Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3 лота: Лот 1. - Медикаменти знеболювальної терапії – 5 найменувань; Лот 2. – Лікарські засоби (розчини) – 40 найменувань; Лот 3. – Лікарські засоби (таблетовані) – 14 найменувань
Очікувана вартість
208 000,00 UAH
UA-2020-01-20-005416-c ● 2cbf2365e14343288e9b0d859c4c9119
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Центр первинної медико-санітарної допомоги" Христинівського району |
Код ЄДРПОУ: | 39028882 |
Місцезнаходження: | 20001, Україна , Черкаська обл., Христинівка, Богдана Хмельницького, 2 |
Контактна особа: |
Калініна Ольга Леонідівна 380474522681,380474561548 kz1pmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 20:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 208 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
3 лота:
Лот 1. - Медикаменти знеболювальної терапії – 5 найменувань – 712 одиниць (упаковок);
Лот 2. – Лікарські засоби (розчини) – 40 найменувань – 1040 одиниць;
Лот 3. – Лікарські засоби (таблетовані) – 14 найменувань – 257 одиниць (упаковок).
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Лот 1. - Медикаменти знеболювальної терапії – 5 найменувань – 712 одиниць (упаковок);
Лот 2. – Лікарські засоби (розчини) – 40 найменувань – 1040 одиниць;
Лот 3. – Лікарські засоби (таблетовані) – 14 найменувань – 257 одиниць (упаковок).
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Тендерна документація
20 січня 2020 20:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 20:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
20 січня 2020 20:46 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc | |
20 січня 2020 20:46 |
ТД _ ЛІКИ 3 ЛОТА.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. - Медикаменти знеболювальної терапії – 5 найменувань |
Опис предмету закупівлі: |
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 165 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 825,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
110 пач
Розчин Омнопон
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine, combinations
АТХ: N02AA51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки:
31 грудня 2020
250 пач
Розчин морфіну гідрохлорид
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки:
31 грудня 2020
300 пач
Розчин трамадолу
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tramadol
АТХ: N02AX02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки:
31 грудня 2020
22 пач
Морфін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
АТХ: N02AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки:
31 грудня 2020
30 пач
Трамадол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tramadol
АТХ: N02AX02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 2
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Уточнення по ТД
Дата подання: 22 січня 2020 23:42
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:54
Доброго дня!
Питання 1.
Тендерна документація містить:
"6.4. Усі посилання цій тендерній документації та додатках до неї на виробника товару, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «___________ (найменування матеріалу/виробу із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент»."
Що Ви маєте на увазі? Чи є достатніми умовами для еквіваленту: Міжнародна непатентована назва, форма випуску, дозування, як зазначено в порівняльній таблиці Додатку №1 до тендерної документації Технічного завдання?
Питання 2.
Додаток №1 Технічне завдання містить пункт "7. Товар має бути доставлений в день пред’явлення вимоги замовника та в кількості вказаній у вимозі. При поставці товару повинна дотримуватись цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника, оптові закупівлі не передбачені"
Чи розумієте Ви, що цим обмежуєте коло імовірних Учасників до юридичних (фізичних) осіб, які мають ліцензію на оптову і роздрібну торгівлю ЛЗ з місцем провадження такої діяльності у м. Христинівка і м. Умань?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Стосовно Питання 1: у разі пропонування «еквіваленту» (аналогу) лікарського засобу ключовим аспектом є діюча речовина (МНН), а також слід враховувати один із основних принципів закупівель, яким в першу чергу керується Замовник, максимальна економія та ефективність, у разі іншої форми випуску та дозування, кількість лікарського засобу буде інша, відповідно, даного препарату потрібно буде більше (якщо дозування буде меншим), або ж не афективне використання препарату у разі більшого дозування. Тому, під час пропонування еквіваленту, МНН, форму випуску, дозування, кількість предмету закупівлі (лікарського засобу) не може бути змінено.
Стосовно Питання 2: звертаємо Вашу увагу, що проектом договору (що є невід’ємною частиною тендерної документації), який буде укладено за результатами даної закупівлі, передбачено, що Постачальник поставляє Замовнику Товар за Договором згідно зі Специфікацією в узгоджені строки, через три робочих днів з дня отримання Постачальником замовлення від Замовника, тобто строки поставки узгоджуються, замовлення оформлюється відповідною вимогою в день поставки, тобто дата такої вимоги попередньо узгоджена, крім того враховуючи строки поставки згідно договору Постачальник матиме три робочі дні.
Дякуємо за звернення.
Стосовно Питання 1: у разі пропонування «еквіваленту» (аналогу) лікарського засобу ключовим аспектом є діюча речовина (МНН), а також слід враховувати один із основних принципів закупівель, яким в першу чергу керується Замовник, максимальна економія та ефективність, у разі іншої форми випуску та дозування, кількість лікарського засобу буде інша, відповідно, даного препарату потрібно буде більше (якщо дозування буде меншим), або ж не афективне використання препарату у разі більшого дозування. Тому, під час пропонування еквіваленту, МНН, форму випуску, дозування, кількість предмету закупівлі (лікарського засобу) не може бути змінено.
Стосовно Питання 2: звертаємо Вашу увагу, що проектом договору (що є невід’ємною частиною тендерної документації), який буде укладено за результатами даної закупівлі, передбачено, що Постачальник поставляє Замовнику Товар за Договором згідно зі Специфікацією в узгоджені строки, через три робочих днів з дня отримання Постачальником замовлення від Замовника, тобто строки поставки узгоджуються, замовлення оформлюється відповідною вимогою в день поставки, тобто дата такої вимоги попередньо узгоджена, крім того враховуючи строки поставки згідно договору Постачальник матиме три робочі дні.
Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Черкаське обласне комунальне підприемство "Фармація" #01980963 |
Переможець |
164 961,90
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 15:57
|
ду 3.jpg | зміни до договору |
19 січня 2021 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:40
|
д.у2 до договору 35 від 19.02.2020.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:37
|
Д.у. 1 до договору 35 від 19.02.2020.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 14:59
|
Договір Лот 1.pdf | укладений |
19 лютого 2020 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 16.12.2020 р. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 17.12.2020 р. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 19.01.2021 р. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |