Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-01-20-003884-c 5356236be4244d1ebacda4fd17a84e1a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Попова

+380567409680
+380567409648
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567409680,+380567409648
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:29
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 одиниця
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування Замовника – кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:53
ТД зі змінами.docx
22 січня 2020 12:53
Зміни.docx
20 січня 2020 15:59
ТД.docx
22 січня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:53
ТД зі змінами.docx
22 січня 2020 12:53
Зміни.docx
20 січня 2020 15:59
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Версія Windows 10 Pro
Дата подання: 20 січня 2020 16:13
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:03
Шановний Замовнику! В Технічних умовах предмету закупівлі Ви вказали встановлення ПЗ Microsoft WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, (FQC-09481). Але дана версія використовується для легалізаціі вже встановленної неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, ліцензія Windows 10 Pro OEM не підтримує Downgrade операційної системи.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 20 січня 2020 16:43
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:10
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пораду, з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції при обранні переможця ми будемо дотримуватися норм закона України «Про авторське право та суміжні права»
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:09
Дата відповіді: 21 січня 2020 10:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо на торги еквіваленти торгових марок тих, які нами було вказано у документації. Але еквівалент повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. У документації нами завжди вимагається заповнення учасником таблиці відповідності, у якій має бути вказано марку запропонованого товару, країну-виробника та технічні характеристики. Ми допускаємо до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна завжди розглядається як остаточна, незалежно від того чи є учасник юридичної особою, чи ФОП.
Щодо обсягу накопичувача
Дата подання: 21 січня 2020 10:40
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:24
Шановний замовник, у ТЕХНІЧНІХ ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вказано емкість накопичувача 256 Гб, але частина виробників (Kingston, Crusial,Apacer,Patriot та інши пропонують у цьому сегменті диски інших стандартів, а саме 240 Гб, іноді 250 Гб. Запитання: чи дозволяєте ви пропонувати у цьому тендарі диски ємкістю 240 Гб? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Ми допускаємо на торги еквіваленти торгових марок тих, які нами було вказано у документації. Але еквівалент повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності.
Windows 10 Pro
Дата подання: 21 січня 2020 11:54
Дата відповіді: 21 січня 2020 16:06
Шановний замовнику. Windows 10 Pro (OEM, DOEM) підтримує Downgrade. Це вказано в п.7 Microsoft License Terms https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/OEM/Windows/10/UseTerms_OEM_Windows_10_Russian.htm 7. Права на переход к использованию более ранней версии. Если вы приобрели устройство у изготовителя или установщика с профессиональной версией Windows, предустановленной на нем, вы можете использовать версии ОС Windows 8.1 Профессиональная или Windows 7 Профессиональная, но только до тех пор, пока Microsoft обеспечивает поддержку этих более ранних версий, как изложено на веб-странице (aka.ms/windowslifecycle). Это соглашение применяется при использовании вами более ранних версий. Если более ранняя версия содержит компоненты, не входящие в новую версию программного обеспечения, при использовании этих компонентов применяются условия их использования, содержащиеся в соглашении, которое сопровождает более раннюю версию. Ни изготовитель или установщик, ни Microsoft не обязаны поставлять вам более ранние версии. Вы должны получить более раннюю версию отдельно, и за нее может взиматься отдельная плата. Вы можете в любой момент заменить более раннюю версию изначально приобретенной версией программного обеспечения.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, запропонований Вами товар повинен відповідати технічним вимогам Тендерної документацйї закупівлі, або бути кращим.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 21 січня 2020 15:16
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:04
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 3)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) На ваше прохання ми внесли зміни в Тендерную документацію.
2) Монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання не потребується.
3) Ми допускаємо на торги еквіваленти торгових марок тих, які нами було вказано у документації. Але еквівалент повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності.
Щодо типу матриці монітору
Дата подання: 21 січня 2020 16:02
Дата відповіді: 21 січня 2020 16:08
Шановний замовник, у ТЗ вимагається монітор 21.5" LG 22MP48A-P, або еквівалент. Цей монітор має матрицю IPS. Чи буде вважаться за еквівалент ангалогичнй за параметрами монітор з матрицею VA? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний Учасник, запропонований Вами товар повинен відповідати технічним вимогам Тендерної документацйї закупівлі, або бути кращим.
Проект договору
Дата подання: 28 січня 2020 11:50
Дата відповіді: 28 січня 2020 13:32
Шановний Замовнику! Умовами договору передбачено, що підписання видаткової накладної підтверджує факт прийняття продукції, та фіксує якісні та кількісні характеристики. Проте в п. 5.7. проекту Договору зазначено: "У випадках встановлення нестачі, будь-якого пошкодження Товару як при прийомі по кількості товарних місць, так і всередині товарних місць Замовник повідомляє про це Постачальника в термін не пізніше 3 робочого дня після виявлення нестачі, або будь-якого пошкодження, складає акт який з відповідною претензією направляє Постачальнику для урегулювання розбіжності по поставці.". Прохання надати пояснення, яким саме чином та в які строки приймається товар по кількості або ж внести відповідні зміни?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розділ 5 проекту Договору тендерної документації детально описує умови постачання товару. Цей розділ детально надає роз'яснення строків поставки товару.
Уточнення технічних умов
Дата подання: 28 січня 2020 20:58
Дата відповіді: 29 січня 2020 11:42
Шановний замовник, у ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано накопичувач SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм. SSD накопичувачів, які повністю задовольняють дані вимоги, лише декілька і вони наразі не доступні на ринку України, що суттєво звужує економічну конкуренцію, конкуренцію серед виробників і звужує коло потенційних учасників. Просимо Вас спростити деякі несуттєві вимоги, наприклад, час напрацювання на відмову, оскільки даний показник є відносним, не гарантує саме такий час безвідмовної роботи (2 млн годин - це близько 228 років, що складно перевірити і підтвердити). Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! "час напрацювання на відмову" це дуже важливий показник, який характеризує рівень якості SSD. На ринку існує декілька варіантів, які відповідають заданим умовам, тому не бачимо необхідності відмовлятися від можливості вибрати якісний товар.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-003884-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 21 січня 2020 16:06
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте Замовником зазначено дискримінаційні умови, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівель, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку їх проведення.

Тендерна документація містить наступну вимогу, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників), а саме: «1.1. Довідка на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (власні та/або залучені складські приміщення, пристосовані для зберігання та перевезення товарів, що закуповуються тощо) та наявність власного автотранспорту для своєчасної доставки товару та швидкого прибуття сервісного інженера з наданням копії документу, який підтверджує, що автотранспорт знаходиться у безпосередній власності Учасника.»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ автотранспорт, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з компаніями перевізниками на договірних засадах або орендують транспорті засобі, і не є власниками/не володіють автотранспортом, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах або користуються орендованим транспортом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 13:06
Відповідні зміни були внесенні у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003884-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 24 січня 2020 11:53
Дискримінаіцайна умова
Шановний Замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання в тендерній документації, а саме технічні вимоги до Накопичувача SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під конкретну модель виробника GIGABYTE, а саме Gigabyte SSD 256GB 2.5" SATAIII NAND TLC (GP-GSTFS31256GTND).
Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі вдвічі.
Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників.
Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників.
Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 14:45
Шановний Учасник. Наші дії є цілком правомірними. Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" у ТД не має дискримінаційних вимог відносно предмету закупівлі, так як ми даємо можливість учасникам пропонувати еквівалент. Але еквівалент повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003884-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 28 січня 2020 16:04
Дискримінаційна умова
Шановний Замовнику. Як приклад, Міністерство освіти і науки України Наказом № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 ), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 зобов’язала департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій керуватися цим наказом під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів.
Щодо Вашої відповіді з приводу встановлення технічних вимог для комп’ютерного обладнання з метою забезпечення безперебійної роботи в Медичній Інформаційній Системі, яка впроваджена в Об’єднанні, та забезпечує реалізацію Закону України від 19 жовтня 2017 року № 2168-VIII «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення». Постає питання – до чого тут Об’єднання? Та виникає вимога – надати офіційне посилання на ці технічні вимоги для комп’ютерного обладнання з метою забезпечення безперебійної роботи в Медичній Інформаційній Системі.
Ще раз наголошуємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у рази потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так, в ТД дійсно міститься вираз «або еквівалент», проте його необхідність та обґрунтування – відсутнє.
Враховуючи наведене вище, вимагаємо:
1. Надати відповідь до чого тут Об’єднання?
2. Надати офіційне посилання на ці технічні вимоги для комп’ютерного обладнання з метою забезпечення безперебійної роботи в Медичній Інформаційній Системі.
3. Надати декілька еквівалентів / аналогів до Накопичувача, технічні вимоги якого вказані в ТД.
В противному випадку, будемо змушені звернутися за захистом своїх прав до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 11:41
По-перше, ми не є закладом освіти, та не підпорядковуємося Міністерству освіти і науки України. По-друге, ми не можемо зрозуміти про які об'єднання ви ведете мову? Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, отже це означає, що ми вправі визначати, який товар та з якими характеристиками нам необхідно закупити. У ТД не зазначаено жодної дискримінаційної вимоги, та надаємо усім бажаючим взяти участь у торгам запропонувати нам еквівалент, але він повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. У нас не має прив'язки до якоїсь конкретної торгової марки, або такої моделі компютерів, яку майже не можливо знайти на ринку, або вона знаходиться тільки у конкретного постачальника. Щодо аналогів накопичувача то ними є A-Data Ultimate SU900 ASU900SS-256GM-C; A-Data Ultimate SU750 ASU750SS-256GT-C; Samsung 860 PRO 256 GB; (MZ-76P256BW); Samsung 850 PRO MZ-7KE256BW; GIGABYTE GP-GSTFS31256GTND; SSD HP S700 2DP98AA#ABB.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 570 660,00
UAH з ПДВ
570 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 694 014,00
UAH з ПДВ
683 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ 743 000,00
UAH з ПДВ
684 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 733 200,00
UAH з ПДВ
733 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 749 808,00
UAH з ПДВ
749 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:16
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:15
Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 11:15
Проект договору.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 14:24
ПК Торговая_марка BRAIN.jpg
12 лютого 2020 14:24
ПК Сертифікат ISO 9001_2020.pdf
12 лютого 2020 14:24
ПК Інструкція.pdf
12 лютого 2020 14:24
ПК Висновок СЕС ТУ.pdf
12 лютого 2020 14:24
ПК Висновок СЕС ПК 2018.pdf
12 лютого 2020 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2020 13:03
ч.2 ст.17.pdf
08 лютого 2020 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2020 13:03
п.10 ч.1 ст.17.pdf
08 лютого 2020 13:03
п.8 ч.1 ст.17.pdf
08 лютого 2020 13:03
п.6 ч.1 ст.17.pdf
08 лютого 2020 13:03
п.3 ч.1 ст.17.pdf
08 лютого 2020 13:03
п.2 ч.1 ст.17.pdf
08 лютого 2020 13:03
гарантійний лист.pdf
08 лютого 2020 13:03
Витяг Комел 13.05.2019 .pdf
08 лютого 2020 13:03
UA.001.D.19318-16_LVC_20-27MP48.pdf
08 лютого 2020 13:03
UA.001.D.19317-16_EMC_20-27MP48.pdf
08 лютого 2020 13:03
UA 1.001.010470-16_20-27MP48.pdf
08 лютого 2020 13:03
Sineo224e20020315580.pdf
08 лютого 2020 13:03
Sineo224e20020315510.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
10 лютого 2020 17:56
Витяг _стр2_.pdf
10 лютого 2020 17:56
ЗВ про уч..jpg
10 лютого 2020 17:56
Висновок СЕС ТУ.pdf
10 лютого 2020 17:56
Лист згода.pdf
10 лютого 2020 17:56
Технічні вимоги.pdf
10 лютого 2020 17:56
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
10 лютого 2020 17:56
выписка с ЕД 2.jpg
10 лютого 2020 17:56
Відомості про уч.pdf
10 лютого 2020 17:56
UA 1.001.010464-16 MP58.pdf
10 лютого 2020 17:56
Матер. технічна база.jpg
10 лютого 2020 17:56
ТрудДог_3_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Довідка Міщенко.jpg
10 лютого 2020 17:56
Паспорт_ код.pdf
10 лютого 2020 17:56
ФОП гар лист.jpg
10 лютого 2020 17:56
Свідоцтво.pdf
10 лютого 2020 17:56
ТрудДог_6_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр4_.pdf
10 лютого 2020 17:56
свид. физ.лица Мищенко.jpg
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр6_.pdf
10 лютого 2020 17:56
ТрудДог_5_.pdf
10 лютого 2020 17:56
НеПритягувався.pdf
10 лютого 2020 17:56
Фоп довидка.jpg
10 лютого 2020 17:56
UA.TR.052.063-17_УЧН_декл.pdf
10 лютого 2020 17:56
Витяг_стр1_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Інф дов про наявн авто.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр15_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр3_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр2_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
10 лютого 2020 17:56
Витяг _стр4_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Інф дов_Экология.pdf
10 лютого 2020 17:56
Авториз.pdf
10 лютого 2020 17:56
ФОП доруч.jpg
10 лютого 2020 17:56
ТрудДог.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр7_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр12_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр9_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр14_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр11_.pdf
10 лютого 2020 17:56
ТрудДог_2_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Виписка.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр10_.pdf
10 лютого 2020 17:56
выписка с ЕД.jpg
10 лютого 2020 17:56
ТрудДог_4_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Інф дов_Сотрудники.pdf
10 лютого 2020 17:56
Виписка _1_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр5_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр13_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр1_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Прим_дог_стр8_.pdf
10 лютого 2020 17:56
Витяг _стр3_.pdf
10 лютого 2020 17:56
UA.001.D.19316-16_LVC MP58.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 15:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
10 лютого 2020 15:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 лютого 2020 15:46
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
10 лютого 2020 15:46
Порівняльна таблиця.pdf
10 лютого 2020 15:46
Технічний опис.zip

Публічні документи

10 лютого 2020 11:49
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:15
Технічна інформація.zip
10 лютого 2020 11:14
Досвід виконання.zip
10 лютого 2020 11:14
Інформація до статті 17.pdf
10 лютого 2020 11:14
про захист довкілля.pdf
10 лютого 2020 11:14
УСТАВ РІМ-2000.pdf
10 лютого 2020 11:14
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 570 660,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 13:41
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 683 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 15:47
ФОП МІЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2726211372
Відхилено 684 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 16:17
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 733 200,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 09:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Відхилено 749 808,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 13:05

Інформація про відміну

Дата відміни
13 лютого 2020 13:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі