Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000555-a ● fce906351dc747dba1897bf18b0adde9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 13563963 |
Вебсайт: | http://omdc.zhitomir.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Наталія Курилко +380412418716 omkdc.zt.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 15:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 15:15 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом року (щомісячно) | Пiсляоплата | 335 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 11:37 |
Протокол.pdf | |
04 лютого 2020 11:37 |
ТД послуги охорони 2020, зміни2.doc | |
04 лютого 2020 11:37 |
ТД послуги охорони 2020, нова редакція2.doc |
04 лютого 2020 11:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 лютого 2020 11:37 |
Протокол.pdf
|
||||||
04 лютого 2020 11:37 |
ТД послуги охорони 2020, зміни2.doc
|
||||||
04 лютого 2020 11:37 |
ТД послуги охорони 2020, нова редакція2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки постачання
Дата подання: 03 лютого 2020 14:46
Дата відповіді: 04 лютого 2020 11:35
В додатку 1 до тендерної документації (цінова пропозиція) зазначений період надання послуг 11 місяців. Аукціон запланований на 17 лютого. До п’яти днів Замовник розглядає пропозиції, та при визначенні переможця підписання договору відбувається не раніше ніж через десять днів, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть будь-ласка з якого періоду розраховувати ціну. Якщо ви допустили помилку то виправте її, або поясність як може бути період надання послуг 11 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000555-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 січня 2020 10:12
ОФІС І ПУЛЬТ
Шановний Замовник, доброго дня!
1. Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати «(1) Наявність відповідної матеріальної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі; (2) … цілодобової диспетчерської служби пульта охоронної сигналізації централізованого спостереження в м. Житомирі» (технічні вимоги 2 та 3).
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) МТБ, ОФІС В М. ЖИТОМИРІ. Вимога щодо місцезнаходження офісу (нежилого приміщення) в конкретному регіоні (м. Житомир), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Житомира. Обов’язкове місцезнаходження офісу (нежилого приміщення) Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу у м. Житомирі. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Житомирі, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
(2) Дане формулювання фактично вимагає, щоб пульт був в м. Житомир. Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ПУЛЬТУ У М. ЖИТОМИРІ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта.. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: «(1) Наявність відповідної матеріальної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі; (2) … цілодобової диспетчерської служби пульта охоронної сигналізації централізованого спостереження в м. Житомирі» - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати «(1) Наявність відповідної матеріальної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі; (2) … цілодобової диспетчерської служби пульта охоронної сигналізації централізованого спостереження в м. Житомирі» (технічні вимоги 2 та 3).
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) МТБ, ОФІС В М. ЖИТОМИРІ. Вимога щодо місцезнаходження офісу (нежилого приміщення) в конкретному регіоні (м. Житомир), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Житомира. Обов’язкове місцезнаходження офісу (нежилого приміщення) Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу у м. Житомирі. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Житомирі, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
(2) Дане формулювання фактично вимагає, щоб пульт був в м. Житомир. Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ПУЛЬТУ У М. ЖИТОМИРІ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта.. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: «(1) Наявність відповідної матеріальної бази, наявність власного/орендованого нежилого приміщення в м. Житомирі; (2) … цілодобової диспетчерської служби пульта охоронної сигналізації централізованого спостереження в м. Житомирі» - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2020 14:37
Внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Дівікс" |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
144 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Група компаній "СОБР" |
184 900,00
UAH з ПДВ
|
144 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕРКУТ-2012" |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Дівікс" #39252898 |
Переможець |
144 998,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 11:26
|
лист про розірвання договору.pdf | укладений |
14 квітня 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2020 11:24
|
ДУ№1 дівікс.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 15:25
|
Договір Ж_ДП_02__20ФО від 04.03.2020.pdf | укладений |
04 березня 2020 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору у зв'язку з невиконанням зобов'язань щодо цілісності і схоронності майна, переданого під охорону |
Номер договору про закупівлю: | Ж-ДП-02-20ФО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 березня 2020 — 13 квітня 2020 |
Сума оплати за договором: |
20 300,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору у зв'язку з невиконанням зобов'язань щодо цілісності і схоронності майна, переданого під охорону |