Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
яловичина охолоджена
Очікувана вартість
875 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000282-a ● f55940543db342d7b2de59fac9f43d00
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тростянецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35157487 |
Місцезнаходження: | 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вул. Вознесенська, 53в |
Контактна особа: |
Савоненко Оксана Миколаївна +380545851257 trostgorono@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 11:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 11:10 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 875 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
яловичина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42600, Україна, Сумська область, м. Тростянець, вул. Вознесенська 53в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 16:07 |
внесені зміни.docx | |
30 січня 2020 16:07 |
нова редакція додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx | |
30 січня 2020 16:07 |
нова редакція додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx | |
30 січня 2020 16:07 |
нова рредакція додаток 4 проект договору.docx | |
30 січня 2020 16:07 |
нова редакція додаток 2 перелік документів.docx | |
30 січня 2020 16:07 |
нова редакція додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
30 січня 2020 16:07 |
Нова редакція Тдокументація Яловичина.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000282-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 22 січня 2020 20:05
документ який втратив чинність
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;(перевірка складів та/або цехів тощо.) датою не пізніше 6 місячної давнини;
08.08.2019 року вступив в силу наказ №447 за яким видається Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин
Тому Замовник повинен внести зміни так як документ який вимагається уже не видається
Розгорнути
Згорнути
08.08.2019 року вступив в силу наказ №447 за яким видається Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин
Тому Замовник повинен внести зміни так як документ який вимагається уже не видається
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 12:02
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (яловичина охолоджена)технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Хочемо зазначити що 08.08.2019 року вступив силу наказ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ №446 Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000282-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 22 січня 2020 20:24
про санітарний паспорт
Замовник вимагає надати у складі пропозиції- санітарний паспорт
Відповідно до Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив:
1. Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2. Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу.
3. Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).
Також повідомляємо, що на автотранспорт, призначеного для транспортування харчових продуктів, відносини між органами влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У розділі VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами. Статтею 44 визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Оскільки вимоги щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт, призначений для транспортування харчових продуктів, цим Законом не передбачено.
Отже замовник вимагає надання документа який не передбачений чинним законодавством та який не видається уповноваженими органими.
Просимо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив:
1. Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2. Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу.
3. Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).
Також повідомляємо, що на автотранспорт, призначеного для транспортування харчових продуктів, відносини між органами влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У розділі VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами. Статтею 44 визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Оскільки вимоги щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт, призначений для транспортування харчових продуктів, цим Законом не передбачено.
Отже замовник вимагає надання документа який не передбачений чинним законодавством та який не видається уповноваженими органими.
Просимо внести зміни
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 12:03
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (яловичина охолоджена)технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000282-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 14 лютого 2020 14:02
Про усунення порушень
Відповідно до протоколу № 65 засідання тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради (далі Замовник) від 13.02.2020 року підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Чалий Віталій Володимирович (далі Переможець) виявлено не було.
Проте відповідно в наданих Переможцем сканованих копій документів: Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССП № 1 від 10.01.2020 та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровʼя та благополуччя тварин № 3 від 17.01.2020 року потужність, за адресою м. Тростянець, вул. Набережна, 1 (діяльність на якій здійснює Переможець) не постачає харчові продукти кінцевому споживачу.
У звʼязку з тим, що замовник здійснює закупівлю для власник потреб, з метою споживання її в навчальних закладах, що йому підпорядковані є кінцевим споживачем.
З вищевикладеного слідує, що Переможець не має права здійснювати постачання продуктів харчування за предметом закупівлі, оскількі потужність, що ним використовується не облаштована для постачання виробленої продукції кінцевому споживачу.
У звʼязку з тим, що інформація про характеристику потужності, як такої, що не постачає продукти харчування кінцевому споживачу в Акті № 1 від 10.01.2020 свідчить про те, що Переможцем не запроваджена належнам чином система управління безпечністю харчових продуктів до кінцевого споживача, а розрахована лише на виробництво продукції.
Отже, Переможець не конролює безпечність продукції після її виробництва, що створює ризик постачання небезпечниних для споживання дітей продуктів харчування.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97ВР оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Тобто Переможець не передбачив критичну точку — постачання продуктів харчування кінцевому споживачу.
З вищевикладеного слідує, що Замовник визнав Переможцем закупівлі учасника, продукція якого несе ризик для дитячого харчування.
В тому числі відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ. Документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля про що надає довідку в довільній формі.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця дана довідка відсутня.
