Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 44110000-4 конструкційні матеріали (ролети).
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004438-c ● 3b64ab5c93764597b587aec8c91c1b39
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
ДК 021:2015 44110000-4 конструкційні матеріали (ролети) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Ролети (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дарвіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 16:37 |
44110000-4 конструкційні матеріали (ролети)2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо кількості
Дата подання: 21 січня 2020 12:46
Доброго дня.
Питання з приводу тех. умов п.1:
яка точна кількість рольставні ? 5 чи 12?
Відповідь відсутня
щодо тех вимог
Дата подання: 21 січня 2020 12:49
Доброго дня. Захисні ролети (антивандальні) потрібні на ручному керуванні чи електропривід? Дякую
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004438-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 28 січня 2020 11:58
ПОРУШЕННЯ УМОВ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
замовник вимагав ТУ в такому вигляді:
- Пропозиція учасника повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 1. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, фотографію виробу, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них.
ЗА ЩО Й ДИСКВАЛІФІКУВАВ ФОП КУТЕНКОВУ ОО МИНУЛОГО РАЗУ, оскільки ці торги повторні. Переможець не виконав умову подання ТУ
2. Переможцем не надані документи :Для підтвердження якості товару Постачальник повинен у складі своєї пропозиції до початку аукціону надати копії наступних документів:
- сертифікати відповідності на вироби та/або тканину (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) або пояснення про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації-НА ТКАНЕВІ РОЛЕТИ
Розгорнути
Згорнути
- Пропозиція учасника повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 1. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, фотографію виробу, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них.
ЗА ЩО Й ДИСКВАЛІФІКУВАВ ФОП КУТЕНКОВУ ОО МИНУЛОГО РАЗУ, оскільки ці торги повторні. Переможець не виконав умову подання ТУ
2. Переможцем не надані документи :Для підтвердження якості товару Постачальник повинен у складі своєї пропозиції до початку аукціону надати копії наступних документів:
- сертифікати відповідності на вироби та/або тканину (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні) або пояснення про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації-НА ТКАНЕВІ РОЛЕТИ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 12:52
Пропозиція Учасника ФОП Гарнага Оксана Вікторівна, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає умовам закупівлі.
Що стосується Пропозиції Учасника ФОП Кутенкова О.О., то повідомляємо, що Пропозиція не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації Замовника. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, учасник повинен зазначити конкретне найменування виробника товару. Дана вимога ФОП Кутенкова О.О. не виконана.
Що стосується Пропозиції Учасника ФОП Кутенкова О.О., то повідомляємо, що Пропозиція не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації Замовника. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, учасник повинен зазначити конкретне найменування виробника товару. Дана вимога ФОП Кутенкова О.О. не виконана.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гарнага Оксана Вікторівна #2800303143 |
Переможець |
31 885,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 10:14
|
Договір (ролети) ФОП Гарнага.pdf | укладений |
05 лютого 2020 10:12
|