Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютер в комплекті з обладнанням
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2020-01-21-000137-a ● 49b82a5d67174dfaa6927d03363678d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004674 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1 |
Контактна особа: |
Шамасурян Каріна Пайлаківна +380667550995 hmdl-econom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплекти
Комп'ютер в комплекті з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. С. Разіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки за товар здійснюються на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 15:27 |
Таблиця змін від 24.01.20.doc | |
24 січня 2020 15:27 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
24 січня 2020 15:27 |
Додаток 2 технічне завдання зі змінами.docx | |
24 січня 2020 15:27 |
ТД ПК від 24.01.2020.doc | |
24 січня 2020 15:27 |
Додаток 1 ТП.docx |
24 січня 2020 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 15:27 |
Таблиця змін від 24.01.20.doc
|
|||
24 січня 2020 15:27 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
24 січня 2020 15:27 |
Додаток 2 технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
24 січня 2020 15:27 |
ТД ПК від 24.01.2020.doc
|
|||
24 січня 2020 15:27 |
Додаток 1 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 21 січня 2020 11:03
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:22
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації розглянуто. За результатами розгляду тендерний комітет Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради вирішив внести відповідні зміни до тендерної документації
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 21 січня 2020 19:36
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:23
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме п.1.3. чіткко визначено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок!
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме п.1.3. чіткко визначено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:10
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: . Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000137-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 21 січня 2020 20:15
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимоги, яка міститься в додатку № 2 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційного листа, крім того, учасник не зобов’язаний мати власний сервісний центр або договірні відносини з сервісними центрами, адже комп’ютерна техніка й так підлягає гарантійному обслуговуванню в сервісних центрах виробників комп’ютерів, такі вимоги можуть привести до обмеженого коло потенційних учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Просимо не прописувати дискримінаційні вимоги до учасників та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Просимо не прописувати дискримінаційні вимоги до учасників та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 15:21
Доброго дня!!!
1. Ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації та усунення авторизаційного листа виробника комп’ютерів, розглянуто, за результатами розгляду вирішено внести відповідні зміни до ТД.
2. Щодо наявності власного або партнерського сервісного центру
Дана вимога формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
Відповідно до зазначеного вище роз’яснення визначено, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога Додатку 2 тендерної документації та Для безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу підтвердити в складі своєї тендерної пропозиції наявність власного або партнерського сервісного центру (надати договір партнерства із контактними даними або ж гарантійний лист) у м. Хмельницькому, що буде здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого обладнання протягом гарантійного періоду.
Також повідомляємо, що дана вимога не являється дискримінаційною, так як змогу її виконати має більше чим один потенційний постачальник та встановлена вона для Забезпечення безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу.Враховуючи роботу закладу ми зацікавлені в якнайшвидшому реагувані, щодо здійснення сервісного ремонту обладнання.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені вимоги, щодо наявності власного або партнерського сервісного центру у м. Хмельницькому.
1. Ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації та усунення авторизаційного листа виробника комп’ютерів, розглянуто, за результатами розгляду вирішено внести відповідні зміни до ТД.
2. Щодо наявності власного або партнерського сервісного центру
Дана вимога формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
Відповідно до зазначеного вище роз’яснення визначено, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимога Додатку 2 тендерної документації та Для безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу підтвердити в складі своєї тендерної пропозиції наявність власного або партнерського сервісного центру (надати договір партнерства із контактними даними або ж гарантійний лист) у м. Хмельницькому, що буде здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого обладнання протягом гарантійного періоду.
Також повідомляємо, що дана вимога не являється дискримінаційною, так як змогу її виконати має більше чим один потенційний постачальник та встановлена вона для Забезпечення безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу.Враховуючи роботу закладу ми зацікавлені в якнайшвидшому реагувані, щодо здійснення сервісного ремонту обладнання.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені вимоги, щодо наявності власного або партнерського сервісного центру у м. Хмельницькому.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000137-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 лютого 2020 02:10
Вимога про дискваліфікацію ФОП Боднар Геннадій Олександрович
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Боднар Геннадій Олександрович в тендерній закупівлі, UA-2020-01-21-000137-a звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі комп’ютера в комплекті з обладнанням корпус системного блоку з блоком живлення потужністю не менше 400W, оснащений вентилятором для охолодження діаметром не менше 12 см, тоді як ФОП Боднар Геннадій Олександрович запропонував корпус GAMEMAX ET-202 400 W, вентилятор блоку живлення якого має діаметр 8 см (посилання на сайт офіційного дистриб’ютора виробника https://www.distri.mti.ua/accessories_for_pc/corps/2697692.html), що є меншим та не відповідає вимогам замовника.
Відповідно до п. 2.5 Додатку №2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютора, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Разом з тим, ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або дистриб’ютора Microsoft в Україні, а надано лист від офіційного Silver партнера Microsoft.
Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Так, АМКУ у вказаному рішенні дійшов висновку про те, що у складі Пропозиції Переможця міститься авторизаційний лист ТОВ "АННАПЛАСТ", відповідно до якого зазначено ТОВ "АННА-ПЛАСТ" як Silver партнер компанії Майкрософт в Україні із постачання програмної продукції наступним листом підтверджує наявність партнерських відносин із ФОП Сергєєва О.Д для участі у Процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки програмної продукції (файл "автор-лист"). Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив, що ТОВ "АННАПЛАСТ" є саме дистриб'ютором Microsoft в Україні. Разом з тим, зазначений лист не містить інформації щодо надання повноважень учаснику від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.
Згідно з вимогами п. 2.3 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати сертифікат відповідності (якості) на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою), якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти; документи про відповідність чинним Технічним регламентам; інструкції, затверджені в установленому порядку. ФОП Боднар Геннадій Олександрович в складі тендерної не надано жодних інструкцій щодо запропонованого товару.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 922-VIII, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розгорнути
Згорнути
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі комп’ютера в комплекті з обладнанням корпус системного блоку з блоком живлення потужністю не менше 400W, оснащений вентилятором для охолодження діаметром не менше 12 см, тоді як ФОП Боднар Геннадій Олександрович запропонував корпус GAMEMAX ET-202 400 W, вентилятор блоку живлення якого має діаметр 8 см (посилання на сайт офіційного дистриб’ютора виробника https://www.distri.mti.ua/accessories_for_pc/corps/2697692.html), що є меншим та не відповідає вимогам замовника.
Відповідно до п. 2.5 Додатку №2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютора, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Разом з тим, ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або дистриб’ютора Microsoft в Україні, а надано лист від офіційного Silver партнера Microsoft.
Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Так, АМКУ у вказаному рішенні дійшов висновку про те, що у складі Пропозиції Переможця міститься авторизаційний лист ТОВ "АННАПЛАСТ", відповідно до якого зазначено ТОВ "АННА-ПЛАСТ" як Silver партнер компанії Майкрософт в Україні із постачання програмної продукції наступним листом підтверджує наявність партнерських відносин із ФОП Сергєєва О.Д для участі у Процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки програмної продукції (файл "автор-лист"). Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив, що ТОВ "АННАПЛАСТ" є саме дистриб'ютором Microsoft в Україні. Разом з тим, зазначений лист не містить інформації щодо надання повноважень учаснику від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.
Згідно з вимогами п. 2.3 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати сертифікат відповідності (якості) на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою), якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти; документи про відповідність чинним Технічним регламентам; інструкції, затверджені в установленому порядку. ФОП Боднар Геннадій Олександрович в складі тендерної не надано жодних інструкцій щодо запропонованого товару.
Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 922-VIII, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2020 13:42
Відповідно до вимоги ТОВ "Юдітрейд" № UA-2020-01-21-000137-a.a2 від 11.02.2020 року тендерний комітет Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради, повідомляє наступне:
1) Стосовно невідповідності корпусу системного блоку з блоком живлення потужністю не менше 400W, оснащений вентилятором для охолодження діаметром не менше 12 см.
Учасником ФОП Боднар Г.О. на підтвердження відповідності даній вимозі технічного завдання Додатку 2 тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції надав пояснювальну записку та порівняльну таблицю відповідності технічному завданні, відповідно до яких, учасник пропонує корпус GAMEMAX ET-202 400 W із вентилятором Vinga 12025 12см, що повністю відповідає встановленим вимогам.
2) Стосовно невідповідності п. 2.5 Додатку №2 ТД:
Відповідно до вимог п. 2.5 Додатку №2 ТД передбачено учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютера, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації
Учасник ФОП Боднар Г.О. пропонує персональні комп'ютери ARMA Base 713 із вбудованою від виробника операційною системою Windows та не пропонує її окремо від комп'ютерів, що підтверджується авторизаційним листом № 0302/03 від 03.02.2020 року від ТОВ "АННА-ПЛАСТ", відповідно до якого та виробник ТОВ "АННА-ПЛАСТ" є одночасно офіційним Silver партнером компанії Microsoft та виробником персонального комп'ютера ARMA Base 713 із встановленим при виробництві програмним забезпеченням.
Крім того, у своєму зверненні ТОВ "Юдітрейд" посилається виключно на веб-сторінку Microsoft із переліком ОЕМ-дистриб'юторів. Але разом з тим, Замовником не визначено вимогами п.2.5. Додатку 2 ТД про те, що авторизаційний лист повинен бути наданий виключно від ОЕМ дистриб'ютора, а не іншого типу дистриб'юторів (VL, CSP) чи партнера компанії Microsoft.
Додатково повідомляємо, що у наведеному прикладі рішення АМКУ № 14805-р/пк-пз від 16.10.2019 р, предметом розгляду є закупівля, у якій переможець пропонує персональні комп'ютери Brain (виробник ТОВ "Комел") та ОЕМ програмне забезпечення Windows 10, що окремо закуповується у ТОВ "АННА-ПЛАСТ", яка відповідно не є ОЕМ-дистриб'ютором.
3) Стосовно не відповідності учасникв вимогам п. 2.3 Додатку №2 Тендерної документації, а саме:
Згідно до вимог п. 2.3 Додатку №2 ТД та на підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, скан копій наступних документів:"Сертифікат відповідності (якості) на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою), якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти; документи про відповідність чинним Технічним регламентам; інструкції, затверджені в установленому порядку"
На виконання вимог даного пункту Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано чинні сертифікати відповідності, декларації відповідності технічним регламентам, висновки санітарно епідеміологічної експертизи та гарантійний лист №2759/01 від 03.02.2020 року, де учасник гарантує, що при поставці товару будуть надані інструкції з експлуатації приладів та гарантійні талони, що повністю відповідає вимогам замовника встановленим в тендерній документації.
Також повідомляємо, що замовник при розгляді тендерних пропозицій керується положеннями ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Боднар Г.О. оскільки за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. Законних підстав для зміни свого рішення, щодо обрання переможцем закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням)» тендерний комітет не вбачає.
Додатково повідомляємо, що у випадку поставки учасником товару який не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 тендерної документації, товар Замовником не буде прийнятий та договір із таким учасником буде розірвано.
1) Стосовно невідповідності корпусу системного блоку з блоком живлення потужністю не менше 400W, оснащений вентилятором для охолодження діаметром не менше 12 см.
Учасником ФОП Боднар Г.О. на підтвердження відповідності даній вимозі технічного завдання Додатку 2 тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції надав пояснювальну записку та порівняльну таблицю відповідності технічному завданні, відповідно до яких, учасник пропонує корпус GAMEMAX ET-202 400 W із вентилятором Vinga 12025 12см, що повністю відповідає встановленим вимогам.
2) Стосовно невідповідності п. 2.5 Додатку №2 ТД:
Відповідно до вимог п. 2.5 Додатку №2 ТД передбачено учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютера, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації
Учасник ФОП Боднар Г.О. пропонує персональні комп'ютери ARMA Base 713 із вбудованою від виробника операційною системою Windows та не пропонує її окремо від комп'ютерів, що підтверджується авторизаційним листом № 0302/03 від 03.02.2020 року від ТОВ "АННА-ПЛАСТ", відповідно до якого та виробник ТОВ "АННА-ПЛАСТ" є одночасно офіційним Silver партнером компанії Microsoft та виробником персонального комп'ютера ARMA Base 713 із встановленим при виробництві програмним забезпеченням.
Крім того, у своєму зверненні ТОВ "Юдітрейд" посилається виключно на веб-сторінку Microsoft із переліком ОЕМ-дистриб'юторів. Але разом з тим, Замовником не визначено вимогами п.2.5. Додатку 2 ТД про те, що авторизаційний лист повинен бути наданий виключно від ОЕМ дистриб'ютора, а не іншого типу дистриб'юторів (VL, CSP) чи партнера компанії Microsoft.
Додатково повідомляємо, що у наведеному прикладі рішення АМКУ № 14805-р/пк-пз від 16.10.2019 р, предметом розгляду є закупівля, у якій переможець пропонує персональні комп'ютери Brain (виробник ТОВ "Комел") та ОЕМ програмне забезпечення Windows 10, що окремо закуповується у ТОВ "АННА-ПЛАСТ", яка відповідно не є ОЕМ-дистриб'ютором.
3) Стосовно не відповідності учасникв вимогам п. 2.3 Додатку №2 Тендерної документації, а саме:
Згідно до вимог п. 2.3 Додатку №2 ТД та на підтвердження відповідності запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, скан копій наступних документів:"Сертифікат відповідності (якості) на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою), якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти; документи про відповідність чинним Технічним регламентам; інструкції, затверджені в установленому порядку"
На виконання вимог даного пункту Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано чинні сертифікати відповідності, декларації відповідності технічним регламентам, висновки санітарно епідеміологічної експертизи та гарантійний лист №2759/01 від 03.02.2020 року, де учасник гарантує, що при поставці товару будуть надані інструкції з експлуатації приладів та гарантійні талони, що повністю відповідає вимогам замовника встановленим в тендерній документації.
Також повідомляємо, що замовник при розгляді тендерних пропозицій керується положеннями ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Боднар Г.О. оскільки за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. Законних підстав для зміни свого рішення, щодо обрання переможцем закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням)» тендерний комітет не вбачає.
Додатково повідомляємо, що у випадку поставки учасником товару який не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 тендерної документації, товар Замовником не буде прийнятий та договір із таким учасником буде розірвано.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000137-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 19 лютого 2020 13:43
Вимога про дискваліфікацію ФОП Боднар Геннадій Олександрович
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Боднар Геннадій Олександрович в тендерній закупівлі, UA-2020-01-21-000137-a звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно до вимог п. 2.5 Додатку №2 ТД передбачено учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютера, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. .
Разом з тим, учасник запропонував персональні комп’ютери ARMA Base 713, які не мають вбудованої операційної системи оскільки їх виробник є вітчизняний. Вітчизняний виробник немає можливості імпортувати програмне забезпечення до складу персональних комп’ютерів.
Керуючись зазначеним, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютора, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Разом з тим, ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або дистриб’ютора Microsoft в Україні, а надано лист від офіційного Silver партнера Microsoft.
Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Так, АМКУ у вказаному рішенні дійшов висновку про те, що у складі Пропозиції Переможця міститься авторизаційний лист ТОВ "АННАПЛАСТ", відповідно до якого зазначено ТОВ "АННА-ПЛАСТ" як Silver партнер компанії Майкрософт в Україні із постачання програмної продукції наступним листом підтверджує наявність партнерських відносин із ФОП Сергєєва О.Д для участі у Процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки програмної продукції (файл "автор-лист"). Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив, що ТОВ "АННАПЛАСТ" є саме дистриб'ютором Microsoft в Україні. Разом з тим, зазначений лист не містить інформації щодо надання повноважень учаснику від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог п. 2.5 Додатку №2 ТД передбачено учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютера, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. .
Разом з тим, учасник запропонував персональні комп’ютери ARMA Base 713, які не мають вбудованої операційної системи оскільки їх виробник є вітчизняний. Вітчизняний виробник немає можливості імпортувати програмне забезпечення до складу персональних комп’ютерів.
Керуючись зазначеним, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера (дистриб’ютора, виробника) Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Разом з тим, ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції не надано лист від виробника або дистриб’ютора Microsoft в Україні, а надано лист від офіційного Silver партнера Microsoft.
Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" FOREIGN COMPANY ERC
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні, то учасник має надати саме авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft (Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від 16.10.2019). Так, АМКУ у вказаному рішенні дійшов висновку про те, що у складі Пропозиції Переможця міститься авторизаційний лист ТОВ "АННАПЛАСТ", відповідно до якого зазначено ТОВ "АННА-ПЛАСТ" як Silver партнер компанії Майкрософт в Україні із постачання програмної продукції наступним листом підтверджує наявність партнерських відносин із ФОП Сергєєва О.Д для участі у Процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки програмної продукції (файл "автор-лист"). Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив, що ТОВ "АННАПЛАСТ" є саме дистриб'ютором Microsoft в Україні. Разом з тим, зазначений лист не містить інформації щодо надання повноважень учаснику від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 15:51
За результатами розгляду вимоги ТОВ "Юдітрейд" № UA-2020-01-21-000137-a.b3 від 19.02.2020 року тендерний комітет Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради, повідомляє наступне:
На виконання вимог зазначених у п. 2.5 Додатку №2 ТД учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції надано авторизаційний лист від виробника персональних комп'ютерів ТОВ "АННА-ПЛАСТ", яка є офіційним Silver партнером та VL дистриб'ютором корпорації Microsoft, та підтверджує, що програмне забезпечення є вбудованим у запропоновані персональні комп'ютери ARMA.
Дана інформація про виробника підтверджується на офіційному веб-сайті Microsoft за прямим посиланням:
https://www.microsoft.com/ru-ru/solution-providers/partnerdetails/armapccomua_10a60c13-f560-4799-bc1c-b2a70a3fe9fe/8bb3ddcf-6701-402c-af7d-aa99107f80a5
Крім того, на веб-сайті виробника корпорації Microsoft серед навичок та можливостей ТОВ "АННА-ПЛАСТ" зазначена інформація про імпорт та виробництво, що цілком достатньо для підтвердження інформації наданої у авторизаційному листі виробника ПК.
Зазначимо також, що за наведеним у зверненні ТОВ "ЮДІТРЕЙД" веб-посиланням https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor
міститься інформація про перелік виключно ОЕМ дистриб'юторів та в той же час вимогами тендерної документації Замовника не вимагались авторизаційні листи виключно від ОЕМ дистриб'ютора.
Також повідомляємо, що замовник при розгляді тендерних пропозицій керується положеннями ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Боднар Г.О. оскільки за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. Законних підстав для зміни свого рішення, щодо обрання переможцем закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням)» тендерний комітет не вбачає.
Додатково повідомляємо, що у випадку поставки учасником товару який не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 тендерної документації, товар Замовником не буде прийнятий та договір із таким учасником буде розірвано.
На виконання вимог зазначених у п. 2.5 Додатку №2 ТД учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції надано авторизаційний лист від виробника персональних комп'ютерів ТОВ "АННА-ПЛАСТ", яка є офіційним Silver партнером та VL дистриб'ютором корпорації Microsoft, та підтверджує, що програмне забезпечення є вбудованим у запропоновані персональні комп'ютери ARMA.
Дана інформація про виробника підтверджується на офіційному веб-сайті Microsoft за прямим посиланням:
https://www.microsoft.com/ru-ru/solution-providers/partnerdetails/armapccomua_10a60c13-f560-4799-bc1c-b2a70a3fe9fe/8bb3ddcf-6701-402c-af7d-aa99107f80a5
Крім того, на веб-сайті виробника корпорації Microsoft серед навичок та можливостей ТОВ "АННА-ПЛАСТ" зазначена інформація про імпорт та виробництво, що цілком достатньо для підтвердження інформації наданої у авторизаційному листі виробника ПК.
Зазначимо також, що за наведеним у зверненні ТОВ "ЮДІТРЕЙД" веб-посиланням https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor
міститься інформація про перелік виключно ОЕМ дистриб'юторів та в той же час вимогами тендерної документації Замовника не вимагались авторизаційні листи виключно від ОЕМ дистриб'ютора.
Також повідомляємо, що замовник при розгляді тендерних пропозицій керується положеннями ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Боднар Г.О. оскільки за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. Законних підстав для зміни свого рішення, щодо обрання переможцем закупівлі «код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням)» тендерний комітет не вбачає.
Додатково повідомляємо, що у випадку поставки учасником товару який не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 тендерної документації, товар Замовником не буде прийнятий та договір із таким учасником буде розірвано.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000137-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Васніцький Тарас Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3232427638
Дата подання: 20 лютого 2020 19:50
Вимога
До уваги Замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Боднар Геннадій Олександрович в тендерній закупівлі, UA-2020-01-21-000137-a звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ФОП Боднар Геннадій Олександрович, не відповідає вимогам закупівлі а саме:
1. На виконання вимог пункту четвертого статті двадцять п’ятої Закону учасник має надати довідку в довільній формі щодо строку дії пропозиції. У учасника ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції відсутня довідка щодо строку дії пропозиції.
2. Для безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу підтвердити в складі своєї тендерної пропозиції наявність власного або партнерського сервісного центру (надати договір партнерства із контактними даними або ж гарантійний лист) у м. Хмельницькому, що буде здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого обладнання протягом гарантійного періоду. Учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович надано гарантійний лист в якому зазначається, що сервісний центр знаходиться за адресою м.Хмельницький, вул. Свободи, 48, про те за цією адресою знаходиться сервісний центр “Чіп-сервіс”, звертаємо вашу увагу на те, що у складі пропозиції наданої ФОП Боднар Геннадій Олександрович, відсутні будь-які документи підтверджуючі співпрацю ФОП Боднар Геннадій Олександрович із сервісним центром “Чіп-сервіс”, а саме договір партнерства із контактними даними або ж гарантійний лист від сервісного центру з підтвердженням виконання гарантійного забезпечення відповідно тендерної закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-000137-a)
3. Згідно загальних вимог до учасника пункт 2.1, учасник закупівлі мав надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію). В порівняльній таблиці наданій від ФОП Боднар Геннадій Олександрович, відсутня інформація в розділі Операційна система, а саме не вказана точна модель операційної системи запропонованої учасником, вказана лише загальна назва Windows 10 Pro 64-bit ESD скопійована із вимог Замовника, за якою неможливо ідентифікувати, який саме програмний продукт запропонував учасник. Для ідентифікації запропонованого програмного продукту має вказуватись повна назва запропонованого товару із вказанням моделі (артикулу) KW9-00265 або FQC-09131 за яким можливо точно ідентифікувати запропонований товар (для прикладу як має виглядати повна назва моделі програмного забезпечення: Windows 10 Домашня 32/64-bit на 1ПК (ESD - електронна ліцензія , всі мови) (KW9-00265) або Windows 10 Професійна 32/64-bit на 1ПК (ESD - електронна ліцензія , всі мови) (FQC-09131).
Тому на підставі вищевказаної інформації вимагаємо переглянути та скасувати рішення про призначення ФОП Боднар Геннадій Олександрович переможцем, визнати його пропозицію таку, що не відповідає вимогам закупівлі та перейти до розгляду інших пропозицій, які відповідають всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідними.
Розгорнути
Згорнути
1. На виконання вимог пункту четвертого статті двадцять п’ятої Закону учасник має надати довідку в довільній формі щодо строку дії пропозиції. У учасника ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції відсутня довідка щодо строку дії пропозиції.
2. Для безперебійної експлуатації обладнання протягом гарантійного терміну та під час гарантійних випадків виходу техніки з ладу підтвердити в складі своєї тендерної пропозиції наявність власного або партнерського сервісного центру (надати договір партнерства із контактними даними або ж гарантійний лист) у м. Хмельницькому, що буде здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого обладнання протягом гарантійного періоду. Учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович надано гарантійний лист в якому зазначається, що сервісний центр знаходиться за адресою м.Хмельницький, вул. Свободи, 48, про те за цією адресою знаходиться сервісний центр “Чіп-сервіс”, звертаємо вашу увагу на те, що у складі пропозиції наданої ФОП Боднар Геннадій Олександрович, відсутні будь-які документи підтверджуючі співпрацю ФОП Боднар Геннадій Олександрович із сервісним центром “Чіп-сервіс”, а саме договір партнерства із контактними даними або ж гарантійний лист від сервісного центру з підтвердженням виконання гарантійного забезпечення відповідно тендерної закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Комп'ютер в комплекті з обладнанням)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-000137-a)
3. Згідно загальних вимог до учасника пункт 2.1, учасник закупівлі мав надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію). В порівняльній таблиці наданій від ФОП Боднар Геннадій Олександрович, відсутня інформація в розділі Операційна система, а саме не вказана точна модель операційної системи запропонованої учасником, вказана лише загальна назва Windows 10 Pro 64-bit ESD скопійована із вимог Замовника, за якою неможливо ідентифікувати, який саме програмний продукт запропонував учасник. Для ідентифікації запропонованого програмного продукту має вказуватись повна назва запропонованого товару із вказанням моделі (артикулу) KW9-00265 або FQC-09131 за яким можливо точно ідентифікувати запропонований товар (для прикладу як має виглядати повна назва моделі програмного забезпечення: Windows 10 Домашня 32/64-bit на 1ПК (ESD - електронна ліцензія , всі мови) (KW9-00265) або Windows 10 Професійна 32/64-bit на 1ПК (ESD - електронна ліцензія , всі мови) (FQC-09131).
Тому на підставі вищевказаної інформації вимагаємо переглянути та скасувати рішення про призначення ФОП Боднар Геннадій Олександрович переможцем, визнати його пропозицію таку, що не відповідає вимогам закупівлі та перейти до розгляду інших пропозицій, які відповідають всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідними.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 15:49
Доброго дня розглянувши Вашу вимогу №UA-2020-01-21-000137-a.a4 від 20.02.2020 року, тендерний комітет Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради, повідомляє наступне:
1) Учасником ФОП Боднар Г. О. надано гарантійний лист № 2759/01 від 03.02.2020 року у якому учасник гарантує, що тендерна пропозиція є дійсною протягом 115 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
2) Учасник ФОП Боднар Г. О. підтвердив наявність сервісного центру у м. Хмельницький шляхом надання гарантійного листа №2759/18 від 03.02.2020, де зазначена адреса, графік роботи та контактні дані сервісного центру.
Тендерною документацією не визначено, що гарантійний лист про наявність сервісного центру надається разом із договором про партнерство.
3) Відповідно до наданого учасником у складі тендерної пропозиції технічного опису персонального комп'ютера ARMA BASE 713 зазначено, що до складу входить операційна система моделі Windows 10 Pro x64 esd, виробником якої є компанія Microsoft.
Разом з тим, вимогами тендерної документації не визначено, що учасник у порівняльній таблиці відповідності товару окрім виробника та моделі повинен зазначати артикул та партійний номер складових персонального комп'ютера.
Додатково повідомляємо, що вказану в пояснені інформацію Ви можете перевірити на сайті «PROZORRO» № Оголошення UA-2020-01-21-000137-a, Пропозиція учасника ФОП Боднар Г. О..
Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради не вбачає підстав для зміни свого рішення щодо обрання переможця закупівлі ФОП Боднар Г. О.
1) Учасником ФОП Боднар Г. О. надано гарантійний лист № 2759/01 від 03.02.2020 року у якому учасник гарантує, що тендерна пропозиція є дійсною протягом 115 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
2) Учасник ФОП Боднар Г. О. підтвердив наявність сервісного центру у м. Хмельницький шляхом надання гарантійного листа №2759/18 від 03.02.2020, де зазначена адреса, графік роботи та контактні дані сервісного центру.
Тендерною документацією не визначено, що гарантійний лист про наявність сервісного центру надається разом із договором про партнерство.
3) Відповідно до наданого учасником у складі тендерної пропозиції технічного опису персонального комп'ютера ARMA BASE 713 зазначено, що до складу входить операційна система моделі Windows 10 Pro x64 esd, виробником якої є компанія Microsoft.
Разом з тим, вимогами тендерної документації не визначено, що учасник у порівняльній таблиці відповідності товару окрім виробника та моделі повинен зазначати артикул та партійний номер складових персонального комп'ютера.
Додатково повідомляємо, що вказану в пояснені інформацію Ви можете перевірити на сайті «PROZORRO» № Оголошення UA-2020-01-21-000137-a, Пропозиція учасника ФОП Боднар Г. О..
Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради не вбачає підстав для зміни свого рішення щодо обрання переможця закупівлі ФОП Боднар Г. О.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович |
250 375,00
UAH з ПДВ
|
250 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО ПРОСТІР" |
324 750,00
UAH з ПДВ
|
280 492,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
288 120,00
UAH з ПДВ
|
282 495,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Васніцький Тарас Анатолійович |
297 325,00
UAH з ПДВ
|
289 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" |
296 568,00
UAH з ПДВ
|
294 693,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
310 060,50
UAH з ПДВ
|
308 185,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
310 060,50
UAH з ПДВ
|
310 060,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
323 850,00
UAH з ПДВ
|
321 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
327 587,00
UAH з ПДВ
|
323 849,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович #2751316311 |
Переможець |
250 375,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 19:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 16:54
|
ДУ 2 компи.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 15:01
|
ду 1 компи.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 15:59
|
підписаний договір | укладений |
21 лютого 2020 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |