Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3019 Офісне устаткування та приладдя різне (Візитні картки)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000565-a 7f0340a78a8b48578bdf9dfe6b8ef70f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр В'ячеславович Осадчий

+380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр В'ячеславович Осадчий
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 17:30
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 штуки
Візитні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м.Київ, пр-т Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання видаткової накладної уповноваженими особами Сторін на підставі рахунку Постачальника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 12:16
Проект Договору Візитні картки.doc
21 січня 2020 12:16
ТД Візитні картки 2020 - 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 23 січня 2020 12:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На звернення від 22.01.2020 о 10:17 повідомляємо наступне.
1) У тендерній документації відсутні посилання на будь-які торгові марки або моделі предмета закупівлі. Таким чином, пропозиції учасників будуть розглядатися відповідно до вимог Технічного завдання (додаток № 1 до тендерної документації).
2) Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».
3) У тендерній документації відсутнє обмеження щодо учасників процедури закупівлі. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ приймають участь на однакових умовах із платниками ПДВ. Після завершення етапу аукціону система автоматично (без втручання людини) обирає пропозицію за найнижчою ціною, вказаною учасником аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНЮК ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 5 800,00
UAH з ПДВ
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 20:40
Технічна частина.pdf
06 лютого 2020 20:40
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 20:40
Інші документи.pdf
06 лютого 2020 20:40
Документи стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНЮК ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
09 лютого 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій