Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір для друку
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004300-c 0431213b25be411789e36ddc2298bf44
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Горобець

+380994775095 tomagorobec@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛІВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788389
Місцезнаходження: 49051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Петра Калнишевського, буд. 55
Контактна особа: Тамара Горобець
+380994775095
tomagorobec@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 14:24
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для друку білого кольору, формату А4, 210х297 мм, щільність 80 г/м2: струменевий друк, лазерний друк, факс, копіювання. В пачці 500 аркушів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачок
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49051, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Петра Калнишевського,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  14 квітня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.3. Оплата за Товар здійснюється в безготівковій формі після надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця, протягом 14 календарних днів згідно видаткової накладної та специфікації. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 13:09
Проект договіру (1).doc
20 січня 2020 16:27
Оголошення .doc
21 січня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 13:09
Проект договіру (1).doc
20 січня 2020 16:27
Проект договіру .doc
20 січня 2020 16:27
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Згідно примітки в додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічних вимог. Перевірка відповідності запропонованого еквівалента тому товару, що визначений в Таблиці Технічних вимог, буде здійснена за основними характеристиками (параметрами), що наведені на офіційних сайтах виробників товарів, запропонованих Учасником в якості еквіваленту.
Згідно примітки в додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, а у графі «Ціна пропозиції (загальна ціна договору поставки) становить (враховуючи ПДВ), грн.» зазначається Учасником «Ціна пропозиції (загальна ціна договору поставки) становить(без ПДВ), грн.:», про що робляться відповідні позначки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 40 708,80
UAH з ПДВ
37 605,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 39 276,00
UAH з ПДВ
38 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 43 812,00
UAH з ПДВ
43 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 12:41
Електронний підпис
22 січня 2020 12:41
Документи.rar

Публічні документи

22 січня 2020 15:18
Zoom Extra A3, A4_4.3.2019-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 37 605,60
UAH з ПДВ
23 січня 2020 16:50

Документи

23 січня 2020 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
37 605,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 16:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 08:32
Договір.pdf укладений
29 січня 2020 08:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 605,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 267,60 UAH)