Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання, ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2020-01-20-003632-c 03c71f89719c448eba19c5f53c56c5e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремчук Микола Андрійович

380444678902 oblcrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05494828
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київ обл., Київ, Маршала Тимошенка, 14
Контактна особа: Яремчук Микола Андрійович
380444678902
oblcrp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Комп’ютерне обладнання, ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:09
ТД. компютерне обладнання 2020р. зі змінами.doc
24 січня 2020 15:59
ТД. компютерне обладнання 2020р. закреслена.doc
24 січня 2020 15:31
Додаток 3 зі змінами.docx
24 січня 2020 15:24
Перелік змін.docx
20 січня 2020 16:54
Додаток 4.docx
20 січня 2020 16:53
Додаток 2.docx
20 січня 2020 16:53
Додаток 5.docx
20 січня 2020 16:53
Додаток 6.docx
20 січня 2020 16:52
Додаток 1.docx
20 січня 2020 16:45
Оголошення про компютерне обладнання.pdf
24 січня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:09
ТД. компютерне обладнання 2020р. зі змінами.doc
24 січня 2020 15:59
ТД. компютерне обладнання 2020р. закреслена.doc
24 січня 2020 15:39
ТД. компютерне обладнання 2020р. закреслена.doc
20 січня 2020 16:43
ТД. компютерне обладнання 2020р..doc
24 січня 2020 15:31
Додаток 3 зі змінами.docx
20 січня 2020 16:53
Додаток 3.docx
24 січня 2020 15:24
Перелік змін.docx
20 січня 2020 16:54
Додаток 4.docx
20 січня 2020 16:53
Додаток 2.docx
20 січня 2020 16:53
Додаток 5.docx
20 січня 2020 16:53
Додаток 6.docx
20 січня 2020 16:52
Додаток 1.docx
20 січня 2020 16:45
Оголошення про компютерне обладнання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 20 січня 2020 15:56
Дата відповіді: 20 січня 2020 17:21
Додайте будь ласка документацію!
Відповідь: Документація додана.
ТД
Дата подання: 20 січня 2020 16:20
Дата відповіді: 20 січня 2020 17:20
Прикріпіть, будь ласка, документацію.
Відповідь: Документація прикріплена.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:07
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі, ціна, зазначена в пропозиції ФОП, буде розглядатись як остаточна. На торги допускаються всі торгові марки або моделі, які повністю відповідають технічним вимогам зазначеним в Додатку №3 до Тендерної документації.
Про час друку першої сторінки у БФП
Дата подання: 21 січня 2020 11:11
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:24
Доброго дня. Чи правильно ми розуміємо, що ви не бажаєте обмежувати конкуренцію серед виробників і тому для вас не має великого значення чи буде час друку першої сторінки у БФП більше на 1-1,5 сек ?
Відповідь: Технічні характеристики повинні повністю відповідати технічним вимогам зазначеним в Додатку №3 до Тендерної документації.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 січня 2020 13:08
Дата відповіді: 22 січня 2020 15:00
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі подання аналогів і еквівалентів товару, характеристики товару повинні бути не гірше зазначених в Додатку №3 Тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 січня 2020 14:42
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:57
Шановний замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання у додатку №3, а саме технічні вимоги до корпусу системного блоку, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під одного ЄДИНОГО виробника корпусів - CROWN. Жоден інший виробник корпусів, які виготовляють набагато якісніші корпуси до ПК, не відповідає Вашим вимогам до корпусу персонального комп'ютера. Звернувшись до єдиного виробника корпусів компанії Crown, ми отримали відповідь, що усі корпуси Crown, які мають замки на передній панелі для блокування кнопки включення - корупційно резервуються під одного учасника, тим самим ви штучно обмежили конкуренцію, можливо не свідомо, оскільки жоден інший постачальник інших корпусів в Україні не може запропонувати вам персональні комп'ютери враховуючи ваші технічні вимоги саме до корпусу (а саме - замки на передній панелі для блокування кнопки включення). Звертаємося до вас з вимогою внести зміни до тендерної документації Додатку 3 із технічними вимогами корпусу спростивши до універсальних вимог, під які попадають корпуса інших доступних виробників, чим ви отримаєте більш конкурентну низьку ціну і достатню кількість учасників від інших виробників, що дасть змогу ефективно використати державні кошти та отримати найнижчу ціну. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Вимога вказана в додатку 3. звужує коло учасників закупівлі, отже вона є дискримінаційною. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу або надати обгрунтоване пояснення з посиланням на законодавство чому дана вимога є правомірною. Звичайно, якщо замовник не зацікавлений у участі лише одного постачальника який має домовленості із однією компанією Crown. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В своєму питанні учасник посилається на конкретного виробника корпусів до ПК, але в документації визначено інший корпус.
Додаток 3
Дата подання: 21 січня 2020 16:25
Дата відповіді: 22 січня 2020 15:01
Шановний Замовник. У вимогах до БФП вказана модель БФП Canon MF112 або еквівалент , що відповідає вимогам в т.ч. : ".... тип інтерфейсу не гірше ніж USB 2.0, Ethernet, Wireless 802.11b/g/n". Але Canon MF112 має тільки інтерфейс USB. Просимо надати роз'яснення щодо вимог до БФП.
Відповідь: Шановний учасник, в Тендерну документацію буде внесено зміни в частині вимог до БФП.
ПЗ Додаток 3
Дата подання: 22 січня 2020 15:41
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:48
Шановний Замовник. У Додатку 3 вказані вимоги до програмного забезпеченна "Програмне забезпечення MS Win 10 Pro 64-bit Ukr 1pk DVD FQC-08978.....Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro Укр. має бути попередньо встановленим виробником системних блоків у заводських умовах, або авторизованим партнером Microsoft...". Чи буде відповідати вашим вимогам пропозиція програмного забезпечення Windows 10 Professional, предінстальованого виробником системного блоку з використанням ОЕМ активації ОА 3.0., з наліпкою GML? ( OEM активація ОА 3.0 є найбільш сучасним та надійним способом захисту авторських прав, розробленим корпорацією Microsoft і таким, що має на меті повністю виключити можливість «піратської» активації операційної системи Windows, а також використання такої операційної системи не на обладнанні замовника) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний дописувач! На Ваше питання повідомляємо: оскільки ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати автоматично втрачається ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію – що є недоцільним.
Вимоги з Додатку 3
Дата подання: 22 січня 2020 15:47
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:49
Шановний Замовник. У Додатку 3 вказані вимоги до клавіатури+миші : "Gamemax KMC02-UA" або еквівалент, що задовольняє вимогам "- розмір, кількість кнопок – стандартна з підтримкою англійської мови та кирилиці; - розмір кнопок – розмір будь-якої окремої клавіші є не меншим за середній розмір основних літерних клавіш". Зверніть, будь ласка, увагу на те, що клавіатура з комплекту Gamemax KMC02-UA має верхній ряд клавіш, що за розміром трохи менші за літерні клавіши. Якщо вимога про розмір клавіш не має значення, просимо прибрати таку вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний дописувач! Ваше зауваження враховано, буде внесено зміни до документації , а саме прибрана вимога – «розмір кнопок – розмір будь-якої окремої клавіші є не меншим за середній розмір основних літерних клавіш»
Дискримінація технічних вимог
Дата подання: 22 січня 2020 16:02
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:50
Шановний замовник, Ви відповіли стосовно корпусу, що у тех. вимогах вказан інший корпус, а не CROWN, тоді будь ласка вкажіть модель яку ви саме вказуєте! Будемо дуже вдячні !
Відповідь: Шановний дописувач! На Ваше питання повідомляємо: нами в Додатку 3 визначені технічні вимоги до предмету закупівлі, а вибір виробника корпусу це Ваше право і Ви маєте можливість надання еквівалентного (аналогічного) товару з характеристиками не гіршими ніж зазначені в технічному завданні.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 січня 2020 16:21
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:52
Відповідь: 22.01.20, 14:57 В своєму питанні учасник посилається на конкретного виробника корпусів до ПК, але в документації визначено інший корпус. Інших корпусів з наявністю замку з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки живлення, окрім виробництва Crown, в Україні немає. Прошу прибрати данну вимогу або вказати який саме корпус Ви мали на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний дописувач! На Ваше питання повідомляємо: нами в Додатку 3 визначені технічні вимоги до предмету закупівлі, щодо наявністю замку з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки живлення з метою уникнення несанкціонованого доступу. Ви маєте можливість надання еквівалентного (аналогічного) товару з характеристиками не гіршими ніж зазначені в технічному завданні.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 січня 2020 16:59
Дата відповіді: 24 січня 2020 16:15
Ні, не маю. Томущо замок з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки живлення з метою уникнення несанкціонованого доступу є лише в корпусах CROWN й лише в одного постачальника
Відповідь: Шановний дописувач, в Додатку 3 визначені технічні вимоги до предмету закупівлі. Ви маєте можливість надання еквівалентного (аналогічного) товару з характеристиками не гіршими ніж зазначені в технічному завданні.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 січня 2020 16:17
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:58
Аналогічного товару з характеристиками не гіршими ніж зазначені в технічному завданні - не існує.
Відповідь: Ви маєте можливість надавати пропозицію до Вашого асортименту с характеристиками не гіршими ніж зазначені в технічному завданні.
Характеристики БФП
Дата подання: 24 січня 2020 16:40
Дата відповіді: 27 січня 2020 17:59
Шановний Замовник. Вимогу щодо БФП не змінено. В попередній редакції було вказано: "БФП Сanon MF112", або еквівалент з характеристиками не гірше : "....тип інтерфейсу не гірше ніж USB 2.0, Ethernet, Wireless 802.11b/g/n". Але БФП Canon MF112 має інтерфейс тільки USB. Просимо привести вимоги до БФП до єдиного знаменника, щоб характеристики приклада БФП не відрізнялись від загальних характеристик, що висуваються до БФП у Додатку 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до технічного завдання внесені 24.01.2020р. в частині вимог до БФП.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-003632-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 21 січня 2020 12:59
Дискримінація технічних вимог
Шановний замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання у додатку №3, а саме технічні вимоги до корпусу системного блоку, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під одного ЄДИНОГО виробника корпусів - CROWN. Жоден інший виробник корпусів, які виготовляють набагато якісніші корпуси до ПК, не відповідає Вашим вимогам до корпусу персонального комп'ютера. Звернувшись до єдиного виробника корпусів компанії Crown, ми отримали відповідь, що усі корпуси Crown, які мають замки на передній панелі для блокування кнопки включення та зазначену кількість та розмірність вентиляторів охолодження, корупційно резервуються під одного учасника під один тендер, тим самим ви штучно обмежили конкуренцію, можливо не свідомо, оскільки жоден інший постачальник інших корпусів в Україні не може запропонувати вам персональні комп'ютери враховуючи ваші технічні вимоги саме до корпусу. Звертаємося до вас з вимогою внести зміни до тендерної документації Додатку 3 із технічними вимогами корпусу спростивши до універсальних вимог, під які попадають корпуса інших доступних виробників, чим ви отримаєте більш конкурентну низьку ціну і достатню кількість учасників від інших виробників, що дасть змогу ефективно використати державні кошти та отримати найнижчу ціну. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Вимога вказана в додатку 3. звужує коло учасників закупівлі, отже вона є дискримінаційною. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу або надати обгрунтоване пояснення з посиланням на законодавство чому дана вимога є правомірною. Звичайно, якщо замовник не зацікавлений у участі лише одного постачальника який має домовленості із однією компанією Crown. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 14:53
В своїй скарзі скаржник посилається на конкретного виробника корпусів до ПК, але в документації визначено інший корпус.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003632-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 21 лютого 2020 15:58
Невідповідність вимогам Додатку 3
Шановний Замовник. Вимагаємо змінити Ваше рішення про обрання "ТОВ фірма "ВалТек" переможцем даної закупівлі. "ТОВ фірма "ВалТек" пропонує у складі системного блока персонального комп'ютера процесор AMD Rayzen 3 3200G, який має кеш пам'ять 4Mb, а не 6Mb, як вимагалось у тендерній документації. Вимоги, викладені у Додатку 3:" Робоча станція центральний процесор Core i3-8100 4/4 3.6GHz 6Mb, тип не гірше тип - не гірше Intel Core i3 7-го покоління- кількість фізичних ядер не менше 4; - тактова частота - не менш ніж 3,6 ГГц; - кеш пам’ять не менше 6 Мб;- розрахункова потужність – не більше 65W". Всім відомо, що у вимогах до процесора суттєвим є саме об'єм кеш пам'яті третього рівня і вона ж вказується навіть в назві процесора! Крім того, за даними міжнародного рейтинга процесор AMD Rayzen 3 3200G поступається у продуктивності Intel Core i3-8100. В цьому можна впевнитись за посиланням https://www.cpubenchmark.net/compare/AMD-Ryzen-3-3200G-vs-Intel-i3-8100/3497vs310. Потрібно порівнювати саме i3-8100, а не Core i3-7100, адже i3-7100 має два ядра, хоч і є процесором сьомого покоління, що також відповідає вимогам документації тендеру.
Крім невідповідності процесора вимогам Додатку 3 "ТОВ фірма "ВалТек"" не надав повну назву моделі корпусу Crown Smart Pro, що робить неможливим перевірку відповідності запропонованого корпусу таким вимогам, як "габарити не більше висота-360мм, ширина-180мм, глибина -365мм". Яка модель Crown, що комплектується замком з комплектом ключів, відповідає цій вимозі? Це незрозуміло і не може бути встановлено на основі тендерної пропозиції "ТОВ фірма "ВалТек"" ні Вами, як Замовником , ні іншими учасниками закупівлі. Це суперечить принципам прозорої конкуренції і згідно Закону про публічні закупівлі, така пропозиція має бути дискваліфікована.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 11:43
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації замовник вимагає Процесор - тип - не гірше Intel Core i3 7-го покоління-кількість фізичних ядер не менше 4; - тактова частота - не менш ніж 3,6 ГГц; - кеш пам’ять не менше 6 Мб; розрахункова потужність – не більше 65W.
Запропонований учасником ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК еквівалент Процесор - тип - AMD Ryzen 3 3200G (YD3200C5FHBOX) - кількість фізичних ядер 4; - тактова частота - 3,6 ГГц; - кеш пам’ять 6 Мб; - розрахункова потужність – 65W.
За даними офіційного сайта виробника: AMD https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-ryzen-3-3200g сумарна кеш пам’ять відповідає вимогам замовника, продуктивність AMD достатня для задач Замовника як поточних так і на перспективу.
Відповідність товару технічних вимогам замовника буде проводитись під час поставки товару.
Товар, який не відповідатиме вимогам ТД, не буде прийнятий Замовником.
Тендерний комітет прийняв рішення, що тендерна пропозиція ТОВ «Фірма «Валтек» повністю відповідає вимогам тендерної документа.
Розгорнути Згорнути
Вимогу Скаржника відхилено
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003632-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 26 лютого 2020 13:49
Оскарження рішення про вибір переможця
Шановний Замовник. Ще раз звертаємо вашу увагу, що пропозиція "ТОВ фірма "ВалТек" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме запропонований корпус серії Crown Smart Pro не відповідає вимогам, вказаним в Додатку 3 тендерної документації, а саме : "габарити не більше висота-360мм ширина-180мм глибина-365мм". "ТОВ фірма "Валтек" в документі "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики " вказує, що запропонований ним корпус має розміри висота-415мм, ширина-175мм, глибина -400мм. Що підтверджує і сайт виробника корпусів: http://www.crown-micro.com/ua/catalog/corporate%20solutions/cbox/?range=1%3B2&arrFilter_773_MIN=&arrFilter_773_MAX=&range=1%3B3&range=1%3B5&range=1%3B3&arrFilter_883=2880899070&set_filter=%D0%9F%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B8. Як бачимо за посиланням, всі корпуси серії Crown Smart Pro мають однакові габарити і саме такі, які вказані в документі "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" "ТОВ фірма "ВалТек". В іншому документі, а саме "Порівняльна таблиця технічних, якісних характеристик..." "ТОВ фірма "ВалТек" надає недостовірні дані про габарити корпусів Crown Smart Pro ( висота-360мм, ширина-180мм, глибина 365мм), вводячи таким чином в оману і Вас, як Замовника, і інших учасників торгів. Тож, вимагаємо, змінити Ваше рішення про обрання переможцем торгів "ТОВ фірма "ВалТек". В протилежному випадку будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 15:58
Оцінка тендерної пропозиції: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію становить 100%). Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічнізакупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція за результатом аукціону ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК».
Учасником надана в повному обсязі інформація стосовно «Характеристик предмету закупівлі» що пропонується як того вимагав Додаток № 3 до тендерної документації. Інша інформація не вимагалась тендерною документацією. Модель корпуса буде вказана в проекті Договору, а саме Додатку № 4, отже запропонований Учасником товар повністю відповідає технічним вимогам.
За даними офіційного сайта виробника Crown, в асортименті є корпус що відповідає вимогам замовника, наприклад зазначений на сайті:
http://www.crown-micro.com/ua/catalog/corporate+solutions/cmc-4803-cm-ps450w-smart/#tab3
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003632-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 20 квітня 2020 20:39
Оскарження рішення про вибір переможця
Шановний Замовник! Детально проаналізувавши документи учасника ТОВ "ДІСІ ЛІНК", вважаємо визнання його переможцем - неправомірним, з наступних підстав. В п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції міститься перелік документів з яких повинна складатися тендерна пропозиція, серед яких 1) Документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються випискою з протоколу засновників, або копією наказу про призначення, або довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) та 2) копія Статуту або іншого установчого документу, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до електронної версії чинного Статуту, розміщеного на сайті Міністерства юстиції України; копія витягу з реєстру платників ПДВ або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. А в Додатку № 6 до ТД міститься лист - згода, яка має надаватися від імені керівника підприємства, службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси та працівників, інформація про яких зазначена в тендерній пропозиції Учасника. Проте, зазначені вище документи в тендерній пропозиції ТОВ "ДІСІ ЛІНК" - відсутні.
Звертаємо Вашу увагу на те, що п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції також зазначено - Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перелічених у цьому розділі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. А отже, відповідно до п. 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД, а також відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція ТОВ "ДІСІ ЛІНК" мала бути відхилена через невідповідність умовам тендерної документації.
Враховуючи навдене вище - вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ДІСІ ЛІНК".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 14:40
Рішення про визначення переможцем ТОВ "ДІСІ ЛІНК" скасовано.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003632-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 20 квітня 2020 20:58
Оскарження рішення про вибір переможця
Шановний Замовник! Учасник ТОВ "ДіСі ЛІНК" не надав належним чином оформленого підтвердження того, що запропоноване ними обладнання відповідає всім технічним вимогам, викладеним Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації. ТОВ "ДІСІ ЛІНК" надало таблицю відповідносіті, в якій не по всім складовим вказані конкретні назви обладнання, що пропонується. Зокрема це стосується корпусу та материнської плати ( в материнській платі зазначено лише чіпсет ).Замовник вимагає «Корпус- форм-фактор: системний блок Midi-tower з габаритами не більше Висота – 360 мм Ширина – 180 мм Глибина – 365 мм Блок живлення - не менше 400W; Безпека - наявність замку з комплектом ключів на передній панелі для блокування кнопки живлення» та вимагає материнську плату, що має наступні характеристики: «Аудіо система:- інтегрована HD-Audio; Мережевий адаптер - не гірше, ніж інтегрований 10/100/1000 Мбіт/с; Зовнішні порти - не менше 1 x 3,5mm Audio Combo;- не менше 2 x USB 3.1;- не менше 2 x USB 2.0;- не менше 1 x D-Sub (VGA);- не менше 1 x HDMI v1.4; - не менше 1 x RJ-45 (LAN)» . А пропозиція ТОВ "ДІСІ ЛІНК" не містить ні назви моделі корпусу, ні назви моделі материнської плати, тому не можливо зробити висновок, чи дійсно корпус та материнська плата, що пропонується ТОВ "ДІСІ ЛІНК" відповідає вимогам тендерної документації даної закупівлі. Так само, незрозумілим залишається, яку саме версію програмного забезпечення пропонує ТОВ "ДІСІ ЛІНК". Адже, в короткій специфікації ними вказано «Програмне забезпечення : MS Win 10 Pro 64-bit Ukr 1pk DVD FQC-08978», а в детальній таблиці відповідності вказано: "Програмне забезпечення Microsoft Windows 10 Pro Укр. x64 з обов’язковою підтримкою інтеграції зі службою каталогів Active Directory". Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro Укр. має бути попередньо встановленим виробником системних блоків у заводських умовах, або авторизованим партнером Microsoft. Версія встановленого програмного забезпечення повинна бути призначена для України». Тобто, просто повторені вимоги Замовника, і не надано жодної інформації про те, яке саме програмне забезпечення буде запропоноване у складі комп’ютерного обладнання: чи буде це «програмне забезпечення попередньо встановленим виробником системних блоків у заводських умовах», чи воно буде «встановлено авторизованим партнером Microsoft»? та, чи буде «Версія встановленого програмного забезпечення призначена для України»? Про це нічого не зазначено у детальній таблиці відповідності, поданій ТОВ "ДІСІ ЛІНК". Так, відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з документів, перелічених у цьому розділі, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. А отже, відповідно до п. 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції ТД, а також відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція ТОВ "ДІСІ ЛІНК" мала бути відхилена через невідповідність умовам тендерної документації.
Враховуючи наведене вище - вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ДІСІ ЛІНК".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 14:39
Рішення про визначення переможцем ТОВ "ДІСІ ЛІНК" скасовано.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-003632-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 02 березня 2020 17:52
СКАРГА щодо рішення замовника під час проведення процедури закупівлі
Скарга у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 20:12
Рішення від 05.03.2020 № 4232 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:12
рішення від 23.03.2020 № 5489.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 22:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5489-р/пк-пз від 23.03.2020 р. , скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФІРМА ВАЛТЕК" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-20-003632-c.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2020 10:34

Документи подані скаржником

02 березня 2020 17:52
Скарга до АМКУ.pdf
02 березня 2020 17:52
CMC-SMP 888 (CM-PS400).pdf
02 березня 2020 17:52
CMC-SMP 882 (CM-PS450 Smart).pdf
02 березня 2020 17:52
CMC-SMP 888А (CM-PS450 Smart).pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 981 300,00
UAH з ПДВ
981 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 1 027 431,00
UAH з ПДВ
1 027 431,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 1 071 000,00
UAH з ПДВ
1 055 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 1 077 600,00
UAH з ПДВ
1 062 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 1 245 000,00
UAH з ПДВ
1 245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Лисий Ігор Володимирович 1 517 500,00
UAH з ПДВ
1 517 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНОВ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 1 545 000,00
UAH з ПДВ
1 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:21
документи переможця
05 лютого 2020 09:35
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:33
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 09:33
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 лютого 2020 09:33
Порівняльна таблиця.pdf
05 лютого 2020 09:33
Технічний опис.zip
05 лютого 2020 09:33
Інші документи.zip

Публічні документи

31 березня 2020 10:11
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:20
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:19
16_Копії сертифікатів.pdf
04 лютого 2020 17:19
02_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 18:35
Документи на переможця
05 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:43
Технічні вимоги.pdf
05 лютого 2020 09:43
Кваліфікація.pdf
05 лютого 2020 09:43
Таблиця відповідності.pdf
05 лютого 2020 09:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 08:49
Електронний підпис
04 лютого 2020 22:05
Електронний підпис
04 лютого 2020 22:04
Електронний підпис
04 лютого 2020 21:58
Витяг з ЭДР.rtf
04 лютого 2020 21:58
Виписка ЄДР.pdf
04 лютого 2020 20:51
Лист-згода.pdf
04 лютого 2020 20:46
Сертифікати 9001, 14001.pdf
04 лютого 2020 20:46
Укрсепро 2017.jpg
04 лютого 2020 20:46
ДБЖ_Vinga_Ups.pdf
04 лютого 2020 20:46
ISO14001_Certificate_2015_2018.pdf
04 лютого 2020 20:46
BenQ_LV_decl_2014-2019.jpg
04 лютого 2020 20:46
BenQ_EMC_decl_2014-2019.jpg
04 лютого 2020 20:46
BenQ_Cert_2014-2019.jpg
04 лютого 2020 20:46
10002.jpg
04 лютого 2020 20:46
10001.jpg
04 лютого 2020 20:46
Сервісні центри.pdf
04 лютого 2020 20:46
Довідка ліцензування.pdf
04 лютого 2020 20:46
Довідка.pdf
04 лютого 2020 20:46
Довідка ст.17.pdf
04 лютого 2020 20:46
Довідка повноваження.pdf
04 лютого 2020 20:46
Аналогічний договір 2.PDF
04 лютого 2020 20:46
Аналогічний договір 1.pdf
04 лютого 2020 20:46
Досвід виконання.pdf
04 лютого 2020 20:46
Наявність персоналу.pdf
04 лютого 2020 20:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 09:13
Електронний підпис
03 лютого 2020 12:19
Витяг єдиного податку.pdf
03 лютого 2020 12:19
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

Фізична особа-підприємець Лисий Ігор Володимирович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНОВ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 981 300,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 16:19
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 981 300,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 16:26
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Відхилено 1 027 431,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:57
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Рішення скасоване 1 055 499,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:45
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Відхилено 1 055 499,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:54
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
Переможець 1 062 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
1 062 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 12:39
№156 від 11.11.2020р. д-у№2 до №103 від 04.06.2020р..pdf зміни до договору
11 листопада 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 10:22
д-у до №103 від 04.06.2020р..pdf зміни до договору
04 червня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 10:10
№103 від 04.06.2020р..pdf укладений
04 червня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. №922-VIII продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару без збільшення суми.
Номер договору про закупівлю: №103
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно п.п. 1 п. 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: №103
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 993 168,00
UAH (в тому числі ПДВ 165 528,00 UAH)