Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кріпильні деталі (Кріпильні деталі)
Очікувана вартість
151 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004067-c d10f3de5434c47fbb6bd898d1dbbb958
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Куценко Альона Павлівна

380444810129 upokyiv_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40109147
Місцезнаходження: 04050, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Студентська, 9
Контактна особа: Куценко Альона Павлівна
380444810129
upokyiv_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 15:56
Очікувана вартість: 151 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 комплект
Кріпильні деталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, вул. Студентська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:10
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. У відповідь повідомляємо наступне:
1.Всі умови здійснення закупівлі чітко вказані у тендерній документації і повинні їй відповідати.
2.Відповідно до ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може обмежувати конкуренцію, а порядок ціноутворення на предмет закупівлі не належить до компетенції Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-004067-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТК "ТЕХНОКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:24185151
Дата подання: 21 січня 2020 09:29
изменения в тендерную документацию
Просим внести изменения в тендерную документацию, а именно исключить из нее пункт "4.6 Довідка у довільній формі щодо відповідності системи менеджменту якістю Учасника (стосовно предмету закупівлі) міжнародному стандарту ISO 9001, з обов’язковим наданням копії(й) підтверджуючого(их) документу(ів) чинного(их) на момент подання пропозиції в електронному (сканованому) вигляді" - это требование является дискриминационным для участников.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 14:12
По суті Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо відповідності міжнародному стандарту ISO 9001:2015 обгрунтована, законна та жодним чином не звужує коло потенційних учасників з наступних підстав:
-Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Виходячи з цього, під час проведення відкритих торгів у тендерній документації замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Крім цього слід зазначити, що Кабінет Міністрів України Постановою від 6 серпня 2014 р. N 385 « Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року» визначив, що основним пріоритетом у розвитку промисловості являється підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної направленості шляхом впровадження систем управління якості. Система ISO 9001:2015 є найкращим, загальновизнаним у світі застережним механізмом, який забезпечує якість продукції та сприяє підвищенню результативності роботи підприємства. Зважаючи на те, що закупівля здійснюється для забезпечення потреб державного орган, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі, а ризик того, що на торгах не буде достатньої кількості учасників цілком відноситься на ризик замовника.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004067-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:41317084
Дата подання: 23 січня 2020 15:38
Вимога зміни тендерної документації
Просимо виключити пункт в Тендерній документації "4.6 Довідка у довільній формі щодо відповідності системи менеджменту якістю Учасника (стосовно предмету закупівлі) міжнародному стандарту ISO 9001, з обов’язковим наданням копії(й) підтверджуючого(их) документу(ів) чинного(их) на момент подання пропозиції в електронному (сканованому) вигляді" - в зв'язку з тим, що воно являється дискримінаційним.
Також зазначаємо, що з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку зі скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 №93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за №194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції.
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єднано норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію».
Товар згідно даної закупівлі не включено до «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 13:57
У відповідності до п.11. Інші документи, тендерної документації, в складі пропозиції учасником повинна бути надана довідка у довільній формі щодо відповідності системи менеджменту якістю Учасника (стосовно предмету закупівлі) міжнародному стандарту ISO 9001: 2015, з обов’язковим наданням копії(й) підтверджуючого(их) документу(ів) чинного(их) на момент подання пропозиції в електронному (сканованому) вигляді.
У відповідності до закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Даною вимогою замовником вимагається надання цієї довідки усіх учасників процедури, оскільки установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг, потенційні вигоди організації в яких запровадженно систему управління якістю на основі цього стандарту такі:
a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю.
Установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг.
Цей стандарт сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог.
Розуміння та керування взаємопов’язаними процесами як системою сприяє результативності та ефективності організації в досягненні її запланованих результатів. Цей підхід дає змогу організації контролювати взаємозв’язки та взаємозалежності процесів системи з тим, щоб уможливити підвищення загальної дієвості організації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 129 747,60
UAH з ПДВ
119 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК ОРІОН" 138 978,00
UAH з ПДВ
119 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ" 138 016,80
UAH з ПДВ
127 463,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" 145 854,00
UAH з ПДВ
145 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 10:49
Електронний підпис
28 січня 2020 10:49
Тех вимоги.pdf
28 січня 2020 10:49
Сертифікат ISO.pdf
28 січня 2020 10:49
Пропозиция.pdf
28 січня 2020 10:49
Проект договору.pdf
28 січня 2020 10:49
Довідка ISO.pdf
28 січня 2020 10:49
Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2020 10:49
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 16:27
Електронний підпис
27 січня 2020 16:25
тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2020 16:25
статут.pdf
27 січня 2020 16:25
проект договору.pdf
27 січня 2020 16:25
ПДВ.pdf
27 січня 2020 16:25
паспорт+код.pdf
27 січня 2020 16:25
наказ-протокол.pdf
27 січня 2020 16:25
гарантійний лист ст17.pdf
27 січня 2020 16:25
відомость ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

ТОВ "ГК ОРІОН"

ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ"

ТОВ "ІЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Відхилено 119 470,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 14:42
ТОВ "ГК ОРІОН"
#23718326
Переможець 119 490,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГК ОРІОН"
#23718326
119 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:24
Додаткова угода № 2 (169).pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 15:48
Додаткова угода № 1 Кріплення.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 10:30
Договір.pdf укладений
20 лютого 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 % пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 169/29/6-ГСП/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 169/29/6-ГСП/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 80 955,36
UAH (в тому числі ПДВ 13 492,56 UAH)