Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рентгенівська плівка зеленочутлива
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000467-a 1088a9258bdf4b59a567cbba5efcec4f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 12:10
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:27
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:27
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 лот
рентгенівська плівка зеленочутлива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  14 лютого 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Код КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Періодична; Періодична Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 12:15
Кваліф. вимоги до учасник на рентгенплівку.doc
21 січня 2020 12:09
Іст.вим.до дог. 2020р. товари.doc
21 січня 2020 12:07
МТВ плівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-000467-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 22 січня 2020 10:37
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією №4 та №5 є Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR для принтеру DRYSTAR 5302. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, до термічної плівки для сухого друку DRYSTAR 5-го покоління торгівельної марки AGFA відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B, які спеціально розроблені для використання в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA.
Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку DRYSTAR 5-го покоління до якої відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B для загальної рентгенографії, в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA що спеціально розроблені для використання в них та забезпечують гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технології термічного друку AGFA - Drystar, у порівнянні, напр., з технологію фото-термічного (лазерного) друку Carestream - DryView, FujiFilm - DRYPIX чи технологію сухого друку SONY Film Station. При цьому неможливість використання в системі одного бренду (виробника) плівки іншої торгівельної марки, та навпаки, зумовлюється не лише вищенаведеними факторами, а й встановленням виробниками на обладнанні та витратних матеріалах (плівці) спеціальних унікальних ідентифікаторів (чіпи, штрих-коди , спеціальні виїмки тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Так, згідно відомостей з офіційного сайту Agfa Healthcare NV (Бельгія), https://global.agfahealthcare.com, плівка DRYSTAR DT 5.000ІB спеціально розроблена для забезпечення високої контрастності та високої оптичної щільності для отримання високоякісних діагностичних зображень на принтерах AGFA Drystar 5300, Drystar 5302, Drystar 550x, Drystar Axys.
Окрім того, з матеріалів, доступних на веб-порталі Prozorro, вбачаються наполегливі рекомендації представництва Agfa Healthcare NV в Україні використовувати в принтерах для сухого друку Drystar оригінальні витратні матеріали виробництва Agfa.
Таким чином, за позицією №3 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію одного виробника - компанії AGFA (Бельгія), – термічну плівку для сухого друку DRYSTAR DT 5.000І B.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Colenta, Carestream, Fuji, Sony тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Colenta, Carestream, Fuji які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Drystar™ та Agfa™, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено.
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – Суха медична плівка типу типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR, або учасники, що пройшли авторизацію від цього виробника (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позиціями №4 та №5 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції (№4, №5) та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованими представниками такого виробника. продукції.
В той же час, рентгенівська плівка крім (Суха медична плівка типу типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Отже, включення згаданого товару за позицією №4, №5 є (Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR, що не має еквівалентів/аналогів) до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованими представниками виробника продукції за позицією №3, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на попередні закупівлі, а саме: UA-2019-01-28-000315-a (Рентгенплівка код 32350000-1 частини до аудіо та відеообладнання) Замовник (Київська міська клінічна лікарня №8 код ЄДРПОУ 05497146, далі по тексту «Замовник») уже отримував від Учасників звернення щодо виділення в окремий лот плівки термографічної DRYSTAR DT 5.000I В, але наддав на нього незадовільну відповідь у редакції: «Члени тендерного комітету вважають за недоцільне виділяти в окремий лот позиції №5,6 так як вони належать до розділу «рентгенівська плівка»». Незадоволений відповідною відповіддю Учасник подав скаргу до АМКУ, де останній 11.02.2019 року прийняв рішення про прийняття до розгляду скарги Учасника-скаржника, але…. Але того ж 11.02.2019 року Замовник на засіданні Комітету виносить рішення про анулювання згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до ст. 31 п. 1 абзац 2 «неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель». При аналогії ситуації яка склалася виникає питання: «Чи не передбачається аналогічної поведінки Замовника при зверненні Учасника за відповідним зверненням?»
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції №4, №5, а саме Суху медичну плівку типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR з даної процедури закупівлі, або виділити її в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 січня 2020 15:48
Причина: перезавантаження
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000467-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 22 січня 2020 15:54
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позиціями №4 та №5 є Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR для принтеру DRYSTAR 5302. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, до термічної плівки для сухого друку DRYSTAR 5-го покоління торгівельної марки AGFA відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B, які спеціально розроблені для використання в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA.
Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку DRYSTAR 5-го покоління до якої відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B для загальної рентгенографії, в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA що спеціально розроблені для використання в них та забезпечують гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технології термічного друку AGFA - Drystar, у порівнянні, напр., з технологію фото-термічного (лазерного) друку Carestream - DryView, FujiFilm - DRYPIX чи технологію сухого друку SONY Film Station. При цьому неможливість використання в системі одного бренду (виробника) плівки іншої торгівельної марки, та навпаки, зумовлюється не лише вищенаведеними факторами, а й встановленням виробниками на обладнанні та витратних матеріалах (плівці) спеціальних унікальних ідентифікаторів (чіпи, штрих-коди , спеціальні виїмки тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Так, згідно відомостей з офіційного сайту Agfa Healthcare NV (Бельгія), https://global.agfahealthcare.com, плівка DRYSTAR DT 5.000ІB спеціально розроблена для забезпечення високої контрастності та високої оптичної щільності для отримання високоякісних діагностичних зображень на принтерах AGFA Drystar 5300, Drystar 5302, Drystar 550x, Drystar Axys.
Окрім того, з матеріалів, доступних на веб-порталі Prozorro, вбачаються наполегливі рекомендації представництва Agfa Healthcare NV в Україні використовувати в принтерах для сухого друку Drystar оригінальні витратні матеріали виробництва Agfa.
Таким чином, за позиціями №4, №5 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки продукцію одного виробника - компанії AGFA (Бельгія), – термічну плівку для сухого друку DRYSTAR DT 5.000І B.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Colenta, Carestream, Fuji, Sony тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Colenta, Carestream, Fuji які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Drystar™ та Agfa™, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено.
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR, або учасники, що пройшли авторизацію від цього виробника (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позиціями №4 та №5 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції (№4, №5) та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованими представниками такого виробника. продукції.
В той же час, рентгенівська плівка крім (Суха медична плівка типу типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Отже, включення згаданого товару за позиціями №4, №5 є (Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR, що не має еквівалентів/аналогів) до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованими представниками виробника продукції за позиціями №4, №5 по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на попередні закупівлі, а саме: UA-2019-01-28-000315-a (Рентгенплівка код 32350000-1 частини до аудіо та відеообладнання) Замовник (Київська міська клінічна лікарня №8 код ЄДРПОУ 05497146, далі по тексту «Замовник») уже отримував від Учасників звернення щодо виділення в окремий лот плівки термографічної DRYSTAR DT 5.000I В, але наддав на нього незадовільну відповідь у редакції: «Члени тендерного комітету вважають за недоцільне виділяти в окремий лот позиції №5,6 так як вони належать до розділу «рентгенівська плівка»». Незадоволений відповідною відповіддю Учасник подав скаргу до АМКУ, де останній 11.02.2019 року прийняв рішення про прийняття до розгляду скарги Учасника-скаржника, але…. Але того ж 11.02.2019 року Замовник на засіданні Комітету виносить рішення про анулювання згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до ст. 31 п. 1 абзац 2 «неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель». При аналогії ситуації яка склалася виникає питання: «Чи не передбачається аналогічної поведінки Замовника при зверненні Учасника за відповідним зверненням?»
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції №4, №5, а саме Суху медичну плівку типу DRYSTAR DT 5.000I В 25х30 см №100 та DRYSTAR DT 5.000I В 20х25 см №100 до принтеру DRYSTAR з даної процедури закупівлі, або виділити її в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 11:58
Дана Закупівля є допороговою та з урахуванням положень ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» не регулюється положеннями цього Закону. Ця закупівля регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. (далі – Інструкція).
Згідно п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Отже, ані Закон, ані Інструкція не передбачають обов’язок Замовника допорогової процедури визначати частини закупівлі (лоти) у певних конкретних випадках. Тобто в будь-якому випадку визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, виходячи з критеріїв доцільності, ефективності тощо, та є правом, а не обов’язком Замовника.
Таким чином, оголошення про дану Закупівлю складено у повній відповідності до положень такої Інструкції.
При цьому, керуючись Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання» (зазначивши назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів), а усі товарні позиції, що входять до предмета закупівлі, є витратними матеріалами для рентген-діагностичних досліджень, про що і зазначено у загальних положеннях Медико-техніних вимог.
Отже, предмет даної Закупівлі об’єднує товарні позиції, які є витратними матеріалами для рентген-діагностичних досліджень (медична рентгенівська плівка, медична плівка для принтера) та класифікується за ДК 021:2015 за кодом 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання», тому виділення позицій № 4 та № 5 є недоцільним.
Враховуючи викладене вище, нашим закладом в даній процедурі Закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Розгорнути Згорнути
Дана Закупівля є допороговою та з урахуванням положень ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» не регулюється положеннями цього Закону. Ця закупівля регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. (далі – Інструкція).
Згідно п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Отже, ані Закон, ані Інструкція не передбачають обов’язок Замовника допорогової процедури визначати частини закупівлі (лоти) у певних конкретних випадках. Тобто в будь-якому випадку визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, виходячи з критеріїв доцільності, ефективності тощо, та є правом, а не обов’язком Замовника.
Таким чином, оголошення про дану Закупівлю складено у повній відповідності до положень такої Інструкції.
При цьому, керуючись Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання» (зазначивши назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів), а усі товарні позиції, що входять до предмета закупівлі, є витратними матеріалами для рентген-діагностичних досліджень, про що і зазначено у загальних положеннях Медико-техніних вимог.
Отже, предмет даної Закупівлі об’єднує товарні позиції, які є витратними матеріалами для рентген-діагностичних досліджень (медична рентгенівська плівка, медична плівка для принтера) та класифікується за ДК 021:2015 за кодом 32350000-1 «Частини до аудіо- та відео обладнання», тому виділення позицій № 4 та № 5 є недоцільним.
Враховуючи викладене вище, нашим закладом в даній процедурі Закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.

Документи подані скаржником

22 січня 2020 10:37
Вимога щодо змін в ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 121 288,78
UAH з ПДВ
121 288,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Деркач Віктор Павлович" 198 300,00
UAH з ПДВ
198 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 12:42
13. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2020 12:42
12.2. Висновок ДСЕЕ.pdf
27 січня 2020 12:41
7. Довідки-пояснення.pdf
27 січня 2020 12:41
18. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2020 12:41
5. Справки от 15.01.2020 г.pdf
27 січня 2020 12:41
17. Копія Статуту.pdf
27 січня 2020 12:41
4. ГЛ виробника.pdf
27 січня 2020 12:41
3. Проект дог_згода.pdf
27 січня 2020 12:41
2. ст. 16.pdf
27 січня 2020 12:41
1. ЦП.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 10:05
специфікація.PDF
28 січня 2020 10:05
проект.PDF
28 січня 2020 10:05
паспорт.PDF
28 січня 2020 10:05
довідка з банку.pdf
28 січня 2020 10:05
декларація №03-2016.PDF
28 січня 2020 10:05
витяг з ЄДР.PDF
28 січня 2020 10:05
4-ОПП.PDF
28 січня 2020 10:05
4-ОПП..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "Деркач Віктор Павлович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Переможець 121 288,78
UAH з ПДВ
31 січня 2020 12:35

Документи

31 січня 2020 12:35
Електронний підпис
31 січня 2020 12:34
проткол 39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
121 288,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 12:35
Електронний підпис
31 січня 2020 12:34
проткол 39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 16:17
Договір 21 20.pdf укладений
14 лютого 2020 16:17