Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Тетяна Царук +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 19:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
20 січня 2020 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-28-000004 ● cecba92a96a348fd9facf5beec7825cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.01.2020 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.01.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8. UA-2020-01-20-005293-с 20.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-28 14:43:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-20-005293-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1.З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
2.З яких підстав на форму річного плану про закупівлю електричної енергії на 2020 рік та форму повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури накладено електронну печатку замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-30 09:33:54
Пояснення щодо запиту
Розглянувши даний запит, тендерний комітет КНП «ТМО «ВОЦЕМ ДМК ВОР» повідомляє наступне:
1. У зв’язку із прийняттям Закону України «Про ринок електричної енергії», Міністерством економіки, торгівлі та сільського господарства України та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг були надані роз’яснення, згідно яких здійснення закупівель електричної енергії споживачами, які є замовниками згідно з положенням Закону, має здійснюватися за процедурою відкритих торгів. Останні роз’яснення №3304-04/54502-07 по даному питанні датовані 13.12.2018 року.
Але, згідно змін, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» , який набирає чинності 01.01.2019, тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих не побутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. Електроустановки нашого некомерційного підприємства саме потужністю до 150 кВт.
Також, згідно листа Вінницької обласної державної адміністрації №01.01-53/7119 від 14.11.2018 року чітко визначено, що згідно отриманої ліцензії виданої відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.06.2018 №429, на ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» покладено функції постачальника універсальних послуг на закріплені території – адміністративній території Вінницької області. Постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими прозорими цінами, що формуються ним відповідно до методики затвердженої Регулятором, та включають: ціну купівлі електричної енергії, ціну на послуги постачальника універсальних послуг, ціну на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг.
Також, на етапі планування процедури закупівлі електроенергії та визначення моделі її проведення, було використано всеукраїнський досвід та приклади закупівлі даного товару за державні кошти, в тому числі переговорну процедуру (скорочену) закупівлі електричної енергії на 2020 рік Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на суму 3 878 800,00 грн., оприлюдненої на сайті Прозоро, ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-20-003590-b.
Листом Вінницької обласної державної адміністрації №01.01-52/563 від 24.01.2020 року було інформовано, що у зв’язку із неоднозначним застосуванням законодавства при закупівлях бюджетними установами електроенергії як універсальної послуги, обласною державною адміністрацією було направлено звернення Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо надання відповідних роз’яснень. На даний час об’єктивних роз’яснень не отримано.
Враховуючи вищевикладене, та об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо розподілу та передачі електричної енергії (універсальної послуги), єдиним можливим постачальником у Вінницькій області є лише - ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».
Тому, було прийнято рішення, застосувати переговорну процедуру для закупівлі електричної енергії, відповідно до положень пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».
2. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій визначені вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю, чітко не визначений механізм накладання кваліфікованого електронного підпису. Тому тендерним комітетом КНП «ТМО «ВОЦЕМДМК ВОР» прийнято рішення, затверджене Протоколом від 02.01.2020 року, дозволити використання електронної печатки КНП «ТМО «ВОЦЕМДМК ВОР» для зручності оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик відповідно до вимог ст.10 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В результаті проведеного моніторингу даної закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі. Як висновок, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язало розірвати договір на постачання електроенергії з постачальником універсальних послуг. Тому, рішенням тендерного комітету, підтвердженого протоколом №26 від 11.02.2020 р., було вирішено розірвати діючий Договір про постачання електроенергії з ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» №ВІ-124700 від 27.01.2020 року за згодою сторін, керуючись пунктом 13.5 цього Договору, шляхом підписання додаткової угоди №2 від 11.02.2020 р.
2020-02-11 12:26:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 27.01.2020 №ВІ-124700 додатковою угодою від 11.02.2020 №2
2020-02-11 14:52:08
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
1 036 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 19:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 12:17
|
дод угода 2 від 11.02.2020.pdf | укладений |
11 лютого 2020 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:12
|
Дод угода 1 від 10.02.2020.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2020 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2020 15:33
|
Дод угода 1 від 10.02.2020.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 15:39
|
Договір ВІ-124700 від 27.01.2020.pdf | укладений |
27 січня 2020 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-124700 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | ВІ-124700 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
160 653,43
UAH (в тому числі ПДВ 26 775,57 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В результаті проведеного моніторингу даної закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі. |