Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
2 850 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004611-c ● 02a3f2168f5b4720a95c2fdc2cfaf16a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999690 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 27 В |
Контактна особа: |
Оксана Мельник +380532676297,+380532676301,+380532676315,+380532676304,+380990170203 roddom-poltava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 2 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара 27 в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 лютого 2020
—
25 травня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37647 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 12:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 12:00 |
Перелік змін, що вносяться до ТД Рентген.docx | |
24 січня 2020 12:00 |
Змінена ТД Система рентгенівська пересувна.doc | |
20 січня 2020 16:50 |
ТД Система рентгенівська діагностична пересувна.doc |
24 січня 2020 12:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 12:00 |
Перелік змін, що вносяться до ТД Рентген.docx
|
|||
24 січня 2020 12:00 |
Змінена ТД Система рентгенівська пересувна.doc
|
|||
20 січня 2020 16:50 |
ТД Система рентгенівська діагностична пересувна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення ТЗ
Дата подання: 22 січня 2020 12:00
Дата відповіді: 24 січня 2020 11:54
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень ч.3 ст.5 Закону України, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення зі змістом та аналізом тендерної документації в цілому та медико-технічним вимогам до предмету закупівлі ми дійшли висновку, що як офіційний представник виробника, не маємо можливості взяти участь у зазначеній закупівлі в зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог до параметрів, які на наш погляд не мають клінічного значення, є застарілими, і(або) обмежують конкуренцію.
Ми маємо в наявності декілька мобільних систем цифрової рентгенографії, одна з яких в цілому відповідає зазначеним медико-технічним вимогам з деякими суттєвими різницями, а саме в таблиці МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
п. 2.14. Максимальна висота в транспортному положенні Не більше 140 см
Викласти в наступній редакції - п. 2.14. Максимальна висота в транспортному положенні Не більше 150 см
п. 2.17. Вага апарату Не більше 80 кг
Викласти в наступній редакції - п. 2.17. Вага апарату Не більше 90 кг
п. 3.2. Потужність генератора Не менш ніж 2,5 кВт
Викласти в наступній редакції - п. 3.2. Потужність генератора Не менш ніж 2,5 кВт
При приймані рішення, прошу врахувати, що сучасні технології дозволяють отримувати менше навантаження опромінення новонароджених діток та вагітних жінок, та як наслідок використовувати довговічніші та менш потужні генератори рентгенівського опромінення. Також важливим аспектом є те що ви не врахували, що в деяких виробників робоча станція може доставлятись як опція додатково для зручності, а сам багатофункціональний монітор може бути прикріплений до самого мобільного апарату, що безумовно створює переваги для мобільності та швидкої діагностики що і може створювати несуттєву різницю в 10 кг у загальній вазі приладу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам, що звернули увагу на оголошені нами відкриті торги по ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова).
Проте, ми маємо Вам повідомити, що не мали на меті порушувати ч.2 ст.23 Закону України, а саме принципи недискримінації учасників при проведенні закупівель за бюджетні кошти.
Повідомляємо Вам, що тендерний комітет КП "Міський клінічний пологовий будинок ПМР" прийняв рішення про внесення змін до п.2.14, п. 2.17, п. 3.2 в Додатку 3 "Медико - Технічні вимоги" в тендерній документації на закупівлю "Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова".
Запрошуємо усіх до участі.
Проте, ми маємо Вам повідомити, що не мали на меті порушувати ч.2 ст.23 Закону України, а саме принципи недискримінації учасників при проведенні закупівель за бюджетні кошти.
Повідомляємо Вам, що тендерний комітет КП "Міський клінічний пологовий будинок ПМР" прийняв рішення про внесення змін до п.2.14, п. 2.17, п. 3.2 в Додатку 3 "Медико - Технічні вимоги" в тендерній документації на закупівлю "Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова".
Запрошуємо усіх до участі.
Розяснення щодо kВт
Дата подання: 23 січня 2020 13:40
Дата відповіді: 24 січня 2020 11:55
Просимо Вас в таблиці МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: п. 3.2. Потужність генератора Не менш ніж 8 кВт Викласти в наступній редакції - п. 3.2. Потужність генератора Не менш ніж 2,5 кВт, або пояснити чому вами прийнято таке рішення для рентгенографії для новонароджених, чи вагітних жінок?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам, що звернули увагу на оголошені нами відкриті торги по ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова).
Проте, ми маємо Вам повідомити, що не мали на меті порушувати ч.2 ст.23 Закону України, а саме принципи недискримінації учасників при проведенні закупівель за бюджетні кошти.
Повідомляємо Вам, що тендерний комітет КП "Міський клінічний пологовий будинок ПМР" прийняв рішення про внесення змін до п.2.14, п. 2.17, п. 3.2 в Додатку 3 "Медико - Технічні вимоги" в тендерній документації на закупівлю "Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова".
Запрошуємо усіх до участі.
Проте, ми маємо Вам повідомити, що не мали на меті порушувати ч.2 ст.23 Закону України, а саме принципи недискримінації учасників при проведенні закупівель за бюджетні кошти.
Повідомляємо Вам, що тендерний комітет КП "Міський клінічний пологовий будинок ПМР" прийняв рішення про внесення змін до п.2.14, п. 2.17, п. 3.2 в Додатку 3 "Медико - Технічні вимоги" в тендерній документації на закупівлю "Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова".
Запрошуємо усіх до участі.
уточнення загальних умов договору
Дата подання: 25 січня 2020 11:46
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:07
Шановні члени тендерного комітету! Оскільки у Вас зафіксовано - Спосіб документального підтвердження відповідності учасників вище зазначеним критеріям:
1. Довідка (за формою наведеною нижче) про виконання Учасником аналогічного договору щодо предмету закупівлі, документально підтверджена копією договору, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах трьох останніх років). Учасник повинен підтвердити дану інформацію надавши у складі тендерної пропозиції скановану копію договору, завірену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника.
№ Назва замовника, адреса, контактний телефон Вид товару Обсяг поставки товару
Сума укладеного договору, тис. грн. Рік виконання договору
Просимо Вас зняти згадування про суми укладання угоди в таблиці, та при умові надання ксерокопії з оригінальної угоди "зарешотувати (зробити нечитабельним)" фінансову складову, оскільки саме фінансова складова має захист до нерозголошення між сторонами в комерційних угодах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Крім того, ч. 2 ст.16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому виникає необхідність комплексного тлумачення зазначеного поняття.
Замовником, КП «МКПБ ПМР» пунктом 5, Розділу 3 до тендерної документації передбачено, що Учасником подається довідка про виконання Учасником аналогічного договору щодо предмету закупівлі, документально підтверджена копією договору, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах трьох останніх років). Учасник повинен підтвердити дану інформацію надавши у складі тендерної пропозиції скановану копію договору, завірену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника.
Таким чином, надаючи довідку на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та додаючи документ на підтвердження інформації викладеної у наданій довідці учасник може обрати той договір, контрагент якого надав учаснику свою згоду на поширення конфіденційної інформації. Крім цього, відповідно до ст. 180 Господарського Кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Також відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Тому, щодо ретушування інформації у копії договору або ненадання частини документу, що містить інформацію, яку учасник вважає конфіденційною повідомляємо, що ціна договору є істотною його умовою, а тому якщо аналогічний договір був укладений за державні кошти з використанням електронної системи закупівель, то така інформація не може бути прихована, оскільки знаходиться у відкритому доступі. Проте, якщо аналогічний договір було укладено за кошти приватних осіб, то не буде вважатися порушенням вимог тендерної документації надання копії договору в якому певна інформація, наприклад інформація про ціну, буде ретушована чи якимось іншим чином прихована. Але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору.
Замовником, КП «МКПБ ПМР» пунктом 5, Розділу 3 до тендерної документації передбачено, що Учасником подається довідка про виконання Учасником аналогічного договору щодо предмету закупівлі, документально підтверджена копією договору, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах трьох останніх років). Учасник повинен підтвердити дану інформацію надавши у складі тендерної пропозиції скановану копію договору, завірену підписом і печаткою уповноваженої особи Учасника.
Таким чином, надаючи довідку на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та додаючи документ на підтвердження інформації викладеної у наданій довідці учасник може обрати той договір, контрагент якого надав учаснику свою згоду на поширення конфіденційної інформації. Крім цього, відповідно до ст. 180 Господарського Кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Також відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Тому, щодо ретушування інформації у копії договору або ненадання частини документу, що містить інформацію, яку учасник вважає конфіденційною повідомляємо, що ціна договору є істотною його умовою, а тому якщо аналогічний договір був укладений за державні кошти з використанням електронної системи закупівель, то така інформація не може бути прихована, оскільки знаходиться у відкритому доступі. Проте, якщо аналогічний договір було укладено за кошти приватних осіб, то не буде вважатися порушенням вимог тендерної документації надання копії договору в якому певна інформація, наприклад інформація про ціну, буде ретушована чи якимось іншим чином прихована. Але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору.
що до п. 2,2 п.2,4 п.2,5
Дата подання: 25 січня 2020 22:07
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:41
Просимо Тендерний комітет змінити п. 2.2. Максимальна відстань від підлоги до джерела випромінювання Не менше ніж 215 см Викласти в наступній редакції - Не менше ніж 200 см, Оскільки це розширить можливість участі інших виробників, та з сучасними детекторами немає жодного клінічного значення.
п. 2.4. Обертання моноблоку навколо поздовжньої осі Не гірше 360° та п.2.5. Обертання моноблоку навколо поперечної осі Не гірше 180° Просимо вилучити, оскільки термін моноблок може трактуватись неоднозначно різними виробниками, та є виробники, переміщення навколо 360 та 180 градусів здійснюються головкою рентгенівської трубки в т.ч. цілим корпусом компактного рентгену. Дані п. не мають клінічно значимих показників, а поряд з можливістю деяких виробників ставити рентген на колесне шассі, рух рентгену можливий в будякому заданому напрямку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
Слід зазначити, що в медико-технічних вимогах, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, відсутні будь-які дискримінаційні умови, оскільки медико-технічні вимоги містять мінімально допустимі показники функціональних характеристик предмету закупівлі, а отже дозволяють запропонувати учасникам обладнання, показники функціональних характеристик якого відповідають встановленим Замовником вимогам або є кращі.
Крім того, маємо зауважити на тому, що наш заклад надає цілодобову медичну допомогу вагітним жінкам, роділлям, породіллям та новонародженим дітям, включно невідкладну допомогу в умовах відділень інтенсивної терапії , тому технічні вимоги до обладнання були сформовані фахівцями у відповідності до категорій пацієнтів закладу, специфіки місця та умов проведення рентгенологічного дослідження.
Щодо питань стосовно зміни технічних характеристик ми не маємо обґрунтованих підстав для внесення запропонованих змін до медико-технічних вимог до обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки такі зміни призведуть до погіршення функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі, що не дасть змоги виконати сучасні стандарти стосовно рентгенологічних досліджень у новонароджених дітей, у тому числі глибоко недоношених з екстремально низькою масою тіла ( а саме, призведе до збільшення променевого навантаження на новонароджену дитину, до погіршення якості знімків, збільшить час проведення досліджень).
Крім того, на ринку України наявна достатня кількість виробників, системи рентгенівські яких відповідають даним вимогам.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей системи рентгенівської, що закуповується, Ваші пропозиції щодо внесення змін у медико-технічні вимоги не можуть бути задоволені, оскільки медико-технічні вимоги відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та не дискримінують і не обмежують коло потенційних учасників.
Дякуємо Вам за увагу, небайдужість, допомогу, розуміння та запрошуємо Вас до участі у торгах.
Слід зазначити, що в медико-технічних вимогах, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, відсутні будь-які дискримінаційні умови, оскільки медико-технічні вимоги містять мінімально допустимі показники функціональних характеристик предмету закупівлі, а отже дозволяють запропонувати учасникам обладнання, показники функціональних характеристик якого відповідають встановленим Замовником вимогам або є кращі.
Крім того, маємо зауважити на тому, що наш заклад надає цілодобову медичну допомогу вагітним жінкам, роділлям, породіллям та новонародженим дітям, включно невідкладну допомогу в умовах відділень інтенсивної терапії , тому технічні вимоги до обладнання були сформовані фахівцями у відповідності до категорій пацієнтів закладу, специфіки місця та умов проведення рентгенологічного дослідження.
Щодо питань стосовно зміни технічних характеристик ми не маємо обґрунтованих підстав для внесення запропонованих змін до медико-технічних вимог до обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки такі зміни призведуть до погіршення функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі, що не дасть змоги виконати сучасні стандарти стосовно рентгенологічних досліджень у новонароджених дітей, у тому числі глибоко недоношених з екстремально низькою масою тіла ( а саме, призведе до збільшення променевого навантаження на новонароджену дитину, до погіршення якості знімків, збільшить час проведення досліджень).
Крім того, на ринку України наявна достатня кількість виробників, системи рентгенівські яких відповідають даним вимогам.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей системи рентгенівської, що закуповується, Ваші пропозиції щодо внесення змін у медико-технічні вимоги не можуть бути задоволені, оскільки медико-технічні вимоги відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та не дискримінують і не обмежують коло потенційних учасників.
Дякуємо Вам за увагу, небайдужість, допомогу, розуміння та запрошуємо Вас до участі у торгах.
уточнення ТД
Дата подання: 25 січня 2020 22:42
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:42
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень ч.3 ст.5 Закону України, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Після ознайомлення зі змістом та аналізом тендерної документації в цілому та медико-технічним вимогам до предмету закупівлі ми дійшли висновку, що як офіційний представник виробника, не маємо можливості взяти участь у зазначеній закупівлі в зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог до параметрів, які на наш погляд не мають клінічного значення, є застарілими, і(або) обмежують конкуренцію. Ми маємо в наявності декілька мобільних систем цифрової рентгенографії, одна з яких в цілому відповідає зазначеним медико-технічним вимогам з деякими суттєвими різницями, а саме в таблиці МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: п.2.7. Відсік для касет Викласти в редакції - Відсік для касет/детекторів
п.2.8. Анатомічні програми Не менше ніж 20 Викласти в редакції - Базові не менше ніж 18 , оскільки в деяких виробників наявна функція додавати в настройки користувацькі анатомічні програми, а поряд з можливостями виставляти розміри досліджуваного органу в залежності від анатомії людини створює велике число додаткових анатомічних програм.
п. 2.19. Стійка для знімків - просимо уточнити, що ви маєте на увазі або забрати даний п.
Оскільки ви змінили потужність високочастотного генератора, та відповідно для немовлят та вагітних жінок є бажана якнайменша можливість опромінення, поряд з сучасними плоскопанельними детекторами, які є на сьогодні чутливішими з технологіями деяких виробників просимо Вас привести також наступні пункти у відповідності фізичних показників, а саме:
3.4. Максимальна напруга генератора Не менш ніж 125 кВ Викласти в редакції - Не менш ніж 100 кВ
3.6. Діапазон зміни мАс не гірше ніж 0,1 – 250 мАс Викласти в редакції без слів "не гірше" - від 0,1 – до 250 мАс
3.7. Максимальне значення сили струму не менш ніж 100 мА Викласти в редакції - Максимальне значення сили струму трубки не менше 25 мА
3.8. Діапазон встановлення часу експозиції не гірше ніж від 0,001 до 10 с Викласти в редакції без слів "не гірше" - від 0,001 – до 10 с
4.1. Кількість фокусних плям Не менш ніж 2 Викласти в редакції - Від 1 фокусної плями
4.2. Розміри фокусної плями Не більш ніж 0,7 мм та 2,9 мм Викласти в редакції Не більш ніж 2,9 мм
4.3. Теплоємність аноду Не менш ніж 70 кТО Викласти в редакції - Не менш ніж 50 кТО
7. Робоча станція отримання знімків - просимо уточнити чи це мається на увазі вбудована робоча станція безпосередньо на мобільному рентгені чи окрема робоча станція лікаря рентгенолога чи лаборанта рентгенолога?
7.3. Друк зображень Мається на увазі передача на друк, чи безпосередньо наявність принтера для друку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
Слід зазначити, що в медико-технічних вимогах, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, відсутні будь-які дискримінаційні умови, оскільки медико-технічні вимоги містять мінімально допустимі показники функціональних характеристик предмету закупівлі, а отже дозволяють запропонувати учасникам обладнання, показники функціональних характеристик якого відповідають встановленим Замовником вимогам або є кращі.
Крім того, маємо зауважити на тому, що наш заклад надає цілодобову медичну допомогу вагітним жінкам, роділлям, породіллям та новонародженим дітям, включно невідкладну допомогу в умовах відділень інтенсивної терапії , тому технічні вимоги до обладнання були сформовані фахівцями у відповідності до категорій пацієнтів закладу, специфіки місця та умов проведення рентгенологічного дослідження.
Щодо надання роз’яснень інформуємо наступне:
п. 2.19. слід розуміти як стійку для розміщення немовляти у вертикальному положенні з метою проведення рентгенівських досліджень.
п. 7. слід розуміти як окрема робоча станція отримання знімків.
п.7.3 слід розуміти як передача на друк.
Щодо інших питань стосовно зміни технічних характеристик ми не маємо обґрунтованих підстав для внесення запропонованих змін до медико-технічних вимог до обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки такі зміни призведуть до погіршення функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі, що не дасть змоги виконати сучасні стандарти стосовно рентгенологічних досліджень у новонароджених дітей, у тому числі глибоко недоношених з екстремально низькою масою тіла ( а саме, призведе до збільшення променевого навантаження на новонароджену дитину, до погіршення якості знімків, збільшить час проведення досліджень).
Крім того, на ринку України наявна достатня кількість виробників, системи рентгенівські яких відповідають даним вимогам.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей системи рентгенівської, що закуповується, Ваші пропозиції щодо внесення змін у медико-технічні вимоги не можуть бути задоволені, оскільки медико-технічні вимоги відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та не дискримінують і не обмежують коло потенційних учасників.
Дякуємо Вам за увагу, небайдужість, допомогу, розуміння та запрошуємо Вас до участі у торгах.
Слід зазначити, що в медико-технічних вимогах, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, відсутні будь-які дискримінаційні умови, оскільки медико-технічні вимоги містять мінімально допустимі показники функціональних характеристик предмету закупівлі, а отже дозволяють запропонувати учасникам обладнання, показники функціональних характеристик якого відповідають встановленим Замовником вимогам або є кращі.
Крім того, маємо зауважити на тому, що наш заклад надає цілодобову медичну допомогу вагітним жінкам, роділлям, породіллям та новонародженим дітям, включно невідкладну допомогу в умовах відділень інтенсивної терапії , тому технічні вимоги до обладнання були сформовані фахівцями у відповідності до категорій пацієнтів закладу, специфіки місця та умов проведення рентгенологічного дослідження.
Щодо надання роз’яснень інформуємо наступне:
п. 2.19. слід розуміти як стійку для розміщення немовляти у вертикальному положенні з метою проведення рентгенівських досліджень.
п. 7. слід розуміти як окрема робоча станція отримання знімків.
п.7.3 слід розуміти як передача на друк.
Щодо інших питань стосовно зміни технічних характеристик ми не маємо обґрунтованих підстав для внесення запропонованих змін до медико-технічних вимог до обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки такі зміни призведуть до погіршення функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі, що не дасть змоги виконати сучасні стандарти стосовно рентгенологічних досліджень у новонароджених дітей, у тому числі глибоко недоношених з екстремально низькою масою тіла ( а саме, призведе до збільшення променевого навантаження на новонароджену дитину, до погіршення якості знімків, збільшить час проведення досліджень).
Крім того, на ринку України наявна достатня кількість виробників, системи рентгенівські яких відповідають даним вимогам.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей системи рентгенівської, що закуповується, Ваші пропозиції щодо внесення змін у медико-технічні вимоги не можуть бути задоволені, оскільки медико-технічні вимоги відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та не дискримінують і не обмежують коло потенційних учасників.
Дякуємо Вам за увагу, небайдужість, допомогу, розуміння та запрошуємо Вас до участі у торгах.
Уточнення
Дата подання: 26 січня 2020 09:35
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:43
Доброго дня! Підтримуємо рішення тендерного комітету, щодо розширення меж на технічне завдання до мобільного рентгену та виключення п. 2,4; 2,5; 4,1; Поряд з тим коректніше було б відкорегувати п. 3.6. Діапазон зміни мАс не гірше ніж 0,1 – 250 мАс Викласти в редакції - в будьяких межах від 0,1 – до 250 мАс або виключити даний п. Також п. 3.7. Максимальне значення сили струму не менш ніж 100 мА Викласти в редакції - Максимальне значення сили струму трубки не менше 25 мА (залежить від зміненої Вами потужності генератора)п.3.8. Діапазон встановлення часу експозиції не гірше ніж від 0,001 до 10 с Викласти в редакції в будьяких межах - від 0,001 – до 10 с (рекомендуємо переглянути такі широкі межі, оскільки чим більший сам час обстеження, тим більша доза опромінення, для дітей та вагітних використовують менші значення, або залишити пропоновані розширені межі) п.4.1. Кількість фокусних плям Не менш ніж 2 Викласти в редакції - Від 1 фокусної плями (оскільки якість знімків досягається також програмним забезпеченням та розмірами детектора, а не тільки кількістю плям) п.4.2. Розміри фокусної плями Не більш ніж 0,7 мм та 2,9 мм Викласти в редакції Не більш ніж 2,9 мм п.4.3. Теплоємність аноду Не менш ніж 70 кТО Викласти в редакції - 70 (+-30) кТО (Оскільки різні за потужністю генератори опромінення мають різну теплоємність)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
Слід зазначити, що в медико-технічних вимогах, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, відсутні будь-які дискримінаційні умови, оскільки медико-технічні вимоги містять мінімально допустимі показники функціональних характеристик предмету закупівлі, а отже дозволяють запропонувати учасникам обладнання, показники функціональних характеристик якого відповідають встановленим Замовником вимогам або є кращі.
Крім того, маємо зауважити на тому, що наш заклад надає цілодобову медичну допомогу вагітним жінкам, роділлям, породіллям та новонародженим дітям, включно невідкладну допомогу в умовах відділень інтенсивної терапії , тому технічні вимоги до обладнання були сформовані фахівцями у відповідності до категорій пацієнтів закладу, специфіки місця та умов проведення рентгенологічного дослідження.
Щодо питань стосовно зміни технічних характеристик ми не маємо обґрунтованих підстав для внесення запропонованих змін до медико-технічних вимог до обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки такі зміни призведуть до погіршення функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі, що не дасть змоги виконати сучасні стандарти стосовно рентгенологічних досліджень у новонароджених дітей, у тому числі глибоко недоношених з екстремально низькою масою тіла ( а саме, призведе до збільшення променевого навантаження на новонароджену дитину, до погіршення якості знімків, збільшить час проведення досліджень).
Крім того, на ринку України наявна достатня кількість виробників, системи рентгенівські яких відповідають даним вимогам.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей системи рентгенівської, що закуповується, Ваші пропозиції щодо внесення змін у медико-технічні вимоги не можуть бути задоволені, оскільки медико-технічні вимоги відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та не дискримінують і не обмежують коло потенційних учасників.
Дякуємо Вам за увагу, небайдужість, допомогу, розуміння та запрошуємо Вас до участі у торгах.
Слід зазначити, що в медико-технічних вимогах, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, відсутні будь-які дискримінаційні умови, оскільки медико-технічні вимоги містять мінімально допустимі показники функціональних характеристик предмету закупівлі, а отже дозволяють запропонувати учасникам обладнання, показники функціональних характеристик якого відповідають встановленим Замовником вимогам або є кращі.
Крім того, маємо зауважити на тому, що наш заклад надає цілодобову медичну допомогу вагітним жінкам, роділлям, породіллям та новонародженим дітям, включно невідкладну допомогу в умовах відділень інтенсивної терапії , тому технічні вимоги до обладнання були сформовані фахівцями у відповідності до категорій пацієнтів закладу, специфіки місця та умов проведення рентгенологічного дослідження.
Щодо питань стосовно зміни технічних характеристик ми не маємо обґрунтованих підстав для внесення запропонованих змін до медико-технічних вимог до обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки такі зміни призведуть до погіршення функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі, що не дасть змоги виконати сучасні стандарти стосовно рентгенологічних досліджень у новонароджених дітей, у тому числі глибоко недоношених з екстремально низькою масою тіла ( а саме, призведе до збільшення променевого навантаження на новонароджену дитину, до погіршення якості знімків, збільшить час проведення досліджень).
Крім того, на ринку України наявна достатня кількість виробників, системи рентгенівські яких відповідають даним вимогам.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із зазначеним та враховуючи недоцільність погіршення функціональних можливостей системи рентгенівської, що закуповується, Ваші пропозиції щодо внесення змін у медико-технічні вимоги не можуть бути задоволені, оскільки медико-технічні вимоги відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та не дискримінують і не обмежують коло потенційних учасників.
Дякуємо Вам за увагу, небайдужість, допомогу, розуміння та запрошуємо Вас до участі у торгах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" #39330111 |
Переможець |
2 840 850,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 08:50
|
Радіологія_переклад листа.docx | укладений |
15 травня 2020 08:48
|
лист Ксенко.pdf | укладений |
15 травня 2020 08:48
|
додаткова угода рентген.pdf | укладений |
15 травня 2020 08:48
|
Декларація.pdf | укладений |
15 травня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 16:01
|
Договір рентген.pdf | укладений |
25 лютого 2020 16:01
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Неможливість поставки товару Постачальником у зв'язку із введеними обмежувальними заходами на території України |