Картопля – 500 кг.(фасування по 10-20кг), (ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля).
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2020-01-20-003813-c 2086daf4bcbf434f9f8cded50278586f
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987244
Місцезнаходження: 53210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Раїси Кириченко, буд. 20
Контактна особа: Ізмайлова Наталя
+380689221821
izmailova.natalya33@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 17:00
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Картопля – 500 кг.(фасування по 10-20кг), (ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Картопля – 500 кг.(фасування по 10-20кг), (ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Раїси Кириченко, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Покупцю. Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок, але продукція поставляється Замовнику безперебійно та без пені. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 січня 2020 15:10
оголошення.doc
20 січня 2020 15:53
оголошення.doc
22 січня 2020 15:10
додаток 3 вимоги до учасників.doc
20 січня 2020 15:54
додаток 3 вимоги до учасників.doc
22 січня 2020 15:10
Додаток 9.doc
20 січня 2020 15:54
Додаток 9.doc
20 січня 2020 15:54
додаток 5 сроки поставки.docx
20 січня 2020 15:54
Додаток 10.doc
20 січня 2020 15:54
додаток 7 проект договору.doc
20 січня 2020 15:54
додаток 4 форма пропозиції.doc
20 січня 2020 15:54
додаток 6 графік поставки.docx
20 січня 2020 15:54
додаток 8 Лист-згода.docx
20 січня 2020 15:54
додаток 1 специфікація.doc
20 січня 2020 15:54
додаток 2 технічні умови.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабак Олексій Сергійович 5 500,00
UAH з ПДВ
5 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 09:56
Документи закупівлі.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабак Олексій Сергійович
#3259715413
Переможець 5 500,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 22:19

Документи

30 січня 2020 22:18
акцепт.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 22:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабак Олексій Сергійович
#3259715413
5 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 22:18
акцепт.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 25 картопля.pdf укладений
05 лютого 2020 15:02
sign.p7s зміни до договору
30 квітня 2020 18:08
ду1 дог 25.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 18:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну дії договору у зв’язку з форс-мажорними обставинами, які склалися на території України (поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2)
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку