Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота)
Очікувана вартість
2 861 200,00 UAH
UA-2020-01-21-000070-b ● 88566c9fb4c848ba803c608dc4bd891d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Шкарбуль Ірина Вадимівна +380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 09:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 09:18 |
Очікувана вартість: | 2 861 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64220000-4: Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних
Тендерна документація
21 січня 2020 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 09:14 |
ТД ЗМІ (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000070-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7», Код ЄДРПОУ:25106350
Дата подання: 27 січня 2020 09:10
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
21.01.2020 Замовником – Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради Донецької області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лоти).
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.6 Технічних вимог до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник зазначає що, Постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Разом із цим, необхідно відмітити, що на сьогоднішній день використання аналогової технології телевізійного мовлення на територіях із особливим режимом мовлення, прикордонних, де існують ризики інформаційного впливу країни-агресора так само як і в місті Маріуполі та прилеглих районах не припинено.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, що виконували аналогічні договори, по Лоту №1 з очікуваною вартістю закупівлі 1350000.00 грн., який є найдорожчим з усіх Лотів закупівлі. Натомість, у Лоті №2 – «Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня» з очікуваною вартістю закупівлі 411200.00 грн., Лоті №3 – «Програма у прямому ефірі, яка передбачає інтерактивне спілкування мешканців міста з депутатами міської ради» з очікуваною вартістю закупівлі 500000.00 грн., у Лоті №4 – «Створення промо роликів та таймлапсів» з очікуваною вартістю закупівлі 600`000.00 грн. кваліфікаційні критерії до постачальника послуг аналогічні один до одного, але відрізняються від Лоту №1 - Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Вважаємо, що вимога Замовника до Постачальника послуг в частині наявності «цифрового та аналогового мовлення» порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону, є дискримінуючою та фактично написана під конкретне коло фірм та компаній.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, змінити в технічних умовах на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) за кодом ДК 021:2015 64220000-4 – «Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних» Лот № 1 Додатку №3 кваліфікаційні критерії до Постачальника послуг, вказавши: Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років».
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.6 Технічних вимог до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник зазначає що, Постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Разом із цим, необхідно відмітити, що на сьогоднішній день використання аналогової технології телевізійного мовлення на територіях із особливим режимом мовлення, прикордонних, де існують ризики інформаційного впливу країни-агресора так само як і в місті Маріуполі та прилеглих районах не припинено.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, що виконували аналогічні договори, по Лоту №1 з очікуваною вартістю закупівлі 1350000.00 грн., який є найдорожчим з усіх Лотів закупівлі. Натомість, у Лоті №2 – «Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня» з очікуваною вартістю закупівлі 411200.00 грн., Лоті №3 – «Програма у прямому ефірі, яка передбачає інтерактивне спілкування мешканців міста з депутатами міської ради» з очікуваною вартістю закупівлі 500000.00 грн., у Лоті №4 – «Створення промо роликів та таймлапсів» з очікуваною вартістю закупівлі 600`000.00 грн. кваліфікаційні критерії до постачальника послуг аналогічні один до одного, але відрізняються від Лоту №1 - Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Вважаємо, що вимога Замовника до Постачальника послуг в частині наявності «цифрового та аналогового мовлення» порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону, є дискримінуючою та фактично написана під конкретне коло фірм та компаній.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, змінити в технічних умовах на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) за кодом ДК 021:2015 64220000-4 – «Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних» Лот № 1 Додатку №3 кваліфікаційні критерії до Постачальника послуг, вказавши: Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років».
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2020 16:36
Дякуємо за Вашу пропозицію.
Виконавчий комітет Маріупольської міської ради на вимогу про усунення порушень умов Тендерної документації здійснення закупівлі послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) (№UA-2020-01-21-000070-b) повідомляє наступне:
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і визначає кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством визначені у Додатку 1 тендерної документації (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Лот №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» є ключовим соціальним проектом. Програма передбачає висвітлення та обговорення суспільно важливих сфер життя Маріуполя. Саме тому необхідно забезпечити доступність програми найбільшій кількості містян та жителів прилеглих районів.
Важливим аспектом при складанні технічного завдання тендерної документації по закупівлі Послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) є створення якісного продукту та високі вимоги до технічних та професіональних показників. Технічні вимоги на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота), які вказані у Додатку №3 до Тендерної документації повинні найбільш повно задовільнити потреби жителів Маріуполя та прилеглих районів.
У 2006 році було підписано міжнародну угоду з переходу телебачення з аналогового на цифрове мовлення. Ця угода отримала назву "Женева 2006" та передбачала повний перехід на цифрове мовлення і відмову від аналога до 2015 року на території України в тому числі.
Для гарантування соціально вразливим та малозабезпеченим верстам населення вільного доступу до інформації та телебачення, в Україні почалась компанія з продажу та безкоштовного надання телевізійних ресиверів - пристрою, що дозволяє отримати доступ до цифрового телебачення. Якщо ми не врахуємо наявність таких пристроїв у домогосподарствах, які сприймають сигнал виключно у цифровому форматі, це призведе до дискримінації глядачів.
Аналогове мовлення має свої особливості розповсюдження, серед яких треба враховувати і рельєф місцевості. Цифрове мовлення дозволяє розповсюдити сигнал на ті території, які є недосяжними в аналоговому форматі, так звані «мертві» зони. Цифровий сигнал є більш перешкодостійким та має більш високу якість зображення та звуку. Саме тому у технічних вимогах до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до тендерної документації, ми зазначаємо, що постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Виконавчий комітет Маріупольської міської ради на вимогу про усунення порушень умов Тендерної документації здійснення закупівлі послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) (№UA-2020-01-21-000070-b) повідомляє наступне:
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і визначає кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством визначені у Додатку 1 тендерної документації (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Лот №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» є ключовим соціальним проектом. Програма передбачає висвітлення та обговорення суспільно важливих сфер життя Маріуполя. Саме тому необхідно забезпечити доступність програми найбільшій кількості містян та жителів прилеглих районів.
Важливим аспектом при складанні технічного завдання тендерної документації по закупівлі Послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) є створення якісного продукту та високі вимоги до технічних та професіональних показників. Технічні вимоги на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота), які вказані у Додатку №3 до Тендерної документації повинні найбільш повно задовільнити потреби жителів Маріуполя та прилеглих районів.
У 2006 році було підписано міжнародну угоду з переходу телебачення з аналогового на цифрове мовлення. Ця угода отримала назву "Женева 2006" та передбачала повний перехід на цифрове мовлення і відмову від аналога до 2015 року на території України в тому числі.
Для гарантування соціально вразливим та малозабезпеченим верстам населення вільного доступу до інформації та телебачення, в Україні почалась компанія з продажу та безкоштовного надання телевізійних ресиверів - пристрою, що дозволяє отримати доступ до цифрового телебачення. Якщо ми не врахуємо наявність таких пристроїв у домогосподарствах, які сприймають сигнал виключно у цифровому форматі, це призведе до дискримінації глядачів.
Аналогове мовлення має свої особливості розповсюдження, серед яких треба враховувати і рельєф місцевості. Цифрове мовлення дозволяє розповсюдити сигнал на ті території, які є недосяжними в аналоговому форматі, так звані «мертві» зони. Цифровий сигнал є більш перешкодостійким та має більш високу якість зображення та звуку. Саме тому у технічних вимогах до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до тендерної документації, ми зазначаємо, що постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000070-b.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7», Код ЄДРПОУ:25106350
Дата подання: 06 квітня 2020 12:56
СКАРГА АМКУ до ЛОТУ 3
СКАРГА
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
по Лоту №3 – Програма у прямому ефірі, яка передбачає інтерактивне спілкування мешканців міста з депутатами міської ради.
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
по Лоту №3 – Програма у прямому ефірі, яка передбачає інтерактивне спілкування мешканців міста з депутатами міської ради.
Скасована
Дата: 06 квітня 2020 13:03
Причина: немає переможця у ЛОТІ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-21-000070-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7», Код ЄДРПОУ:25106350
Дата подання: 31 січня 2020 16:58
Дата подання: 31 січня 2020 16:58
СКАРГА
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 18:58
рішення від 04.02.2020 № 2079 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 18:58
Інформація про перенесення розгляду скарги від 31.01.2020 № UA-2020-01-21-000070-b.b2.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 20:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2020 № 3398.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 16:49
рішення від 21.02.2020 № 3398.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:44
Номер скарги: UA-2020-01-21-000070-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7», Код ЄДРПОУ:25106350
Дата подання: 06 квітня 2020 12:50
Дата подання: 06 квітня 2020 12:50
СКАРГА АМКУ до ЛОТУ 2
СКАРГА
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
по Лоту №2 – Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2020 19:29
рішення від 09.04.2020 №6772+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2020 №8041 .pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 21:02
рішення від 27.04.2020 №8041 .pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Виконавчого комітету Маріупольської міської ради розглянуто рішення від 27.04.2020 №8041-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія ТВ-7". Тендерним комітетом Виконавчого комітету Маріупольської міської ради прийнято рішення про скасування рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Телерадіоорганізація "Маріупольське телебачення"» та відхилення пропозиції учасника ТОВ "Телерадіокомпанія ТВ-7".
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2020 16:55
Номер скарги: UA-2020-01-21-000070-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7», Код ЄДРПОУ:25106350
Дата подання: 06 квітня 2020 12:59
Дата подання: 06 квітня 2020 12:59
СКАРГА АМКУ до ЛОТУ 4
СКАРГА
щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
по Лоту №4 – Створення промо роликів та таймлапсів.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2020 19:33
рішення від 09.04.2020 №6773+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2020 №8042.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 21:01
рішення від 27.04.2020 №8042.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Виконавчого комітету Маріупольської міської ради розглянуто рішення від 27.04.2020 №8042-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Телерадіокомпанія ТВ-7". Тендерним комітетом Виконавчого комітету Маріупольської міської ради прийнято рішення про скасування рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Телерадіоорганізація "Маріупольське телебачення"» та відхилення пропозиції учасника ТОВ "Телерадіокомпанія ТВ-7".
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2020 16:56
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 – Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 750,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
33 од
Лот №1 – Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер
ДК 021:2015: 64220000-4 — Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 70
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000070-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7», Код ЄДРПОУ:25106350
Дата подання: 27 січня 2020 09:10
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
21.01.2020 Замовником – Виконавчим комітетом Маріупольської міської ради Донецької області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лоти).
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.6 Технічних вимог до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник зазначає що, Постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Разом із цим, необхідно відмітити, що на сьогоднішній день використання аналогової технології телевізійного мовлення на територіях із особливим режимом мовлення, прикордонних, де існують ризики інформаційного впливу країни-агресора так само як і в місті Маріуполі та прилеглих районах не припинено.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, що виконували аналогічні договори, по Лоту №1 з очікуваною вартістю закупівлі 1350000.00 грн., який є найдорожчим з усіх Лотів закупівлі. Натомість, у Лоті №2 – «Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня» з очікуваною вартістю закупівлі 411200.00 грн., Лоті №3 – «Програма у прямому ефірі, яка передбачає інтерактивне спілкування мешканців міста з депутатами міської ради» з очікуваною вартістю закупівлі 500000.00 грн., у Лоті №4 – «Створення промо роликів та таймлапсів» з очікуваною вартістю закупівлі 600`000.00 грн. кваліфікаційні критерії до постачальника послуг аналогічні один до одного, але відрізняються від Лоту №1 - Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Вважаємо, що вимога Замовника до Постачальника послуг в частині наявності «цифрового та аналогового мовлення» порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону, є дискримінуючою та фактично написана під конкретне коло фірм та компаній.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, змінити в технічних умовах на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) за кодом ДК 021:2015 64220000-4 – «Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних» Лот № 1 Додатку №3 кваліфікаційні критерії до Постачальника послуг, вказавши: Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років».
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.6 Технічних вимог до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник зазначає що, Постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Разом із цим, необхідно відмітити, що на сьогоднішній день використання аналогової технології телевізійного мовлення на територіях із особливим режимом мовлення, прикордонних, де існують ризики інформаційного впливу країни-агресора так само як і в місті Маріуполі та прилеглих районах не припинено.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, що виконували аналогічні договори, по Лоту №1 з очікуваною вартістю закупівлі 1350000.00 грн., який є найдорожчим з усіх Лотів закупівлі. Натомість, у Лоті №2 – «Онлайн-трансляція засідань сесій Маріупольської міської ради на каналі місцевого рівня» з очікуваною вартістю закупівлі 411200.00 грн., Лоті №3 – «Програма у прямому ефірі, яка передбачає інтерактивне спілкування мешканців міста з депутатами міської ради» з очікуваною вартістю закупівлі 500000.00 грн., у Лоті №4 – «Створення промо роликів та таймлапсів» з очікуваною вартістю закупівлі 600`000.00 грн. кваліфікаційні критерії до постачальника послуг аналогічні один до одного, але відрізняються від Лоту №1 - Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Вважаємо, що вимога Замовника до Постачальника послуг в частині наявності «цифрового та аналогового мовлення» порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону, є дискримінуючою та фактично написана під конкретне коло фірм та компаній.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, змінити в технічних умовах на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) за кодом ДК 021:2015 64220000-4 – «Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв’язку і передачі даних» Лот № 1 Додатку №3 кваліфікаційні критерії до Постачальника послуг, вказавши: Постачальник послуг повинен мати цифрове або аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років».
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2020 16:36
Дякуємо за Вашу пропозицію.
Виконавчий комітет Маріупольської міської ради на вимогу про усунення порушень умов Тендерної документації здійснення закупівлі послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) (№UA-2020-01-21-000070-b) повідомляє наступне:
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і визначає кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством визначені у Додатку 1 тендерної документації (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Лот №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» є ключовим соціальним проектом. Програма передбачає висвітлення та обговорення суспільно важливих сфер життя Маріуполя. Саме тому необхідно забезпечити доступність програми найбільшій кількості містян та жителів прилеглих районів.
Важливим аспектом при складанні технічного завдання тендерної документації по закупівлі Послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) є створення якісного продукту та високі вимоги до технічних та професіональних показників. Технічні вимоги на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота), які вказані у Додатку №3 до Тендерної документації повинні найбільш повно задовільнити потреби жителів Маріуполя та прилеглих районів.
У 2006 році було підписано міжнародну угоду з переходу телебачення з аналогового на цифрове мовлення. Ця угода отримала назву "Женева 2006" та передбачала повний перехід на цифрове мовлення і відмову від аналога до 2015 року на території України в тому числі.
Для гарантування соціально вразливим та малозабезпеченим верстам населення вільного доступу до інформації та телебачення, в Україні почалась компанія з продажу та безкоштовного надання телевізійних ресиверів - пристрою, що дозволяє отримати доступ до цифрового телебачення. Якщо ми не врахуємо наявність таких пристроїв у домогосподарствах, які сприймають сигнал виключно у цифровому форматі, це призведе до дискримінації глядачів.
Аналогове мовлення має свої особливості розповсюдження, серед яких треба враховувати і рельєф місцевості. Цифрове мовлення дозволяє розповсюдити сигнал на ті території, які є недосяжними в аналоговому форматі, так звані «мертві» зони. Цифровий сигнал є більш перешкодостійким та має більш високу якість зображення та звуку. Саме тому у технічних вимогах до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до тендерної документації, ми зазначаємо, що постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Виконавчий комітет Маріупольської міської ради на вимогу про усунення порушень умов Тендерної документації здійснення закупівлі послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) (№UA-2020-01-21-000070-b) повідомляє наступне:
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і визначає кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством визначені у Додатку 1 тендерної документації (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Лот №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» є ключовим соціальним проектом. Програма передбачає висвітлення та обговорення суспільно важливих сфер життя Маріуполя. Саме тому необхідно забезпечити доступність програми найбільшій кількості містян та жителів прилеглих районів.
Важливим аспектом при складанні технічного завдання тендерної документації по закупівлі Послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота) є створення якісного продукту та високі вимоги до технічних та професіональних показників. Технічні вимоги на закупівлю послуг з висвітлення діяльності Маріупольської міської ради та її виконавчого комітету на міських телеканалах (4 лота), які вказані у Додатку №3 до Тендерної документації повинні найбільш повно задовільнити потреби жителів Маріуполя та прилеглих районів.
У 2006 році було підписано міжнародну угоду з переходу телебачення з аналогового на цифрове мовлення. Ця угода отримала назву "Женева 2006" та передбачала повний перехід на цифрове мовлення і відмову від аналога до 2015 року на території України в тому числі.
Для гарантування соціально вразливим та малозабезпеченим верстам населення вільного доступу до інформації та телебачення, в Україні почалась компанія з продажу та безкоштовного надання телевізійних ресиверів - пристрою, що дозволяє отримати доступ до цифрового телебачення. Якщо ми не врахуємо наявність таких пристроїв у домогосподарствах, які сприймають сигнал виключно у цифровому форматі, це призведе до дискримінації глядачів.
Аналогове мовлення має свої особливості розповсюдження, серед яких треба враховувати і рельєф місцевості. Цифрове мовлення дозволяє розповсюдити сигнал на ті території, які є недосяжними в аналоговому форматі, так звані «мертві» зони. Цифровий сигнал є більш перешкодостійким та має більш високу якість зображення та звуку. Саме тому у технічних вимогах до Лоту №1 «Аналітична програма у прямому ефірі, під час якої розглядаються питання економічної, соціальної, комунальної, культурної та гуманітарної сфер» Додатку №3 до тендерної документації, ми зазначаємо, що постачальник послуг повинен мати цифрове та аналогове мовлення, покриття Маріуполь та прилеглі райони, знімальні групи, кореспондентів у Маріуполі з досвідом роботи не менше трьох років.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-01-21-000070-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7», Код ЄДРПОУ:25106350
Дата подання: 31 січня 2020 16:58
Дата подання: 31 січня 2020 16:58
СКАРГА
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 18:58
рішення від 04.02.2020 № 2079 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 18:58
Інформація про перенесення розгляду скарги від 31.01.2020 № UA-2020-01-21-000070-b.b2.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 20:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2020 № 3398.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 16:49
рішення від 21.02.2020 № 3398.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7» |
1 254 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРКК "Сигма" |
1 295 088,30
UAH з ПДВ
|
1 295 088,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІОР АНДРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ–7» #25106350 |
Відхилено |
1 254 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 09:13
|
ТОВ "ТРКК "Сигма" #13482897 |
Переможець |
1 295 088,30
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:00
|
ЗВІТ | укладений |
04 січня 2021 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 09:35
|
Договір | укладений |
08 травня 2020 09:33
|