Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво
Очікувана вартість
6 566 000,00 UAH
UA-2020-01-20-005044-c 3f34f6efadee4c8a993567cbda107520
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Шикула

+380502485221 silrada.t-pasika33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТУР'Я-ПАСІЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПЕРЕЧИНСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04351593
Місцезнаходження: 89223, Україна , Закарпатська обл., Перечинський район село Тур'я Пасіка, ВУЛИЦЯ ТУРЯНСЬКА будинок 33
Контактна особа: Юрій Шикула
+380502485221
silrada.t-pasika33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 22:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 11:57
Очікувана вартість: 6 566 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32830 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89223, Україна, Закарпатська область, с. Тур’я Пасіка, Турянська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 17:09
ДОДАТОК_8 Техзавдання з змінами.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_8 Техзавдання.doc
04 лютого 2020 17:09
ТД амбулаторія Тур'я- Пасіка з змінами 2.doc
29 січня 2020 15:02
ТД амбулаторія Тур'я- Пасіка з змінами.doc
20 січня 2020 17:49
ТД амбулаторія Тур'я- Пасіка.doc
04 лютого 2020 17:09
Перелік змін 2.doc
29 січня 2020 15:09
Відповіді на Вимоги.docx
29 січня 2020 15:02
Перелік змін.doc
29 січня 2020 15:02
ДОДАТОК_2 ст 17 з змінами.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_2 ст 17.doc
29 січня 2020 15:02
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні з змінами.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_7 Договір.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_6 субпідрядники.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_5 гарантійний лист.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_3 лист згода.doc
20 січня 2020 17:49
ДОДАТОК_1 інф про учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-005044-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 24 січня 2020 19:29
Не правомірні вимоги
Відтак, Учасник торгів повинен у тендерній пропозиції підтвердити, що він володіє фінансовою спроможністю виконати 100 % всього обсягу Робіт за рахунок власних або залучених ним ресурсів без авансової та поточної оплати зі сторони Замовника. Ця вимога суперечеть здоровому глузду.Просимо прибрати такі вимоги які суперечать вимогам Законодавця...
Скасована
Дата: 29 січня 2020 01:01
Причина: Тому , що замовник не надає відповідь і потрібно буде переносити на біль пізню дату
Номер вимоги: UA-2020-01-20-005044-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 24 січня 2020 19:31
Конткетність запитання.
До довідки необхідно додати копії посвідчень навчання з питань охорони праці принаймні одного представника керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, повинно бути комісія з трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника , так що просимо вказати ту кількість членів комісії яку вимагається згідно законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 січня 2020 01:02
Причина: Тому , що замовник не надає відповідь і потрібно буде переносити на біль пізню дату
Номер вимоги: UA-2020-01-20-005044-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 24 січня 2020 19:33
Вимога не доречна.
- Довідка МВС про відсутність не знятої чи непогашеної судимості. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, (або фізична особа, яка сама є учасником) не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункти 5-6 ч. 1 ст. 17 Закону).
ПРИМІТКА. Документ повинен бути виданим не раніше 1-го місяця до дати подання документа Замовнику.
Замовнику, дія даної довідки три місяці, питання чому місячної давнини , це ще 650гривень затрат і трата часу , просимо прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 січня 2020 01:02
Причина: Тому , що замовник не надає відповідь і потрібно буде переносити на біль пізню дату

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-22-000002 ● 9bb2a56acd0f4f45a277b46a792cdefb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2020 10:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

22.01.2020 № 3

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 22.01.2020 № 3

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-20-005044-c 20.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

20 січня 2020 року тендерним комітетом Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області згідно Річного плану закупівель було оголошено закупівлю: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво» (Згідно оголошення № UA-2020-01-20-005044-c). 22 січня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було опубліковану інформацію про початок моніторингу, результатом якого стало виявлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель. Згідно констатуючої частини висновку за результатами моніторингу Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області установлено, що тендерна документація на закупівлю робіт по об’єкту: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво»: 1. Не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 5, 6 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. 2. Згідно частини сьомої статті 28 Закону визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Про те, в пункті 1 розділі V тендерної документації встановлена умова, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до самого учасника, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, виявлення технічної невідповідності заявлених характеристик пропонованого учасником товару/робіт технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, зазначеним у цій тендерній документації, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, чим порушено частину сьомої статті 28 Закону. 3. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-005044-c, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). 4. За результатами аналізу тендерної документації встановлено суперечність вимог зазначених для переможця, а саме: пунктом 2 розділу VI переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати Замовнику в паперовому вигляді документи своєї пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (за умови використання) та пунктом 5 розділом ІІІ переможець у строк, що не перевищує 5 (П’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик інформацію та документи., 22 січня 2020.. У зв’язку з вищевикладеним тендерний комітет Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області надає наступну інформацію. Висновок про результати моніторингу закупівлі робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво» (згідно оголошення UA-2020-01-20-005044-c) Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області від 22 січня 2020 року (UA-М-2020-01-22-000002) було розглянуто на засіданні тендерного комітету Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області 28.01.2020 року у межах строків, встановлених відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами розгляду зауважень, викладених у Висновку за кожним пунктом було прийнято наступні рішення. 1. В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме в пункті 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції чітко визначено перелік документів, які повинен подати учасник. Серед даного переліку третім по порядку переліку документів є 3.Довідка Учасника з інформацією на виконання вимог, встановлених ст. 17 Закону, яка надається у довільній формі. Для зручності опрацювання інформації на виконання вимог, встановлених ст. 17 Закону, в Додатку 2 до Тендерної документації наведено рекомендовану форму надання інформації, в якій описано інформацію про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, зокрема, наведених в пунктах 3, 5, 6 частини першої статті 17 Закону. Стосовно пункту 6 частини першої статті 17 Закону Тендерним комітетом внесені відповідні зміни до Тендерної документації та усунуті порушення. 2. Згідно частини сьомої статті 28 Закону визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. В Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме в пункті 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до самого учасника, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Потенційний учасник торгів також, вочевидь, буде представлений у формі підприємства або організації, відповідно, звернення до нього для уточнення наданої інформації не суперечить вимогам частини сьомої статті 28 Закону. Разом з тим, пропозицію на торги може подати фізична особа – підприємець і в такому випадку, звернення до нього за підтвердженням інформації відповідно до положень тендерної документації суперечитиме положенням частини сьомої статті 28 Закону. Тендерним комітетом внесені відповідні зміни до Тендерної документації та усунуті порушення. 3. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-005044-c, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). Тендерний комітет усунув дане порушення шляхом накладання електронно-цифрового підпису на умови оголошення про закупівлю робіт «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’я Пасіка Перечинського району - будівництво» (згідно оголошення UA-2020-01-20-005044-c). 4. В результаті аналізу тендерної документації зазначено суперечність вимог зазначених для переможця, а саме: пунктом 2 розділу VI переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, повинен надати Замовнику в паперовому вигляді документи своєї пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (за умови використання) та пунктом 5 розділом ІІІ переможець у строк, що не перевищує 5 (П’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик інформацію та документи, що були подані у складі тендерної пропозиції. Однак, в зазначених розділах тендерної документації мова йде про різні пакети документів, а отже відсутня суперечність у встановлених вимогах: - пунктом 2 розділу VI Тендерної документації від переможця торгів вимагається у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, надати Замовнику в паперовому вигляді документи своєї пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчені печаткою (за умови використання), зокрема, для підтвердження, що завантажені скановані копії оригінальних документів без використання інформаційно-цифрових засобів редагування. - пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено для забезпечення принципу відкритості та прозорості, необхідність надання переможцем у строк, що не перевищує 5 (П’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформації та документів, передбачених Додатком 2 (розділ - для переможця) Тендерної документації у електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик, а саме: Довідки МВС про відсутність не знятої чи непогашеної судимості. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, (або фізична особа, яка сама є учасником) не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункти 5-6 ч. 1 ст. 17 Закону). ПРИМІТКА. Документ повинен бути виданим не раніше 1-го місяця до дати подання документа Замовнику. Довідки або листа з органу ДФС щодо наявності/відсутності заборгованості з податків, зборів, платежів». Оригінал або нотаріально завірена копія, або документ в електронній формі, довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби (ч. 2 ст. 17 Закону). ПРИМІТКА. Документ повинен бути чинним на дату подання документа Замовнику. Даною інформацією тендерний комітет Тур'я-Пасіцької сільської ради Перечинського району Закарпатської області хотів повідомити потенційних Учасників про те, що у випадку визнання Учасника Переможцем торгів, Учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір разом із дозавантаженням через електронний майданчик інформації та документів визначених Додатком 2 до Тендерної документації, повинен додатково надіслати їх та пакет тендерної пропозиції Учасника Замовнику в паперовому вигляді.

2020-01-29 15:06:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію та накладенням електронно цифрового підпису на процедуру закупівлі.

2020-01-30 09:52:26

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОБУД-2018" 6 191 422,49
UAH з ПДВ
5 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Копач Руслан Станіславович 6 422 956,42
UAH з ПДВ
5 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПеречинМіськБуд 6 194 348,00
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Оптимал-буд 6 364 923,57
UAH з ПДВ
5 871 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" 6 318 021,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 21:56
Кошторис 1.pdf
11 лютого 2020 21:03
Document_USR_1005838157.rtf
11 лютого 2020 21:03
Установчий документ.pdf
11 лютого 2020 21:03
Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 21:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2020 21:03
Витяг з ЄДР завірений.pdf
11 лютого 2020 21:03
Виписка з ЄДР.pdf
11 лютого 2020 21:03
Банківська гарантія.zip
11 лютого 2020 21:03
16_Проект договору.pdf
11 лютого 2020 21:03
14_Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 21:03
13_Технічне завдання.pdf
11 лютого 2020 21:03
0_Перелік документів.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 21:59
Пояснювальна записка.PDF
11 лютого 2020 21:58
лист погодження.PDF
11 лютого 2020 21:58
Договір Підряду.PDF
11 лютого 2020 21:58
Довідка щодо фінансів.PDF
11 лютого 2020 21:58
Довідка щодо ліцензії.PDF
11 лютого 2020 21:57
Гарантійний лист.PDF
11 лютого 2020 21:57
Відгук Фекете М.М..PDF
11 лютого 2020 21:57
Відгук ТОВ ЗБК.PDF
11 лютого 2020 21:57
Відгук Коципак М.О..PDF
11 лютого 2020 21:57
Диплом Сидоренко В.М..PDF
11 лютого 2020 21:57
Витяг з ЄДРЮОФОП.PDF
11 лютого 2020 21:57
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
11 лютого 2020 21:57
Банківська ліцензія.pdf
11 лютого 2020 21:57
20073_DKBO___ рантія.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 21:08
Електронний підпис
11 лютого 2020 21:07
Статут нова редакція.pdf
11 лютого 2020 21:07
Перелік документів.PDF
11 лютого 2020 21:07
Наказ директора.PDF
11 лютого 2020 21:07
Ліцензія з додатками.pdf
11 лютого 2020 21:06
Дубінчак паспорт.pdf
11 лютого 2020 21:06
Дубінчак код.pdf
11 лютого 2020 21:06
Гарант. лист про ДСТУ.PDF
11 лютого 2020 21:06
Дод. 7.PDF
11 лютого 2020 21:06
Витяг ЄДР.pdf
11 лютого 2020 21:06
Дод. 5 лист-гарантія.PDF
11 лютого 2020 21:06
Дод. 2 Довідка ст. 17.PDF
11 лютого 2020 21:06
Банківська гарантія.rar
11 лютого 2020 21:06
Ресурси і механізми.pdf
11 лютого 2020 21:06
Об_єктні кошториси.PDF
11 лютого 2020 21:06
Локальні кошториси.pdf
11 лютого 2020 21:06
Календарний графік.pdf
11 лютого 2020 21:06
ДЦ і розрахунки.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 21:59
Супровідний лист.pdf
11 лютого 2020 21:59
Кваліфікаційні.pdf
11 лютого 2020 21:59
Інші Довідки.pdf
11 лютого 2020 21:59
._Супровідний лист.pdf
11 лютого 2020 21:59
Договірна ціна Пасіка.pdf
11 лютого 2020 21:59
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОБУД-2018"

ФОП Копач Руслан Станіславович

ПП ПеречинМіськБуд

ТОВ Оптимал-буд

ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОБУД-2018"
#42196069
Очікує рішення 5 599 990,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 12:36

Документи

19 лютого 2020 20:07
Повідомлення.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 березня 2020 14:46
Коментар щодо відміни: У звязку із неможливістю усунення порушень що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (п.2 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
02 березня 2020 14:46
Електронний підпис
02 березня 2020 14:36
Відміна тен.pdf