Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44110000-4 конструкційні матеріали (ролети).
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004438-c 3b64ab5c93764597b587aec8c91c1b39
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 14:28
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


ДК 021:2015 44110000-4 конструкційні матеріали (ролети) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Ролети (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дарвіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо кількості
Дата подання: 21 січня 2020 12:46
Доброго дня. Питання з приводу тех. умов п.1: яка точна кількість рольставні ? 5 чи 12?
Відповідь відсутня
щодо тех вимог
Дата подання: 21 січня 2020 12:49
Доброго дня. Захисні ролети (антивандальні) потрібні на ручному керуванні чи електропривід? Дякую
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-004438-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 28 січня 2020 11:58
ПОРУШЕННЯ УМОВ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
замовник вимагав ТУ в такому вигляді:
- Пропозиція учасника повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 1. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, фотографію виробу, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них.
ЗА ЩО Й ДИСКВАЛІФІКУВАВ ФОП КУТЕНКОВУ ОО МИНУЛОГО РАЗУ, оскільки ці торги повторні. Переможець не виконав умову подання ТУ
2. Переможцем не надані документи :Для підтвердження якості товару Постачальник повинен у складі своєї пропозиції до початку аукціону надати копії наступних документів:
- сертифікати відповідності на вироби та/або тканину (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) або пояснення про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації-НА ТКАНЕВІ РОЛЕТИ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 12:52
Пропозиція Учасника ФОП Гарнага Оксана Вікторівна, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає умовам закупівлі.
Що стосується Пропозиції Учасника ФОП Кутенкова О.О., то повідомляємо, що Пропозиція не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації Замовника. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, учасник повинен зазначити конкретне найменування виробника товару. Дана вимога ФОП Кутенкова О.О. не виконана.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна 31 885,00
UAH з ПДВ
31 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 33 700,00
UAH з ПДВ
33 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 12:37
специфікація.PDF
22 січня 2020 12:37
пропозиція.PDF
22 січня 2020 12:37
Паспорт 1-4.PDF
22 січня 2020 12:37
Паспорт 1-3.PDF
22 січня 2020 12:37
Паспорт 1-2.PDF
22 січня 2020 12:37
Паспорт 1-1.PDF
22 січня 2020 12:37
копія витягу.PDF
22 січня 2020 12:37
інф про учасника.PDF
22 січня 2020 12:37
інд.код.PDF
22 січня 2020 12:37
зразки.PDF
22 січня 2020 12:37
захист довкілля.PDF
22 січня 2020 12:37
договір.PDF
22 січня 2020 12:37
довідка айбанк.pdf
22 січня 2020 12:37
виписка з ЄДР НОВА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гарнага Оксана Вікторівна

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна
#2800303143
Переможець 31 885,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна
#2800303143
31 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 10:14
Договір (ролети) ФОП Гарнага.pdf укладений
05 лютого 2020 10:12