Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2020-01-20-004000-c 4fcfe3e3c0a340a4b4ea41a4b53f0982
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 16:03
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 16:03
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:15
Очікувана вартість: 1 050 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі. Обласний бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 січня 2020 16:16
Електронний цифровий підпис
23 січня 2020 16:15
Додаток_1.doc
23 січня 2020 16:15
Додаток_2.doc
23 січня 2020 16:15
ТД.doc
23 січня 2020 16:15
Зміни.doc
23 січня 2020 16:16
Електронний цифровий підпис
20 січня 2020 16:08
Електронний цифровий підпис
23 січня 2020 16:15
Додаток_1.doc
20 січня 2020 16:07
Додаток_1.doc
23 січня 2020 16:15
Додаток_2.doc
20 січня 2020 16:07
Додаток_2.doc
23 січня 2020 16:15
ТД.doc
20 січня 2020 16:07
ТД.doc
23 січня 2020 16:15
Зміни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 20 січня 2020 16:44
Дата відповіді: 23 січня 2020 10:14
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію.
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення:

«Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)»
Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:09
Дата відповіді: 23 січня 2020 10:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель.
Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».

Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах персональних комп’ютерів.

П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації.
Тендер: Персональні комп’ютери
Дата подання: 21 січня 2020 14:50
Дата відповіді: 23 січня 2020 10:15
Корпорація Майкрософт не видає листи авторизації з 2017 року, також можемо додати, що представництва компанії Майкрософт в Україні немає. Тому додавати вимогу про надання авторизаційного листа не є доцільним.
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, а також відсутність представництва компанії Майкрософт в Україні, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію без вимог авторизаційного листа.
Сервісний центр
Дата подання: 21 січня 2020 15:17
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:01
Шановний замовник! Просимо пояснити, чи підійде Вам, якщо Учасник має власний сервісний центр по ремонту Персональних комп'ютерів, та доставка несправнного обладнання (монитор, клавіатура, миша) до сервісного центру виробника буде відбуваться за рахунок постачальника?
Відповідь: Пунктом 4. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі
тендерної пропозиції надає лист з інформацією щодо сервісного центру (центрів) обладнання із
зазначенням адреси, контактних телефонів.
Якщо це не власний сервісний центр (центри), тоді для підтвердежння даної інформаціїї
надати довідку про наявність договірних (партнерських) відносин з даним сервісним центром
(центрами).
Тобто, із зазначеного вбачається, що Учасник може мати як власний сервісний центр, так
і не власний.
Пунктом 3.2. Проекту договору (Додаток 2 до Тендерної документації) визначено, що
ціна Договору включає вартість Товару, вартість його доставки до місця поставки та вартість
тари, упакування і маркування, вантажо-розвантажувальні роботи, податки, збори та всі інші
витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Тобто вартість доставки несправнного обладнання до сервісного центру включається в
ціну Договору.
Уточнення та Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 січня 2020 16:37
Дата відповіді: 23 січня 2020 21:16
Шановний Замовник! 1) В тендерній документації, а саме: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), в розмірі 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.) в електронній формі з накладанням ЕЦП/КЕП уповноваженої особи банку-гаранту, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Чи обов'язкові ці вимоги? 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання.
Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має
право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та втендерній документації
вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Керуючись статтею 24 Закону, враховуючи право замовника на встановлення вимог до
предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та

затверджено тендерну документацію, зокрема, із вимогою про надання учасниками
забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії.
Відповідна вимога є обов’язковою.
Щодо другого питання.
Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК
021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні
комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні
вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації. Водночас,
згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі
наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип
предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або
еквівалент».
«Еквівалент» товару – рівноцінність іншому товарові за технічними і якісними
характеристиками.
Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні,
якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення
Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах персональних комп’ютерів.
Ви можете пропонувати товар з не гіршими технічними характеристиками будь-яких
виробників, в тому числі на базі процесора AMD (до порівняння будуть прийматися базові
частоти даних процесорів).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-004000-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 20 січня 2020 21:03
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні вимоги, яка міститься в додатку № 1 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційного листа, крім того, учасник не зобов’язаний мати власний сервісний центр або договірні відносини з сервісними центрами, адже комп’ютерна техніка й так підлягає гарантійному обслуговуванню в сервісних центрах виробників комп’ютерів, такі вимоги можуть привести до обмеженого коло потенційних учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників

Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника,

ФОП Приходько О.Б. _______________
Без печатки
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2020 16:19
Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про викладення в новій редакції
пункту 7 Додатку 1 до Тендерної документації:
«Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити
гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження надати
авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в
Україні.
Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого
Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro».
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено
вимоги до тендерної документації.
Водночас, частиною 3 Закону передбачено, що тендерна документація може містити
іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї
включити.
Пунктом 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі
тендерної пропозиції надає лист з інформацією щодо сервісного центру (центрів) обладнання
із зазначенням адреси, контактних телефонів. Якщо це не власний сервісний центр (центри),
тоді для підтвердежння даної інформаціїї надати довідку про наявність договірних
(партнерських) відносин з даним сервісним центром (центрами).
Отже, враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяги закупівлі,
відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар
та забезпечення його ремонту.
Додатково звертаємо увагу, що Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна
лікарня" Рівненської обласної ради не є органом влади, органом місцевого самоврядування,
органом адміністративно-господарського управління та контролю в розумінні Закону України
"Про захист економічної конкуренції".
Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про застосування процедури відкритих
торгів до закупівлі персональних комп'ютерів, зокрема, задля дотримання принципів
добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004000-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 12 лютого 2020 02:10
Вимога щодо дискваліфікації
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Федосєєв Кирило Леонідович в тендерній закупівлі UA-2020-01-20-004000-c звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам закупівлі, а саме: Замовником у додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі…» у п. 2 вимагалося: Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп, а саме Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2) при цьому, усупереч вимогам тендерної документації, запропоновано ФОП Федосєєв Кирило Леонідовичем авторизаційний лист від срібного партнера ТОВ “АННА-ПЛАСТ» вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням:

https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor

(скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів додано.
Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «АННА-ПЛАСТ» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні.
Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Pro на запропоновані Замовнику персональні комп’ютери, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 14:14
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». На підтвердження вимагалась інформація про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповненої таблиці специфікації пропонованого товару вимогам Замовника за наведеною у складі документації формою, яка і була надана учасником-переможцем.

Крім того, Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження вимагався авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні, який і був наданий в складі тендерної пропозиції.
Інших авторизаційних листів не вимагалось тендерною документацією. Зокрема, не вимагались авторизаційні листи, що підтверджували б партнерські стосунки учасника із офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні.
Пунктом 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-004000-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 11 лютого 2020 17:24
Вимога щодо дискваліфікації
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Федосєєв Кирило Леонідович в тендерній закупівлі UA-2020-01-20-004000-c звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам закупівлі, а саме: Замовником у додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі…» у п. 2 вимагалося: Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп, а саме Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2) при цьому, усупереч вимогам тендерної документації, запропоновано ФОП Федосєєв Кирило Леонідовичем авторизаційний лист від срібного партнера ТОВ “АННА-ПЛАСТ» вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor (скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів додано. Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «АННА-ПЛАСТ» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Pro на запропоновані Замовнику персональні комп’ютери, що не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 14:14
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». На підтвердження вимагалась інформація про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповненої таблиці специфікації пропонованого товару вимогам Замовника за наведеною у складі документації формою, яка і була надана учасником-переможцем.

Крім того, Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження вимагався авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні, який і був наданий в складі тендерної пропозиції.
Інших авторизаційних листів не вимагалось тендерною документацією. Зокрема, не вимагались авторизаційні листи, що підтверджували б партнерські стосунки учасника із офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні.
Пунктом 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-004000-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 21 лютого 2020 12:15
Оскарження визначення переможця
Детальний опис знаходиться у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 16:39
рішення від 25.02.2020 № 3532+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 16:39
рішенн від 13.03.2020 № 4851.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 20:57

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 12:15
Скарга.pdf
21 лютого 2020 12:15
Платіжне доручення.jpg

Документи подані замовником

06 березня 2020 10:01
Відповідь скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович 625 240,00
UAH з ПДВ
625 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 795 387,00
UAH з ПДВ
669 969,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 782 478,00
UAH з ПДВ
748 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 785 088,00
UAH з ПДВ
748 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 826 152,00
UAH з ПДВ
763 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" 800 400,00
UAH з ПДВ
749 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 896 332,00
UAH з ПДВ
763 232,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 801 189,96
UAH з ПДВ
782 474,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" 929 856,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 884 442,00
UAH з ПДВ
884 442,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 11:46
Довідка несудимість
14 лютого 2020 11:46
Довідка заборгованість
14 лютого 2020 11:46
Гарантійний_лист ст. 17
06 лютого 2020 17:05
sign.p7s
04 лютого 2020 14:05
sign.p7s
04 лютого 2020 14:03
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 14:03
Установчі.pdf
04 лютого 2020 14:03
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 14:03
ПК_Арма_ISO_9001_14001.pdf
04 лютого 2020 14:03
Несертифікація.pdf
04 лютого 2020 14:03
Лист-повідомлення.PDF
04 лютого 2020 14:03
Лист-згода.pdf
04 лютого 2020 14:03
ЕЦП БГ 90.rar
04 лютого 2020 14:03
Довідки.pdf
04 лютого 2020 14:03
Довідка Статут.pdf
04 лютого 2020 14:03
Гарантійниий лист.pdf
04 лютого 2020 14:03
Аналогічні.pdf
04 лютого 2020 14:03
Автор-лист-перс-комп.pdf
04 лютого 2020 14:03
ACER висновок СЕС.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 14:42
sign.p7s
05 лютого 2020 14:40
довідка санкції.pdf
05 лютого 2020 14:40
Додаток_2.pdf
05 лютого 2020 14:40
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 14:40
Статут.pdf
05 лютого 2020 14:40
Технічні вимоги.pdf
05 лютого 2020 14:17
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 14:25
sign.p7s
04 лютого 2020 14:24
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 14:24
Технічний опис.7z
04 лютого 2020 14:24
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

05 лютого 2020 14:41
sign.p7s
05 лютого 2020 14:38
Банківська гарантія.rar
05 лютого 2020 14:37
Статут.pdf
05 лютого 2020 14:37
Сертифікати якості.pdf
05 лютого 2020 14:37
Проект Договору.pdf
05 лютого 2020 14:36
Витяг ДІСІ 280120.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 12:08
sign.p7s
03 лютого 2020 12:06
Сан_Гіг_TechPro_2017.pdf
03 лютого 2020 12:06
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
03 лютого 2020 12:06
ISO9001_2015 TDB_укр.pdf
03 лютого 2020 12:06
ISO 14001_ новий_до 11_2022.pdf
03 лютого 2020 12:06
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
03 лютого 2020 12:06
Технічна специфікація.pdf
03 лютого 2020 12:06
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 лютого 2020 12:06
Статут 2019 р. .pdf
03 лютого 2020 12:06
протокол + наказ.pdf
03 лютого 2020 12:06
Проект договору.pdf
03 лютого 2020 12:06
Лист про наявність СЦ.pdf
03 лютого 2020 12:06
Довідка про виробника.pdf
03 лютого 2020 12:06
Відгук ЛОЦЗ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 15:48
sign.p7s
03 лютого 2020 15:47
Доручення ЕЦП.pdf
03 лютого 2020 15:12
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2020 15:12
Гарантійний лист.pdf
03 лютого 2020 15:12
СЕС-1.jpg
03 лютого 2020 15:12
ПК Торговая_марка BRAIN.jpg
03 лютого 2020 15:12
ПК Сертифікат ISO 9001_2020.pdf
03 лютого 2020 15:12
ПК Інструкція.pdf
03 лютого 2020 15:12
ПК Висновок СЕС ТУ.pdf
03 лютого 2020 15:12
ПК Висновок СЕС ПК 2018.pdf
03 лютого 2020 15:12
Лист-згода з договором.pdf
03 лютого 2020 15:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 лютого 2020 15:12
Витяг Комел 13.05.2019 .pdf
03 лютого 2020 15:12
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
03 лютого 2020 15:12
Declaration_NV_Philips-2019-2020_2_signed.pdf
03 лютого 2020 15:12
Declaration_NV_Philips-2019-2020_1_signed.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 09:12
sign.p7s
04 лютого 2020 09:08
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 09:08
Лист щодо санкцій.pdf
04 лютого 2020 09:08
Виписка ЄДР оригінал.pdf
04 лютого 2020 09:08
Підписаний_G0220-2029-GL_tender.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 14:50
sign.p7s
05 лютого 2020 14:49
Статут Асап Про.pdf
05 лютого 2020 14:49
Довідка Працівників.pdf
05 лютого 2020 14:49
Авторизаційний лист.pdf
05 лютого 2020 14:49
Довідка наявність МТБ.pdf
05 лютого 2020 14:49
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 14:48
Порівняльна таблиця.pdf
05 лютого 2020 14:48
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 14:48
банк гарантия.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович
#3602400035
Переможець 625 240,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович
#3602400035
625 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 березня 2020 14:18
Договір 111 19.03.2020.pdf укладений
19 березня 2020 14:17

Актуальні тендери

До пошуку