Переможцем закупівлі надано в складі тендерної пропозиції декларацію якості на запропоновану продукцію відповідно до якої найменування підприємства — виробника: ФОП Чалий В.В. Відповідно до протоколу випробувань № 64 від 17 січня 2020 року - виробником є Україна, у зв’язку з чим не можливо встановити, яку саме продукцію було досліджено Переможцем. Вказані документи не можна вважати підтвердженням якості запропонованої продукції Переможцем, що вимагалося в Додатку 3 тендерної документації Замовника, оскільки неможливо ідентифікувати продукцію перевірка якої здійснювалася.
Тому Учасник, керуючись ст. 32 Закону,
ВИМАГАЄ:
1. Відхилити пропозицію ФОП Чалий В.В.
2. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
3. Визнати дії незаконними,
4. Усунути порушення законодавства України.
5.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Проте відповідно в наданих Переможцем сканованих копій документів: Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССП № 1 від 10.01.2020 та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровʼя та благополуччя тварин № 3 від 17.01.2020 року потужність, за адресою м. Тростянець, вул. Набережна, 1 (діяльність на якій здійснює Переможець) не постачає харчові продукти кінцевому споживачу.
У звʼязку з тим, що замовник здійснює закупівлю для власник потреб, з метою споживання її в навчальних закладах, що йому підпорядковані є кінцевим споживачем.
З вищевикладеного слідує, що Переможець не має права здійснювати постачання продуктів харчування за предметом закупівлі, оскількі потужність, що ним використовується не облаштована для постачання виробленої продукції кінцевому споживачу.
У звʼязку з тим, що інформація про характеристику потужності, як такої, що не постачає продукти харчування кінцевому споживачу в Акті № 1 від 10.01.2020 свідчить про те, що Переможцем не запроваджена належнам чином система управління безпечністю харчових продуктів до кінцевого споживача, а розрахована лише на виробництво продукції.
Отже, Переможець не конролює безпечність продукції після її виробництва, що створює ризик постачання небезпечниних для споживання дітей продуктів харчування.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97ВР оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Тобто Переможець не передбачив критичну точку — постачання продуктів харчування кінцевому споживачу.
З вищевикладеного слідує, що Замовник визнав Переможцем закупівлі учасника, продукція якого несе ризик для дитячого харчування.
В тому числі відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ. Документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля про що надає довідку в довільній формі.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця дана довідка відсутня.
Переможцем закупівлі надано в складі тендерної пропозиції декларацію якості на запропоновану продукцію відповідно до якої найменування підприємства — виробника: ФОП Чалий В.В. Відповідно до протоколу випробувань № 64 від 17 січня 2020 року - виробником є Україна, у зв’язку з чим не можливо встановити, яку саме продукцію було досліджено Переможцем. Вказані документи не можна вважати підтвердженням якості запропонованої продукції Переможцем, що вимагалося в Додатку 3 тендерної документації Замовника, оскільки неможливо ідентифікувати продукцію перевірка якої здійснювалася.
Тому Учасник, керуючись ст. 32 Закону,
ВИМАГАЄ:
1. Відхилити пропозицію ФОП Чалий В.В.
2. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
3. Визнати дії незаконними,
4. Усунути порушення законодавства України.
5.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.
Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 16:53
Засіданням тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради Протокол №79 від 18.02.2020 року щодо відповіді на вимогу(скаргу) ТОВ «Сумська продуктова компанія» від 14.02.2020р. ID UA-2020-01-21-000282-a повідомляємо наступне:
Щодо Актів наданих Учасником(переможцем) в саме: Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та Акт складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР в даних актах зазначено, що потужність оператора ринку ФОП Чалий В.В. не належить до малих потужностей а далі йде пояснення щодо виду малої потужності (як це вимагає затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України акт 08.08.2019 року №447) що потужність, яка не постачає харчові продукти кінцевому споживачу та має більше ніж п’ять осіб робочого персоналу. Однак хотілось наголосити, що Замовник та підпорядковані йому заклади освіти не є кінцевими споживачами. Відповідно до ст.1 п.30 Закону України «Про основні принципи та вимого до безпечності та якості харчових продуктів.» 30) Кінцевий споживач - споживач, який використовує харчовий продукт виключно для власного споживання.
В закладах освіти підпорядкованих відділу освіти Тростянецької міської ради є їдальні в кожній наявні паспорти харчоблоку закладу та присвоєні реєстраційні номера оператора ринку харчових продуктів, та запроваджена належним чином система управління безпечністю харчових продуктів до кінцевого споживача.
Щодо довідки в довільній формі під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватися передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля про що надає довідку в довільній формі.
Учасник (переможець) надав дану довідку в довільній формі в якій зазначається що передмет, тара, пакування, транспортування тощо
(що є ознаками(умовами) договору) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля, данна довідка знаходиться в тендерній пропозиції. А саме в архіві «Чалий 2020 Архив WinRAR» під назвою «50 довкілля 2020-02-03-0001pdf.»
Щодо протоколу №64 від 17.01.2020 року В даному протоколі дійсно зазначено виробник Україна без назви підприємства – виробника, нащо тендерним комітетом було направлено затит до Випробувальної лабораторії ДП «Сумистандартметрологія» про надання інформації щодо данного протоколу нащо отримали відповідь. Що дійсно їм був направленний запит на проведення випробовування зразка м'ясо напівфабрикат м’якушеве яловиче охолоджене від замовника ФОП Чалого В.В зареєстрований даний зразок в «Журналі обліку зразків2 під №64 та під цим номером був оформлений протокол та підчас оформлення протоколу допустили технічну помилку а саме в інформації про виробника. При виявленні цієї невідповідності інформації між Запитом та Протоколом випробувань в останнє було внесено зміни пояснює випробувальна лабораторія ДП «Сумистандартметрологія» та надала відповідні документи.
Щодо Актів наданих Учасником(переможцем) в саме: Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та Акт складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР в даних актах зазначено, що потужність оператора ринку ФОП Чалий В.В. не належить до малих потужностей а далі йде пояснення щодо виду малої потужності (як це вимагає затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України акт 08.08.2019 року №447) що потужність, яка не постачає харчові продукти кінцевому споживачу та має більше ніж п’ять осіб робочого персоналу. Однак хотілось наголосити, що Замовник та підпорядковані йому заклади освіти не є кінцевими споживачами. Відповідно до ст.1 п.30 Закону України «Про основні принципи та вимого до безпечності та якості харчових продуктів.» 30) Кінцевий споживач - споживач, який використовує харчовий продукт виключно для власного споживання.
В закладах освіти підпорядкованих відділу освіти Тростянецької міської ради є їдальні в кожній наявні паспорти харчоблоку закладу та присвоєні реєстраційні номера оператора ринку харчових продуктів, та запроваджена належним чином система управління безпечністю харчових продуктів до кінцевого споживача.
Щодо довідки в довільній формі під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватися передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля про що надає довідку в довільній формі.
Учасник (переможець) надав дану довідку в довільній формі в якій зазначається що передмет, тара, пакування, транспортування тощо
(що є ознаками(умовами) договору) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля, данна довідка знаходиться в тендерній пропозиції. А саме в архіві «Чалий 2020 Архив WinRAR» під назвою «50 довкілля 2020-02-03-0001pdf.»
Щодо протоколу №64 від 17.01.2020 року В даному протоколі дійсно зазначено виробник Україна без назви підприємства – виробника, нащо тендерним комітетом було направлено затит до Випробувальної лабораторії ДП «Сумистандартметрологія» про надання інформації щодо данного протоколу нащо отримали відповідь. Що дійсно їм був направленний запит на проведення випробовування зразка м'ясо напівфабрикат м’якушеве яловиче охолоджене від замовника ФОП Чалого В.В зареєстрований даний зразок в «Журналі обліку зразків2 під №64 та під цим номером був оформлений протокол та підчас оформлення протоколу допустили технічну помилку а саме в інформації про виробника. При виявленні цієї невідповідності інформації між Запитом та Протоколом випробувань в останнє було внесено зміни пояснює випробувальна лабораторія ДП «Сумистандартметрологія» та надала відповідні документи.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-21-000282-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 21 лютого 2020 11:43
Дата подання: 21 лютого 2020 11:43
Оскарження рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем учасника ФОП Чалий В.В. тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам замовника
Замовник визнав переможцем торгів учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2020 18:48
Рішення від 25.02.2020 №3530.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 18:48
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-01-21-000282-a.b4.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 23:53
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-01-21-000282-a.b4.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 22:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2020 №4965.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 15:28
Рішення від 16.03.2020 №4965.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 19:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
685 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
801 500,00
UAH з ПДВ
|
686 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
863 940,00
UAH з ПДВ
|
722 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бутко Наталія Володимирівна |
833 000,00
UAH з ПДВ
|
762 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сумська Продуктова Компанія |
870 800,00
UAH з ПДВ
|
870 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович #2499403812 |
Переможець |
685 930,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 15:24
|
ДУ 10 дог 39.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 17:37
|
ду 9 зменшення ціни договору яловичина.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 14:53
|
ду 8 20 відсоьків яловичина.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 08:24
|
ДУ 7 дог 39 продовження.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:09
|
ду6 дог 39.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 11:13
|
ду 5 мясо.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 10:29
|
ДУ 4 яловичина підвищення ціни.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 14:39
|
ду 3 яловичина.pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 13:34
|
ду 2 яловичина.pdf | зміни до договору |
04 травня 2020 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 15:58
|
ду 1 яловичина.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2020 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 12:57
|
Договір _39 яловичина.pdf | укладений |
20 березня 2020 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підвищення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |