Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи: рис фас. – 12 000 кг, крупа гречана фас. – 12 300 кг, крупа пшенична фас. – 6 900 кг, крупа ячна, фас. – 7 200 кг, крупа вівсяна, фас. – 3 900 кг, крупа перлова фас. – 1 780 кг, крупа пшоно фас. – 4 620 кг,
Очікувана вартість
963 880,00 UAH
UA-2020-01-20-004517-c ● b1421185b9ae4aa6b1291702b860afa2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16 |
Контактна особа: |
Окунєва Ольга Юріївна 096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 963 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 963,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Крупи: рис фас. – 12 000 кг, крупа гречана фас. – 12 300 кг, крупа пшенична фас. – 6 900 кг, крупа ячна, фас. – 7 200 кг, крупа вівсяна, фас. – 3 900 кг, крупа перлова фас. – 1 780 кг, крупа пшоно фас. – 4 620 кг,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48700 кг.
Крупи: рис фас. – 12 000 кг, крупа гречана фас. – 12 300 кг, крупа пшенична фас. – 6 900 кг, крупа ячна, фас. – 7 200 кг, крупа вівсяна, фас. – 3 900 кг, крупа перлова фас. – 1 780 кг, крупа пшоно фас. – 4 620 кг,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Дніпровське шосе, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За наявності бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 16:43 |
Додаток 8 проект договору.docx | |
20 січня 2020 16:43 |
ТД крупи.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004517-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 27 лютого 2020 09:24
неправомірне визнання переможцем
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ
РЕУТ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
50012, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Казахська, будинок №26, квартира №2
код ЄДРПОУ 3068216459, розрахунковий рахунок №26001060216956 в КФ Приватбанк, МФО 305750
Контактні телефони: 0982955216
.
№ 1 від 26.02.2020р
Голові тендерного комітету
Відділу освіти виконкому Довгинцівської
районної у місті ради
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
№ 42 від 20 лютого 2020 р.
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/
UA-2020-01-20-004517-c) 20.01.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Загальна очікувана вартість 963`880.00 грн з ПДВ)
06.02.2020 року був проведений аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
1. ТОВ ФУД ПОСТАЧ – 940 780,00 грн
2. ФОП "Чупринська Валентина Іванівна " – 817480,00 грн.
3. ФОП "Афонін Владислав Володимирович" - 840 360,00 грн.
4. ФОП Реут Андрій Олександрович – 942 620,00 грн.
Остаточні пропозиції після результатів аукціону:
1. ТОВ ФУД ПОСТАЧ – 817 470,00 грн
2. ФОП "Чупринська Валентина Іванівна " – 817 480,00 грн.
3. ФОП "Афонін Владислав Володимирович" - 847 560,00 грн.
4. ФОП Реут Андрій Олександрович – 845 357,48 грн.
20.02.2020 року тендерним комітетом було винесено повідомлення про намір укласти договір ФОП Афоніну В.В., але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав
В вище зазначеному протоколі встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Афоніна В.В. відповідає вимогам тендерної документації, але ж у наданих документах даного ФОП
є не відповідності :
1. Технічні вимоги не відповідають умовам тендерної документації п.3 додаток 7
(3. Товар постачається в заклади освіти Довгинцівського району (Додаток №1). При кожному постачанні товару обов’язково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість, Замовнику та в кожний заклад. Відбір продукції на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасника (відповідно до гарантійного листа)
Відповідно до данної вимоги ФОП Афонін В.В. не надав гарантійний лист про те , що відбір продукції на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасники
Наданий гарантійний лист вих. № 21 від 01.02.2020р не відповідає змісту та вимозі тендерної документації.
2. Технічні вимоги не відповідають умовам тендерної документації додаток 7 п.1
(Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ).
2.1.Діючий стандарт на крупу рисову ГОСТ 6292-93 «Крупа рисова .Технічні умови»
Цей стандарт поширюється на рисову крупу, призначену для харчових цілей і виробництва продуктів дитячого харчування.,
ФОП Афонін В.В. у поданій декларації та технічній специфікації вказано на крупу рисову
ДСТУ 4965:2008 Цей стандарт поширюється на необрушене зерно рису, тобто не перероблене
2.2 Діючий стандарт на вівсяні пластівці – ГОСТ 21149-93
Цей стандарт поширюється на вівсяні пластівці, призначені для харчових цілей.
ФОП Афонін В.В. у поданій декларації та технічній специфікації вказано на крупу вівсяну
Вказав ДСТУ 7698:2015 який розповсюджується на крупу зерно овес ,а відповідно до вимог тендерної пропозиції , крупа вівсяна повинна відповідати наступним характеристикам– пластівці кремового кольору з коричневим відтінком, а не зерно.
2.3 Діючий стандарт на крупу пшоно шліфоване ГОСТ 572-60 в Україні з 01.01.2019р скасовано,так як ФОП Афонін В.В. є виробником продукції то Він повинен був розробити технічні умова на вищевказану крупу.
Відповість круп діючим нормативним документам підтверджує лист
ДП «Кривбасстардартметрології» № 199/03-01-05 від 24.02.2020 року
(додається)
3. Відповідно до умов тендерної документації додатку 2 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати - (копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково))
ФОП Афонін В.В. не надав санітарну книжку на експедитора , а лише на водія
Надані санітарні книжки про проходження медичного огляду не відповідають терміну проходження відповідно до договору №3/4 від 22.01.2020р а медичний огляд пройдено 11.10.2019р
4. Відповідно до умов тендерної документації додатку 2 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати (договір про надання послуг з медичного огляду з актом виконаних робіт на найманих працівників)
ФОП Афонін В.В. у складі тендерної пропозиції не надано договір про надання послуг з медичного огляду, а надано договір про медичний огляд кандидатів у водії
наданий договір №3/4 від 22.01.2020р на отримання медичної довідки водія п.4.4
Крім того цей договір ще раз підтверджує про відсутність проходження медогляду експедитором
Відповідно до вимог тендерної документації всі документи повинні бути взаємоузгоджені,
ФОП Афоніним В.В. порушена дана вимога в вищевказаних документах.
Таким чином прийняте замовником рішенні за протоколом № 42 від 20 лютого 2020 р.
року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі»
В зв’язку із вище викладеним
ПРОСИМО
1. Переглянути пропозицію ФОП Афонін В.В., та визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 42 від 20.02.2020р року
3. Перейти до розгляду наступної пропозиції
Розгорнути
Згорнути
РЕУТ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
50012, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Казахська, будинок №26, квартира №2
код ЄДРПОУ 3068216459, розрахунковий рахунок №26001060216956 в КФ Приватбанк, МФО 305750
Контактні телефони: 0982955216
.
№ 1 від 26.02.2020р
Голові тендерного комітету
Відділу освіти виконкому Довгинцівської
районної у місті ради
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
№ 42 від 20 лютого 2020 р.
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/
UA-2020-01-20-004517-c) 20.01.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості. Загальна очікувана вартість 963`880.00 грн з ПДВ)
06.02.2020 року був проведений аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
1. ТОВ ФУД ПОСТАЧ – 940 780,00 грн
2. ФОП "Чупринська Валентина Іванівна " – 817480,00 грн.
3. ФОП "Афонін Владислав Володимирович" - 840 360,00 грн.
4. ФОП Реут Андрій Олександрович – 942 620,00 грн.
Остаточні пропозиції після результатів аукціону:
1. ТОВ ФУД ПОСТАЧ – 817 470,00 грн
2. ФОП "Чупринська Валентина Іванівна " – 817 480,00 грн.
3. ФОП "Афонін Владислав Володимирович" - 847 560,00 грн.
4. ФОП Реут Андрій Олександрович – 845 357,48 грн.
20.02.2020 року тендерним комітетом було винесено повідомлення про намір укласти договір ФОП Афоніну В.В., але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав
В вище зазначеному протоколі встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Афоніна В.В. відповідає вимогам тендерної документації, але ж у наданих документах даного ФОП
є не відповідності :
1. Технічні вимоги не відповідають умовам тендерної документації п.3 додаток 7
(3. Товар постачається в заклади освіти Довгинцівського району (Додаток №1). При кожному постачанні товару обов’язково надаються супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність та якість, Замовнику та в кожний заклад. Відбір продукції на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасника (відповідно до гарантійного листа)
Відповідно до данної вимоги ФОП Афонін В.В. не надав гарантійний лист про те , що відбір продукції на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасники
Наданий гарантійний лист вих. № 21 від 01.02.2020р не відповідає змісту та вимозі тендерної документації.
2. Технічні вимоги не відповідають умовам тендерної документації додаток 7 п.1
(Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ).
2.1.Діючий стандарт на крупу рисову ГОСТ 6292-93 «Крупа рисова .Технічні умови»
Цей стандарт поширюється на рисову крупу, призначену для харчових цілей і виробництва продуктів дитячого харчування.,
ФОП Афонін В.В. у поданій декларації та технічній специфікації вказано на крупу рисову
ДСТУ 4965:2008 Цей стандарт поширюється на необрушене зерно рису, тобто не перероблене
2.2 Діючий стандарт на вівсяні пластівці – ГОСТ 21149-93
Цей стандарт поширюється на вівсяні пластівці, призначені для харчових цілей.
ФОП Афонін В.В. у поданій декларації та технічній специфікації вказано на крупу вівсяну
Вказав ДСТУ 7698:2015 який розповсюджується на крупу зерно овес ,а відповідно до вимог тендерної пропозиції , крупа вівсяна повинна відповідати наступним характеристикам– пластівці кремового кольору з коричневим відтінком, а не зерно.
2.3 Діючий стандарт на крупу пшоно шліфоване ГОСТ 572-60 в Україні з 01.01.2019р скасовано,так як ФОП Афонін В.В. є виробником продукції то Він повинен був розробити технічні умова на вищевказану крупу.
Відповість круп діючим нормативним документам підтверджує лист
ДП «Кривбасстардартметрології» № 199/03-01-05 від 24.02.2020 року
(додається)
3. Відповідно до умов тендерної документації додатку 2 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати - (копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково))
ФОП Афонін В.В. не надав санітарну книжку на експедитора , а лише на водія
Надані санітарні книжки про проходження медичного огляду не відповідають терміну проходження відповідно до договору №3/4 від 22.01.2020р а медичний огляд пройдено 11.10.2019р
4. Відповідно до умов тендерної документації додатку 2 учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати (договір про надання послуг з медичного огляду з актом виконаних робіт на найманих працівників)
ФОП Афонін В.В. у складі тендерної пропозиції не надано договір про надання послуг з медичного огляду, а надано договір про медичний огляд кандидатів у водії
наданий договір №3/4 від 22.01.2020р на отримання медичної довідки водія п.4.4
Крім того цей договір ще раз підтверджує про відсутність проходження медогляду експедитором
Відповідно до вимог тендерної документації всі документи повинні бути взаємоузгоджені,
ФОП Афоніним В.В. порушена дана вимога в вищевказаних документах.
Таким чином прийняте замовником рішенні за протоколом № 42 від 20 лютого 2020 р.
року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі»
В зв’язку із вище викладеним
ПРОСИМО
1. Переглянути пропозицію ФОП Афонін В.В., та визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 42 від 20.02.2020р року
3. Перейти до розгляду наступної пропозиції
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 16:26
На вашу вимогу від 27 лютого 2020 №1 повідомляємо.
28 лютого 2020 тендерним комітетом було повторно розглянуто документи тендерної пропозиції учасника ФОП Афонін В.В. та виявлено наступне.
1. Надана Учасником ФОП Афонін В.В. технічна специфікація та опис основних характеристик товару (від 01.02.2020 вих.№13) дійсно не відповідає вимогам Додатку 7 тендерної документації Замовника. Учасником не вказано, що відбір продукції на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасника.
2. Учасником ФОП Афонін В.В. не вірно вказано ДСТУ/ГОСТ на крупу рисову, а саме вказано ДСТУ 4965:2008, який поширюється на необрушене зерно рису, тобто не перероблене. Технічним вимогам Замовника відповідає - діючий стандарт на крупу рисову ГОСТ 6292-93 «Крупа рисова. Технічні умови».
3. Учасником ФОП Афонін В.В. не вірно вказано ДСТУ/ГОСТ на крупу пшоно, а саме вказано ГОСТ 572-60. Даний стандарт в Україні скасовано з 01.01.2019, так як ФОП Афонін В.В. є виробником продукції, то Він повинен був розробити технічні умови на вищевказану крупу.
На підставі вищезазначеного, рішення тендерного комітету (протокол № 42 від 20.02.2020) буде скасовано, тендерну пропозицію ФОП Афонін В.В буде визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Всі інші пункти вашої вимоги не відповідають дійсності.
28 лютого 2020 тендерним комітетом було повторно розглянуто документи тендерної пропозиції учасника ФОП Афонін В.В. та виявлено наступне.
1. Надана Учасником ФОП Афонін В.В. технічна специфікація та опис основних характеристик товару (від 01.02.2020 вих.№13) дійсно не відповідає вимогам Додатку 7 тендерної документації Замовника. Учасником не вказано, що відбір продукції на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Учасника.
2. Учасником ФОП Афонін В.В. не вірно вказано ДСТУ/ГОСТ на крупу рисову, а саме вказано ДСТУ 4965:2008, який поширюється на необрушене зерно рису, тобто не перероблене. Технічним вимогам Замовника відповідає - діючий стандарт на крупу рисову ГОСТ 6292-93 «Крупа рисова. Технічні умови».
3. Учасником ФОП Афонін В.В. не вірно вказано ДСТУ/ГОСТ на крупу пшоно, а саме вказано ГОСТ 572-60. Даний стандарт в Україні скасовано з 01.01.2019, так як ФОП Афонін В.В. є виробником продукції, то Він повинен був розробити технічні умови на вищевказану крупу.
На підставі вищезазначеного, рішення тендерного комітету (протокол № 42 від 20.02.2020) буде скасовано, тендерну пропозицію ФОП Афонін В.В буде визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Всі інші пункти вашої вимоги не відповідають дійсності.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004517-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 27 лютого 2020 10:17
додатки до скарги
додатки до скарги
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 16:27
Додатки до скарги прийнято до відома.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004517-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Афонін Владислав Володимирович", Код ЄДРПОУ:2524211331
Дата подання: 06 березня 2020 01:36
скарга на неправомірні дії замовника
оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2020 09:49
На вашу вимогу повідомляємо,
По-перше: ТУ У 82.9-3007600369-001:2016 це «Продукти харчові сипучі». Спектр сипучих продуктів дуже широкий, до них відносяться: весь асортимент крупи і безліч інших продуктів. У виробництві сипучих продуктів ключовими моментами є: розробка зручної, практичною і сучасної упаковки, і вибір та встановлення найбільш придатною лінії виробництва. Вся відповідальність за якість виробництва товару та відповідність ТУ покладається на виробника. Згідно вищевикладеного дане ТУ має повне відношення до виготовлення круп та повністю відповідає вимогам документації.
По-друге
Щодо невірно оформленого акту виконаних робіт на найманих працівників:
Замовник звернувся до КЗ КЦРЛ «ДОР» для уточнення інформації щодо складання акту виконаних робіт від 21.10.2019, та отримав вірно оформлений акт виконаних послуг. Сканкопія додається.
По-третє: Відповідно до умов тендерної документації учасник надав проект договору, як підтвердження згоди з ним, в якому включені основні умови договору та згідно п. 4.12 тендерної документації учасник надав заповнений договір про закупівлю та специфікацію до Договору із зазначенням ціни, згідно тендерної пропозиції учасника. Дані вимоги учасником виконанні.
На підставі вищевикладеного причин для скасування рішення ТК протокол № 64 від 04.03.2020 немає.
По-перше: ТУ У 82.9-3007600369-001:2016 це «Продукти харчові сипучі». Спектр сипучих продуктів дуже широкий, до них відносяться: весь асортимент крупи і безліч інших продуктів. У виробництві сипучих продуктів ключовими моментами є: розробка зручної, практичною і сучасної упаковки, і вибір та встановлення найбільш придатною лінії виробництва. Вся відповідальність за якість виробництва товару та відповідність ТУ покладається на виробника. Згідно вищевикладеного дане ТУ має повне відношення до виготовлення круп та повністю відповідає вимогам документації.
По-друге
Щодо невірно оформленого акту виконаних робіт на найманих працівників:
Замовник звернувся до КЗ КЦРЛ «ДОР» для уточнення інформації щодо складання акту виконаних робіт від 21.10.2019, та отримав вірно оформлений акт виконаних послуг. Сканкопія додається.
По-третє: Відповідно до умов тендерної документації учасник надав проект договору, як підтвердження згоди з ним, в якому включені основні умови договору та згідно п. 4.12 тендерної документації учасник надав заповнений договір про закупівлю та специфікацію до Договору із зазначенням ціни, згідно тендерної пропозиції учасника. Дані вимоги учасником виконанні.
На підставі вищевикладеного причин для скасування рішення ТК протокол № 64 від 04.03.2020 немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
940 780,00
UAH з ПДВ
|
817 470,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" |
817 480,00
UAH з ПДВ
|
817 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Афонін Владислав Володимирович" |
847 560,00
UAH з ПДВ
|
840 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Реут Андрій Олександрович |
942 620,00
UAH з ПДВ
|
845 357,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
817 470,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 09:48
|
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" #1537103489 |
Відхилено |
817 480,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 15:15
|
ФОП "Афонін Владислав Володимирович" #2524211331 |
Рішення скасоване |
840 360,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 16:31
|
ФОП "Афонін Владислав Володимирович" #2524211331 |
Відхилено |
840 360,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 10:17
|
ФОП Реут Андрій Олександрович #3068216459 |
Переможець |
845 357,48
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 12:16
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 2,68 грн., зменшення ціни на рис до 20,08 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% згідно пп.2 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.3.8-3.10 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДОДАТКОВА УГОДА З ВИПРАВЛЕННЯМ!!! Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% згідно пп.2 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.3.8-3.10 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника пп.1 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.2 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пп.3.8-3.10 Договору - збільшення ціна за одиницю товару не більше ніж на 10% без збільшення загальної вартості Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни постачання на 30 000,00 грн. зг. пп.1 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% без збільшення загальної вартості Договору згідно пп.2 п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.3.8-3.10 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 березня 2020 — 22 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
443 733,97
UAH
|