Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Небога Олена Анатоліївна +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2020 16:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 16:39 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 16:45 |
Зміни ТД ремонт Симиренка та Чорнобильська Додаток _2.pdf | |
20 січня 2020 16:35 |
ТД - відкриті торги ремонт Симиренка та Чорнобильська.pdf |
24 січня 2020 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 16:45 |
Зміни ТД ремонт Симиренка та Чорнобильська Додаток _2.pdf
|
|||
20 січня 2020 16:35 |
ТД - відкриті торги ремонт Симиренка та Чорнобильська.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Прошу надати тендерну документацію в форматі doc або docx (MS Word).
Дякую!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-25-000018 ● 35b76225de104686b3304376edc52940
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2020 № 31
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-20-004407-c 20.01.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-02 11:36:05
Роз'яснення щодо висновку
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме:
1) В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено технічний стан складського та офісного приміщення, чим не дотримано п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД
Твердження щодо недотримання п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалась підтвердження інформації про наявність та технічний стан будівель, споруд, приміщень тощо.
У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку №1 до тендерної документації передбачене подання Учасником документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку у відповідності до вимог тендерної документації.
При цьому, у висновку моніторингу не враховано, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту та у відповідності до п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Згідно п. 5.4.19 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відомості ресурсів до локального кошторису містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально – технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових та матеріально – технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Крім того, у примітках до таблиці 1.1 (форма подання інформації про наявну матеріально – технічну базу) зазначено: «зазначати наявність устаткування, інструментів згідно з технічними вимогами до робіт». Тобто, документацією виставлені вимоги до устаткування та інструментів, а не до будівель, споруд, приміщень.
Таким чином, законодавством чітко окреслено порядок визначення матеріально – технічної бази, необхідної для виконання конкретних об’ємів робіт з ремонту. Зазначена інформація у довідці Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» про матеріально – технічну базу (будівельні машини та механізми), що також відображена у поданій в складі пропозиції відомості ресурсів, складена у відповідності до вимог п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Складські та офісні приміщення не відображені як матеріально – технічна база у відомості ресурсів, а тому згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації у випадку даного предмету закупівлі не є підтвердженням кваліфікаційного критерію.
Учасником самостійно за власним бажанням додано інформацію про наявність складських та офісних приміщень, проте вказаний їх технічний стан не пливає на відповідність чи не відповідність кваліфікаційному критерію згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не вимагався тендерною документацію.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
2) В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пунктах 10 – 14 не зазначено кваліфікацію за дипломом, чим не дотримано вимогу п. 2 розділу 1 додатку 1 до ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки кваліфікація працівників вказана у графі займана посада та не потребує дублювання у ще одній графі.
На виконання вимог п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена за формою наведеною у Таблиці 2.1., що відповідає вимогам тендерної документації. Вказана у довідці займана посада відповідає кваліфікації працівників згідно інформації про навчальний заклад та не потребує дублювання.
Варто зазначити, що згідно ст.22 Закону України формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
3) В довідці «Загальні відомості про підприємство» не зазначено форму власності та юридичний статус, чим не дотримано вимогу п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалось подання лише однієї довідки для відображення відомостей про підприємство. Учасником надана вся інформація, що передбачалась тендерною документацією, декількома документами.
Згідно п. 9 розділу 3 тендерної документації передбачене подання Учасником довідки довільної форми «Відомості про учасника» (довідка довільної форми, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Тобто тендерною документацією не встановлюються окремі вимоги до складання такого документу.
Твердження висновку свідчить лише про незнання законодавства та упереджений розгляд процедури закупівлі, оскільки в поданій Учасником довідці та згідно з установчими документами організаційно – правова форма Учасника – товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно ст. 62 Господарського кодексу України, Закону України «Про підприємства в Україні» товариство з обмеженою відповідальністю є юридичною особою та в апріорі не може мати іншого юридичного статусу.
Щодо не відображення інформації про форму власності у довідці повідомляємо, що тендерною документацією не визначено конкретного способу подання вказаної інформації (однією довідкою, одним файлом, таблицею тощо). В складі пропозиції Учасника міститься довідка про підприємство із доданням протоколу зборів учасників (засновників) товариства – із зазначенням приватної форми власності товариства, а також інформація про форму власності зазначена Учасником у поданій ціновій пропозиції.
Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасника інформацію, що міститься у відкритих реєстрах. Листом Мінекономіки України від 16.01.2020 року №3304-04/2361-06 визначено перелік відкритих реєстрів, в т.ч. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який містить інформацію про юридичний статус та форму власності.
Враховуючи відсутність вимог тендерної документації щодо способу подання інформація та фактично подану Учасником в складі тендерної пропозиції всю запрошувану інформацію згідно виставлених вимог, у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції Учасника.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації.
4) В календарному плані виконання робіт, поданому в складі пропозиції Переможця, визначено не всі види (етапи, комплекси) робіт, чим не дотримано вимогу п. 15 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.
Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки поданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» календарний план виконання робіт включає в себе всі види (етапи, комплекси) робіт, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації:
- демонтажні роботи;
- електромонтажні роботи;
- встановлення вікон і дверей;
- штукатурні роботи;
- улаштування стель з плит стельових;
- облицювання, покриття стін;
- улаштування підлог;
- встановлення сантехнічного обладнання;
- монтаж світильників, електрофурнітури;
- вивезення сміття.
У висновку не зазначено, які саме, на думку «фахівця»!!!! Державної аудиторської служби, види (етапи, комплекси) робіт не включені до календарного плану Учасника. Тим більше, що кошторисна документація, яка подана в тендерній пропозиції та є додатком до договору за результатами закупівлі повністю відповідає об’ємам робіт, визначених Додатком №2 до тендерної документації, тобто всім видам (етапам, комплексам), що передбачались тендерною документацією.
Таким чином, подана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації
Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності.
У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва не погоджується з висновком за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) та у відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляє відповідні заперечення, а саме: 1) В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не зазначено технічний стан складського та офісного приміщення, чим не дотримано п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД Твердження щодо недотримання п. 1 розділу 1 додатку 1 до ТД не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалась підтвердження інформації про наявність та технічний стан будівель, споруд, приміщень тощо. У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку №1 до тендерної документації передбачене подання Учасником документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку у відповідності до вимог тендерної документації. При цьому, у висновку моніторингу не враховано, що предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту та у відповідності до п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» інвесторська кошторисна документація - сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації. Згідно п. 5.4.19 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відомості ресурсів до локального кошторису містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально – технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових та матеріально – технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Крім того, у примітках до таблиці 1.1 (форма подання інформації про наявну матеріально – технічну базу) зазначено: «зазначати наявність устаткування, інструментів згідно з технічними вимогами до робіт». Тобто, документацією виставлені вимоги до устаткування та інструментів, а не до будівель, споруд, приміщень. Таким чином, законодавством чітко окреслено порядок визначення матеріально – технічної бази, необхідної для виконання конкретних об’ємів робіт з ремонту. Зазначена інформація у довідці Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» про матеріально – технічну базу (будівельні машини та механізми), що також відображена у поданій в складі пропозиції відомості ресурсів, складена у відповідності до вимог п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. Складські та офісні приміщення не відображені як матеріально – технічна база у відомості ресурсів, а тому згідно чинного законодавства та вимог тендерної документації у випадку даного предмету закупівлі не є підтвердженням кваліфікаційного критерію. Учасником самостійно за власним бажанням додано інформацію про наявність складських та офісних приміщень, проте вказаний їх технічний стан не пливає на відповідність чи не відповідність кваліфікаційному критерію згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не вимагався тендерною документацію. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації. 2) В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в пунктах 10 – 14 не зазначено кваліфікацію за дипломом, чим не дотримано вимогу п. 2 розділу 1 додатку 1 до ТД. Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки кваліфікація працівників вказана у графі займана посада та не потребує дублювання у ще одній графі. На виконання вимог п. 