Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери у комплекті
Очікувана вартість
825 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004578-c ● 66eb35b127d44b4cbf8b44c9007fc633
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Наталія Аркадієвна Шаповал +380965539026 shapoval-natasha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 825 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплект
Персональні комп’ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 15:24 |
ЗТД .doc | |
21 січня 2020 15:24 |
Зміни 21.01.20.PDF | |
20 січня 2020 16:48 |
ТД .doc |
21 січня 2020 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2020 15:24 |
ЗТД .doc
|
|||
21 січня 2020 15:24 |
Зміни 21.01.20.PDF
|
|||
20 січня 2020 16:48 |
ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) ТАК. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ. При розгляданні пропозиції ФОП неплатника ПДВ його ціна буде остаточною(до його ціни суму ПДВ 20%не буде додаватися
2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ. При розгляданні пропозиції ФОП неплатника ПДВ його ціна буде остаточною(до його ціни суму ПДВ 20%не буде додаватися
Документація
Дата подання: 21 січня 2020 11:52
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:29
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТАК, якщо характеристики запропонованого не гірші за характеристики у технічних вимогах
Проект договору
Дата подання: 21 січня 2020 12:29
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:29
Шановний Замовнику! В тексті проекту договору Сторони зазначаються по-різному: Виконавець / Постачальник, Замовник / Покупець. Прохання привести Сторони зазначені в проекті договору до одного знаменника.
Відповідь: Сторони зазначені в проекті договору приведени до одного знаменника. Зміни опрелюднени.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 21 січня 2020 13:31
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:23
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows достатньо аби кожний примірник програмного забезпечення Windows був попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 21 січня 2020 14:01
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:26
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows достатньо аби кожний примірник програмного забезпечення Windows був попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері
Автотранспорт
Дата подання: 21 січня 2020 16:36
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:26
Шановний замовник! В технічному завданні Додаток №2 вказано "Умови поставки: Автотранспортом Учасника для перевезення вищезазначених засобів." Чи підійде Вам, щоб поставка відбулася автотранспортом перевізник?
Відповідь: ТАК, за умови «доставки до дверей»
Набір клавіатура + маніпулятор
Дата подання: 21 січня 2020 17:30
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:27
Шановний замовник! В технічному завданні зазначаеться Набір Genius миша+клавіатура дротовий КМ 1хх Black- такі набори на даний час відсутні в наявності. Чи будуть розглядатися окремо Genius миша дротова та Genius клавіатура дротова ?
Відповідь: ТАК
Програмне забезпечення
Дата подання: 22 січня 2020 16:48
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:27
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чи будете Ви розглядати програмне забезпечення Linux, як аналог Microsoft.
Відповідь: НІ
Постака
Дата подання: 23 січня 2020 16:52
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:02
В технічній документації вказано: Розвантаження здійснюється представниками Учасника в приміщення складу представниками Учасника. Розвантажувальні роботи виконують особи, які супроводжують товар у дорозі. Вам необхідно розгрузка товару та щоб був представник Учасника? Або підійде тільки поставка товару?
Відповідь: Транспортні витрати та розвантаження здійснюються за рахунок Учасника. Розвантаження здійснюється представниками Учасника в приміщення складу представниками Учасника. Розвантажувальні роботи виконують особи, які супроводжують товар у дорозі.
Дані вимоги стосуються також умов «доставки до дверей» у разі поставки я автотранспортом перевізника.
Дані вимоги стосуються також умов «доставки до дверей» у разі поставки я автотранспортом перевізника.
характеристики ссд
Дата подання: 23 січня 2020 17:36
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:56
Шановний замовник, у ТЕХНІЧНІХ ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вказано емкість накопичувача 256 Гб, але частина виробників (Kingston, Crusial,Apacer,Patriot та інши пропонують у цьому сегменті диски інших стандартів, а саме 240 Гб, іноді 250 Гб. Запитання: чи дозволяєте ви пропонувати у цьому тендарі диски ємкістю 240 Гб? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: При пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Боднар Геннадій Олександрович |
372 519,00
UAH з ПДВ
|
368 394,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
483 780,00
UAH з ПДВ
|
471 405,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
630 006,30
UAH з ПДВ
|
473 843,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" |
539 880,00
UAH з ПДВ
|
477 675,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
549 978,00
UAH з ПДВ
|
477 972,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" |
564 300,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович |
515 240,00
UAH з ПДВ
|
515 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
611 374,50
UAH з ПДВ
|
603 117,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
648 375,75
UAH з ПДВ
|
607 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" |
622 050,00
UAH з ПДВ
|
622 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
651 132,90
UAH з ПДВ
|
634 698,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Версія" |
723 030,00
UAH з ПДВ
|
634 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" |
635 250,00
UAH з ПДВ
|
635 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Діксі-Центр" |
669 900,00
UAH з ПДВ
|
648 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ #3166300052 |
Рішення скасоване |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:00
|
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ #3166300052 |
Відхилено |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:06
|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович #2751316311 |
Відхилено |
368 394,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Відхилено |
471 405,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 11:33
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
473 843,70
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 15:46
|
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" #42804321 |
Відхилено |
477 675,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 14:29
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Переможець |
477 972,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2020 12:58
|
Д.у. №2.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2020 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 15:21
|
Д.у. №1.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 15:03
|
Д-р №80.PDF | укладений |
01 квітня 2020 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити дію договору до 30.06.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити строк поставки до 30.04.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |