Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004407-c d1617417b7d3474f9f2265e168949ea7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небога Олена Анатоліївна

+380442059839 kdcekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26199401
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10
Контактна особа: Небога Олена Анатоліївна
+380442059839
kdcekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 16:39
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 16:39
Початок аукціону: 05 лютого 2020 11:25
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симиренка, 10, вул. Чорнобильська, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт На підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз'яснення до підготовки кошторисної документації
Дата подання: 21 січня 2020 14:36
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:00
Відповідно до пункту 14 Інструкції підготовки тендерної пропозиції до складу Кошторисної документації входить: - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації та утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) 2,5%); - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації) Договірна ціна має відповідати зведеному кошторису; Просимо роз’яснити чи означає формулювання «Договірна ціна має відповідати зведеному кошторису» те, що договірна ціна включає в себе у сукупності: і витрати на проходження експертизи кошторисної документації, і витрати на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) 2,5%). Якщо це не так, то поясність, що означає формулювання «Договірна ціна має відповідати зведеному кошторису»? Тобто, що формує договірну ціну (зазначити конкретні складові)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, договірна ціна повинна включати витрати на утримання служби замосника (технічний нагляд) та на здійснення експертизи кошторисної документації
Тендерна документація
Дата подання: 23 січня 2020 16:19
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:49
Доброго дня! Прошу надати тендерну документацію в форматі doc або docx (MS Word). Дякую!
Відповідь: Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розділом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовником зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, Замовником була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-004407-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3257918908
Дата подання: 23 січня 2020 16:15
Тендерна документація
Доброго дня!
Прошу надати тендерну документацію в форматі doc або docx (MS Word).
Дякую!
Скасована
Дата: 23 січня 2020 16:16
Причина: Помилкова
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004407-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 24 січня 2020 15:56
Внесення змін до технічного завдання
Технічним завданням до тендерної документації передбачено п.456,457-462 - Безпіщане накриття поверхонь стін. В той же час, не передбачено фарбування. Прошу внест зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 17:01
Відповідні зміни внесені до тендерної документації

Документи

24 січня 2020 17:00
витяг з протоколу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-25-000018 ● 35b76225de104686b3304376edc52940
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2020 № 31

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-20-004407-c 20.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-02 11:36:05

Роз'яснення щодо висновку

Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено технічний стан складського та офісного приміщення, чим не дотримано п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД
Твердження щодо недотримання п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалась підтвердження інформації про наявність та технічний стан будівель, споруд, приміщень тощо.
У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку №1 до тендерної документації передбачене подання Учасником документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку у відповідності до вимог тендерної документації.
При цьому, у висновку моніторингу не враховано, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту та у відповідності до п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Згідно п. 5.4.19 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відомості ресурсів до локального кошторису містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально – технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових та матеріально – технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Крім того, у примітках до таблиці 1.1 (форма подання інформації про наявну матеріально – технічну базу) зазначено: «зазначати наявність устаткування, інструментів згідно з технічними вимогами до робіт». Тобто, документацією виставлені вимоги до устаткування та інструментів, а не до будівель, споруд, приміщень.
Таким чином, законодавством чітко окреслено порядок визначення матеріально – технічної бази, необхідної для виконання конкретних об’ємів робіт з ремонту. Зазначена інформація у довідці Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» про матеріально – технічну базу (будівельні машини та механізми), що також відображена у поданій в складі пропозиції відомості ресурсів, складена у відповідності до вимог п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Складські та офісні приміщення не відображені як матеріально – технічна база у відомості ресурсів, а тому згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації у випадку даного предмету закупівлі не є підтвердженням кваліфікаційного критерію.
Учасником самостійно за власним бажанням додано інформацію про наявність складських та офісних приміщень, проте вказаний їх технічний стан не пливає на відповідність чи не відповідність кваліфікаційному критерію згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не вимагався тендерною документацію.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.

2) В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пунктах 10 – 14 не зазначено кваліфікацію за дипломом, чим не дотримано вимогу п. 2 розділу 1 додатку 1 до ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки кваліфікація працівників вказана у графі займана посада та не потребує дублювання у ще одній графі.
На виконання вимог п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена за формою наведеною у Таблиці 2.1., що відповідає вимогам тендерної документації. Вказана у довідці займана посада відповідає кваліфікації працівників згідно інформації про навчальний заклад та не потребує дублювання.
Варто зазначити, що згідно ст.22 Закону України формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.

3) В довідці «Загальні відомості про підприємство» не зазначено форму власності та юридичний статус, чим не дотримано вимогу п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалось подання лише однієї довідки для відображення відомостей про підприємство. Учасником надана вся інформація, що передбачалась тендерною документацією, декількома документами.
Згідно п. 9 розділу 3 тендерної документації передбачене подання Учасником довідки довільної форми «Відомості про учасника» (довідка довільної форми, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Тобто тендерною документацією не встановлюються окремі вимоги до складання такого документу.
Твердження висновку свідчить лише про незнання законодавства та упереджений розгляд процедури закупівлі, оскільки в поданій Учасником довідці та згідно з установчими документами організаційно – правова форма Учасника – товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно ст. 62 Господарського кодексу України, Закону України «Про підприємства в Україні» товариство з обмеженою відповідальністю є юридичною особою та в апріорі не може мати іншого юридичного статусу.
Щодо не відображення інформації про форму власності у довідці повідомляємо, що тендерною документацією не визначено конкретного способу подання вказаної інформації (однією довідкою, одним файлом, таблицею тощо). В складі пропозиції Учасника міститься довідка про підприємство із доданням протоколу зборів учасників (засновників) товариства – із зазначенням приватної форми власності товариства, а також інформація про форму власності зазначена Учасником у поданій ціновій пропозиції.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасника інформацію, що міститься у відкритих реєстрах. Листом Мінекономіки України від 16.01.2020 року №3304-04/2361-06 визначено перелік відкритих реєстрів, в т.ч. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який містить інформацію про юридичний статус та форму власності.
Враховуючи відсутність вимог тендерної документації щодо способу подання інформація та фактично подану Учасником в складі тендерної пропозиції всю запрошувану інформацію згідно виставлених вимог, у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції Учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.

4) В календарному плані виконання робіт, поданому в складі пропозиції Переможця, визначено не всі види (етапи, комплекси) робіт, чим не дотримано вимогу п. 15 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки поданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» календарний план виконання робіт включає в себе всі види (етапи, комплекси) робіт, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації:
- демонтажні роботи;
- електромонтажні роботи;
- встановлення вікон і дверей;
- штукатурні роботи;
- улаштування стель з плит стельових;
- облицювання, покриття стін;
- улаштування підлог;
- встановлення сантехнічного обладнання;
- монтаж світильників, електрофурнітури;
- вивезення сміття.
У висновку не зазначено, які саме, на думку «фахівця»!!!! Державної аудиторської служби, види (етапи, комплекси) робіт не включені до календарного плану Учасника. Тим більше, що кошторисна документація, яка подана в тендерній пропозиції та є додатком до договору за результатами закупівлі повністю відповідає об’ємам робіт, визначених Додатком №2 до тендерної документації, тобто всім видам (етапам, комплексам), що передбачались тендерною документацією.
Таким чином, подана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації

Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме: 1) В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено технічний стан складського та офісного приміщення, чим не дотримано п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД Твердження щодо недотримання п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалась підтвердження інформації про наявність та технічний стан будівель, споруд, приміщень тощо. У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку №1 до тендерної документації передбачене подання Учасником документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку у відповідності до вимог тендерної документації. При цьому, у висновку моніторингу не враховано, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту та у відповідності до п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Згідно п. 5.4.19 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відомості ресурсів до локального кошторису містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально – технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових та матеріально – технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Крім того, у примітках до таблиці 1.1 (форма подання інформації про наявну матеріально – технічну базу) зазначено: «зазначати наявність устаткування, інструментів згідно з технічними вимогами до робіт». Тобто, документацією виставлені вимоги до устаткування та інструментів, а не до будівель, споруд, приміщень. Таким чином, законодавством чітко окреслено порядок визначення матеріально – технічної бази, необхідної для виконання конкретних об’ємів робіт з ремонту. Зазначена інформація у довідці Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» про матеріально – технічну базу (будівельні машини та механізми), що також відображена у поданій в складі пропозиції відомості ресурсів, складена у відповідності до вимог п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Складські та офісні приміщення не відображені як матеріально – технічна база у відомості ресурсів, а тому згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації у випадку даного предмету закупівлі не є підтвердженням кваліфікаційного критерію. Учасником самостійно за власним бажанням додано інформацію про наявність складських та офісних приміщень, проте вказаний їх технічний стан не пливає на відповідність чи не відповідність кваліфікаційному критерію згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не вимагався тендерною документацію. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації. 2) В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пунктах 10 – 14 не зазначено кваліфікацію за дипломом, чим не дотримано вимогу п. 2 розділу 1 додатку 1 до ТД. Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки кваліфікація працівників вказана у графі займана посада та не потребує дублювання у ще одній графі. На виконання вимог п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена за формою наведеною у Таблиці 2.1., що відповідає вимогам тендерної документації. Вказана у довідці займана посада відповідає кваліфікації працівників згідно інформації про навчальний заклад та не потребує дублювання. Варто зазначити, що згідно ст.22 Закону України формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації. 3) В довідці «Загальні відомості про підприємство» не зазначено форму власності та юридичний статус, чим не дотримано вимогу п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалось подання лише однієї довідки для відображення відомостей про підприємство. Учасником надана вся інформація, що передбачалась тендерною документацією, декількома документами. Згідно п. 9 розділу 3 тендерної документації передбачене подання Учасником довідки довільної форми «Відомості про учасника» (довідка довільної форми, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Тобто тендерною документацією не встановлюються окремі вимоги до складання такого документу. Твердження висновку свідчить лише про незнання законодавства та упереджений розгляд процедури закупівлі, оскільки в поданій Учасником довідці та згідно з установчими документами організаційно – правова форма Учасника – товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно ст. 62 Господарського кодексу України, Закону України «Про підприємства в Україні» товариство з обмеженою відповідальністю є юридичною особою та в апріорі не може мати іншого юридичного статусу. Щодо не відображення інформації про форму власності у довідці повідомляємо, що тендерною документацією не визначено конкретного способу подання вказаної інформації (однією довідкою, одним файлом, таблицею тощо). В складі пропозиції Учасника міститься довідка про підприємство із доданням протоколу зборів учасників (засновників) товариства – із зазначенням приватної форми власності товариства, а також інформація про форму власності зазначена Учасником у поданій ціновій пропозиції. Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасника інформацію, що міститься у відкритих реєстрах. Листом Мінекономіки України від 16.01.2020 року №3304-04/2361-06 визначено перелік відкритих реєстрів, в т.ч. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який містить інформацію про юридичний статус та форму власності. Враховуючи відсутність вимог тендерної документації щодо способу подання інформація та фактично подану Учасником в складі тендерної пропозиції всю запрошувану інформацію згідно виставлених вимог, у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції Учасника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації. 4) В календарному плані виконання робіт, поданому в складі пропозиції Переможця, визначено не всі види (етапи, комплекси) робіт, чим не дотримано вимогу п. 15 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки поданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» календарний план виконання робіт включає в себе всі види (етапи, комплекси) робіт, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації: - демонтажні роботи; - електромонтажні роботи; - встановлення вікон і дверей; - штукатурні роботи; - улаштування стель з плит стельових; - облицювання, покриття стін; - улаштування підлог; - встановлення сантехнічного обладнання; - монтаж світильників, електрофурнітури; - вивезення сміття. У висновку не зазначено, які саме, на думку «фахівця»!!!! Державної аудиторської служби, види (етапи, комплекси) робіт не включені до календарного плану Учасника. Тим більше, що кошторисна документація, яка подана в тендерній пропозиції та є додатком до договору за результатами закупівлі повністю відповідає об’ємам робіт, визначених Додатком №2 до тендерної документації, тобто всім видам (етапам, комплексам), що передбачались тендерною документацією. Таким чином, подана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності. У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.

2020-03-02 11:51:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-08-13 13:31:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 2 367 512,40
UAH з ПДВ
2 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Баукунст Київ 2 556 260,50
UAH з ПДВ
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 2 515 866,74
UAH з ПДВ
2 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО" 2 549 400,00
UAH з ПДВ
2 549 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД 2 596 902,00
UAH з ПДВ
2 596 902,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 2 599 981,20
UAH з ПДВ
2 599 981,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 18:29
Цінова (оновлена).pdf
04 лютого 2020 16:38
Локальний кошторис.pdf
04 лютого 2020 16:38
Дефектний Акт.pdf
04 лютого 2020 16:38
Договір оренди складу.pdf
04 лютого 2020 16:38
Календарний план.pdf
04 лютого 2020 16:38
Податкова декларація.pdf
04 лютого 2020 16:37
Витяг ЄДР.pdf
04 лютого 2020 16:37
Довідки банк.pdf
04 лютого 2020 16:37
Довідка МВС.pdf
04 лютого 2020 16:37
Довідка ДФС.pdf
04 лютого 2020 16:37
Зведений кошторис.pdf
04 лютого 2020 16:37
Договірна ціна.pdf
04 лютого 2020 16:37
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 16:26
2 Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 16:26
11 Інші документи.pdf
04 лютого 2020 16:25
7.4 Сертифікати ч 4.pdf
04 лютого 2020 16:25
7.3 Сертифікат ч 3.pdf
04 лютого 2020 16:25
7.2 Сертифікати ч 2.pdf
04 лютого 2020 16:25
7.1 Сертифікати ч 1.pdf
04 лютого 2020 16:25
4.1 Дипломи завірені.pdf
04 лютого 2020 16:25
4 Довідка працівники.pdf
04 лютого 2020 16:25
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:47
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:47
Довідка ДФС 19.02.pdf
19 лютого 2020 09:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:43
Електронний підпис
04 лютого 2020 13:11
Електронний підпис
04 лютого 2020 13:04
Довідка банкрутство.pdf
04 лютого 2020 13:04
Довідка корупція.pdf
04 лютого 2020 13:04
Календарний план.pdf
04 лютого 2020 13:04
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 13:04
Ліцензія скан.pdf
04 лютого 2020 13:04
Виписка СпецБудСервіс.pdf
04 лютого 2020 13:04
Вытяг ПДВ.pdf
04 лютого 2020 13:04
Наказ.pdf
04 лютого 2020 13:04
Паспорт код директор.pdf
04 лютого 2020 13:04
Витяг з ЄДР.pdf
04 лютого 2020 13:04
Довідка МВС 27.01.pdf
04 лютого 2020 13:04
Протокол.pdf
04 лютого 2020 13:04
Довідка ДПС 27.01.pdf
04 лютого 2020 13:04
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 13:03
Лист гарантія Стаття 17.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 18:18
Електронний підпис
03 лютого 2020 18:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 лютого 2020 18:17
Довідки.pdf
03 лютого 2020 18:17
Витяг податкова.pdf
03 лютого 2020 18:17
Витяг з ЄДР.pdf
03 лютого 2020 18:17
Довідка корупція.pdf
03 лютого 2020 18:17
Виписка.pdf
03 лютого 2020 18:16
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 11:07
Електронний підпис
04 лютого 2020 11:03
12 копія Статуту.pdf
04 лютого 2020 11:03
11 проект Договору.pdf
04 лютого 2020 11:03
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 11:26
3.1_Договір 37_школа 320.pdf
04 лютого 2020 11:26
11.3 Ліцензія АВК5.pdf
04 лютого 2020 11:25
6. Право підпису+копія.pdf
04 лютого 2020 11:25
3.2_Лист відгук КМКЛ_№8..pdf
04 лютого 2020 11:25
11.1 Копія_Статуту.pdf
04 лютого 2020 11:25
3.2_Відгук школа 294.pdf
04 лютого 2020 11:25
11.3 Копія Ліцензії.pdf
04 лютого 2020 11:25
11.2 Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2020 11:25
4.Довідка СТАТТЯ 17.pdf
04 лютого 2020 11:25
9. Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 11:25
11. проект договору.pdf
04 лютого 2020 11:25
1.Обладнання та МТБ.pdf
04 лютого 2020 11:25
3_Досвід підрядника.pdf
04 лютого 2020 11:25
16_Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

ТОВ Баукунст Київ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"

ТОВ БК КИЇВ-М-БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
Відхилено 2 249 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 18:40
ТОВ Баукунст Київ
#39867769
Відхилено 2 250 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Переможець 2 354 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
2 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:26
ДУ договір 20 (поточн рем.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:16
ДУ №4договір 20 (поточн рем.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:08
ДУ №3 поточнийСим Чорн.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 17:11
Додаткова угода №2 зміни до договору
21 травня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 17:08
Додаткова угода №1 зміни до договору
27 лютого 2020 17:00
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:07
Договір укладений
25 лютого 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на вартість технічного нагляду та експертизи кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Експертна оцінка
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): реальне фінансування
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML