Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
494 802,00 UAH
UA-2020-01-21-000005-b ● d50eb7d9b8cc427bb82ec865ab4c7459
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Звенигородський будинок-інтернат для інвалідів та престарілих |
Код ЄДРПОУ: | 03189771 |
Місцезнаходження: | 20200, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, м. Звенигородка, ВУЛ.В ЧОРНОВОЛА, будинок 126 |
Контактна особа: |
Гончарук Ірина +380474023799 03189771@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 02:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 12:49 |
Очікувана вартість: | 494 802,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 844,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29700 шт
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 19:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 19:26 |
зміни2.docx | |
11 лютого 2020 19:26 |
Тендерна документація із змінами2.docx | |
21 січня 2020 02:08 |
Проект договору.docx |
11 лютого 2020 19:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 лютого 2020 19:26 |
зміни2.docx
|
|||||||||
11 лютого 2020 19:26 |
Тендерна документація із змінами2.docx
|
|||||||||
21 січня 2020 02:08 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 21 січня 2020 11:10
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:01
Добрий день.
Просимо вас надати графік поставок товару, або вказати кількість поставок.
Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Графік поставок відсутній.Кількість поставок зазначити також можливості немає. Все залежить від різних факторів, які не впливають на Замовника.
Щодо обхвату талії
Дата подання: 22 січня 2020 18:29
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:03
Доброго дня.
Чи не буде причиною для дискваліфікації подача аналога з більшим діапазоном обхвату? Наприклад, 90см -155см ?
Тобто, це є покращенням, адже значно більший Обхват талії.
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Товар повинен відповідати характеристикам, які вказані в тендерній документації.
Щодо ПДВ
Дата подання: 24 січня 2020 10:10
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:02
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, то ставку в кабінеті та аукціон він проводить в цінах без ПДВ, а в разі перемоги та підписання договору ПДВ додається. Вірно?
Відповідь: Доброго дня. Так - додається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-000005-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕМБІКС", Код ЄДРПОУ:39518480
Дата подання: 24 січня 2020 16:44
Дискримінаційні вимоги щодо технічної характеристики
ВИМОГА
21 січня 2020 року о 02:11 годині Вами було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю товару Підгузки для дорослих, код ДК 021:2015 Код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками за ідентифікатором UA-2020-01-21-000005-b. Очікувана вартість закупівлі – 494 802,00 грн. без ПДВ.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕМБІКС» (далі - Товариство) вбачає, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Опрацювавши Тендерну документацію разом із додатками, було встановлено наступне.
У Додатку 1 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вимагається товар:
№ Найменування товару, характеристика Од. виміру Кількість
1 Підгузки для дорослих об’єм 100 – 150 см шт. 29700
У технічних характеристиках Вами встановлені чіткі вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- Дихаючий зовнішній шар на всій поверхні підгузника;
- Еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла);
- Подвійний всмоктуючий шар, Паропроникаючий прошарок;
- Бічні внутрішні бортики (забезпечення додаткового захисту від протікання);
-Еластичні подвійні застібки-липучки для багаторазового закріплювання і відкріплювання в будь-якому місці підгузка без ризику розриву зовнішнього шару.
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок, було встановлено, що більшість підгузників відповідають зазначеним Вами вимогам. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дорослих – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару.
Тому, вказана Вами вимога щодо наявності «Еластичної гумки в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» і є тією «особливою», але не вирішальною якістю товару, яка притаманна лише підгузникам для дорослих торгової марки «SENI».
На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких наявне різне розташування гумок на поясі та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Місце розташування гумок на поясі, їх кількість, ширина застібок- липучок не має визначального відношення до основних характеристик підгузника.
Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Ви порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Крім того, за невідповідність такому критерію, як «Еластичної гумки в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)», пропозицію учасників буде «дискваліфіковано», як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Тобто, Вами прописано технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції одного виробника.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до своєї Тендерної документації та усунути вимоги, які є дискримінаційними та унеможливлюють прийняти участь потенційним постачальникам для участі в закупівлі.
В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, оскільки встановлення даних вимог у Вашій Тендерній документації є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
21 січня 2020 року о 02:11 годині Вами було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю товару Підгузки для дорослих, код ДК 021:2015 Код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками за ідентифікатором UA-2020-01-21-000005-b. Очікувана вартість закупівлі – 494 802,00 грн. без ПДВ.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕМБІКС» (далі - Товариство) вбачає, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Опрацювавши Тендерну документацію разом із додатками, було встановлено наступне.
У Додатку 1 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вимагається товар:
№ Найменування товару, характеристика Од. виміру Кількість
1 Підгузки для дорослих об’єм 100 – 150 см шт. 29700
У технічних характеристиках Вами встановлені чіткі вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- Дихаючий зовнішній шар на всій поверхні підгузника;
- Еластична гумка в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла);
- Подвійний всмоктуючий шар, Паропроникаючий прошарок;
- Бічні внутрішні бортики (забезпечення додаткового захисту від протікання);
-Еластичні подвійні застібки-липучки для багаторазового закріплювання і відкріплювання в будь-якому місці підгузка без ризику розриву зовнішнього шару.
Провівши порівняльну характеристику властивостей підгузників для дорослих серед виробників та торгових марок, було встановлено, що більшість підгузників відповідають зазначеним Вами вимогам. Але враховуючи ту обставину, що на даний час існує значна кількість торгових марок та виробників підгузників для дорослих – кожен виробник продукції намагається надати своєму товару якісь особливі, нестандартні якості. Останні можуть бути як важливими, так і такими, що особливо не впливають на основні характеристики товару. Тому конкуренція виробників зосереджується не тільки на ціні, а й на цих особливих якостях товару.
Тому, вказана Вами вимога щодо наявності «Еластичної гумки в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)» і є тією «особливою», але не вирішальною якістю товару, яка притаманна лише підгузникам для дорослих торгової марки «SENI».
На ринку України існує велика кількість «еквівалентів» підгузків для дорослих такої ж та кращої якості, у яких наявне різне розташування гумок на поясі та іншими особливостями, які повною мірою задовольняють потреби пацієнтів, широко застосовуються в медичних закладах всієї країни. Місце розташування гумок на поясі, їх кількість, ширина застібок- липучок не має визначального відношення до основних характеристик підгузника.
Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Ви порушуєте права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Крім того, за невідповідність такому критерію, як «Еластичної гумки в поясі з переді і ззаду (для забезпечення прилягання до тіла)», пропозицію учасників буде «дискваліфіковано», як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Тобто, Вами прописано технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції одного виробника.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія та ефективність, що передбачений ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до своєї Тендерної документації та усунути вимоги, які є дискримінаційними та унеможливлюють прийняти участь потенційним постачальникам для участі в закупівлі.
В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, оскільки встановлення даних вимог у Вашій Тендерній документації є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 23:52
Вимоги в тендерній документації не є дискримінаційними. Параметри вказані відповідно до потреби закладу. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
494 505,00
UAH
|
289 579,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
320 859,00
UAH
|
299 871,46
UAH
|
Документи |
ТОВ Капрі Трейд |
494 208,00
UAH
|
494 208,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШАРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" #3564510736 |
Відхилено |
289 579,00
UAH
|
19 лютого 2020 17:11
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
299 871,46
UAH
|
19 лютого 2020 17:13
|
ТОВ Капрі Трейд #32268429 |
Переможець |
494 208,00
UAH
|
19 лютого 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 14:58
|
Зображення (26) (1).jpg | зміни до договору |
29 січня 2021 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:01
|
Рисунок (4622) (1).jpg | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:39
|
Рисунок (4616) (1).jpg | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:20
|
Рисунок (4601) (1).jpg | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 15:14
|
20.pdf | укладений |
04 березня 2020 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни одиці товару |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження договору - 20% угода |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми 20% угоди |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |