Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбаса варена в/г
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000340-a dec3ad4959334916a9992601bf5e9bf4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савоненко Оксана Миколаївна

+380545851257 trostgorono@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тростянецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 35157487
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вул. Вознесенська, 53в
Контактна особа: Савоненко Оксана Миколаївна
+380545851257
trostgorono@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 11:39
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 11:39
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:17
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Ковбаса варена в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, м. Тростянець, вул. Вознесенська 53в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 09:46
внесені зміни.docx
27 січня 2020 17:14
внесені зміни.docx
24 січня 2020 12:03
внесені зміни.docx
31 січня 2020 09:46
нова редакція додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
27 січня 2020 17:14
нова редакція додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
24 січня 2020 12:03
нова редакція додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
21 січня 2020 11:35
додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
31 січня 2020 09:46
нова редакція додаток 4 проект договору.docx
27 січня 2020 17:14
нова редакція додаток 4 проект договору.docx
24 січня 2020 12:03
нова редакція додаток 4 проект договору.docx
21 січня 2020 11:35
додаток 4 проект договору.docx
31 січня 2020 09:46
нова редакція додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
27 січня 2020 17:14
нова редакція додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
24 січня 2020 12:03
нова редакція додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
21 січня 2020 11:35
додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
31 січня 2020 09:46
нова редакція додаток 2 перелік документів.docx
27 січня 2020 17:14
нова редакція додаток 2 перелік документів.docx
24 січня 2020 12:03
нова редакція додаток 2 перелік документів.docx
21 січня 2020 11:35
додаток 2 перелік документів.docx
31 січня 2020 09:46
нова редакція додаток 1 тендерна пропозиція.docx
27 січня 2020 17:14
нова редакція додаток 1 тендерна пропозиція.docx
24 січня 2020 12:03
нова редакція додаток 1 тендерна пропозиція.docx
21 січня 2020 11:35
додаток 1 тендерна пропозиція.docx
31 січня 2020 09:46
нова редакція Тендерна документація Ковбаса варена вг.docx
27 січня 2020 17:14
нова редакція Тендерна документація Ковбаса варена вг.docx
24 січня 2020 12:03
нова редакція Тендерна документація Ковбаса варена вг.docx
21 січня 2020 11:35
Тендерна документація Ковбаса варена вг.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-000340-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 22 січня 2020 20:25
про санітарний паспорт
Замовник вимагає надати у складі пропозиції- санітарний паспорт

Відповідно до Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив:
1. Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2. Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу.
3. Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).
Також повідомляємо, що на автотранспорт, призначеного для транспортування харчових продуктів, відносини між органами влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У розділі VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами. Статтею 44 визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Оскільки вимоги щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт, призначений для транспортування харчових продуктів, цим Законом не передбачено.
Отже замовник вимагає надання документа який не передбачений чинним законодавством та який не видається уповноваженими органими.
Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 13:02
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – – ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Хочемо зазначити що 08.08.2019 року вступив силу наказ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ №446 Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000340-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 22 січня 2020 20:26
про акт який втратив чинність
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;(перевірка складів та/або цехів тощо.) датою не пізніше 6 місячної давнини;
08.08.2019 року вступив в силу наказ №447 за яким видається Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин
Тому Замовник повинен внести зміни так як документ який вимагається уже не видається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 13:03
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена в/г) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000340-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 15 лютого 2020 11:30
вимога
вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 16:06
Засіданням тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради Протокол №81 від 19.02.2020 року щодо відповіді на вимогу(скаргу) ФОП Випущенко Людмила Миколаївна від 14.02.2020р. ID UA-2020-01-21-000340-a повідомляємо наступне:
Щодо довідки про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Учасник (переможець) надав довідку не порушив зміст самої довідки що вимагалося тендерною документацією, а лише біль конкретизував дану форму добавивши до форми «термін дії» зміст наданої форми довідки відповідає змісту відповідно до п.3 Додатку №2 тендерної документації.
Щодо Акта перевірки транспортного засобу розглядавши тендерну пропозицію Учасника (переможця) був наданий Акт №4 від 17.01.2020р у даному Акті зазначається перевірка по всьому КВЕД 10.13 Виробництво м’ясних продуктів (основний) № 18-16-32Mt від 20.03.2009р. та тим більше є пояснення Учасника(переможця) щодо перевірки транспортного засобу складеного на фірменому бланку №57 від 05.02.2020р.в якому вказується що документи на транспортний засіб які надані в тендерній пропозиції, а саме OPEL VIVARO спеціалізований вантажний фургон рефрижератор державний номер ВМ4976ВІ використовується для транспортування харчових продуктів про що зазначено у розділі 6 Акту №3 від 17.01.2020р. та є підтвердження Держпродспоживслужби Головного управління в Сумській області Тростянецьке районне управлвння щодо даного транспорту знаходиться дане підтвердження у тендерній пропозиції Учасника(переможця) в «Чалий 2020 АрхивWinRAR.rar» під назвою «трансп.зас.2020-02-0001.pdf».
Щодо Повідомлення про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності було направлено запит до Держпродспоживслужби Головного управління в Сумській області Тростянецьке районне управлвння щодо надання роз’яснення у невідповідності в датах вихідного номеру та дати реєстрації потужності виданого ФОП Чалий В.В. тендерний комітет отримав наступну відповідь, що дані розбіжності є технічно помилкою. Вихідну дату Повідомлення слід вважати 01.08.2017р., а датою прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності вважати 01.08.2017р.
Інформація про державну реєстрацію потужностей оператора ринку харчових продуктів можна перевірити на сайті головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області(Державний реєстр потужностей операторів ринку(Наказ Мінагрополітики від 10.02.2016р.№39)посиланняhttps://docs.google.com/spreadsheets/d/12KVNWWrjliYSg5tDV0jskGNdcM7rjOd_YCeHLJX0dfM/edit#gid=0

Документи

24 січня 2020 13:02
протокол _34 ковбаса.pdf

Документи

24 січня 2020 13:03
протокол _34 ковбаса.pdf

Документи подані скаржником

15 лютого 2020 11:30
вимога.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-000340-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 22 лютого 2020 11:17
СКАРГА
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 21.01.2020 року Відділ освіти Тростянецької міської ради ( надалі – Замовник) оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти. 10.02.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою, участь прийняли 5 учасників: 1. ФОП Аврахова Катерина Григорівна 2. Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович 3. ТОВ Сумська Продуктова Компанія 4. ФОП Бутко Наталія Володимирівна 5. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 13.02.2020р. протоколом №67 засідання тендерного комітету переможцем закупівлі Замовник обрав Фізичну особа - підприємець Чалий В.В. Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітетту, оскільки По-перше – відповідно до п. 3 Додатку №2 тендерної документації Учасник мав надати Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Замовниками згідно таких договорів можуть бути як фізичні так і юридичні особи різних форм власності. Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Найменування та код ЄРДПОУ контрагента(Замовник), його адреса і телефон Предмет договору Дата та номер укладання договору Відомості про виконання договору або причини його розірвання Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович надає у складі тендерної пропозиції довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка за своєю формою відрізняється від довідки яка наведена в тендерної документації: Отже, Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович порушує умови тендерної документації, а саме надає довідку про виконання аналогічного договору, яка за своїм змістом та формою відрізняється від форми довідки, яку вимагає Замовник. По-друге– відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник мав надати Копію рішення про державну реєстрацію потужностей або експлуатаційної дозвіл видані на Учасника та/або Власника (за адресами де розташовані та/або орендовані складські приміщення Учасника та /або Власника ) Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович надає у складі тендерної пропозиції повідомлення про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності Головного управління Держпродспоживслужби в Тростянецькому районі від 31.07.2016 року №235, в якому зазначено потужність якій присвоєно номер реєстраційний і датою прийняття територіальним органом компетентного рішення про державну реєстрацію потужності зазначено – 08.08. 2017 рік, що свідчить про повну не відповідність, оскільки довідку надано в 2016 році, а в ній зазначено інформацію про потужність якій присвоєно номер реєстраційний в 2017 році. По-третє – Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник має надати позитивний Акт за результатами проведення заходу державного контролю Учасника та/або Власника т у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та/або акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович надає у складі тендерної пропозиції акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР №1 від 10.01.2020 р. та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин №3 від 17.01.2020 року потужність, за адресою м. Тростянець, вул. Набережна,1 (діяльність на якій здійснює Переможець) не постачає харчові продукти кінцевому споживачу, видом діяльності потужності ( в тому числі щодо якої проводився захід з перевірки) – є виробництво м’ясних продуктів. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»№771/97ВР (далі - Закон), кінцевий споживач - споживач, який використовує харчовий продукт виключно для власного споживання. У звʼязку з тим, що замовник здійснює закупівлю для власник потреб, з метою споживання її в навчальних закладах, що йому підпорядковані є кінцевим споживачем. З вищевикладеного слідує, що Переможець не має права здійснювати постачання продуктів харчування за предметом закупівлі з потужності, що вказана в перерахованих акта, оскільки дана не облаштована для постачання виробленої продукції кінцевому споживачу, а призначена лише для виробництва м’ясної продукції. Відповідно до Закону виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта, тобто процесу постачання дане визначення не включає. В тому числі, у зв’язку з тим, що в Акті № 1 від 10.01.2020 р. зазначена інформація про характеристику потужності, як такої, що не постачає продукти харчування кінцевому споживачу та зазначена виду діяльності лише з виробництва мясних продуктів свідчить про те, що Учасником Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович не запровадив належним чином систему управління безпечністю харчових продуктів щодо постачання продуктів до кінцевого споживача, а розрахована лише на її виробництво. Отже, Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович не надав підтвердження щодо контролю безпечності продукції після її виробництва.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 16:27
рішення від 26.02.2020 №3651+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 16:27
рішення від 13.03.2020 №4859 .pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 16:15

Документи подані скаржником

22 лютого 2020 11:17
скарга ковбаса.pdf
22 лютого 2020 11:17
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

28 лютого 2020 13:31
пояснення по суті.pdf
28 лютого 2020 13:31
трансп.зас.2020-02-04-0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 416 400,00
UAH з ПДВ
300 720,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович 402 000,00
UAH з ПДВ
337 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 442 500,00
UAH з ПДВ
389 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бутко Наталія Володимирівна 450 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 470 520,00
UAH з ПДВ
470 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 13:03
10.аналогічний договір.pdf
06 лютого 2020 13:03
11.аналогічний договір.pdf
06 лютого 2020 13:03
проект.pdf
06 лютого 2020 13:03
технічка.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 13:47
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:59
ст.17 докум. 2020-02-14-0001.pdf
13 лютого 2020 14:17
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:58
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:57
Чалий 2020 Архив WinRAR.rar
07 лютого 2020 10:57
Чалий акти Архив WinRAR.rar

Публічні документи

06 лютого 2020 16:36
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:34
я тростянець ковбаса 4.rar
06 лютого 2020 16:34
я тростянець ковбаса3.rar
06 лютого 2020 16:34
я тростянець ковбаса2.rar
06 лютого 2020 16:34
я тростянець ковбаса 1.rar

Публічні документи

07 лютого 2020 11:06
документація

Публічні документи

06 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:10
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:07
1. установчі документи.pdf
06 лютого 2020 17:07
ковбаса.pdf
06 лютого 2020 17:07
2. довідки.pdf
06 лютого 2020 17:07
13.iso 22000.pdf
06 лютого 2020 17:07
14.iso 14001.pdf
06 лютого 2020 17:07
15.9001.pdf
06 лютого 2020 17:07
19.тех паспорта.pdf
06 лютого 2020 17:07
3.довідка статистики.pdf
06 лютого 2020 17:07
28.проект.pdf
06 лютого 2020 17:07
36.технічка.pdf
06 лютого 2020 17:07
25.Дезінфекція Договір.pdf
06 лютого 2020 17:07
35. відгук паламаренко.pdf
06 лютого 2020 17:07
30.анлогічний.pdf
06 лютого 2020 17:07
29.дислокація.pdf
06 лютого 2020 17:07
12.пояснення аудит.pdf
06 лютого 2020 17:07
37.цінова.pdf
06 лютого 2020 17:07
24.довідка працівники.pdf
06 лютого 2020 17:07
38.лист згода.pdf
06 лютого 2020 17:07
аудит.pdf
06 лютого 2020 17:07
інформаційна довідка.pdf
06 лютого 2020 17:07
7.довідка стаття 17.pdf
06 лютого 2020 17:07
8.довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП Бутко Наталія Володимирівна

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 300 720,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 10:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович
#2499403812
Переможець 337 199,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 10:17

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович
#2499403812
337 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 17:49
ду 9 зменшення ціни договору ковбаса .pdf зміни до договору
01 березня 2021 17:47
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:04
ДУ 8 20 відсотків ковбаса.pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:30
ду 7 дог 35.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:10
ду 6 дог 35.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:53
Додаткова угода 5 до договору _ 35.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:51
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:59
ду 4 ковбаса.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 10:56
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:21
Ду 3 ковбаса підвищення ціни.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:28
ду ковбаса2.pdf зміни до договору
04 травня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:03
ду 1 ковбаса.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 11:03
Договір _35 ковбаса варена .pdf укладений
19 березня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення ціни
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 166 107,45
UAH (в тому числі ПДВ 27 684,57 UAH)