Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір для друку
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004300-c ● 0431213b25be411789e36ddc2298bf44
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788389 |
Місцезнаходження: | 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Петра Калнишевського, буд. 55 |
Контактна особа: |
Тамара Горобець +380994775095 tomagorobec@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 14:24 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку білого кольору, формату А4, 210х297 мм, щільність 80 г/м2: струменевий друк, лазерний друк, факс, копіювання. В пачці 500 аркушів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачок
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Петра Калнишевського,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
—
14 квітня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.3. Оплата за Товар здійснюється в безготівковій формі після надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця, протягом 14 календарних днів згідно видаткової накладної та специфікації. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 13:09 |
Проект договіру (1).doc | |
20 січня 2020 16:27 |
Оголошення .doc |
21 січня 2020 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 січня 2020 13:09 |
Проект договіру (1).doc
|
||||||
20 січня 2020 16:27 |
Оголошення .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Згідно примітки в додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічних вимог. Перевірка відповідності запропонованого еквівалента тому товару, що визначений в Таблиці Технічних вимог, буде здійснена за основними характеристиками (параметрами), що наведені на офіційних сайтах виробників товарів, запропонованих Учасником в якості еквіваленту.
Згідно примітки в додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, а у графі «Ціна пропозиції (загальна ціна договору поставки) становить (враховуючи ПДВ), грн.» зазначається Учасником «Ціна пропозиції (загальна ціна договору поставки) становить(без ПДВ), грн.:», про що робляться відповідні позначки
Згідно примітки в додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, а у графі «Ціна пропозиції (загальна ціна договору поставки) становить (враховуючи ПДВ), грн.» зазначається Учасником «Ціна пропозиції (загальна ціна договору поставки) становить(без ПДВ), грн.:», про що робляться відповідні позначки
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
40 708,80
UAH з ПДВ
|
37 605,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
39 276,00
UAH з ПДВ
|
38 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
43 812,00
UAH з ПДВ
|
43 812,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
37 605,60
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 08:32
|
Договір.pdf | укладений |
29 січня 2020 08:31
|