ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45112000-5 - Землерийні та інші земляні роботи) «Розчистка та благоустрій озера у парку «Відрадний» у Солом’янському районі»
Очікувана вартість
27 474 587,00 UAH
UA-2020-01-21-000257-b 745e9ddb8a6642cfa4b4782d8734b4e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 18:30
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:23
Очікувана вартість: 27 474 587,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137 372,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137 372,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45112000-5 - Землерийні та інші земляні роботи) «Розчистка та благоустрій озера у парку «Відрадний» у Солом’янському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00020, Україна, Київська область, м. Київ, парк "Відрадний" у Солом’янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 січня 2020 16:44
Електронний цифровий підпис
27 січня 2020 16:27
Перелік внесених змін.docx
27 січня 2020 16:27
ТД.docx
27 січня 2020 16:44
Електронний цифровий підпис
21 січня 2020 11:22
Електронний цифровий підпис
27 січня 2020 16:27
Перелік внесених змін.docx
27 січня 2020 16:27
ТД.docx
21 січня 2020 11:04
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 27 314 415,73
UAH з ПДВ
27 314 415,73
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" 27 379 965,76
UAH з ПДВ
27 379 965,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 16:21
sign.p7s
28 лютого 2020 15:56
Дозвіл Держпраці
28 лютого 2020 15:56
Ліцензія
28 лютого 2020 15:56
Довідка про несудимість
28 лютого 2020 15:56
Довідки переможець
28 лютого 2020 15:56
Довідки переможець
06 лютого 2020 16:05
sign.p7s
06 лютого 2020 15:59
ДЦ та розрахунки.rar
06 лютого 2020 15:59
Технічні вимоги.rar
06 лютого 2020 15:59
Банківська гарантія.rar
06 лютого 2020 15:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 12:17
sign.p7s
31 січня 2020 12:17
sign.p7s
31 січня 2020 12:14
6 п.5.3. Договір.pdf
31 січня 2020 12:14
7. п.5.3. Статут.pdf
31 січня 2020 12:14
6 п.5.3. Акт2.pdf
31 січня 2020 12:14
6 п.5.3. Акт1.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ДЦ.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ИВР.pdf
31 січня 2020 12:14
6 п.5.3. Акт3.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ОС_7-1.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ОС_2-1.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ОС_2-2.pdf
31 січня 2020 12:14
ДЦ_ОС_2-3.pdf
31 січня 2020 12:14
4. п.5.3. Працівники (1).pdf
31 січня 2020 12:14
3. п.5.3. Обладнання.pdf
31 січня 2020 12:14
10 п.5.3. Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2020 12:14
5. п.5.3. Аналог. догов..pdf
31 січня 2020 12:14
6 п.5.3. Відгук.pdf
31 січня 2020 12:14
Графік.pdf
31 січня 2020 12:14
2. п.5.3. Відомості п-ва.pdf
31 січня 2020 12:14
13. п.5.3. Лист-згода.pdf
31 січня 2020 12:14
8 п.5.3. Наказ ДИРЕКТОР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Переможець 27 314 415,73
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
27 314 415,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 березня 2020 15:05
договір укладений
12 березня 2020 15:03
sign.p7s зміни до договору
06 липня 2020 11:17
ДУ _ 4.pdf зміни до договору
06 липня 2020 11:16
sign.p7s зміни до договору
07 травня 2020 16:37
ДУ 3 від 07.05.2020 до Д 59.3 від 12.03.2020.pdf зміни до договору
07 травня 2020 16:36
sign.p7s зміни до договору
28 квітня 2020 12:09
ДУ _ 2 від 28.04.20 до Д _ 59.3 від 12.03.20.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 11:29
sign.p7s зміни до договору
24 березня 2020 13:59
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 березня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), Календарний графік робіт (Додаток 7)
Номер договору про закупівлю: 59/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5)
Номер договору про закупівлю: 59/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.04.2020 № 641 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 59/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.07.2020 № 965 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 59/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку