Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лужні батареї
Очікувана вартість
12 720,00 UAH
UA-2020-01-20-004542-c c8b7e57707aa4256bbb2c6a5f8d4056a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Довженко Наталія

380442027404 dovzhenko@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Довженко Наталія
380442027404
dovzhenko@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:17
Очікувана вартість: 12 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31410000-3: Гальванічні елементи


Лужні батареї (вимоги до предмету закупівлі викладені у додатку №1).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Лужні батареї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Лужні батареї Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги.
Дата подання: 20 січня 2020 17:03
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: Добрий день! Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документації. Дякую
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документації. Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна. Дякую

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-004542-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3233707280
Дата подання: 27 січня 2020 19:12
недостовірне обгрунтування видалення пропозиції
шановний тендерний комітет, Фоп Рубець Г.В. надала довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору за формою "додатку 3" на сторінці 6-14, поданої пропозиції, з усіма додатками до довідки!!! зверніть увагу і надайте обгрунтоване рішення відхилення, пропозиції поданої за усіма вимогами Замовника. Просимо повернути на кваліфікацію нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 12:15
Шановний Учасник ФОП - Рубець Г. В. Підкріплений файл щодо порівнням Вами наданої Довідки та Замовника (Додатку № 3 до документації закупівлі).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004542-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3233707280
Дата подання: 28 січня 2020 11:37
обгрунтування
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент” - це норма Закону України “Про публічні закупівлі” , про яку закупівельники знаютьі. ФОП Рубець Г.В. згідно технічної документації було надано "еквівалент" товару, це не є порущенням подання пропозиції. Основною критерієм оцінки пропозицій є ціна! Коли Замовник обирає пропозицію зі значно вищою ціною, за вибірковими критеріями, не звертаючи уваги на порушення своїх же вимог, виникає питання, яким саме чином Замовник має на меті зекономити БЮДЖЕТНІ кошти і чи не несуть його дії характер змови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 10:39
Шановний Учаснику!

Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник встановлює вимоги до товару в екранних формах та приєднаних документах. Вимоги встановлюються із урахуванням власних потреб та досвіду експлуатації аналогічного товару із врахуванням пропозицій на ринку. При цьому Замовник має забезпечити рівні умови для ВСІХ учасників. Всі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладені у відповідній частині Тендерної документації. Саме виконання цих вимог має забезпечити доброчесну конкуренцію між учасниками та не допустити демпінг ціни товарами з нижчої цінової категорії.

Виходячи з досвіду попередніх закупівель (UA-2018-10-11-001300-a, UA-2018-05-24-000683-a, UA-2016-05-20-000039-a) було прийнято рішення підвищити вимоги в частині наявності у батарейки індикатору заряду.

Тендерна документація не містить вимог щодо обмеження кількості файлів, які може подавати учасник. Єдине обмеження стосується на розміщення кожного окремого аркуша в окремому файлі, що призводить до неможливості швидко та якісно оцінити повноту поданої пропозиції.

Будь-які питання, зауваження та вимоги до Тендерної документації мають бути подані до кінцевого терміну подання пропозицій учасниками. будь-яких зауважень та/або вимог до змісту Тендерної документації подано не було.

Подавши пропозицію, учасник погоджується зі всіма вимогами, які викладені у Тендерній документації.

Враховуючи наведене, Замовник має відхилити всі пропозиції які не відповідають викладеним технічним характеристикам.

Просимо в подальшому брати активну участь в обговоренні тендерної документації для можливого включення/виключення додаткових вимог для розширення номенклатури товару, який має бути поставлений.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику!

Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник встановлює вимоги до товару в екранних формах та приєднаних документах. Вимоги встановлюються із урахуванням власних потреб та досвіду експлуатації аналогічного товару із врахуванням пропозицій на ринку. При цьому Замовник має забезпечити рівні умови для ВСІХ учасників. Всі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладені у відповідній частині Тендерної документації. Саме виконання цих вимог має забезпечити доброчесну конкуренцію між учасниками та не допустити демпінг ціни товарами з нижчої цінової категорії.

Виходячи з досвіду попередніх закупівель (UA-2018-10-11-001300-a, UA-2018-05-24-000683-a, UA-2016-05-20-000039-a) було прийнято рішення підвищити вимоги в частині наявності у батарейки індикатору заряду.

Тендерна документація не містить вимог щодо обмеження кількості файлів, які може подавати учасник. Єдине обмеження стосується на розміщення кожного окремого аркуша в окремому файлі, що призводить до неможливості швидко та якісно оцінити повноту поданої пропозиції.

Будь-які питання, зауваження та вимоги до Тендерної документації мають бути подані до кінцевого терміну подання пропозицій учасниками. будь-яких зауважень та/або вимог до змісту Тендерної документації подано не було.

Подавши пропозицію, учасник погоджується зі всіма вимогами, які викладені у Тендерній документації.

Враховуючи наведене, Замовник має відхилити всі пропозиції які не відповідають викладеним технічним характеристикам.

Просимо в подальшому брати активну участь в обговоренні тендерної документації для можливого включення/виключення додаткових вимог для розширення номенклатури товару, який має бути поставлений.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004542-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3233707280
Дата подання: 28 січня 2020 13:35
спотворення фактів
ФОП Рубець Г.В надала усі документі пропозиції згідно вимоги - одним PDF файлом, НЕ ОКРЕМИМИ АРКУШАМИ в ОКРЕМИХ ФАЙЛАХ, а ОДНИМ ФАЙЛОМ логічно повязаних між собою скан копій документів!!! Замовник відверто обманює в своїх обгрунтуваннях. На що, я як відповідальний громадянин зверну увагу Державну Аудиторську службу та громадскі антикорупційні органи, з проханням перевіриті Державний орган та відповідальних осіб на предмет змови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 10:39
Шановний Учаснику!

Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник встановлює вимоги до товару в екранних формах та приєднаних документах. Вимоги встановлюються із урахуванням власних потреб та досвіду експлуатації аналогічного товару із врахуванням пропозицій на ринку. При цьому Замовник має забезпечити рівні умови для ВСІХ учасників. Всі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладені у відповідній частині Тендерної документації. Саме виконання цих вимог має забезпечити доброчесну конкуренцію між учасниками та не допустити демпінг ціни товарами з нижчої цінової категорії.

Виходячи з досвіду попередніх закупівель (UA-2018-10-11-001300-a, UA-2018-05-24-000683-a, UA-2016-05-20-000039-a) було прийнято рішення підвищити вимоги в частині наявності у батарейки індикатору заряду.

Тендерна документація не містить вимог щодо обмеження кількості файлів, які може подавати учасник. Єдине обмеження стосується на розміщення кожного окремого аркуша в окремому файлі, що призводить до неможливості швидко та якісно оцінити повноту поданої пропозиції.

Будь-які питання, зауваження та вимоги до Тендерної документації мають бути подані до кінцевого терміну подання пропозицій учасниками. будь-яких зауважень та/або вимог до змісту Тендерної документації подано не було.

Подавши пропозицію, учасник погоджується зі всіма вимогами, які викладені у Тендерній документації.

Враховуючи наведене, Замовник має відхилити всі пропозиції які не відповідають викладеним технічним характеристикам.

Просимо в подальшому брати активну участь в обговоренні тендерної документації для можливого включення/виключення додаткових вимог для розширення номенклатури товару, який має бути поставлений.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику!

Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник встановлює вимоги до товару в екранних формах та приєднаних документах. Вимоги встановлюються із урахуванням власних потреб та досвіду експлуатації аналогічного товару із врахуванням пропозицій на ринку. При цьому Замовник має забезпечити рівні умови для ВСІХ учасників. Всі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладені у відповідній частині Тендерної документації. Саме виконання цих вимог має забезпечити доброчесну конкуренцію між учасниками та не допустити демпінг ціни товарами з нижчої цінової категорії.

Виходячи з досвіду попередніх закупівель (UA-2018-10-11-001300-a, UA-2018-05-24-000683-a, UA-2016-05-20-000039-a) було прийнято рішення підвищити вимоги в частині наявності у батарейки індикатору заряду.

Тендерна документація не містить вимог щодо обмеження кількості файлів, які може подавати учасник. Єдине обмеження стосується на розміщення кожного окремого аркуша в окремому файлі, що призводить до неможливості швидко та якісно оцінити повноту поданої пропозиції.

Будь-які питання, зауваження та вимоги до Тендерної документації мають бути подані до кінцевого терміну подання пропозицій учасниками. будь-яких зауважень та/або вимог до змісту Тендерної документації подано не було.

Подавши пропозицію, учасник погоджується зі всіма вимогами, які викладені у Тендерній документації.

Враховуючи наведене, Замовник має відхилити всі пропозиції які не відповідають викладеним технічним характеристикам.

Просимо в подальшому брати активну участь в обговоренні тендерної документації для можливого включення/виключення додаткових вимог для розширення номенклатури товару, який має бути поставлений.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004542-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3233707280
Дата подання: 27 січня 2020 19:12
порушення подання пропозиції
Шановний тендерний комітет, ні один з учасників закупівлі, окрім ФОП Рубець Г.В. не виконали вимоги зазначені у тендерній документаціі Замовника:
3.3. Учасник завантажує окремий документ в pdf-файл. Документи скановані поаркушно в окремі файли Замовником не розглядаються. Кожний документ надається повністю (без пропуску сторінок та/або додатків), якщо інше не зазначене в документації на торги. Виключення становлять документи, які містять персональні дані фізичних осіб або іншу конфіденційну інформацію, в цьому випадку Учасник має сховати зайві персональні дані або надати копію частини документу із збереженням ідентифікації всього документу та окремих його сторінок.
3.4. Архів файлів не вважається Замовником як один файл-документ.
3.5. Замовник не розглядає документ, кожний аркуш якого скановано в окремий файл та/або наданий не в повному обсязі. В даному випадку такий документ буде вважатися НЕ НАДАНИМ.
Просимо не брати до уваги пропозиції, що подані не належним чином!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 10:38
Шановний Учасник - ФОП Рубець Г.В.! Замовник розглядає - цінову пропозицію Учасника, а тоді надані документи Учасника.
Ваша цінова пропозиція наданого Товару не відповідає Вимоги до предмету закупівлі.
1. Вимога до предмету закупівлі Замовника (Додаток №1 до документації закупівлі) а саме:
Найменування
Технічні та інші характеристики Од. виміру Кількість
Батарейки
DURACELL Turbo Max ААА 1.5В LR03 MХ2400
або
DURACELL Ultra Power AAA 1.5В LR03 MХ2400 шт 720

ФОП Рубець Г.В. – цінова пропозиція наданого Товару а саме:
Найменування
Товару Од. виміру Кількість
Батарейки
Energizer Max AAA/LR03 шт 720

Відповідно до п.п.2.8 розділу II до Наказу №10 Державне підприємство ПРОЗОРРО «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартость яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України Про публічні закупівлі» - Вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проєкт договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004542-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3233707280
Дата подання: 28 січня 2020 11:25
порущення прозорості закупівлі
Шановний тендерний комітет, ви встановили у тендерній документаціі ВИМОГИ що до ФОРМФ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ПРОПОЗИЦІЇ!!! Написали, що якщо ці вимоги не будуть виконані то пропозиції не будуть братися до уваги!!! Як саме учасник визначений переможцем виконав зазначені вами вимоги і з якой причини ви розглядаєте пропозиції надані не за вимогою!!! ВАШІ ВИМОГИ пункт 3 - 3.3. Учасник завантажує окремий документ в pdf-файл. Документи скановані ПОАРКУШНО в окремі файли ЗамовникомНЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ. Кожний документ надається повністю (без пропуску сторінок та/або додатків), якщо інше не зазначене в документації на торги. Виключення становлять документи, які містять персональні дані фізичних осіб або іншу конфіденційну інформацію, в цьому випадку Учасник має сховати зайві персональні дані або надати копію частини документу із збереженням ідентифікації всього документу та окремих його сторінок. 3.4. Архів файлів не вважається Замовником як один файл-документ. 3.5. Замовник не розглядає документ, кожний аркуш якого скановано в окремий файл та/або наданий не в повному обсязі. В даному випадку такий документ буде вважатися НЕ НАДАНИМ. Для чого ви встановлюєте правила надання документів учасниками, а потім самі ж їх і ігноруєтє? Ви дієте за принципом ВИБІРКОВОСТІ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 13:07
Шановний Учасник - Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна!
Замовник не розглядає документи, які скановані поаркушно – наприклад Статут із 15 аркушів сканований у 15 файлів.
Дякую
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

28 січня 2020 12:04
Відпов. на Вимогу 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 7 020,00
UAH з ПДВ
7 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСКО ІНВЕСТ" 10 080,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович 10 044,00
UAH з ПДВ
10 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сливка Петро Васильович 10 728,00
UAH з ПДВ
10 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 12 240,00
UAH з ПДВ
12 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:02
документи.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 13:42
Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 13:42
Статут.pdf
24 січня 2020 13:42
РН 20.jpg
24 січня 2020 13:42
договір поставки №20.pdf
24 січня 2020 13:42
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

23 січня 2020 16:31
ІД номер.pdf
23 січня 2020 16:31
Паспорт.pdf
23 січня 2020 16:31
Копія Витягу з ЄДР.pdf
23 січня 2020 16:30
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 15:49
Аналог договр № 1.pdf
24 січня 2020 15:49
батарейки.pdf
24 січня 2020 15:49
Дов-ка про мат. базу.pdf
24 січня 2020 15:49
Банкруцтво.pdf
24 січня 2020 15:49
Довідка підписант.pdf
24 січня 2020 15:49
Паспорт+ІПН завірені.pdf
24 січня 2020 15:49
Завірені установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ТОВ "ВЕСКО ІНВЕСТ"

Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович

ФОП Сливка Петро Васильович

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Відхилено 7 020,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 17:39
ТОВ "ВЕСКО ІНВЕСТ"
#35142088
Відхилено 9 900,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 17:42
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович
#3160619472
Відхилено 10 044,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 17:45
ФОП Сливка Петро Васильович
#2355804777
Переможець 10 728,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 17:50

Документи

Документи

27 січня 2020 17:41
Відхилення ТОВ.doc

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сливка Петро Васильович
#2355804777
10 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
18-18-2020 ФОП Сливка П.В. Батарейки-1.pdf укладений
26 лютого 2020 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 728,00
UAH