Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бритви та манікюрні чи педикюрні набори
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004479-c ● 3014a13be64d4e459617659ca8b84ef9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Васильківський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987741 |
Місцезнаходження: | 52623, Україна , Дніпропетровська обл., село Медичне, вул. Центральна б.1 |
Контактна особа: |
Козорог Людмила Володимирівна +380987166732 kzvpbidor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 16:44 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 16:44 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 16 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33720000-3: Бритви та манікюрні чи педикюрні набори
Доставка товару в заклад за рахунок постачальника, виключно особисто представником учасника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
Лезо для гоління «Bic» 20х5 або його еквівалент «Gillette». Матеріал:нержавіюча сталь. Джерело фінансування; обласний бюджет (загальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52623, Україна, Дніпропетровська область, с. Медичне, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2020
ДК 021:2015: 33720000-3 — Бритви та манікюрні чи педикюрні набори
НК 024:2019: 37521 — Лезо для бритви
200 шт
Станок для гоління багаторазовий. джерело фінансування: обласний бюджет (загальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52623, Україна, Дніпропетровська область, с. Медичне, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2020
ДК 021:2015: 33720000-3 — Бритви та манікюрні чи педикюрні набори
НК 024:2019: 42803 — Допоміжний прилад для догляду за обличчям/шкірою, щітка/бритва для гоління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бритви та станки | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 08:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 16:41 |
Договір бритви.DOC | |
20 січня 2020 16:41 |
Техвимоги бритви.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004479-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2992010518
Дата подання: 30 січня 2020 22:20
скарга
ФОП Єрохін Олександр Петрович, надає СКАРГУ, щодо тендеру UA-2020-01-20-004479с, на поставку «Бритви та манікюрні чи педікюрні набори» для КЗ Васильківський психоневрологічний інтернат Дніпропетровської області:
Просимо Вас переглянути рішення про переможця тендеру по таких причинах:
1. цінова пропозиція з зазначенням вартості та відсутністю інформації про виробника товару (що не дає поняття про якість товару) було подано після проведення тендера, тобто фактично має місце фальсифікація, так як Учасник не подав перед тендером, у встановлений Законом час, технічних характеристик і цінова пропозиція товару, що не дає повного розуміння пропонованого товару;
2. копія договору з підписаними з боку Виконавця про згоду з умовами Договору була подана ПІСЛЯ проведення тендера, що порушує встановлені Законом правила проведення тендера. Тобто формально учасник погодився з умовами тільки під час його кваліфікації, що суперечить правилам проведення процедури допорогових торгів;
3. лист-згода на обробку персональних даних датована 23 серпня 2019 року. Отже, даний лист втратило свою юридичну силу, тобто згідно цієї дати реєстрації прирівнюється до його відсутності;
4. довідка підписанта не є правочинною, так як фізична особа підприємець не має права передавати права підпису стороннім особам
5. Одним з головних умов – є постачання представником постачальника. ФОП Богдан Р.Ю. – не надав листа гарантії, що поставка буде здійснена представником ФОП Богдан Р.Ю.
Просимо Вас переглянути Ваше рішення і взяти до уваги всі порушення, тому що Законом встановлено, що всі учасники торгів мають рівні права і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників., Враховує добросовісну конкуренцію між учасниками, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, а також користується зобов'язанням об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, для запобігання корупційних дій і зловживань.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас переглянути рішення про переможця тендеру по таких причинах:
1. цінова пропозиція з зазначенням вартості та відсутністю інформації про виробника товару (що не дає поняття про якість товару) було подано після проведення тендера, тобто фактично має місце фальсифікація, так як Учасник не подав перед тендером, у встановлений Законом час, технічних характеристик і цінова пропозиція товару, що не дає повного розуміння пропонованого товару;
2. копія договору з підписаними з боку Виконавця про згоду з умовами Договору була подана ПІСЛЯ проведення тендера, що порушує встановлені Законом правила проведення тендера. Тобто формально учасник погодився з умовами тільки під час його кваліфікації, що суперечить правилам проведення процедури допорогових торгів;
3. лист-згода на обробку персональних даних датована 23 серпня 2019 року. Отже, даний лист втратило свою юридичну силу, тобто згідно цієї дати реєстрації прирівнюється до його відсутності;
4. довідка підписанта не є правочинною, так як фізична особа підприємець не має права передавати права підпису стороннім особам
5. Одним з головних умов – є постачання представником постачальника. ФОП Богдан Р.Ю. – не надав листа гарантії, що поставка буде здійснена представником ФОП Богдан Р.Ю.
Просимо Вас переглянути Ваше рішення і взяти до уваги всі порушення, тому що Законом встановлено, що всі учасники торгів мають рівні права і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників., Враховує добросовісну конкуренцію між учасниками, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, а також користується зобов'язанням об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, для запобігання корупційних дій і зловживань.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 10:14
Наведені в Вашій скарзі Вами документи в нашій тендерній документації не вимагалися. Згідно регламенту прозорро у переможця є можливість протягом 1 доби приєднувати необхідні документи
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
7 000,00
UAH з ПДВ
|
7 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ |
8 500,00
UAH з ПДВ
|
8 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Орьол Олена Вікторівна |
10 530,00
UAH з ПДВ
|
10 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДОДІЧ ЛЕОНІЛА ВАСИЛІВНА" |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Переможець |
7 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
24 лютого 2020 13:52
|