Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт фасаду ДНЗ №611 , проспект Оболонський , 37-Б Оболонському районі м. Києва
Очікувана вартість
887 165,00 UAH
UA-2020-01-20-004666-c 6693389eabd64ec084d16ddc9047542b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 11:29
Очікувана вартість: 887 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 871,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26614.95 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт фасаду ДНЗ №611 , проспект Оболонський , 37-Б Оболонському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, Київська область, Київ, проспект Оболонський, 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 21 січня 2020 08:52
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:07
В додатку 3 п. 3 Примітка: зазначено Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів.... В п.3.1. Оголошення зазначено "3.1. Найменування предмету закупівлі: капітальний ремонт фасаду ДЗО №664 за адресою: вул.Північна,4-г в Оболонському районі м. Києва ". Питання. Чи має на увазі Замовник, що договори з предметом відмінним від предмету викладеному в п.3.1.оголошення, не будуть вважатимися Замовником аналогічними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
аналогічний договір
Дата подання: 21 січня 2020 08:56
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:07
В додатку 3 п. 3 Примітка: зазначено Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів.... В п.3.1. Оголошення зазначено "3.1. Найменування предмету закупівлі: капітальний ремонт фасаду ДЗО №611 за адресою: проспект Оболонський,37-Б в Оболонському районі м. Києва ". Питання. Чи має на увазі Замовник, що договори з предметом відмінним від предмету викладеному в п.3.1.оголошення, не будуть вважатимися Замовником аналогічними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
Пральня в ДНЗ №193
Дата подання: 21 січня 2020 09:05
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:11
В оголошенні зазначена закупівля робіт з капітального ремонту пральні ДНЗ №193 , проспект Оболонський , 16-Г Оболонському районі м. Києва. Виправте помилку.
Відповідь: виправлено
Тендерна документація
Дата подання: 23 січня 2020 15:13
Дата відповіді: 23 січня 2020 15:45
В якому пункті тендерної документації вказано термін дії пропозиції?
Відповідь: Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати її розкриття.
Забезпечення пропозиції
Дата подання: 23 січня 2020 16:23
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:19
Банківська гарантія повинна містити строк її дії. Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати її розкриття. Форма проведення закупівлі - допорогова закупівля. Дата аукціону не визначена. То яка дата розкриття?
Відповідь: Датою розкриття пропозиції вважається останній день подання пропозицій.
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 23 січня 2020 18:38
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:20
У п.5 Довідки про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів що в додатку 3 вказано, що проект договору зазначений в додатку 4. Водночас в п.5 Оголошення про проведення закупівлі робіт вказано що додаток № 4 - дефектний акт. З вищенаписаного не зрозуміло який саме документ має знаходитись під додататком № 4. Вимагаємо виправити виявлені помилки у тендерній документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення закупівлі виправллено
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 23 січня 2020 18:41
невідповідність тендерної докумнтації
В п.4 Довідки про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів що в додатку 3 вказано, що в додатку 1 має міститися дефектний акт, в той же час в Додатках до документації вказано, що додаток № 1 - Форма пропозиції. Вимагаємо виправити виявлені помилки у тендерній документації!
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 09:09
Оголошення закупівлі відкореговано і виправлено
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 23 січня 2020 20:18
Порушення Замовником Вимог законодавства ,щодо порядку визначення класу наслідків.
Згідно вимог ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ТА КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА та
ПОСТАНОВИ КМ від 11 травня 2011 р. № 560 Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи...Клас наслідків зазначають у завданні на проектування, тобто перед створенням ДЕФЕКТНОГО АКТУ на капітальний ремонт, і це обов'язок Замовника. Замовник володіє данними які зазначаються в табл.1 п.4.5 ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 .
Вимагаємо усунути порушення вищезазначених нормативів. Відкоригувати ТД п.14, Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі, прибрав вимогу розрахунка класу наслідків, або зазначити клас наслідків в умовах виконання робіт ДЕФЕКТНОГО АКТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 15:14
Шановний учасник! Для проходження експертизи проектно-кошторисної документації розрахунок класу наслідків є обов'язковим документом. Згідно вимог ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 "ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ТА КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" розрахунок класу наслідків може робити тільки проектна організація, у штаті якої працює сертифікований інженер-проектувальник. Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації не є проектною організацією, тому повноваження по проходженню експертизи проектно-кошторисної документації делегує учаснику-переможцю державної закупівлі. Тому замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії до учасників державних закупівель з метою виконання робіт завчасно та в межах виділеного фінансування.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 27 січня 2020 14:08
Про клас наслідків
Дайте відповідь, навіщо на етапі закупівлі подавати розрахунок класу наслідків, якщо він знадобиться тільки переможцю закупівлі при проходженні експертизи кошторисної документації. Ви пишете, що у вас немає інженера-проектувальника, тоді хто зробив дефектний акт в АВК-5.?
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.c4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 27 січня 2020 14:53
показники для розрахунку класа наслідків
Вкажіть скільки осіб постійно та тимчасово знаходиться на обєкті!
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 10 лютого 2020 12:56
Скарга щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Степс»
У «Протоколі (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № від 07.02.2020 року.» Замовник зазначає, що Тендерна пропозиція ПП «СТЕПС» відхиляється, як «не відповідаюча оголошенню закупівлі Замовника» відповідно Додатку №3 « Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям», пункту 20 Учасник у складі своєї пропозиції надає Копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.» Замовник посилається на ст. 13 Закону України «про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що згідно цієї Статті «звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік». Проте, Замовник ігнорує твердження цієї Статті, що: «…Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.». Відповідно до облікової політики підприємства ПП «СТЕПС», фінансова звітність подається щоквартально. У Додатку №3 п. 20 Тендерної документації Замовником зазначено наступне: «Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу» . Відповідно до облікової політики підприємства ПП «Степс», останнім звітним періодом підприємства є 9 місяців 2019 року, про що і була надана «Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.» У зв’язку з вищенаведеними обставинами, та посилаючись на наведену Замовником ст. 13 Закону України «про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а також Закон України «Про публічні закупівлі», ПП «СТЕПС» вимагає:
1. Відмінити рішення Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата (ПП «СТЕПС») № від 07.02.2020 року;
2. Відмінити рішення Комітету Замовника про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» переможцем торгів, як учасника що має вищу ціну, при умов що пропозиція Учасника із нижчою ціною повністю відповідає Кваліфікаційним критеріям;
3. Визнати ПП «СТЕПС» переможцем торгів, як Учасника, пропозиція якого має найнижчу ціну і відповідає кваліфікаційним критеріям;
4. Оприлюднити відповідне оголошення на електронному майданчику закупівель «Prozorro».

Директор ПП «СТЕПС»
Березан І.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 14:26
Доброго дня, Пропозицію ТОВ Альпром було відхилено відповідно до протоколу з причини відсутності документів,які визначені оголошенням про проведення закупівлі. Питання викладені в вимозі не відносяться по суті до проведеної даної процедури закупівлі. Замовник при прийнятті рішень керується чинним законодавством України. Пропонуємо вивчити роз'яснення АМКУ з цього питання за даним посиланням. http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/87543
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 07 лютого 2020 14:35
На рішення Замовника
Доброго дня, надайте пояснення чому ТОВ "АЛЬППРОМ" відхилили за відсутність документа "Відомості з ЄДРПОУ", при тому, що в пропозиції надано Витяг з ЄДР, який дублює інформацію з ЄДРПОУ. При цьому в таких закупівлях UA-2020-01-20-000970-c; UA-2020-01-20-003275-c; UA-2019-12-06-002518-c; UA-2019-12-06-002479-c. переможці теж не виконали умову тендерної документації і не надали Копії відомостей з ЄДРПОУ, які отримані не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення закупівлі. Також поясніть чому в закупівлях UA-2019-12-06-002518-c; UA-2019-12-06-002479-c. не було претензії до Витягу з ЄДР, хоча в цих закупівлях ТОВ "АЛЬППРОМ" надав такий же Витяг з ЄДР замість Відомостей з ЄДРПОУ. як і в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 12:43
Доброго дня, Пропозицію ТОВ Альпром було відхилено відповідно до протоколу від 07.02.2020 №2 з причини відсутності документів,які визначені оголошенням про проведення закупівлі. Питання викладені в вимозі не відносяться по суті до проведеної даної процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 лютого 2020 10:47
Скарга щодо визнання переможцем ТОВ "БК "МЕГА СТАЙЛ"
1. У п. 3. 1. Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника, який викладений у додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі робіт вказано, що «на підтвердження виконання аналогічного договору надається не менше двох копій, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів». Договір № 1 у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору викладений не в повному обсязі, оскільки додаток № 4 Графік виконання робіт до додаткової угоди №2 відсутній. У примітці до списку Документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі зазначено, що «усі документи, які подаються учасником, зокрема сканкопії оригіналів повинні надаватись у повному обсязі».
2. Також договір № 2 у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору не є аналогічним, оскільки «Аналогічний договір – це договір предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів», тобто капітальний ремонт. Учасник вказав предметом договору – «Утеплення фасаду житлового будинку за адресою: вул. Райдужна, 9», а предметом договору закупівлі є – «капітальний ремонт фасаду ДНЗ №611 , проспект Оболонський , 37-Б Оболонському районі м. Києва». Назва предмета договору № 2 наданого Учасником не містить словосполучення «капітальний ремонт».
Тобто Учасник не надав жодної з «двох копій, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів», та не виконав п. 3 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовникам. У зв’язку з вищенаведеними обставинами ПП «СТЕПС» вимагає: скасувати рішення Замовника про відповідність Кваліфікаційним критеріям Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ». Директор ПП «СТЕПС» Березан І.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 13:11
Доброго дня, Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Мега стайл», якого було визнано переможцем закупівлі, було надано всі документи, які вимагалися оголошенням.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 лютого 2020 12:28
Скарга щодо визнання переможцем ТОВ "БК "МЕГА СТАЙЛ"
1. У п.1.2. Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника, який викладений у додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі робіт вказано, що документами які підтверджують наявність автомобіля в Учасника є техпаспорт або договір оренди. Натомість, Учасник прикріпив договір про надання транспортних послуг та техпаспорт до цього договору, де власником є фізична особа Чижевський Андрій Вікторович. Надані учасником документи не підтверждують наявність в нього транспортного засобу.
2. У п. 2. 5. зазначено, що необхідно надати «Копії посвідчень, працівників про проходження перевірки знань, з питань охорони праці та інших перевірок», Учасник надав посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з «безпечного виконання робіт з газовим пальником при експлуатації балонів ЗВГ; виконання робіт на висоті», «безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями», але не надав посвідчення про проходження перевірки знань з питань охорони праці для таких працівників: Горте В.О., Ліщинський І.Ю., Волвенков М.Д., Нечипоренко В.В.
Згідно п.1.3.2. НПАОП 0.00-1.21-98 Інженер з охорони праці має мати групу IV з електробезпеки. Згідно Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яку надав Учасник інженером з охорони праці є Коваленко С.Л. Посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань електробезпеки для Коваленко С.Л. відсутнє.
3. У довідці про працівників відповідної кваліфікації є перелік працівників який не відповідає Витягу з протоколу № 075-17 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони, праці в якому також є перелік професій. Посади одних і тих самих осіб відрізняються у двох документах.
У зв’язку з вищенаведеними обставинами ПП «СТЕПС» вимагає: скасувати рішення Замовника про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» переможцем торгів, як учасника що не відповідає Кваліфікаційним критеріям. Директор ПП «СТЕПС» Березан І.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 13:12
Доброго дня, Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Мега стайл», якого було визнано переможцем закупівлі, було надано всі документи, які вимагалися оголошенням.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004666-c.c9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 лютого 2020 12:45
Скарга щодо визнання переможцем ТОВ "БК "МЕГА СТАЙЛ"
Згідно з п.6 переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі необхідно надати «Копію Статут в останній (діючій) редакції або іншого установчого документу, з відміткою про проведення державної реєстрації. Натомість Учасник надав статут без відмітки про державну реєстрацію зразок якої затверджено Наказом Міністерства юстиції України 29.12.2015 № 2790/5.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 13:12
Доброго дня, Учасником ТОВ «Будівельна компанія «Мега стайл», якого було визнано переможцем закупівлі, було надано всі документи, які вимагалися оголошенням.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТЕПС" 762 554,40
UAH з ПДВ
762 554,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 834 068,22
UAH з ПДВ
834 068,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 887 164,48
UAH з ПДВ
887 164,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 12:57
Електронний підпис
28 січня 2020 12:57
Протокол НР.7Z
28 січня 2020 12:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 січня 2020 12:57
Лист для клієнтів.7z
28 січня 2020 12:56
Витяг із Статуту.7z
28 січня 2020 12:56
Банківська ліцензія.7z
28 січня 2020 12:56
Гарантія 390-20.7z
28 січня 2020 12:56
Довідка корупція ФО.zip
28 січня 2020 12:56
Довідка МВС.pdf
28 січня 2020 12:56
Довідка корупція ЮО.zip
28 січня 2020 12:56
265450020322771.XML
28 січня 2020 12:56
Довідка банк.pdf
28 січня 2020 12:56
Копія дозволи.pdf
28 січня 2020 12:56
Копія Статуту.pdf
28 січня 2020 12:56
Копія паспорту.pdf
28 січня 2020 12:56
Копія листа відгука.pdf
28 січня 2020 12:56
Довідка про досвід.pdf
28 січня 2020 12:56
Дефектний акт.pdf
28 січня 2020 12:56
Проект договору.pdf
28 січня 2020 12:56
Форма пропозиції.pdf
28 січня 2020 12:56
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 16:25
Електронний підпис
29 січня 2020 16:23
Форма пропозиції.pdf
29 січня 2020 16:23
Реєстр документів.PDF
29 січня 2020 16:23
Проект договору.pdf
29 січня 2020 16:23
Наявність дозволів.pdf
29 січня 2020 16:23
Копія Статуту.pdf
29 січня 2020 16:23
Копія сертифікату ISO.PDF
29 січня 2020 16:23
Копія витягу ПДВ.pdf
29 січня 2020 16:23
Довідки Учасника.PDF
29 січня 2020 16:23
Довідка з банку.pdf
29 січня 2020 16:23
Довідка ДФС.pdf
29 січня 2020 16:23
Дефектний акт.pdf
29 січня 2020 16:23
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

29 січня 2020 11:43
4.7 Витяг ПДВ (копія).pdf
29 січня 2020 11:43
4.6 Копія статуту.pdf
29 січня 2020 11:43
4.5 Проект договору.pdf
29 січня 2020 11:43
2.4 Штатний розпис.pdf
29 січня 2020 11:43
Пропозиція ДНЗ 611.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТЕПС"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТЕПС"
#31176003
Відхилено 762 554,40
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:22
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 834 068,22
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:23
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 887 164,48
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:51

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
887 164,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 16:59
11-КРД.pdf зміни до договору
26 травня 2020 16:51
Додаткова угода № 11-КРд.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 17:22
Додаткова угода № 11-КРд.pdf зміни до договору
19 березня 2020 17:43
Договір № 11-КРд.pdf укладений
20 лютого 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Після проходження експертизи
Номер договору про закупівлю: 11-КРд
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11-КРд
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): після проходження експертизи
Номер договору про закупівлю: 11-КРд
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до договору № 11-КРД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 881 601,93
UAH (в тому числі ПДВ 146 933,65 UAH)