Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконавець зобов"язується надавати Замовнику послуги автотранспортного перевезення для службових поїздок, надалі - Послуги, а Замовник в терміни і в порядку, передбачених цим Договором, оплачувати їх.
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-01-20-004371-c 275e7723d4df49f080351f72e1ec09f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторож Лілія Вікторівна

380322975514 lilia.storozh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25558625
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька площа,15
Контактна особа: Сторож Лілія Вікторівна
380322975514
lilia.storozh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконавець зобов"язується надавати Замовнику послуги автотранспортного перевезення для службових поїздок, надалі - Послуги, а Замовник в терміни і в порядку, передбачених цим Договором, оплачувати їх.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Галицька, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Тендерна документація

20 січня 2020 16:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛКП «Ратуша-сервіс»
#23949155
Переможець 49 900,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 16:39

Документи

20 січня 2020 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 10:10
дод_уг_Ратуша_Сервіс_20200320_09511115.pdf зміни до договору
20 березня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 16:41
дог20_авто_20200120_16233873.pdf укладений
20 січня 2020 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі збільшенням потреб Замовника у використанні транспортних засобів , Сторони , з метою забезпечення безперебійного надання транспортних послуг, погодили внести зміни до п. 2.1 даного Договору: п.2.1. Загальна вартість послуг згідно цього договору становить 190000,00грн.(сто дев"яносто тисяч грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 31666,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 20/авто
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML