Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана 20%, ряжанка)
Очікувана вартість
454 062,00 UAH
UA-2020-01-20-003856-c 7467217af63c40e58cb3d10f0e27934a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаровець Галина Миколаївна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Вебсайт: http://um-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Макаровець Галина Миколаївна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:23
Очікувана вартість: 454 062,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 270,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9006 кілограми
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
(сметана 20%, ряжанка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, навчальні заклади відділу освіти Уманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару. Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН - 22.01.2020 - молочні продукти.pdf
22 січня 2020 16:24
TD_ молочні продукти — Нова редакція - 22.01.2020.docx
20 січня 2020 15:58
проект договору - молочні продукти.doc
20 січня 2020 15:57
додаток 5.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 4.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 6.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 2.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 3.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 7.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 1.docx
20 січня 2020 15:57
додаток8.docx
22 січня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН - 22.01.2020 - молочні продукти.pdf
22 січня 2020 16:24
TD_ молочні продукти — Нова редакція - 22.01.2020.docx
20 січня 2020 15:57
TD_пр молочні.docx
20 січня 2020 15:58
проект договору - молочні продукти.doc
20 січня 2020 15:57
додаток 5.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 4.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 6.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 2.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 3.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 7.docx
20 січня 2020 15:57
додаток 1.docx
20 січня 2020 15:57
додаток8.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-003856-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Лободін Сергій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2371106277
Дата подання: 22 січня 2020 14:20
Сметана строки придатності
Добрий день ! Прошу звернути Вашу увагу на термін придатності сметани 20% – не більше ніж 72 год., у дрібній розфасовці на початку терміну реалізації, вітчизняного промислового виробництва, що прописано в даній тендерній документації. Згідно ДСТУ "СМЕТАНА" Строк придатності сметани за температури від О °С до 6 °С:
для спожиткового паковання — не більше 5 діб;
для вагової сметани у флягах та бідонах — не більше З діб. Тож яку сметану Ви хочете отримати для харчування ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 16:55
Замоником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через особистий кабінет на авторизованому електронному Майданчику E-Tender.)
Кисломолочні продукти повинні бути у дрібній розфасовці на початку терміну реалізації, вітчизняного промислового виробництва. Термін придатності сметани 20% – не більше ніж 5 діб (згідно ДСТУ 4418:2005 )
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу про усунення порушення по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана 20%, ряжанка) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-01-20-003856-c )
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003856-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Забран Давид Самуїлович, Код ЄДРПОУ:1961101694
Дата подання: 10 лютого 2020 15:34
Вимога до процедури за номером UA-2020-01-20-003856-c. Предмет закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана 20%, ряжанка)
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тому керуючись частиною третьою статті 30 Закону звертаюсь до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності моєї тендерної пропозиції умовам тендерної документації, оскільки всі перечисленні у протоколі відхилення відсутні документи наявні у файлах «довідки Забран.PDF» та «особиста мед. книжка.PDF», які завантажені до електронної системи закупівель 31 січня 2020 о12:43, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимагаю відмінити рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції та здійснити розгляд моєї тендерної документації, врахувавши всі подані документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 17:21
Секретаря тендерного комітету – Коваленко М.П. про те, що по предмету : ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана 20%, ряжанка) відповідно до проведеного аукціону (оцінка тендерних пропозицій проводилась автоматично електронною системою закупівель ) переможцем визначено ФОП Забран Д.С. сума – 452 130,60 грн.
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-01-20-003856-c, аукціон закінчився 06 лютого 2020 о 15:44. Тендерна пропозиція Учасника ФОП Забран Д.С. подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель та оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
07.02.2020р. члени тендерного комітету ознайомились (на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та в роздрукованому варіанті) з Пропозицією Учасника ФОП Забран Д.С. та розглянули її на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації.
В результаті розгляду пропозиції, учасника ФОП Забран Д.С. (далі - Учасник) тендерним комітетом виявлено, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими ст. 16 Закону і вимогам тендерної документації та не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та вирішено в Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Забран Д.С. відповідно до п.1, п.3, п.4, р.1, ст. 30 Закону. Протокол затверджено 10.02.2020р., оприлюднено 10.02.2020 р. о 09:16:23

10.02.2020р. надійшла вимога від ФОП Забран Д.С. (дата реєстрації вимоги в ЦБД:
10-02-20, 15:34:06 Ідентифікатор вимоги:UA-2020-01-20-003856-c.a2

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тому керуючись частиною третьою статті 30 Закону звертаюсь до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності моєї тендерної пропозиції умовам тендерної документації, оскільки всі перечисленні у протоколі відхилення відсутні документи наявні у файлах «довідки Забран.PDF» та «особиста мед. книжка.PDF», які завантажені до електронної системи закупівель 31 січня 2020 о12:43, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимагаю відмінити рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції та здійснити розгляд моєї тендерної документації, врахувавши всі подані документи.
Вимога/Скарга на: рішення замовника (452130.6 UAH)
10.02.2020р. тендерним комітетом в системі Prozorro було повторно розглянуто тендерну пропозицію ФОП Забран Д.С. та виявлено, що дані документи станом на 10.02.2020р. наявні в системі. За результатами розгляду документи, які були відсутні в системі завантажені у визначені Законом терміни. Враховуючи вищезазначене, відсутність вказаних документів станом на 07.02.2020р. обумовлені технічним збоєм в програмі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Забран Давид Самуїлович 452 130,60
UAH з ПДВ
452 130,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Баранова Наталія Валеріївна 454 062,00
UAH з ПДВ
454 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 10:48
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:44
Електронний підпис
31 січня 2020 12:46
Електронний підпис
31 січня 2020 12:43
довідки Забран.PDF
31 січня 2020 12:43
Договір сир.pdf
31 січня 2020 12:43
Договір пр молочні.pdf
31 січня 2020 12:43
особиста мед. книжка.PDF
31 січня 2020 12:43
паспортні дані.PDF
31 січня 2020 12:43
тедерна пропозиція.PDF
31 січня 2020 12:43
свідоцтво про ТЗ.PDF
31 січня 2020 12:43
висновок на тару.PDF
31 січня 2020 12:43
ІПН.JPG
31 січня 2020 12:43
сан. обробка 06-81.PDF
31 січня 2020 12:43
трудовий договір.PDF
31 січня 2020 12:43
витяг Забран Д.С.PDF
31 січня 2020 12:43
договір оренди авто.PDF

Публічні документи

29 січня 2020 16:43
свідоцтво.PDF
29 січня 2020 16:43
паспорт2.PDF
29 січня 2020 16:43
паспорт1.PDF
29 січня 2020 16:43
рішення про потуж..PDF
29 січня 2020 16:43
витяг.PDF
29 січня 2020 16:43
іпн.PDF
29 січня 2020 16:43
лист -пояснення.PDF
29 січня 2020 16:43
гарантійний лист.PDF
29 січня 2020 16:43
лист 1.PDF
29 січня 2020 16:43
лист -гарантія.PDF
29 січня 2020 16:43
лист 2.PDF
29 січня 2020 16:43
дов. пояснення.PDF
29 січня 2020 16:43
дов. без печатки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Забран Давид Самуїлович

ФОП Баранова Наталія Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Баранова Наталія Валеріївна
#2829614788
Очікує рішення 454 062,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 09:19
ФОП Забран Давид Самуїлович
#1961101694
Відхилено 452 130,60
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 09:19

Документи

Документи

10 лютого 2020 09:17
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 лютого 2020 10:02
Коментар щодо відміни: Підстава: ст. 31 п. 1 неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 07.02.2020р. члени тендерного комітету ознайомились (на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та в роздрукованому варіанті) з Пропозицією Учасника ФОП Забран Д.С. та розглянули її на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації. В результаті розгляду пропозиції, учасника ФОП Забран Д.С. (далі - Учасник) тендерним комітетом виявлено, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими ст. 16 Закону і вимогам тендерної документації та не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та вирішено Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Забран Д.С. відповідно до п.1, п.3, п.4, р.1, ст. 30 Закону. Протокол затверджено 10.02.2020р., оприлюднено 10.02.2020 р. о 09:16:23 10.02.2020р. надійшла вимога від ФОП Забран Д.С. (дата реєстрації вимоги в ЦБД: 10-02-20, 15:34:06 Ідентифікатор вимоги:UA-2020-01-20-003856-c.a2 10.02.2020р. тендерним комітетом в системі Prozorro було повторно розглянуто тендерну пропозицію ФОП Забран Д.С. та виявлено, що дані документи станом на 10.02.2020р. наявні в системі. За результатами розгляду документи, які були відсутні в системі завантажені у визначені Законом терміни. Враховуючи вищезазначене, відсутність вказаних документів станом на 07.02.2020р. обумовлені технічним збоєм в системі Prozorro . Враховуючи вище зазначене : 1. Протокол від 10.02.2020р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Забран Д.С. вважати недійсним. 2. Відмінити торги по предмету : ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (сметана 20%, ряжанка). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-01-20-003856-c, підстава: ст. 31 п. 1 неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 лютого 2020 10:01
протокол про відміну торгів.pdf