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена за формою наведеною у Таблиці 2.1., що відповідає вимогам тендерної документації. Вказана у довідці займана посада відповідає кваліфікації працівників згідно інформації про навчальний заклад та не потребує дублювання. Варто зазначити, що згідно ст.22 Закону України формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації. 3) В довідці «Загальні відомості про підприємство» не зазначено форму власності та юридичний статус, чим не дотримано вимогу п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Твердження висновку не обгрунтоване та не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не вимагалось подання лише однієї довідки для відображення відомостей про підприємство. Учасником надана вся інформація, що передбачалась тендерною документацією, декількома документами. Згідно п. 9 розділу 3 тендерної документації передбачене подання Учасником довідки довільної форми «Відомості про учасника» (довідка довільної форми, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Тобто тендерною документацією не встановлюються окремі вимоги до складання такого документу. Твердження висновку свідчить лише про незнання законодавства та упереджений розгляд процедури закупівлі, оскільки в поданій Учасником довідці та згідно з установчими документами організаційно – правова форма Учасника – товариство з обмеженою відповідальністю. Згідно ст. 62 Господарського кодексу України, Закону України «Про підприємства в Україні» товариство з обмеженою відповідальністю є юридичною особою та в апріорі не може мати іншого юридичного статусу. Щодо не відображення інформації про форму власності у довідці повідомляємо, що тендерною документацією не визначено конкретного способу подання вказаної інформації (однією довідкою, одним файлом, таблицею тощо). В складі пропозиції Учасника міститься довідка про підприємство із доданням протоколу зборів учасників (засновників) товариства – із зазначенням приватної форми власності товариства, а також інформація про форму власності зазначена Учасником у поданій ціновій пропозиції. Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від Учасника інформацію, що міститься у відкритих реєстрах. Листом Мінекономіки України від 16.01.2020 року №3304-04/2361-06 визначено перелік відкритих реєстрів, в т.ч. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який містить інформацію про юридичний статус та форму власності. Враховуючи відсутність вимог тендерної документації щодо способу подання інформація та фактично подану Учасником в складі тендерної пропозиції всю запрошувану інформацію згідно виставлених вимог, у Замовника відсутні підстави для відхилення такої пропозиції Учасника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації. 4) В календарному плані виконання робіт, поданому в складі пропозиції Переможця, визначено не всі види (етапи, комплекси) робіт, чим не дотримано вимогу п. 15 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки поданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» календарний план виконання робіт включає в себе всі види (етапи, комплекси) робіт, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації: - демонтажні роботи; - електромонтажні роботи; - встановлення вікон і дверей; - штукатурні роботи; - улаштування стель з плит стельових; - облицювання, покриття стін; - улаштування підлог; - встановлення сантехнічного обладнання; - монтаж світильників, електрофурнітури; - вивезення сміття. У висновку не зазначено, які саме, на думку «фахівця»!!!! Державної аудиторської служби, види (етапи, комплекси) робіт не включені до календарного плану Учасника. Тим більше, що кошторисна документація, яка подана в тендерній пропозиції та є додатком до договору за результатами закупівлі повністю відповідає об’ємам робіт, визначених Додатком №2 до тендерної документації, тобто всім видам (етапам, комплексам), що передбачались тендерною документацією. Таким чином, подана тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» відповідає вимогам тендерної документації Як результат, твердження висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень по вул. Симиренка, 10, Чорнобильська, 5/7» код ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004407-c) є необгрунтованими, упередженими та не відповідають дійсності. У відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» направляємо обгрунтовані пояснення та заперечення з метою анулювання висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі.
2020-03-02 11:51:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-08-13 13:31:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна |
2 367 512,40
UAH з ПДВ
|
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Баукунст Київ |
2 556 260,50
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
2 515 866,74
UAH з ПДВ
|
2 354 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО" |
2 549 400,00
UAH з ПДВ
|
2 549 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД |
2 596 902,00
UAH з ПДВ
|
2 596 902,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
2 599 981,20
UAH з ПДВ
|
2 599 981,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна #3257918908 |
Відхилено |
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 18:40
|
ТОВ Баукунст Київ #39867769 |
Відхилено |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 15:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" #43081046 |
Переможець |
2 354 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:26
|
ДУ договір 20 (поточн рем.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 11:16
|
ДУ №4договір 20 (поточн рем.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:08
|
ДУ №3 поточнийСим Чорн.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 17:11
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
21 травня 2020 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 17:08
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
27 лютого 2020 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 16:07
|
Договір | укладений |
25 лютого 2020 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору на вартість технічного нагляду та експертизи кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Експертна оцінка |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | реальне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |