Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
60 245,00 UAH
UA-2020-01-20-003799-c ● 64ce95515dc4487595b04a6cc119c825
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради " |
Код ЄДРПОУ: | 03341339 |
Вебсайт: | https://nikvoda.dp.ua |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180 |
Контактна особа: |
Олег Володимирович Лазаренко +380506557020,+380991158504 vodokanal.zamov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 60 245,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 301,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
782 пачка
Папір офісний формату А4 (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53219, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 15:53 |
Додаток 3.doc |
20 січня 2020 15:53 |
Додаток 1.doc |
20 січня 2020 15:53 |
Проект Договору.doc |
20 січня 2020 15:53 |
Додаток 2.doc |
20 січня 2020 15:53 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003799-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 січня 2020 15:26
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-01-20-003799-c (Папір офісний формату А4), який проходив 29.01.2020р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозиції учасників встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ "Свіком" та ТОВ "Аверс Канцелярія" в повній мірі не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
1. Згідно цінової пропозиції ТОВ "Свіком" запропоновано папір ТМ «Maestro Standard+» або «IQ Economy+», та надає відповідні сертифікати якості, що не відповідають технічним (якісним) вимогам Замовника: • Товщина (thickness) – 103 мікрон, µm;• Непрозорість (opacity) – 93 %;• Білизна (CIE whiteness) – 164 %;• Зміст вологи (moisture content) - 4,2 %. Характеристики паперу ТМ «Maestro Standard+» / «IQ Economy+»: Товщина μm – 103±3;• Непрозорість % – 92,0±1;• Білизна CIE % – 161±3,0;• Вологість абс. % - 4,6±0,6.
2. ТОВ "Аверс Канцелярія" надає цінову пропозицію із зазначенням іншої кількості товару – 720 пач., коли Замовник вимагає 782 пач., що не відповідає кількісним вимогам та є порушенням тендерної документації.
Просимо відхилити пропозицію учасників ТОВ "Свіком" та ТОВ "Аверс Канцелярія" як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозиції учасників встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ "Свіком" та ТОВ "Аверс Канцелярія" в повній мірі не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
1. Згідно цінової пропозиції ТОВ "Свіком" запропоновано папір ТМ «Maestro Standard+» або «IQ Economy+», та надає відповідні сертифікати якості, що не відповідають технічним (якісним) вимогам Замовника: • Товщина (thickness) – 103 мікрон, µm;• Непрозорість (opacity) – 93 %;• Білизна (CIE whiteness) – 164 %;• Зміст вологи (moisture content) - 4,2 %. Характеристики паперу ТМ «Maestro Standard+» / «IQ Economy+»: Товщина μm – 103±3;• Непрозорість % – 92,0±1;• Білизна CIE % – 161±3,0;• Вологість абс. % - 4,6±0,6.
2. ТОВ "Аверс Канцелярія" надає цінову пропозицію із зазначенням іншої кількості товару – 720 пач., коли Замовник вимагає 782 пач., що не відповідає кількісним вимогам та є порушенням тендерної документації.
Просимо відхилити пропозицію учасників ТОВ "Свіком" та ТОВ "Аверс Канцелярія" як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 14:49
Шановний учасник! Тендерна пропозиція ТОВ «Свіком» розглядається Замовником на відповідність технічним (якісним) вимогам до товару та кваліфікаційним вимогам до учасників процедури електронних допорогових закупівель. Також для підтвердження укладання договору, Учасником-переможцем будуть надані зразки продукції (пачка папіру) для остаточного визначення переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
51 208,87
UAH з ПДВ
|
51 208,87
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
55 321,92
UAH з ПДВ
|
55 321,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
59 588,40
UAH з ПДВ
|
59 588,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Відхилено |
51 208,87
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 09:57
|
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
55 321,92
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 10:08
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
59 588,40
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 16:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 11:56
|
Договір 79.pdf | укладений |
24 лютого 2020 11:55
|