Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Номерні знаки для транспортних засобів
Number boards for vehicles
Очікувана вартість
314 050 239,00 UAH
UA-2020-01-20-005075-c 7ae67c54644346478241931c2d4ca42a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
National ID: 40109173
Contact point: Dubas Maksim
080442722887
mtz@hsc.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 січня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:33
Очікувана вартість: 314 050 239,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 570 251,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9421000 UAH
Publication date: 20 січня 2020 17:55
Enquiries until: 10 лютого 2020 11:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2020 11:00

Information

Estimated total value: 314 050 239 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 570 251 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3333900 Одиниця
Номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук'янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій

Number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-005075-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАВТОТРЕЙД-ГРУПП", Код ЄДРПОУ:43209859
Дата подання: 27 січня 2020 19:25
Щодо створення рівноправних умов для участі в закупівлі, шляхом усунення дискримінаційних вимог для учасників.
19.12.2019 Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-19-001390-a) державних номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 101 187 342,00 грн.
«Розглянувши тендерну документацію, яка була розміщена замовником, прослідковувалась закономірність (тенденція) в тому, що участь в даних торгах мають змогу взяти лише дві компанії, ТОВ «Світлофор» (м. Харків) та ДП «Завод «Динамо-Силейр» (м. Дніпро), які починаючи з 2015 є беззмінними учасниками в даному виді закупівлі від цього ж самого замовника.
Дана обставина викликана тим, що в тендерній документації: додаток №3, в кваліфікаційних вимогах до учасника, учасник, має надати «Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору», а саме: довідку, що має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше 10 000 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 150 000 шт.) На підтвердження чого Учасник має надати: - копії усіх вказаних договорів(-у); - копії актів приймання-передачі або видаткових накладних, що підтверджують факт виконання договору(-ів) на суму або у кількості, зазначених вище.
Виходячи з вище викладеного, можна дійти висновку, що об’єм вироблених номерних знаків або суму на яку їх повинно бути реалізовано за двох річний період, умовою, завідомо дискримінаційною для інших сертифікованих заводів-виробників номерних знаків, так як жоден з них (окрім двох вищезгаданих) не зможе надати або підтвердити таку інформацію, адже, щоб виготовити та реалізувати таку кількість продукції за такий незначний проміжок часу потрібно бути хоча б один раз учасником та переможцем в даному виді закупівлі».
В зв’язку з чим, для усунення дискримінації в допуску та можливості конкурентної участі в закупівлі інших сертифікованих заводів виробників номерних знаків (учасників), один з учасників, звернувся з вимогою, щодо доцільності внесення змін, а саме: «Зменшити об’єм виконання аналогічного договору(ів) протягом двох останніх років на загальну суму з 10 000 000,00 грн. до 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості з 150 000 шт. до 15 000 шт».
Відповідно, 10.01.2020, замовник задовольнив вимогу і зменшив об’єм виконання аналогічного договору(ів), що в свою чергу надало змогу взяти участь (подати свої тендерні пропозиції) в закупівлі UA-2019-12-19-001390-a вже 5 (п’яти) учасникам, а саме: (ТОВ «АВТОМОТОЗНАК», ПП «АВТОВІН», ТОВ «СПЕЦЗНАК», ТОВ «СВІТЛОФОР» та ДП «ЗАВОД «ДИНАМО-СИЛЕЙР»).
Тому, замовнику, для рівноправної участі в даній закупівлі (UA-2020-01-20-005075-c) інших сертифікованих заводів виробників номерних знаків, доцільно знову внести аналогічні зміни до тендерної документації, а саме зменшити об’єм виконання аналогічного договору(ів), протягом двох останніх років на загальну суму з 10 000 000,00 грн. до 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості з 150 000 шт. до 15 000 шт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2020 17:57
Будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-01-20-005075-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СВІТЛОФОР", Код ЄДРПОУ:32950656
Дата подання: 06 лютого 2020 16:05
Про встановлення кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору(ів), забезпечувающіх максимальну економію та ефективність, добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням
Про встановлення кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору(ів), забезпечувающіх максимальну економію та ефективність, добросовісну конкуренцію серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням
20.01.2020 року Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-20-005075-c) державних номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 314 050 239,00 грн.
27.01.2020 року через систему електронних торгів «PROZZORO» по вищевказаній закупівлі була подана вимога про усунення порушення за № UA-2020-01-20-005075-c.a1. В тексті вимоги було зазначено, що Замовнику доцільно внести зміни до тендерної документації, а саме зменшити об’єм виконання аналогічного договору(ів), протягом двох останніх років на загальну суму з 10 000 000,00 грн. до 1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості з 150 000 шт. до 15 000 шт.
Рішенням Замовника від 30.01.2020 вимога задоволена.У додатку 3 Тендерної документації з урахуванням змін містяться наступні кваліфікаційні критерії та документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника:
«3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше
1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт.)»

Вважаємощо Замовник, задовольнивши вимогу № UA-2020-01-20-005075-c.a, допускає порушення принципів здійснення закупівель, визначених в ст.. 3 Закону України «Про закупівлі», таких якмаксимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога тендерної документації щодо надання кожним учасником доказів виконання аналогічних договорів на конкретну суму чи конкретну кількість по суті є кваліфікаційним критерієм Замовника, завдяки якому він зможе зробити висновок щодо можливості виконання Договору про закупівлю учасником. Якщо конкретизувати, то фактично Замовник повинен бути впевнений, що учасник який переміг зможе виробити та поставити таку велику кількість номерних знаків до кінця 2020 року. Кожна затримка в поставках номерних знаків негативно вплине на кінцевого споживача, а саме кожного автомобіліста України.
В даному конкретному випадку сума Договору про закупівлі становить 314 050 239 (триста чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч двісті тридцять дев’ять) грн.. 00 коп. а загальна кількість номерних знаків становить 3 333 900 (три мільйони триста тридцять три тисячі дев’ятсот) шт.
Відповідно до п. 5.1. проекту договору про закупівлю (додаток 6 до Тендерної документації) Продавець зобов’язується здійснити передачу Товару у кількості та асортименті, що зазначені Покупцем у заявці встановленого зразка, протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання Продавцем відповідної заявки Покупця. Кожна заявка Покупця подається Продавцю на партію Товару кількістю не більше 25 000 (двадцять п’ять тисяч) одиниць Товару.
Тобто, Продавець у термін 7 (семи) календарних днів повинен бути спроможним передати Покупцю Товар у кількості до 25 000 включноодиниць Товару.
Замовником спочатку було встановлено об’єм виконання аналогічного договору(ів), протягом двох останніх років на загальну суму 10 000 000,00 грн. до або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 150 000 шт.
Фактично Замовник просив надати документи, що підтверджують виконання аналогічного договору на суму 3,18% від загальної суми запланованих закупівельабо виготовленняномернихзнаків для транспортнихзасобіву кількості4,49% від загальної кількостізапланованих закупівель.
Відповідно до законодавства (стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»), кожна закупівля повинна бути максимально економічною та ефективною. Після того як Замовник задовольнив вимогу № UA-2020-01-20-005075-c.a1.,у даному випадку фактично виписавши під конкретного учасника тендерну документацію,кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічного договору було зменшено до 0,47% відзагальної сумита до 0,44% від загальної кількості запланованих закупівель.
На сьогоднішній день існує дуже багато виробників автомобільних номерних знаків, але не кожен з них зможе виконати договір за ДСТУ 3650:2019, ДСТУ 4278:2019, що набирають чинності з 16 березня 2020 рокуна суму 314 050 239 (триста чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч двісті тридцять дев’ять) грн. 00 коп. з постачанням до 25000 включно одиниць товару у термін 7 днів.
У разі якщо такий учасник переможе на аукціоні, маючи досвід виготовлення номерних знаків для транспортних засобів протягом двох останніх років 15000 одиниць Товару, а виконання аналогічного договору лише на суму 1 500 000 (один мільйон п’ятсот тисяч) грн., існує реальна небезпека спроможності такого переможця виконати договір про закупівлю на загальну суму 314 050 239 (триста чотирнадцять мільйонів п’ятдесят тисяч двісті тридцять дев’ять) грн. 00 коп.
Тоді Замовнику буде необхідно заново проводити процедуру електронних закупівель, що прямо порушує принцип максимальної економії та ефективності,добросовісної конкуренції серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як Замовник, так і учасники закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, такі як, ТОВ «Світлофор», ТОВ «Спецзнак», вже мають такий негативний досвід.
Під час проведення тим же Замовником процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів у 2015 році, був випадок, коли через низький рівень кваліфікаційних критеріїв (документація конкурсних торгів, затверджена на засіданні комітету з конкурсних торгів МВС України протокол № 2 від 22.01.2015 р. взагалі не передбачала наданням учасниками інформації щодо конкретних об’ємів виконання аналогічного договору(ів))переможцем було визнано учасника ТОВ «Лемодо», якене виконало умови договору і Замовник вимушений був розірвати договір з переможцем торгів, а учасники тієї закупівлі, відомі виробники номерних знаків, такі як ТОВ «Світлофор», ТОВ «Спецзнак», які мали досвід виконання великих обсягів, вчасно та якісно, не стали переможцями закупівлі та отримали збитки у вигляді упущеної вигоди. Мало місце порушення добросовісної конкуренції.
Це спричинило ситуацію, при якій за відсутності номерних знаків для транспортних засобів, фізичні та юридичні особи не мали можливості здійснити перереєстрацію транспортного засобу.

Виходячи з вищевикладеного, з метою недопущення порушень загальних принципів здійснення закупівель, визначених в ст.. 3 Закону України «Про закупівлі», забезпечення якісного та своєчасного виконання Договору про закупівлю,вважаємо доцільним змінити кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічного договору(ів) встановлений в тендерній документації в редакції від 30.01.2020р., враховуючи очікувану вартість закупівлі в грошовому та кількісному визначені.
Вимагаємо встановити кваліфікаційний критерій щодо досвіду виконання аналогічного договору протягом двох останніх років на загальну суму не нижче 5 000 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 75 000 шт.,внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 15:37
Залишити вимогу учасника торгів щодо кваліфікаційного критерію про досвіду виконання аналогічного договору встановленого Замовником в тендерній документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом
ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)» без задоволення та надати учаснику торгів вищезазначену відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI (із змінами) (далі – Закон) Замовник має право вказувати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, відповідно до абзацу 4 частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) включив (вніс зміни) до тендерної документації (пункт 3.1 таблиці 1 додаток 3 до тендерної документації) кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», спосіб підтвердження – надання учасником торгів інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: постачання (продаж, реалізація) Учасником в рамках виконання договору такого товару, який згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 14720000-4 – алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій. Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх двох років (на загальну суму не менше
1 500 000,00 грн. або номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами, тощо, у кількості 15 000 шт.).
Провівши аналіз ринку, Замовником було встановлено, що на даний час в Україні є щонайменше чотири виробника номерних знаків, які відповідають вищезазначеним критеріям:
- ДП «Завод «Динамо-Сілейр»;
- ТОВ «СВІТЛОФОР»;
- ТОВ «Автомотознак»;
- ПП «АВТОВІН».
Крім того, з метою збільшення кількості потенційних учасників, ГСЦ МВС надав можливість учасникам обрати варіант підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: або на суму не менше 1 500 000,00 грн. товару (алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій), або у кількості 15 000 шт. номерних знаків для транспортних засобів виготовлених за будь-якими стандартами, технічними умовами.
Також, ГСЦ МВС при встановлені зазначеного кваліфікаційного критерію врахував принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників.
ВИРІШИЛИ:
Залишити вимогу учасника торгів щодо кваліфікаційного критерію про досвіду виконання аналогічного договору встановленого Замовником в тендерній документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом
ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)» без задоволення та надати учаснику торгів вищезазначену відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-005075-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Завод "Динамо-Сілейр", Код ЄДРПОУ:37538264
Дата подання: 09 квітня 2020 19:13
Вимога про завантаження в систему Prozorro документів, що стали підставою відхилення тендерної пропозиції учасника
Учасником публічної закупівлі UA-2020-01-20-005075-c ДП «Завод «Динамо-Сілейр» у складі тендерної пропозиції були розміщені Сертифікат відповідності від 17.02.2020 № UA.PN.104.0129-20, виданий ТОВ «Харківський незалежний центр сертифікації, та протокол випробувань знаків номерних транспортних засобів від 14.02.2020 № 2020.03.02.14.06, виданий випробувальною лабораторією ТОВ "АКАДЕМТЕСТ».
За результатом розгляду тендерних пропозицій за публічною закупівлею UA-2020-01-20-005075-c Замовником відхилено тендерну пропозицію ДП «Завод «Динамо-Сілейр» з причини невідповідності умовам тендерної документації.
В обгрунтування відхилення тендерної пропозиції ДП «Завод «Динамо-Сілейр» Замовник зазначив, що на підставі частини сьомої статті 28 Закону 17 березня 2020 року, Замовник звернувся до Національного агентства з акредитації України за підтвердженням інформації, наданої Учасником.
Відповідно до листа Національного агентство з акредитації України від 27.03.2020 № 2-5/4-1120 у випробувальної лабораторії ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» (атестат про акредитацію № 201045) відсутня акредитація на здійснення різноманітних випробувань знаків номерних транспортних засобів на відповідність вимогам ДСТУ 4278:2019 та ДСТУ 3650:2019.
Ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації
На підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» , враховуючи, що інформація наведена в листі Національного агентства з акредитації України від 27.03.2020 № 2-5/4-1120 впливає на права, інтереси ДП «Завод «Динамо-Сілейр» вимагаємо завантажити в системі Prozorro запит Замовника до НААУ стосовно інформації наданої учасником та відповідь НААУ від 27.03.2020 № 2-5/4-1120.

Наголошую, що з 18 березня 2020р. на період дії карантину АМКУ введено такі заходи безпеки, зокрема, право на участь сторін в засіданнях Постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель реалізується шляхом повного викладення суб’єктом оскарження та/або замовником своєї позиції у письмових поясненнях, які мають бути завантажені в системі Prozorro.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:18
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від
25 грудня 2015 року № 922-VIІI (із змінами) (далі – Закон) у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією в електронній формі через електронну систему закупівель.
У повідомлені, опублікованого 07 квітня 2020 року зазначено вичерпну інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ДП «Завод «Динамо-Сілейр» умовам тендерної документації. Додаткова інформація у Замовника відсутня.
В свою чергу, Закон не передбачає після прийняття рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції Учасника надання йому сканованих копій листів на підставі яких була відхилена його тендерна пропозиція.
Відповідно до абзацу третього частини другої статті 18 Закону Учаснику надане право тільки на подання до органу оскарження скарги протягом п’яти днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, що стосуються прийнятих рішень Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-005075-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАВТОТРЕЙД-ГРУПП", Код ЄДРПОУ:43209859
Дата подання: 15 лютого 2020 22:52
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Необхідність внесення змін в тендерну документацію та приведення її до відповідності згідно діючих нормативів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 19:40
Номер скарги: UA-2020-01-20-005075-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СВІТЛОФОР", Код ЄДРПОУ:32950656
Дата подання: 10 квітня 2020 17:55
Скарга на рішення замовника по відхиленню тендерної пропозиції учасника
Скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:02
рішення від 14.04.2020 № 7065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:02
рішення від 30.04.2020 № 8349.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 20:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення тендерного комітету Головного сервісного центру МВС від 07.04.2020 № 55 про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СВІТЛОФОР» та ДП «Завод «Динамо-Сілейр», поданих з метою участі у процедурі закупівлі товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-20-005075-с. Допустити до автоматичної оцінки тендерну пропозицію ТОВ «СВІТЛОФОР».
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 11:37
Номер скарги: UA-2020-01-20-005075-c.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Завод "Динамо-Сілейр", Код ЄДРПОУ:37538264
Дата подання: 11 квітня 2020 18:59
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Обгрунтування неправомірності Замовника по відхиленню тендерної пропозиції ДП "Завод "Динао-Сілейр"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 19:36
рішення від 15.04.2020 № 7220 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 19:36
рішення від 04.05.2020 № 8532.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 20:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення тендерного комітету Головного сервісного центру МВС від 07.04.2020 № 55 про відхилення тендерної пропозиції ДП «Завод «Динамо-Сілейр», поданої з метою участі у процедурі закупівлі товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-20-005075-с. Допустити до автоматичної оцінки тендерну пропозицію ДП «Завод «Динамо-Сілейр».
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 11:39

Документи подані скаржником

15 лютого 2020 22:52
Скарга.docx
15 лютого 2020 22:52
Скарга АМКУ.pdf
15 лютого 2020 22:52
Квитанцію про оплату.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 17:55
Скарга до АМКУ.PDF
10 квітня 2020 17:55
Скарга до АМКУ.docx
10 квітня 2020 17:55
платіжне доручення 125.pdf
29 квітня 2020 13:01
Додатков_ пояснення.PDF
29 квітня 2020 13:01
Додатков_ пояснення.docx
30 квітня 2020 11:19
в_дпов_дь НААУ.pdf
30 квітня 2020 11:19
Додатков_ пояснення.PDF
30 квітня 2020 11:19
Додатков_ пояснення.docx

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 квітня 2020 18:59
Витяг з ЄДРПОУ
11 квітня 2020 18:59
Відповідь АКАДЕМТЕСТ
11 квітня 2020 18:59
Скарга
11 квітня 2020 18:59
Скарга у Word
22 квітня 2020 14:26
Клопотання 22.04.2020
22 квітня 2020 14:26
Клопотання Word
27 квітня 2020 21:02
Запит до НААУ 08.04.2020
27 квітня 2020 21:02
Відповідь НААУ 14.04.2020
27 квітня 2020 21:02
Скрин Академтест

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-01-20-005075-c7ae67c54644346478241931c2d4ca42a
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СВІТЛОФОР"
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "АВТОВІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР"
Документи
Очікується рішення
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" Документи
Очікується рішення
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

10 березня 2020 19:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 лютого 2020 17:14
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:13
Лист НБУ по ліцензії.pdf
19 лютого 2020 17:13
копія Статуту.PDF
19 лютого 2020 17:13
копія протоколу № 3-20.PDF
19 лютого 2020 17:13
копія виписки з єдр.PDF

Документи

10 березня 2020 19:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:47
Статут.pdf
19 лютого 2020 17:47
Сертифікат відпов 2020.PDF
19 лютого 2020 17:47
Сертифікат відпов 2019.pdf
19 лютого 2020 17:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 лютого 2020 17:47
Протокол Селіхова.pdf
19 лютого 2020 17:47
Письмова згода.pdf
19 лютого 2020 17:47
Накладні.pdf
19 лютого 2020 17:47
Наказ Селіхова.PDF
19 лютого 2020 17:47
Ліцензія банківська.7z
19 лютого 2020 17:47
Договір 124.pdf
19 лютого 2020 17:46
Довідка персонал.pdf
19 лютого 2020 17:46
Довідка 17 ст.pdf
19 лютого 2020 17:46
Гарантія.7z
19 лютого 2020 17:46
Гайдун14(гарантії).7z

Документи

10 березня 2020 19:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 лютого 2020 18:56
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:55
Додаток 3.4 за ст.17.pdf
19 лютого 2020 18:55
Протокол НР.7Z
19 лютого 2020 18:55
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 лютого 2020 18:55
Лист для клієнтів.7z
19 лютого 2020 18:55
Гарантія 924-20.7z
19 лютого 2020 18:55
Витяг із Статуту.7z
19 лютого 2020 18:55
Банківська ліцензія.7z
19 лютого 2020 18:55
Статут ПП Автовін (2).pdf
19 лютого 2020 18:55
Додаток 3.2 працівники.pdf
19 лютого 2020 18:55
Витяг платника ПДВ.pdf
19 лютого 2020 18:55
Витяг з ЄДР .pdf

Конфіденційні документи

19 лютого 2020 18:55
Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

даний документ містить персональні дані директора ПП "Автовін"

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 17:14
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:13
Лист НБУ по ліцензії.pdf
19 лютого 2020 17:13
копія Статуту.PDF
19 лютого 2020 17:13
копія протоколу № 3-20.PDF
19 лютого 2020 17:13
копія виписки з єдр.PDF

Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:47
Статут.pdf
19 лютого 2020 17:47
Сертифікат відпов 2020.PDF
19 лютого 2020 17:47
Сертифікат відпов 2019.pdf
19 лютого 2020 17:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 лютого 2020 17:47
Протокол Селіхова.pdf
19 лютого 2020 17:47
Письмова згода.pdf
19 лютого 2020 17:47
Накладні.pdf
19 лютого 2020 17:47
Наказ Селіхова.PDF
19 лютого 2020 17:47
Ліцензія банківська.7z
19 лютого 2020 17:47
Договір 124.pdf
19 лютого 2020 17:46
Довідка персонал.pdf
19 лютого 2020 17:46
Довідка 17 ст.pdf
19 лютого 2020 17:46
Гарантія.7z
19 лютого 2020 17:46
Гайдун14(гарантії).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОФОР"

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

ПП "АВТОВІН"

ТОВ "СВІТЛОФОР"

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР" Документи
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" Документи
ПП "АВТОВІН" Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 17:14
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:13
Лист НБУ по ліцензії.pdf
19 лютого 2020 17:13
копія Статуту.PDF
19 лютого 2020 17:13
копія протоколу № 3-20.PDF
19 лютого 2020 17:13
копія виписки з єдр.PDF

Публічні документи

19 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:47
Статут.pdf
19 лютого 2020 17:47
Сертифікат відпов 2020.PDF
19 лютого 2020 17:47
Сертифікат відпов 2019.pdf
19 лютого 2020 17:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 лютого 2020 17:47
Протокол Селіхова.pdf
19 лютого 2020 17:47
Письмова згода.pdf
19 лютого 2020 17:47
Накладні.pdf
19 лютого 2020 17:47
Наказ Селіхова.PDF
19 лютого 2020 17:47
Ліцензія банківська.7z
19 лютого 2020 17:47
Договір 124.pdf
19 лютого 2020 17:46
Довідка персонал.pdf
19 лютого 2020 17:46
Довідка 17 ст.pdf
19 лютого 2020 17:46
Гарантія.7z
19 лютого 2020 17:46
Гайдун14(гарантії).7z

Публічні документи

19 лютого 2020 18:56
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:55
Додаток 3.4 за ст.17.pdf
19 лютого 2020 18:55
Протокол НР.7Z
19 лютого 2020 18:55
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 лютого 2020 18:55
Лист для клієнтів.7z
19 лютого 2020 18:55
Гарантія 924-20.7z
19 лютого 2020 18:55
Витяг із Статуту.7z
19 лютого 2020 18:55
Банківська ліцензія.7z
19 лютого 2020 18:55
Статут ПП Автовін (2).pdf
19 лютого 2020 18:55
Додаток 3.2 працівники.pdf
19 лютого 2020 18:55
Витяг платника ПДВ.pdf
19 лютого 2020 18:55
Витяг з ЄДР .pdf

Конфіденційні документи

19 лютого 2020 18:55
Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

даний документ містить персональні дані директора ПП "Автовін"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОФОР"

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

ПП "АВТОВІН"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 травня 2020 11:45
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)» розпочату згідно оголошення за № UA-2020-01-20-005075-с, а саме – відсутності подальшої потреби в закупівлі зазначеного товару, у зв’язку із введенням на території України карантину відповідно до Закону України від 17 березня 2020 року № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та обмеженим переліком адміністративних послуг, які надаються сервісними центрами МВС у період дії карантину. Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)» на підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону, а саме – відсутності подальшої потреби в закупівлі товару.
Документи:
13 травня 2020 11:44
2020-05-12 - ПТК № 74 - Відміна торгів - веб.docx