Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3 лота: Лот 1. - Медикаменти знеболювальної терапії – 5 найменувань; Лот 2. – Лікарські засоби (розчини) – 40 найменувань; Лот 3. – Лікарські засоби (таблетовані) – 14 найменувань
Очікувана вартість
208 000,00 UAH
UA-2020-01-20-005416-c 2cbf2365e14343288e9b0d859c4c9119
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калініна Ольга Леонідівна

380474522681
380474561548
kz1pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Центр первинної медико-санітарної допомоги" Христинівського району
Код ЄДРПОУ: 39028882
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., Христинівка, Богдана Хмельницького, 2
Контактна особа: Калініна Ольга Леонідівна
380474522681,380474561548
kz1pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 20:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 208 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


3 лота:
Лот 1. - Медикаменти знеболювальної терапії – 5 найменувань – 712 одиниць (упаковок);
Лот 2. – Лікарські засоби (розчини) – 40 найменувань – 1040 одиниць;
Лот 3. – Лікарські засоби (таблетовані) – 14 найменувань – 257 одиниць (упаковок).
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

20 січня 2020 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 20:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
20 січня 2020 20:46
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
20 січня 2020 20:46
ТД _ ЛІКИ 3 ЛОТА.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. - Медикаменти знеболювальної терапії – 5 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 825,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 лютого 2020 12:18
Закінчення: 05 лютого 2020 12:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

110 пач
Розчин Омнопон
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine, combinations
АТХ: N02AA51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020
250 пач
Розчин морфіну гідрохлорид
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020
300 пач
Розчин трамадолу
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tramadol
АТХ: N02AX02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020
22 пач
Морфін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020
30 пач
Трамадол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tramadol
АТХ: N02AX02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Уточнення по ТД
Дата подання: 22 січня 2020 23:42
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:54
Доброго дня! Питання 1. Тендерна документація містить: "6.4. Усі посилання цій тендерній документації та додатках до неї на виробника товару, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «___________ (найменування матеріалу/виробу із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент»." Що Ви маєте на увазі? Чи є достатніми умовами для еквіваленту: Міжнародна непатентована назва, форма випуску, дозування, як зазначено в порівняльній таблиці Додатку №1 до тендерної документації Технічного завдання? Питання 2. Додаток №1 Технічне завдання містить пункт "7. Товар має бути доставлений в день пред’явлення вимоги замовника та в кількості вказаній у вимозі. При поставці товару повинна дотримуватись цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника, оптові закупівлі не передбачені" Чи розумієте Ви, що цим обмежуєте коло імовірних Учасників до юридичних (фізичних) осіб, які мають ліцензію на оптову і роздрібну торгівлю ЛЗ з місцем провадження такої діяльності у м. Христинівка і м. Умань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Стосовно Питання 1: у разі пропонування «еквіваленту» (аналогу) лікарського засобу ключовим аспектом є діюча речовина (МНН), а також слід враховувати один із основних принципів закупівель, яким в першу чергу керується Замовник, максимальна економія та ефективність, у разі іншої форми випуску та дозування, кількість лікарського засобу буде інша, відповідно, даного препарату потрібно буде більше (якщо дозування буде меншим), або ж не афективне використання препарату у разі більшого дозування. Тому, під час пропонування еквіваленту, МНН, форму випуску, дозування, кількість предмету закупівлі (лікарського засобу) не може бути змінено.
Стосовно Питання 2: звертаємо Вашу увагу, що проектом договору (що є невід’ємною частиною тендерної документації), який буде укладено за результатами даної закупівлі, передбачено, що Постачальник поставляє Замовнику Товар за Договором згідно зі Специфікацією в узгоджені строки, через три робочих днів з дня отримання Постачальником замовлення від Замовника, тобто строки поставки узгоджуються, замовлення оформлюється відповідною вимогою в день поставки, тобто дата такої вимоги попередньо узгоджена, крім того враховуючи строки поставки згідно договору Постачальник матиме три робочі дні.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Черкаське обласне комунальне підприемство "Фармація" 164 961,90
UAH з ПДВ
164 961,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 164 999,82
UAH з ПДВ
164 999,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:47
Копія ліцензії.pdf
04 лютого 2020 10:14
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:13
Аналогічні договори.pdf
04 лютого 2020 10:13
Сертифікати.pdf
04 лютого 2020 10:13
статут.pdf
04 лютого 2020 10:13
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 10:12
Гарантійні листи.pdf
04 лютого 2020 10:12
Згода.pdf
04 лютого 2020 10:12
Копія ліцензії.pdf
04 лютого 2020 10:12
Гарантійний лист.pdf
04 лютого 2020 10:12
наказ на призначення.pdf
04 лютого 2020 10:12
Довідка (ст.17).pdf
04 лютого 2020 10:12
Лист-згода.pdf
04 лютого 2020 10:12
паспорт Ніколенко.pdf
04 лютого 2020 10:12
свід-во ПДВ .pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 11:56
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЧОКП "ФАРМАЦІЯ"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Черкаське обласне комунальне підприемство "Фармація"
#01980963
Переможець 164 961,90
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Черкаське обласне комунальне підприемство "Фармація"
#01980963
164 961,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 15:57
ду 3.jpg зміни до договору
19 січня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:40
д.у2 до договору 35 від 19.02.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:37
Д.у. 1 до договору 35 від 19.02.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 14:59
Договір Лот 1.pdf укладений
19 лютого 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 16.12.2020 р. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: № 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 17.12.2020 р. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: № 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 19.01.2021 р. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: № 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML