Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (паливні брикети з твердих сортів деревини)
Очікувана вартість
3 407 040,00 UAH
UA-2020-01-20-005084-c e571c3c8803249819e11e5fa421efc9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 14:29
Очікувана вартість: 3 407 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 102211.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 т
Тверде паливо (паливні брикети з твердих сортів деревини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Відділ освіти Вінницької районної державної адміністрації, Вінницький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 17:58
Тендерна документація тверде паливо 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

постачання по точкам вигрузки
Дата подання: 21 січня 2020 16:26
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:11
Просим указать в какое учебное заведение какое количество необходимо доставить. Так же интересует вопрос по выгрузке товара. Кто должен выгруать с а/м?
Відповідь: Відповідно до п.10 додатку 2 Документації поставка здійснюється за адресами навчальних закладів Замовника в робочі дні з 9 години до 16 години в обсягах, зазначених у заявці Замовника та не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки Замовника.
каким документом подтвердить состав сырья твердых пород брикетов
Дата подання: 21 січня 2020 22:17
Дата відповіді: 22 січня 2020 15:39
У вас не указано каким документом подтвердить состав сырья твердых пород при изготовлении брикетов. Как осуществляется приемка передача товара?
Відповідь: Доброго дня!
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним вимогам та іншим вимогам до предмета закупівлі (складене учасником в довільній формі з зазначенням інформації згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації);
- оригінал протоколу випробувань на паливні брикети із деревини, виданий не раніше 2019року;
- інформацію (складену учасником в довільній формі) про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
- інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником(для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону, зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ :
Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку (при необхідності, замовник буде вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки паливних брикетів протягом 2020 року, згідно наданих заявок замовником, а також гарантуватипоставку дрібними партіями.
5.Поставка здійснюється за адресами навчальних закладів Замовника в робочі дні з 9 години до 16 години в обсягах, зазначених у заявці Замовника та не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки Замовника.
6. Строк (термін) поставки (передачі) товару:20.12.2020 р.
7.Розвантаження товару, а також розміщення на складах Замовника здійснюється за рахунок та силами Учасника.
Чому якісні показники завищені ніж передбачено ДСТУ
Дата подання: 21 січня 2020 22:18
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:16
Чому якісні показники завищені ніж передбачено ДСТУ
Відповідь: Якісні показники встановлені Замовником в тендерній документації визначені в межах п. 6. ДСТУ 8358:2015.
Відповідно до ДСТУ якісні показники:
Загальна волога - не більше10 %
Зольність - не більше 1,0 %
Нижча теплота згоряння на робочий стан палива - не менше 17,5 МДж/кг = 4180 ккал/кг
Щільність – не менше 1100 кг/куб.м.
Отже, Замовником не поруше ні норми ДСТУ 8358:2015.
Крім того, учасник процедури - ТОВ «Славресурс» оскаржував дане питання щодо якісних показників встановлених Замовником в попередній процедурі на закупівлю паливних брикетів (скарга № UA-2019-12-09-000433-a.a1). Із рішення від 14.01.2020 року № 757-р/пк-пз:
«Скаржник зазначає, що Замовник занизив рівень максимально допустимих показників по волозі та завищив мінімальні показники по насипній щільності та нижчій теплоті згорання брикетів чи порушує право на участь у торгах Скаржника та інших учасників, які можуть запропонувати паливні брикети із гранично допустимими якісними показниками, які передбачені та допускаються чинним ДСТУ 8358:2015.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено:
«Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної вимоги Документації, та не підтвердив, яким чином встановлення наведеної вище умови Документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Поставка та фасовка
Дата подання: 22 січня 2020 15:49
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:20
Доброго дня! Чи можливо упаковка/фасовка товару вагою 30 кг? Чи можливо поставка сировини - мікс сосна та дуб?
Відповідь: Додатком 2 тендерної документації встановлено:
Сировина – мікс твердих порід (дуб, граб,береза)
Фасування напіддонах - в мішках по 50 кг або в термозбіжній плівці по 10 кг.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 січня 2020 00:00
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:32
Доброго дня! підкажіть будь ласка, чому ви ігноруєте рішення колегії з розгляду скарг АМКУ про ваші дискримінаційні вимоги, нещодавно ви отримали таке рішення по скарзі Славресурс, і зараз знову на ті ж граблі. ми звісно розуміємо що ви чхати хотіли на запитання та вимоги, завжди можна відмінити і провести заново, щоб вінницяоблпаливо виграла з "найменшою" ціною, яку ви потім піднімаєте додатковими угодами, зменшуючи кількіст тонн, чим завдаєте шкоду тим закладам які не доотримають брикету через ваш Договорняк. ми звісно розуміємо що на наше запитання ви відповісте в останні секунди відведеного часу, і звісно розуміємо що наше запитання більше риторичне, так як мінятися ви не хочете, але запевняю, цей тендер ви запамятаєте надовго, органів які будуть перевіряти вашу діяльність тепер придостатньо. маємо крихітну надію на те що ви самостійно внесете зміни і заберете дискримінаційні вимоги і нам не прийдеться подавати скаргу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 питанням Скарги ТОВ «Славресурс» було:
«Скаржник зазначає, що в Документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до яких Замовник вказує, що обов’язковим є наявність в учасника складських приміщень (власних/орендованих) для зберігання паливних брикетів на території Вінницького району. Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці паливних брикетів зважування саме на території Вінницького району»
Відповідно до п.5 ТД встановлено:
«копії документів, що підтверджують наявність в учасника торгів (власних/орендованих/користування) складських приміщень для зберігання паливних брикетів».
2 питанням Скарги ТОВ «Славресурс» було:
«Скаржник зазначає, що Замовник занизив рівень максимально допустимих показників по волозі та завищив мінімальні показники по насипній щільності та нижчій теплоті згорання брикетів чи порушує право на участь у торгах Скаржника та інших учасників, які можуть запропонувати паливні брикети із гранично допустимими якісними показниками, які передбачені та допускаються чинним ДСТУ 8358:2015».
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено:
«Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної вимоги Документації, та не підтвердив, яким чином встановлення наведеної вище умови Документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
3 питанням Скарги ТОВ «Славресурс» було:
«Скаржник зазначає, що пункт 10 додатку 2 Документації не містить повної інформації про перелік навчальних закладів та об’єм постачання брикетів для кожного закладу, а тому не дає змогу потенційним учасникам правильно розрахувати вартість доставки розвантаження та сформувати загальну ціну Пропозиції».
В пункті 10 Додатку 2 до ТД зазначений перелік навчальних закладів освіти.

4 питанням Скарги ТОВ «Славресурс» було:
«Скаржник зазначає, що дана вимога суперечить діючому державному стандарту ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревиної сировини". В пунктом 4 наведена класифікація паливних брикетів за породою деревини яка є основою для виготовлення. Зокрема пунктом 4.1. брикети паливні поділяють за породою деревини на хвойні, листяні породи, та змішані породи. Отже Замовником безпідставно вимагається поставка паливних брикетів виготовлених виключно з твердих сортів деревини».
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено:
«Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання зазначеної вимоги Документації, та не підтвердив, яким чином встановлення наведеної вище умови Документації порушує його права та законніі нтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».

Оголошуючи нову процедуру закупівлі паливних брикетів, Замовник повністю врахував рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2020 року № 757-р/пк-пз.
Доброго дня!
Дата подання: 23 січня 2020 14:23
Дата відповіді: 24 січня 2020 17:33
Вами зазначено, що в т.д. має бути: оригінал протоколу випробувань на паливні брикети із деревини, виданий не раніше 2019року, тобто 2020 року також може бути поданий в даній т.д., Так?
Відповідь: Так, можливе надання оригіналу протоколу випробувань на паливні брикети із деревини, виданого у 2020 році.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 2 433 600,00
UAH з ПДВ
2 433 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пасілецький Станіслав Пилипович 2 652 000,00
UAH з ПДВ
2 652 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 14:19
паспорт пас.pdf
31 січня 2020 14:19
код іпн.PDF
31 січня 2020 14:19
довідка ЄДРПОУ.PDF
31 січня 2020 14:19
витяг.PDF
31 січня 2020 14:19
витяг 2 група.PDF
31 січня 2020 14:19
виписка.PDF
31 січня 2020 14:19
листи.PDF
31 січня 2020 14:19
захист довкілля.PDF
31 січня 2020 14:19
17 ст.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ФОП Пасілецький Станіслав Пилипович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 2 433 600,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
2 433 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 11:32
дод. угода _1.PDF зміни до договору
20 березня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:03
Підписаний контракт укладений
21 лютого 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.2 ч.4 ст.36
Номер договору про закупівлю: 1020-2275-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 433 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 405 600,00 UAH)