Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 15:14 |
Очікувана вартість: | 2 871 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | надання реєстру накладних на поставлений товар, протягом року | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 11:31 |
ТД ковбаса 2020.doc | |
27 січня 2020 11:30 |
ЗМІНИ до ТД.docx | |
20 січня 2020 17:14 |
Проект договору 2020р..docx |
27 січня 2020 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 11:31 |
ТД ковбаса 2020.doc
|
|||
27 січня 2020 11:30 |
ЗМІНИ до ТД.docx
|
|||
20 січня 2020 17:14 |
Проект договору 2020р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст.22 Закону №922-VIII Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
а) Відповідно до п.1 Додатку 3 тендерній документації вимагається надання «Лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання технічних вимог замовника. (В листі зазначити наявність складу та транспорту).
Учасники повинні були надати документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень». ФОП Руденко О.А. надано лист, в якому зазначено, що Учасник користується потужностями підприємства ТОВ «Феракс». В ході розгляду Вашої пропозиції встановлено, що вами не надано документів, що підтверджують законні підстави використання складського приміщення розташованого за адресою вул.Артема, 52, с. Гоголів, Броварський район, Київська обл., тобто не надано договору оренди складських приміщень, що не відповідає вимогам тендерної документації.
б) Відповідно до п.2 Додатку 3 тендерної пропозиції вимагається «Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи; зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон. Відповідно до наданої довідки про наявність працівників, вами зазначається самостійне виконання замовлення. Спираючись на Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 22.01.2019р № 700-р/пк-пз (UA-2018-11-29-001716-b) наявність лише одного працівника не відповідає умовам Документації в цій частині.
в) Відповідно до п.3 Додатку 3 вимагається надання «Лист, в довільній формі складений Учасником, з інформацією про виконання аналогічного договору. Аналогічний договір на всі види найменування предмету закупівлі відповідно до технічної специфікації». В ході розгляду встановлено, наданий аналогічний договір не містить інформації, де зазначено всі види найменування предмету закупівлі відповідно до технічної специфікації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
г) Відповідно до п.1 Додатку 3 Учасники на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинні були надати лист про наявність автотранспорту, а також документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів) (не менше двох)
Окрім того Учасники повинні надати особисті медичні книжки водіїв, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, дійсної на момент проведення торгів.
Тобто Учасники повинні були надати медичні книжки не менші ніж двох водіїв, що б відповідало кількості автотранспорту.
У складі тендерної пропозиції ФОП Руденко О.А надав лист в якому зазначив, що для транспортування продукції буде залучено 2 (два) автотранспорти : Renault реєстраційний номер АІ0605ЕР, та Volkswagen реєстраційний номер АІ7122ІА та документи,що підтверджують право власності. Проте Учасник в листі про наявність працівників зазначив, лише одного водія Руденко О.А та надав лише одну медичну книжку, що не відповідає вимог тендерної документації. Оскільки водіїв повинно буде не менше двох, так як і автотранспорту.
д) Відповідно до вимог ТД, зазначених в Додатку 3 Учасники повинні були надати документи для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність, а саме: копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платника єдиного податку; Копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Копія довідки з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), або відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); Копія паспорту (для фізичних осіб).
ФОП Руденко О.А не надав у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2. Згідно п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так як даний предмет закупівлі закуповується для дитячих навчальних закладів нами в додатку 6 Документації вимагається надання документів що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
А) Відповідно до вимог ТД Учасники на підтвердження необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повинні були надати декларацію виробника або посвідчення про якість, де вказується номер, назва та адреса виробника, дата виготовлення товару на підприємстві і термін реалізації не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону, а також протокол випробувань або експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону.
ФОП Руденко О.А надав у складі тендерної пропозиції декларацію виробника №Ф-00000005 від 03.01.2020 на сардельки Польські в/с, сосиски Молочні в/с, ковбасу Дитячу вершкову варену в/с. А також було надано скановану копію першої сторінки експертного висновку, що не дає інформації про оцінку відповідності товару вимогам нормативних документів відповідних показників та взагалі не є таким як законодавчий документ, так як відсутній підпис та печать виданий відповідною лабораторією. Окрім того на поданій першій сторінці відсутня інформація про те, що дослідження на відповідність органолептичним та фізико-хімічним показником проводились на продукцію, яка пропонується до постачання, а саме: сосиски Молочні в/с, ковбасу Дитячу вершкову варену в/с.
в) Відповідно до вимог ТД Учасники повинні були надати акт перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 447).
ФОП Руденко О.А надав у складі тендерної пропозиції скановану копію першої сторінки акту перевірки, що не дає інформації про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування та взагалі не може бути прийнятим до уваги, оскільки відсутні підпис та печатка органу, яким видається даний Акт.
г) Відповідно до вимог ТД Учасники повинні були надати копію на сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005 та інші) дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції - виданий на ім'я Учасника. В ході розгляду тендерної пропозицію ФОП Руденко О.А, було встановлено, що даний документ відсутній.
е) Відповідно до вимог ТД Учасники повинні були надати договір на санітарну обробку автотранспортних засобів дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги на спеціалізовані транспортні засоби, якими планується здійснюватись постачання предмету закупівель із внесенням всіх записів, які дозволяють транспортування товару; не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ФОП Руденко О.А надав у складі тендерної пропозиції лист-роз’яснення №128 від 04.02.2020, в якому зазначив, що не надає документи на обробку автотранспортних засобів, оскільки вважає таку інформацію конфіденційною, посилаючись на Закон України «Про інформацію».
Відповідно до ст.14 Закону України «Про інформацію» № 2657-XII від 02.10.1992 зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2657-XII) , інформація про вплив товару (роботи, послуги) на життя та здоров'я людини не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом. Також відповідно до п.п. 4.1 ст. 21 Закону 2657-XII до інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені відомості про стан довкілля, якість харчових продуктів і предметів побуту.
Відповідно до п.2. ст.21 Закону №2657-XII, конфіденційною є інформація про фізичну особу. Стаття 11. Закону №2657-XII визначає Інформацію про фізичну особу як відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Враховуючи вищевикладене, інформація про санітарну обробку автотранспортних засобів, якими буде здійснюватись постачання продуктів харчування не є інформацією про фізичну особою, а є підтверджуючою інформацію безпечності харчових продуктів, споживачами якої є вихованці дошкільних та шкільних навчальних закладів, а тому не може вважатись конфіденційною.
ФОП Руденко О.А не надав у складі тендерної пропозиції договір на санітарну обробку автотранспортних засобів дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги на спеціалізовані транспортні засоби, якими планується здійснюватись постачання предмету закупівель із внесенням всіх записів, які дозволяють транспортування товару.
Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Руденко О.А. не відповідає не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст.30 Закон №922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Оскільки пропозиція ФОП Руденко О.А. не відповідає вимогам тендерної документації, Замовник перейшов до розглядає наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
(під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі за 2017-2019 роки) із зазначенням наступних відомостей: предмет договору, замовник (його адреса, телефон), номер договору, кількість товару у договірних цінах, тис.грн., термін виконання: початок, закінчення (рік, місяць)).
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в листі;
- Позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію про найменування товару (ковбасні вироби) згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.
В тендерній документації Замовником не визначено, що договір повинен надаватись з усіма додатками.
У складі тендерної пропозиції Учасник ФОП Макаренко Є.В. надала договір №8 від 08.01.2019р. термін дії до 31 грудня 2019р., в якому зазначено постачання продукції на всі види найменувань відповідно до технічної специфікації, а саме ковбаса молочна варена, сосиски та сардельки Замовнику Управлінню освіти і науки Білоцерківської міської ради. В даному договорі було зазначено, що невід’ємною частиною договору №8 від 08.01.2019р є Додаток №1, який було надано у складі тендерної пропозиції.
В ТД Замовником було зазначено, що під аналогічним договором розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі за 2017-2019 роки.
Додаткова угода №2 від 11.01.2020р. про яку зазначено ФОП Руденко О.А. була укладена на постачання продуктів харчування на 2020р. Протягом 2019 року даний договір №8 від 08.01.2019р. було виконано в повному обсязі, про що зазначено у відгуку наданого Учасником.
Зокрема, даний договір та всі додатки до нього є у розпорядженні Замовника, тому що є стороною аналогічного договору, наданого у складі тендерної пропозиції.
Окрім того відповідно до п.3 ст. 17. Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами і доповненнями Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Оскільки договір, який надано у складі тендерної пропозиції та всі додатки до нього розміщено на офіційному сайті PROZORRO доступ до якого є вільним і будь-хто може ознайомитись з ним, Замовник не вимагав надання таких додатків у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене Учасником ФОП Макаренко Є.В. не було порушено вимог Тендерної документації .
Скарги до процедури
Дата подання: 22 лютого 2020 18:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000063 ● 8762ed224de04d5bbdb8223f7e3a5d3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 № 49
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-01-20-004794-c 20.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-07 16:24:00
заперечення щодо висновку
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
підписані протоколи
2020-05-07 16:27:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог ч. 4 ст. 11 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Валекс КО |
2 208 392,50
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Руденко Олександр Анатолійович |
2 527 250,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макаренко Є.В. |
2 514 875,00
UAH з ПДВ
|
2 208 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
2 871 000,00
UAH з ПДВ
|
2 871 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Валекс КО #39801362 |
Відхилено |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 16:53
|
ФОП Руденко Олександр Анатолійович #2903411114 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 12:13
|
ФОП Макаренко Є.В. #3084001725 |
Переможець |
2 208 300,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 15:51
|
90-6.PDF | зміни до договору |
23 березня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 10:44
|
Дод.5 дог.90 ковбаси.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:55
|
дод.4 дог.90.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:49
|
Дод.3.1 дог.90.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 15:46
|
Дод.3 дог.90.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 15:08
|
дод. 2 дог.90 ковбаса.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2020 10:15
|
додаткова до дог. 90.pdf | зміни до договору |
19 березня 2020 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 10:03
|
договір 90 ковбаса 2020.pdf | укладений |
19 березня 2020 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ч.4 Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг. Доведення ціни до двох знаків після коми. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можлива зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |