Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
494 802,00 UAH
UA-2020-01-21-000005-b d50eb7d9b8cc427bb82ec865ab4c7459
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Ірина

+380474023799 03189771@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Звенигородський будинок-інтернат для інвалідів та престарілих
Код ЄДРПОУ: 03189771
Місцезнаходження: 20200, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, м. Звенигородка, ВУЛ.В ЧОРНОВОЛА, будинок 126
Контактна особа: Гончарук Ірина
+380474023799
03189771@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 02:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:49
Очікувана вартість: 494 802,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 844,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29700 шт
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 19:26
зміни2.docx
11 лютого 2020 19:26
Тендерна документація із змінами2.docx
21 січня 2020 02:08
Проект договору.docx
11 лютого 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 00:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 00:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 02:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 19:26
зміни2.docx
04 лютого 2020 00:07
зміни.docx
11 лютого 2020 19:26
Тендерна документація із змінами2.docx
04 лютого 2020 00:08
Тендерна документація із змінами (1).docx
04 лютого 2020 00:07
Тендерна документація із змінами (1).docx
21 січня 2020 02:08
Тендерна документація.docx
21 січня 2020 02:08
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 21 січня 2020 11:10
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:01
Добрий день. Просимо вас надати графік поставок товару, або вказати кількість поставок. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Графік поставок відсутній.Кількість поставок зазначити також можливості немає. Все залежить від різних факторів, які не впливають на Замовника.
Щодо обхвату талії
Дата подання: 22 січня 2020 18:29
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:03
Доброго дня. Чи не буде причиною для дискваліфікації подача аналога з більшим діапазоном обхвату? Наприклад, 90см -155см ? Тобто, це є покращенням, адже значно більший Обхват талії. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Товар повинен відповідати характеристикам, які вказані в тендерній документації.
Щодо ПДВ
Дата подання: 24 січня 2020 10:10
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:02
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, то ставку в кабінеті та аукціон він проводить в цінах без ПДВ, а в разі перемоги та підписання договору ПДВ додається. Вірно?
Відповідь: Доброго дня. Так - додається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-000005-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 24 січня 2020 16:44
Дискримінаційні вимоги щодо технічної характеристики
ВИМОГА
21 січня 2020 року о 02:11 годині Вами було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю товару Підгузки для дорослих, код ДК 021:2015 Код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками за ідентифікатором UA-2020-01-21-000005-b. Очікувана вартість закупівлі – 494 802,00 грн. без ПДВ.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕМБІКС» (далі - Товариство) вбачає, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Опрацювавши Тендерну документацію разом із додатками, було встановлено наступне.
У Додатку 1 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вимагається товар:
№ Найменування товару, характеристика Од. виміру Кількість
1 Підгузки для дорослих об’єм 100 – 150 см шт. 29700
У технічних характеристиках Вами встановлені чіткі вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- Дихаючий зовнішній шар на всій поверхні підгузника;
- Еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла);
- Подвійний всмоктуючий шар, Паропроникаючий прошарок;
- Бічні внутрішні бортики (забезпечення додаткового захисту від протікання);
-Еластичні подвійні застібки-липучки для багаторазового закріплювання і відкріплювання в будь-якому місці підгузка без ризику розриву зовнішнього шару.
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок, було встановлено, що більшість підгузників відповідають зазначеним Вами вимогам. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дорослих – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару.
Тому, вказана Вами вимога щодо наявності «Еластичної гумки в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» і є тією «особливою», але не вирішальною якістю товару, яка притаманна лише підгузникам для дорослих торгової марки «SENI».
На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких наявне різне розташування гумок на поясі та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Місце розташування гумок на поясі, їх кількість, ширина застібок- липучок не має визначального відношення до основних характеристик підгузника.
Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Ви порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Крім того, за невідповідність такому критерію, як «Еластичної гумки в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)», пропозицію учасників буде «дискваліфіковано», як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Тобто, Вами прописано технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції одного виробника.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до своєї Тендерної документації та усунути вимоги, які є дискримінаційними та унеможливлюють прийняти участь потенційним постачальникам для участі в закупівлі.

В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, оскільки встановлення даних вимог у Вашій Тендерній документації є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 23:52
Вимоги в тендерній документації не є дискримінаційними. Параметри вказані відповідно до потреби закладу. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.

Документи подані скаржником

24 січня 2020 16:44
ВИМОГА БЕМБІКС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 494 505,00
UAH
289 579,00
UAH
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 320 859,00
UAH
299 871,46
UAH
Документи
ТОВ Капрі Трейд 494 208,00
UAH
494 208,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 10:05
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:02
Тех.pdf
17 лютого 2020 10:02
справка 17651.zip
17 лютого 2020 10:02
Ком_p361-399.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p301-360.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p241-300.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p181-240_p41-60.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p181-240_p01-40.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p121-180_p41-60.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p121-180_p01-40.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p061-120.pdf
17 лютого 2020 10:02
Ком_p001-060.pdf
17 лютого 2020 10:02
Довіреність 29.zip
17 лютого 2020 10:02
гарантия 16862.zip
17 лютого 2020 10:02
выписка.zip

Публічні документи

21 лютого 2020 14:20
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:18
Довiдка_по_ст._17 п.5 (1).pdf
21 лютого 2020 14:18
Довiдка_по_ст._17 п.4 (1).pdf
21 лютого 2020 14:18
Довiдка_по_ст._17 п.2 (1).pdf
21 лютого 2020 14:18
довідкаДФС.jpg
18 лютого 2020 08:34
Електронний підпис
18 лютого 2020 08:31
Документ_ЄДР_1006348935.zip
17 лютого 2020 14:13
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:11
Додаток 4.pdf
17 лютого 2020 14:11
довідка 12_02_20_106.pdf
17 лютого 2020 14:11
scan_2019_Сентябрь_11_11_28_56.jpg
17 лютого 2020 14:11
inquiry_print ACCAUNT.pdf
17 лютого 2020 14:11
inquiry_print (1).pdf
11 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:51
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:48
тех паспорт авто.pdf
11 лютого 2020 08:48
Сертификаты Сени (2) (3).pdf
11 лютого 2020 08:48
Сертификаты Сени (1) (3).pdf
11 лютого 2020 08:48
Пропозиція Тендер 2020.pdf
11 лютого 2020 08:48
Проект договору нов.pdf
11 лютого 2020 08:48
КТД Super Seni укр.28.07.2016 (4).pdf
11 лютого 2020 08:48
погодження ціна.pdf
11 лютого 2020 08:48
договір_приміщення.pdf
11 лютого 2020 08:48
договір)приміщення2.pdf
11 лютого 2020 08:48
Паспотрт Заэць В.М. (1).pdf
11 лютого 2020 08:48
договір приміщеня1.pdf
11 лютого 2020 08:48
Довідка банкрутство.pdf
11 лютого 2020 08:48
наявність товару (3).pdf
11 лютого 2020 08:47
Лист відповідальність.pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_примiщення (2).pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_працiвники-1 (2).pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_по_ст._17 п.10.pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_по_ст._17 п.6.pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_по_ст._17 п.5.pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_по_ст._17 п.4.pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_по_ст._17 п.2.pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_по_ст._17 (2).pdf
11 лютого 2020 08:47
Довiдка_обладнання-1 (2).pdf
11 лютого 2020 08:47
стстут11.jpg
11 лютого 2020 08:47
Дистр.pdf
11 лютого 2020 08:47
статут12.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут10.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут9.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут8.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут7.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут6.jpg
11 лютого 2020 08:47
Аналогічні договори.pdf
11 лютого 2020 08:47
img987.pdf
11 лютого 2020 08:47
статут5.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут4.jpg
11 лютого 2020 08:47
198_REG_1_Pidguzki_ta_peljushki_SENI (1).pdf
11 лютого 2020 08:47
статут3.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут2.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут1.jpg
11 лютого 2020 08:47
статут.jpg
11 лютого 2020 08:47
рахунок_КТ_ІВAN_Аваль.jpg
11 лютого 2020 08:47
inquiry_print-1 (1).pdf
11 лютого 2020 08:47
0000001759942142.1.0.pdf
11 лютого 2020 08:47
7VemovaG.pdf
11 лютого 2020 08:47
ПДВ витяг.jpg
11 лютого 2020 08:47
опис.jpg
11 лютого 2020 08:47
Документ_ЄДР_1005197179.zip
11 лютого 2020 08:47
Виписка1.jpg
11 лютого 2020 08:47
Виписка.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ Капрі Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#3564510736
Відхилено 289 579,00
UAH
19 лютого 2020 17:11
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 299 871,46
UAH
19 лютого 2020 17:13
ТОВ Капрі Трейд
#32268429
Переможець 494 208,00
UAH
19 лютого 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Капрі Трейд
#32268429
494 208,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 14:58
Зображення (26) (1).jpg зміни до договору
29 січня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:01
Рисунок (4622) (1).jpg зміни до договору
31 грудня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:39
Рисунок (4616) (1).jpg зміни до договору
30 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:20
Рисунок (4601) (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 15:14
20.pdf укладений
04 березня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни одиці товару
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору - 20% угода
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми 20% угоди
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 494 205,82
UAH