Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паперові рулонні рушники
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000664-a ● 9566cdba7f344416a41237f5985256be
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380412483414 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2020 13:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 упаковка
Паперові рулонні рушники
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 січня 2020
—
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 12:31 |
документація на закупівлю рушників паперових.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:18
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Проведення допорогових процедур закупівлі регламентується наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". При проведенні даних процедур Замовник має право вимагати певну торгову марку товару. Крім того, замовлений товар є у вільному продажу на всій території України та не потребує наявності додаткових документів чи вимог для продажу нашому підприємству.
Вітчизняні та іноземні учасники ВСІХ форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють пункт №7 тендерної документаціїї Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ та, відповідно береться до розгляду без ПДВ.
Проведення допорогових процедур закупівлі регламентується наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". При проведенні даних процедур Замовник має право вимагати певну торгову марку товару. Крім того, замовлений товар є у вільному продажу на всій території України та не потребує наявності додаткових документів чи вимог для продажу нашому підприємству.
Вітчизняні та іноземні учасники ВСІХ форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах До участі в закупівлі допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють пункт №7 тендерної документаціїї Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ та, відповідно береться до розгляду без ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
19 125,00
UAH з ПДВ
|
16 881,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
21 003,50
UAH з ПДВ
|
16 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович |
21 675,00
UAH з ПДВ
|
17 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Транзит-С" |
17 952,00
UAH з ПДВ
|
17 452,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Захарунь Артем Олексійович |
24 565,00
UAH з ПДВ
|
24 565,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
24 820,00
UAH з ПДВ
|
24 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
16 881,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 16:49
|
Договір №42 (паперові рушники).PDF | укладений |
30 січня 2020 11:36
|