.01.2020.docx
21 січня 2020 12:41
Проєкт договору компьютера.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги до процесору
Дата подання: 21 січня 2020 16:36
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:18
Шановний замовник, Ви впевнені що вам потрібно саме Intel Core i5-8ХХХХ, а не Intel Core i3-8ХХХХ?
Відповідь: Доброго дня. Так нам потрібен Intel Core i3-8XXX
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 22 січня 2020 09:42
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:03
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . В п.7 Додатку №5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», чітко прописані вимоги Замовника стосовно надання Учасником інформації про встановлену операційну систему, а саме:" Попередньо встановлена ОС Windows 10 Pro UKR на основі ліцензій вільного поширення або пропрієнтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; Наявність сертифіката справжності (голографічної наклейки з ліцензійним ключем) з назвою продукту та серійним номером".
Технічні характеристики блоку живлення
Дата подання: 22 січня 2020 10:01
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:59
Доброго дня! В технічних вимогах до блоку живлення вказано: "Тип — лінійно-інтерактивний, діапазон регулювання вхідної напруги 180-220 В;", але такі характеристики вказуються для джерел безперебійного живлення і підібрати блок живлення з такими критеріями буже неможливо. Чи можливо внести зміни до тендерної документації, а саме характеристик БЖ?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Зміни щодо характеристик БЖ будуть внесени.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:18
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!.Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Стосовно допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців у закупівлі, Ціна завжди розглядається як остаточна, незалежно від того чи є учасник юридичної особою, чи ФОП.
Щодо вимог Додатку 5
Дата подання: 22 січня 2020 17:53
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:05
Шановний Замовник. 1) Просимо навести приклад процесору i3-8XXX доступного на ринку України , що має частоту не менше 3,9 ГГц. 2) Чи буде відповідати вашим вимогам пропозиція програмного забезпечення Windows 10 Professional, предінстальованого виробником системного блоку з використанням ОЕМ активації ОА 3.0., з наліпкою GML? ( OEM активація ОА 3.0 є найбільш сучасним та надійним способом захисту авторських прав, розробленим корпорацією Microsoft і таким, що має на меті повністю виключити можливість «піратської» активації операційної системи Windows, а також використання такої операційної системи не на обладнанні замовника) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. В ТД в додатку №5 чітко вказана модель процесора i5-8ХХХХ та вище а ні i3-8XXX, частота від 2,09ГГц. Windows 10 Pro потрібна коробочная або електронна ліцензія 64 - bit з наявністю документа що ця версія пріобретина у представників Microsoft легально (наприклад лист від представників) Документи які підтверджують справжність повинні бути надані при поставці товару.
Додаток 5
Дата подання: 22 січня 2020 17:59
Дата відповіді: 24 січня 2020 12:49
Шановний Замовник. Просимо уточнити ваші вимоги "наявність Microsoft Office". Чи буде вважатись еквівалентом пропозиція Libre Office з ліцензією вільного поширення? Якщо ні- просимо уточнити версію Microsoft Office, яка вимагається у тендерній документації.
Відповідь: Добрий день. Повідомляємо Вам що нам потрібен Microsoft Office не нижче ніж Microsoft Office 2016
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-000726-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Боднар Геннадій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2751316311
Дата подання: 20 лютого 2020 03:46
Невідповідність пропозиції учасника ТОВ "СИСТЕМАТИКА Україна"
Шановний Замовник, тендерна пропозиція ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" не відповідає умовам Закупівлі та має бути відхилена з наступних причин:

Вимогами Додатку 5 "Специфікація до предмету закупівлі" визначено вимоги до корпусу та блоку живлення персонального комп'ютера, а саме:

"Блок живлення: 450W або більше."

Учасник ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" у всіх поданих документах у складі тендерної пропозиції, що містять перелік складових комп' ютера зазначає модель корпусу із блоком живлення LogicPower 6103-400W 8cm
Дана інформація зазначена у документах :
Відповідність технічним вимогам,
Тендерна пропозиція,
Оновлена тендерна пропозиція.

Крім того у таблиці відповідності технічним вимогам учасник зазначає не достовірну інформацію про характеристики потужності блоку живлення даного корпусу - 450W.
Та дана інформація не відповідає дійсності і підтверджується недостовірність на сайті виробника компанії LogicFox та на сайтах офіційних партнерів Rozetka та інших, де чітко зазначено що модель корпусу LogicPower 6103-400W 8cm обладнана виключно блоком живлення 400вт та вентилятором 8см.
А інша модель яку б мав запропонувати учасник як відповідну - LogicPower 6103-450W, що має потужність 450Вт обладнана виключно вентилятором 12см.
Тобто учасник не виконав мінімальні вимоги документації Додатку 5 та спотворив подану у таблиці інформацію про характеристики.

Інформація про характеристики даної моделі корпусу з блоком живлення підтверджується наступними веб-посиланнями на сайтах виробника, представника виробника та офіційних партнерів:

https://logicfox.ua/catalog/kompyuternyie-komplektuyushhie/korpusa/serija-shestaja/korpus-lp-6103-bp-400w-8cm-matx.html

https://hard.rozetka.com.ua/106672221/p106672221/

https://hotline.ua/computer-korpusa/logicpower-6103-400w-6589/


Тендерною документацією Замовника визначено:

пункт 1.9."Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Наприклад, технічні помилки та описки за винятком документів та інформації."

Інформація щодо моделі корпусу та блоку живлення є документальна, важлива та визначальною, що не може бути такою, яка не впливає на зміст Тендерної пропозиції.
Саме по моделям складових замовник, органи контролю та учасники визначають та аналізують відповідність чи НЕ відповідність пропозиції учасника.

Період внесення змін чи коригування закінчено 06.02.2020. І після цього учасник додатково оновлює цінову пропозицію і підтверджує повторно невідповідність товару повторним зазначенням моделі корпусу у документі.


Крім того Тендерною документацією Замовника визначено також:

Пункт 1.10."Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника".


У разі якщо Замовник вважає недостатнім публічну інформацію, що розміщена на сайтах виробників та офіційних представників про даний корпус з блоком живлення, то відповідно може звернутися до виробника та офіційних партнерів виробника корпусу з блоком живлення, що підтвердять дану інформацію про потужність блоку живлення даної моделі 400вт.

Відповідно пропозиція товару з погіршеними технічними характеристиками та такими, що не відповідають мінімальним технічним вимогам Замовника є чітким приводом для відхилення пропозиції учасника ТОВ СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА, як таку що не відповідає вимогам закупівлі визначеними в Додатку 5. відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 14:21
Доброго дня!. Представлена ​​учасником модель блоку живлення є допустимою з базових параметрів працездатності ПК. Тим не менш, ми отримали від учасника гарантію того, що поставка буде здійснена з повною відповідністю технічної частини, а саме блоку живлення не менше 450W
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000726-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Боднар Геннадій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2751316311
Дата подання: 21 лютого 2020 16:56
Наголошую повторно! Пропозиція ТОВ "Систематика Україна" не відповідає вимогам! Прошу дотримуватись Закону!
Шановний Замовник, Ваша відповідь про відповідність пропозиції учасника ТОВ "Систематика Україна" порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) та умови тендерної документації Замовника.
У своїй попередній відповіді ви зазначаєте "Представлена учасником модель блоку живлення є допустимою з базових параметрів працездатності ПК".
Та у попередній скарзі учасник ФОП Боднар Г.О. не зазначає що модель запропонованого блоку живлення є не працездатною або не допустимою у будь-якому іншому базовому ПК. Суть вимоги даної та попередньої скарги у тому, що дана модель блоку живлення НЕ ВІДПОВІДАЄ технічним вимогам Закупівлі, що визначені у Додатку 5 "Специфікація до предмету закупівлі", а саме:

"Блок живлення: 450W або більше."
Учасник зазначив чітко модель корпусу LogicPower 6103-400W 8cm у всіх документах тендерної пропозиції . У даній моделі встановлено блок живлення 400W, що НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ДОДАТКУ 5 та має бути відхилена як така що не відповідає.
Будь-які документи від учасника про виправлення параметрів або зміну складових запропонованого товару на інші складові після закінчення терміну подання пропозицій ПРЯМО порушують Закон і мають в подальшому призвести виключно до штрафу відповідальних осіб Тендерного комітету, які погоджують протиправне внесення змін до пропозиції переможця, яка була подана у невідповідності технічним вимогам.
Законодавче обгрунтування, цитую Закон:
Так, Стаття 26 Закону чітко визначає:
"Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель."
"Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції до закінчення кінцевого строку її подання. Такі зміни враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій."
Строк закінчення подання пропозиції у даній закупівлі визначений системою Prozorro - 06.02.2020 17:00.
Ст. 29 Закону визначає:
п.1 . "Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації."
п.15. "У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника."

Прошу дотримуватись усіх статей та пунктів Закону! Ви отримали достовірну, підтверджену посиланнями на веб-сайт виробника обгрунтовану інформацію у даній і попередній скарзі про не відповідність блоку живлення у пропозиції учасника ТОВ "Систематика Україна" та намагаєтесь відповісти типу - "нам і такий блок живлення підійде"! Але для чого Законом прописане дотримання вимог Тендерної документації та правил проведення закупівель, якщо Замовник ігнорує власні прописані вимоги і свідомо йде на майбутній конфлікт під час аудиторської перевірки служб ДАСУ, ризикуючи отримати суттєвий штраф, який за новим законом "Про публічні закупівлі" буде накладатися на посадових осіб та керівника закладу до 170 тисяч на кожну особу.
Вимагаю відхилити пропозицію ТОВ "Систематика Україна" як таку що не відповідає мінімальним технічним вимогам та уникнути майбутніх проблем не беручи на свої голови ризики майбутньої відповідальності від ДАСУ, та скасувати рішення про визначення переможця на підставі даної скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 11:57
Доброго дня! Повідомляємо Вам що 21.02.2020. нами було скасованно рішення про визначення переможця ТОВ "Систематика Україна" та повернуто на кваліфікацію з послідуючою дискваліфікацією.

Документи

20 лютого 2020 14:21
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ-1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 364 176,00
UAH з ПДВ
364 176,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович 372 519,00
UAH з ПДВ
372 519,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 432 378,00
UAH з ПДВ
432 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:22
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:21
Документи переможця.pdf
07 лютого 2020 13:11
Електронний підпис
06 лютого 2020 14:57
Електронний підпис
06 лютого 2020 14:55
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 14:55
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:33
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:30
Довідка заборгованість
28 лютого 2020 17:30
Довідка несудимість
28 лютого 2020 17:30
Гарантійний_лист ст. 17
24 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:51
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:47
23.LG СЕС.pdf
06 лютого 2020 16:47
22.LG MP58 сертифікат.pdf
06 лютого 2020 16:47
14.Лист-повідомлення.pdf
06 лютого 2020 16:47
13.Несертифікація.pdf
06 лютого 2020 16:47
11.Аналог_договір.pdf
06 лютого 2020 16:47
10.Альфа банк.pdf
06 лютого 2020 16:47
9.паспорт.pdf
06 лютого 2020 16:47
8.Витяг2.pdf
06 лютого 2020 16:47
7.Витяг1.pdf
06 лютого 2020 16:47
6.Виписка.pdf
06 лютого 2020 16:47
5.Лист-згода.pdf
06 лютого 2020 16:47
4.Проект договору.pdf
06 лютого 2020 16:47
3.Гарантійниий лист.pdf
06 лютого 2020 16:47
2.Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 16:47
1.Технічні вимоги.pdf
06 лютого 2020 16:47
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:33
реєстр документів.pdf
06 лютого 2020 15:33
Витяг ПДВ копія.pdf
06 лютого 2020 15:21
Витяг_29.01.20_копія.pdf
06 лютого 2020 15:21
Витяг_29.01.20.pdf
06 лютого 2020 15:21
Статут копія.pdf
06 лютого 2020 15:21
Наказ директора .pdf
06 лютого 2020 15:21
Технічні вимоги.pdf
06 лютого 2020 15:21
14659002_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ФОП Боднар Геннадій Олександрович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Рішення скасоване 364 176,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 23:47
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 364 176,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 14:45
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Переможець 372 519,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
372 519,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 10:42
Договор комп.pdf укладений
13 березня 2020 10:41