Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з прибирання ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з постійного прибирання орендованого приміщення з використанням технічного обладнання)
Очікувана вартість
320 022,00 UAH
UA-2020-01-21-000655-a eb1fadfafd024032a088456523ab9495
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Стеценко

+380442900867 i.stecenko@arma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Код ЄДРПОУ: 41037901
Вебсайт: https://arma.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1
Контактна особа: Інна Стеценко
+380442900867
i.stecenko@arma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 13:09
Очікувана вартість: 320 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з постійного прибирання орендованого приміщення з використанням технічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Бориса Грінченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця на підставі акта приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 12:30
ТД_Прибирання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-000655-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33151169
Дата подання: 27 лютого 2020 17:28
ВИМОГА про визнання протизаконним та скасування Протоколу засідання Тендерного комітету № 46 від 25 лютого 2020 р. в частині відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС»
ВИМОГА
про визнання протизаконним та скасування Протоколу засідання Тендерного комітету
№ 46 від 25 лютого 2020 р.
в частині відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів
ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС»

21 січня 2020 року Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів було оголошено закупівлю послуг з прибирання ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з постійного прибирання орендованого приміщення з використанням технічного обладнання) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-000655-a).
За результатами проведеного 06 лютого 2020 року аукціону по зазначеній закупівлі прийняли участь наступні учасники:
1. ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" .
2. ТОВ "АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС".
3. ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО".

19 лютого 2020 року Протоколом Тендерного комітету № 35 від 19 лютого 2020 р. пропозицію учасника ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" було відхилено відповідно до частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як такого що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, визнано переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі послуги з прибирання ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з постійного прибирання орендованого приміщення з використанням технічного обладнання) ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС» з ціною пропозиції 228 390,00 грн з ПДВ, прийнято рішення про намір укласти договір за предметом закупівлі послуги з прибирання ДК 021:2015 90910000-9 (послуги з постійного прибирання орендованого приміщення з використанням технічного обладнання) на суму 228 390,00 грн з ПДВ із ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС».

25 лютого 2020 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол засідання Тендерного комітету № 46 від 25.02.2020 р., яким відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС» на підставі абзацу третього пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, як такого що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.

Але такий Протокол Тендерного комітету № 46 від 25 лютого 2020 р. в частині відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС» вважаю протизаконним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:

Абзацом 12 мотивувальної частини Протоколу Тендерного комітету № 46 від 25 лютого 2020 р. Замовником зазначено, що станом на 9-00 25.02.2020 ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС» завантажено в електронну систему закупівель у сканованому вигляді довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів, що контролюються органами доходів і зборів, видану уповноваженим органом Державної фіскальної служби, в електронному вигляді (отриману за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника»), яка свідчить про наявність такої заборгованості, яка дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату.
Але ж дане обґрунтування не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС», на виконання вимог додатку 4 до тендерної документації та частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» завантажено одну єдину довідку контролюючого органу про відсутність податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.



Більше того, обґрунтовуючи в мотивувальній частині рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС» з причини завантаження в електронній системі закупівель довідки, з якої вбачається наявність заборгованості з податків, у резолютивній частині Протоколу засідання Тендерного комітету № 46 від 25.02.2020 р. Замовником у пункті 1 зазначено рішення Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС» на підставі абзацу третього пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, як такого що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, що не відповідає дійсності, оскільки довідка про відсутність заборгованості з податків завантажена Учасником в електронній системі закупівель, про що зазначено вище у даній вимозі.

До того ж, частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у своєму листі від 16.01.2020 р. № 3304-04/2361-06 повідомило про те, що Державна податкова служба України надала інформацію про відкриті державні реєстри, а саме:


У своєму листі від 24.12.2019 р. № 4158/5/99-00-02-10-02-16 Державна податкова служба України повідомила, що, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (із змінами) на офіційному порталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua) та на порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

Проте, на Порталі відкритих даних (data.gov.ua) міститься інформація про відсутність у ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС» станом на 25.02.2020 р. податкового боргу.


Усе вищевикладене свідчить про те, що висновки Тендерного комітету щодо надання довідки про наявність податкового боргу ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС», викладені у Протоколі засідання Тендерного комітету № 46 від 25 лютого 2020 р., не відповідають дійсності, так само як і не відповідає дійсності підстава для відхилення пропозиції такого учасника з причини ненадання довідки про відсутність заборгованості з податків.

Враховуючи зазначене, рішення Замовника, викладене у Протоколі засідання Тендерного комітету № 46 від 25 лютого 2020 р. в частині відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС», є протизаконним та таким, що не забезпечує рівні умови участі у процедурі закупівлі для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, а також свідчить про необ’єктивний та упереджений підхід для визначення переможця закупівлі, що порушує права учасників такої закупівлі, зокрема ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС», та вимоги спеціальної норми чинного законодавства України – Закону України «Про публічні закупівлі».


Враховуючи викладене,
В И М А Г А Ю:

Скасувати Протокол Тендерного комітету № 46 від 25 лютого 2020 р. в частині відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС».




Директор
ТОВ “АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС”
А.В. Парфьонов
(Посада) (підпис, МП**) (ініціали та прізвище)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 18:15
Відхілити вимогу згідно рішення Тендерного комітету від 02.03.2020 №50

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 17:28
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 251 160,00
UAH з ПДВ
228 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС" 313 920,00
UAH з ПДВ
228 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" 318 900,00
UAH з ПДВ
318 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 16:09
14 Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 16:09
13 Відповідність 17 ст.pdf
05 лютого 2020 16:09
3 Щодо повноваження.pdf
05 лютого 2020 16:09
1 Копії ФОП Качало.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 14:50
Електронний підпис
20 лютого 2020 20:58
Електронний підпис
20 лютого 2020 20:56
довідка МВС.pdf
04 лютого 2020 09:13
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:09
3 довідка по МТБ.pdf
04 лютого 2020 09:09
6 довідка по досвіду.pdf
04 лютого 2020 09:06
10 проєкт договору..pdf
04 лютого 2020 09:02
11 лист згода..pdf
04 лютого 2020 09:01
12 про право підпису..pdf
04 лютого 2020 09:00
15 виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 08:59
17 опис документів.pdf
04 лютого 2020 08:58
22 по санкціям.pdf
04 лютого 2020 08:56
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:07
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:02
Довідка_ДПС.pdf
27 лютого 2020 15:02
МВС_Степанова.pdf
25 лютого 2020 23:34
Тендерна пропозиція..pdf
05 лютого 2020 17:50
Електронний підпис
05 лютого 2020 17:48
фото спецодягу_ФМ.pdf
05 лютого 2020 17:48
Тендерна пропозиція..pdf
05 лютого 2020 17:48
сертифікати.pdf
05 лютого 2020 17:48
накази_працівники ФМ.pdf
05 лютого 2020 17:48
10_Гарантійний лист.pdf
05 лютого 2020 17:48
9 _Заходи довкілля.pdf
05 лютого 2020 17:48
7_Лист-згода.pdf
05 лютого 2020 17:48
5_Відповідність ст.17.pdf
05 лютого 2020 17:48
1_1 Договір заповнений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ТОВ "АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС"

ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3364605917
Рішення скасоване 228 389,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 18:04
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3364605917
Відхилено 228 389,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 18:06
ТОВ "АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС"
#33151169
Рішення скасоване 228 390,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 18:19
ТОВ "АЛЬФА-ДОМЕСТІК СЕРВІС"
#33151169
Відхилено 228 390,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 18:21
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"
#38746526
Переможець 318 900,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 18:23

Документи

19 лютого 2020 18:06
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:05
ПРОТОКОЛ 35.docx

Документи

25 лютого 2020 18:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"
#38746526
318 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:31
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:51
ДД4.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:05
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 17:50
ДД 2.pdf зміни до договору
19 березня 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 17:35
ДД 1 до ДД 04 від 16_03_02.pdf укладений
17 березня 2020 17:35
ДД 1 до ДД 04 від 16_03_02.pdf зміни до договору
17 березня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 17:10
Договір 04.pdf укладений
17 березня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціну Договору зменшити на 15 945,00 (п'ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок п’ять гривень 00 коп.) та пункт 2.1 розділу 2 Договору і Калькуляцію, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2), викласти у такій редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить 302955,00 грн (триста дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % - 50 492,50 грн (п’ятдесят тисяч чотириста дев’яносто дві гривні 50 коп.), відповідно до Калькуляції, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). Розмір щомісячної плати за надані Послуги становить: за березень 2020 року - 15 945,00 грн (п'ятнадцять тисяч дев’ятсот сорок п’ять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % - 2 657,50 грн (дві тисячі шістсот п’ятдесят сім гривень 50 коп.). за квітень – грудень 2020 року - 31 890,00 грн (тридцять одна тисяча вісімсот дев’яносто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ - 5 315,00 грн (п’ять тисяч триста п’ятнадцять гривень 00 коп.).» У загальну суму Послуг за цим Договором включено закупівлю та поставку витратних матеріалів та засобів для прибирання відповідно до Переліку витратних матеріалів та засобів для надання Послуг, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).».
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 363 546,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 591,00 UAH)