Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

яловичина охолоджена
Очікувана вартість
875 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000282-a f55940543db342d7b2de59fac9f43d00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савоненко Оксана Миколаївна

+380545851257 trostgorono@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тростянецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 35157487
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вул. Вознесенська, 53в
Контактна особа: Савоненко Оксана Миколаївна
+380545851257
trostgorono@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 11:10
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 11:10
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:42
Очікувана вартість: 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
яловичина охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, м. Тростянець, вул. Вознесенська 53в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:07
внесені зміни.docx
27 січня 2020 17:00
внесені зміни.docx
24 січня 2020 11:36
внесені зміни.docx
30 січня 2020 16:07
нова редакція додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
27 січня 2020 17:00
нова редакція додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
24 січня 2020 11:36
нова редакція додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
21 січня 2020 11:05
додаток 3 якісні кількісні характеристики.docx
30 січня 2020 16:07
нова редакція додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
27 січня 2020 17:00
нова редакція додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
24 січня 2020 11:36
нова редакція додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
21 січня 2020 11:05
додаток 5 адреси шкіл та садочків.docx
30 січня 2020 16:07
нова рредакція додаток 4 проект договору.docx
27 січня 2020 17:00
нова рредакція додаток 4 проект договору.docx
24 січня 2020 11:36
нова рредакція додаток 4 проект договору.docx
21 січня 2020 11:05
додаток 4 проект договору.docx
30 січня 2020 16:07
нова редакція додаток 2 перелік документів.docx
27 січня 2020 17:00
нова редакція додаток 2 перелік документів.docx
24 січня 2020 11:36
нова редакція додаток 2 перелік документів.docx
21 січня 2020 11:05
додаток 2 перелік документів.docx
30 січня 2020 16:07
нова редакція додаток 1 тендерна пропозиція.docx
27 січня 2020 17:00
нова редакція додаток 1 тендерна пропозиція.docx
24 січня 2020 11:36
нова редакція додаток 1 тендерна пропозиція.docx
21 січня 2020 11:05
додаток 1 тендерна пропозиція.docx
30 січня 2020 16:07
Нова редакція Тдокументація Яловичина.docx
27 січня 2020 17:00
Нова редакція Тдокументація Яловичина.docx
24 січня 2020 11:36
Нова редакція Тдокументація Яловичина.docx
21 січня 2020 11:05
Тендерна документація Яловичина.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-000282-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 22 січня 2020 20:05
документ який втратив чинність
Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю Учасника та/або Власника стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;(перевірка складів та/або цехів тощо.) датою не пізніше 6 місячної давнини;
08.08.2019 року вступив в силу наказ №447 за яким видається Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин
Тому Замовник повинен внести зміни так як документ який вимагається уже не видається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 12:02
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (яловичина охолоджена)технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Хочемо зазначити що 08.08.2019 року вступив силу наказ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ №446 Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000282-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 22 січня 2020 20:24
про санітарний паспорт
Замовник вимагає надати у складі пропозиції- санітарний паспорт

Відповідно до Постанови КМУ від 29 березня № 348, Кабінет Міністрів України постановив:
1. Відмінити рішення про реорганізацію Державної санітарно-епідеміологічної служби шляхом її приєднання до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2. Ліквідувати Державну санітарно-епідеміологічну службу.
3. Покласти на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства (крім функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).
Також повідомляємо, що на автотранспорт, призначеного для транспортування харчових продуктів, відносини між органами влади, операторами ринку харчових продуктів та їх споживачами регулює Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У розділі VII цього Закону встановлені загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами. Статтею 44 визначені гігієнічні вимоги до транспортних засобів. Оскільки вимоги щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт, призначений для транспортування харчових продуктів, цим Законом не передбачено.
Отже замовник вимагає надання документа який не передбачений чинним законодавством та який не видається уповноваженими органими.
Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 12:03
Тендерим комітетом відділу освіти Тростянецької міської ради було розглянуто вашу вимогу та прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію, а саме в додаток 3 до тендерної документації на закупівлю товару – ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (яловичина охолоджена)технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000282-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 14 лютого 2020 14:02
Про усунення порушень
Відповідно до протоколу № 65 засідання тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради (далі Замовник) від 13.02.2020 року підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Чалий Віталій Володимирович (далі Переможець) виявлено не було.
Проте відповідно в наданих Переможцем сканованих копій документів: Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССП № 1 від 10.01.2020 та Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровʼя та благополуччя тварин № 3 від 17.01.2020 року потужність, за адресою м. Тростянець, вул. Набережна, 1 (діяльність на якій здійснює Переможець) не постачає харчові продукти кінцевому споживачу.
У звʼязку з тим, що замовник здійснює закупівлю для власник потреб, з метою споживання її в навчальних закладах, що йому підпорядковані є кінцевим споживачем.
З вищевикладеного слідує, що Переможець не має права здійснювати постачання продуктів харчування за предметом закупівлі, оскількі потужність, що ним використовується не облаштована для постачання виробленої продукції кінцевому споживачу.

У звʼязку з тим, що інформація про характеристику потужності, як такої, що не постачає продукти харчування кінцевому споживачу в Акті № 1 від 10.01.2020 свідчить про те, що Переможцем не запроваджена належнам чином система управління безпечністю харчових продуктів до кінцевого споживача, а розрахована лише на виробництво продукції.
Отже, Переможець не конролює безпечність продукції після її виробництва, що створює ризик постачання небезпечниних для споживання дітей продуктів харчування.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97ВР оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Тобто Переможець не передбачив критичну точку — постачання продуктів харчування кінцевому споживачу.

З вищевикладеного слідує, що Замовник визнав Переможцем закупівлі учасника, продукція якого несе ризик для дитячого харчування.

В тому числі відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ. Документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля про що надає довідку в довільній формі.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця дана довідка відсутня.

Переможцем закупівлі надано в складі тендерної пропозиції декларацію якості на запропоновану продукцію відповідно до якої найменування підприємства — виробника: ФОП Чалий В.В. Відповідно до протоколу випробувань № 64 від 17 січня 2020 року - виробником є Україна, у зв’язку з чим не можливо встановити, яку саме продукцію було досліджено Переможцем. Вказані документи не можна вважати підтвердженням якості запропонованої продукції Переможцем, що вимагалося в Додатку 3 тендерної документації Замовника, оскільки неможливо ідентифікувати продукцію перевірка якої здійснювалася.
Тому Учасник, керуючись ст. 32 Закону,


ВИМАГАЄ:
1. Відхилити пропозицію ФОП Чалий В.В.
2. Надати інформацію про пропозицію Переможця торгів, у тому числі зазначити її переваги порівняно з пропозицією учасника ТОВ «СПК».
3. Визнати дії незаконними,
4. Усунути порушення законодавства України.
5.У разі відсутності можливості усунути порушення – скасувати торги.

Якщо Замовник не усунить порушення, Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 16:53
Засіданням тендерного комітету відділу освіти Тростянецької міської ради Протокол №79 від 18.02.2020 року щодо відповіді на вимогу(скаргу) ТОВ «Сумська продуктова компанія» від 14.02.2020р. ID UA-2020-01-21-000282-a повідомляємо наступне:
Щодо Актів наданих Учасником(переможцем) в саме: Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та Акт складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР в даних актах зазначено, що потужність оператора ринку ФОП Чалий В.В. не належить до малих потужностей а далі йде пояснення щодо виду малої потужності (як це вимагає затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України акт 08.08.2019 року №447) що потужність, яка не постачає харчові продукти кінцевому споживачу та має більше ніж п’ять осіб робочого персоналу. Однак хотілось наголосити, що Замовник та підпорядковані йому заклади освіти не є кінцевими споживачами. Відповідно до ст.1 п.30 Закону України «Про основні принципи та вимого до безпечності та якості харчових продуктів.» 30) Кінцевий споживач - споживач, який використовує харчовий продукт виключно для власного споживання.
В закладах освіти підпорядкованих відділу освіти Тростянецької міської ради є їдальні в кожній наявні паспорти харчоблоку закладу та присвоєні реєстраційні номера оператора ринку харчових продуктів, та запроваджена належним чином система управління безпечністю харчових продуктів до кінцевого споживача.
Щодо довідки в довільній формі під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватися передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля про що надає довідку в довільній формі.
Учасник (переможець) надав дану довідку в довільній формі в якій зазначається що передмет, тара, пакування, транспортування тощо
(що є ознаками(умовами) договору) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля, данна довідка знаходиться в тендерній пропозиції. А саме в архіві «Чалий 2020 Архив WinRAR» під назвою «50 довкілля 2020-02-03-0001pdf.»
Щодо протоколу №64 від 17.01.2020 року В даному протоколі дійсно зазначено виробник Україна без назви підприємства – виробника, нащо тендерним комітетом було направлено затит до Випробувальної лабораторії ДП «Сумистандартметрологія» про надання інформації щодо данного протоколу нащо отримали відповідь. Що дійсно їм був направленний запит на проведення випробовування зразка м'ясо напівфабрикат м’якушеве яловиче охолоджене від замовника ФОП Чалого В.В зареєстрований даний зразок в «Журналі обліку зразків2 під №64 та під цим номером був оформлений протокол та підчас оформлення протоколу допустили технічну помилку а саме в інформації про виробника. При виявленні цієї невідповідності інформації між Запитом та Протоколом випробувань в останнє було внесено зміни пояснює випробувальна лабораторія ДП «Сумистандартметрологія» та надала відповідні документи.

Документи

24 січня 2020 12:02
протокол _33 мясо.pdf

Документи

24 січня 2020 12:02
протокол _33 мясо.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-000282-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 21 лютого 2020 11:43
Оскарження рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем учасника ФОП Чалий В.В. тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам замовника
Замовник визнав переможцем торгів учасника тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2020 18:48
Рішення від 25.02.2020 №3530.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 18:48
Рішення від 16.03.2020 №4965.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 19:52

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 11:43
Скарга

Документи подані замовником

10 березня 2020 17:06
Пояснення.pdf
10 березня 2020 17:06
2020-02-17-0001.pdf
10 березня 2020 17:07
2020-02-17-0001_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович 798 000,00
UAH з ПДВ
685 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 801 500,00
UAH з ПДВ
686 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 863 940,00
UAH з ПДВ
722 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бутко Наталія Володимирівна 833 000,00
UAH з ПДВ
762 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 870 800,00
UAH з ПДВ
870 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 13:48
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:54
ст.17 докум. 2020-02-14-0001.pdf
10 лютого 2020 18:51
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:50
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:44
Чалий 2020 Архив WinRAR.rar
07 лютого 2020 10:44
Чалий акти Архив WinRAR.rar
07 лютого 2020 10:44
Мясо пропоз.Архив WinRAR.rar

Публічні документи

06 лютого 2020 13:18
11.аналогічний договір.pdf
06 лютого 2020 13:18
10.аналогічний договір.pdf
06 лютого 2020 13:18
проект.pdf
06 лютого 2020 13:18
технічка.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:54
1. установчі документи.pdf
06 лютого 2020 16:54
34.Договір мясо.pdf
06 лютого 2020 16:54
2. довідки.pdf
06 лютого 2020 16:54
13.iso 22000.pdf
06 лютого 2020 16:54
15.9001.pdf
06 лютого 2020 16:54
14.iso 14001.pdf
06 лютого 2020 16:53
19.тех паспорта.pdf
06 лютого 2020 16:53
декларація яловичина.pdf
06 лютого 2020 16:53
35.відгук Паламаренко.pdf
06 лютого 2020 16:53
25.Дезінфекція Договір.pdf
06 лютого 2020 16:53
28.проект.pdf
06 лютого 2020 16:53
37.цінова.pdf
06 лютого 2020 16:53
12.пояснення аудит.pdf
06 лютого 2020 16:53
30.анлогічний.pdf
06 лютого 2020 16:53
36.технічка.pdf
06 лютого 2020 16:53
3.довідка статистики.pdf
06 лютого 2020 16:53
24.довідка працівники.pdf
06 лютого 2020 16:53
29.дислокація.pdf
06 лютого 2020 16:53
38.лист згода.pdf
06 лютого 2020 16:53
аудит.pdf
06 лютого 2020 16:53
інформаційна довідка.pdf
06 лютого 2020 16:53
7.довідка стаття 17.pdf
06 лютого 2020 16:53
8.довкілля.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 11:03
документація

Публічні документи

06 лютого 2020 17:18
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:17
3.zip
06 лютого 2020 17:17
2.zip
06 лютого 2020 17:17
1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП Бутко Наталія Володимирівна

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович
#2499403812
Переможець 685 930,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чалий Віталій Володимирович
#2499403812
685 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 17:52
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 15:24
ДУ 10 дог 39.pdf зміни до договору
04 березня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 17:37
ду 9 зменшення ціни договору яловичина.pdf зміни до договору
01 березня 2021 17:31
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:53
ду 8 20 відсоьків яловичина.pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:24
ДУ 7 дог 39 продовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:19
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:09
ду6 дог 39.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:13
ду 5 мясо.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 11:11
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:29
ДУ 4 яловичина підвищення ціни.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 14:39
ду 3 яловичина.pdf зміни до договору
26 травня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:34
ду 2 яловичина.pdf зміни до договору
04 травня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:58
ду 1 яловичина.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 12:57
Договір _39 яловичина.pdf укладений
20 березня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підвищення ціни
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 472 974,96
UAH (в тому числі ПДВ 78 826,16 UAH)