Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновленню та поточного ремонту картриджів, діагностика та поточний ремонт комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2020-01-20-003378-c ● 85c881c9458640cd9c032b28608055d1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006707 |
Місцезнаходження: | 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Зеленковська Марія Андріївна +380617171730 tender_tub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2020 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 15:20 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 посл.
ДК 021:2015 (CPV) - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновленню та поточного ремонту картриджів, діагностика та поточний ремонт комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані послуги здійснюються на підставі п.1.ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 15:19 |
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc |
20 січня 2020 15:19 |
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.docx |
20 січня 2020 15:19 |
ДОГОВІР.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-20-003378-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3279301801
Дата подання: 24 січня 2020 09:07
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Попова Олександра Валерійовича.
Доброго дня. Тендерним комітетом Комунальної установи «Запорізький обласний протитуберкульозний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради Закупівля № UA-2020-01-20-003378-c обрано Переможцем ФОП Попова О.В.. Уважно вивчивши тендерну пропозицію Учасника ФОП Попова виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника, а саме:
1.В порушення ч.2 Інформація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (примітка) тендерна пропозиція Учасника ФОП Попова О.В. не містить листа-пояснення щодо не надання Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників на додану вартість.
2.Згідно п. а ч. 2 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку довільної форми про посадову особу або представника Учасника, які уповноважені представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (підписання документів, цінової пропозиції) (далі – уповноважена особа Учасника). В довідці обов’язково зазначається повністю прізвище, ім’я, по батькові, посада уповноваженої особи Учасника та реквізити (назва, дата і номер) документу, що підтверджує повноваження. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи Учасника, надається за підписом керівника Учасника.
Учасником ФОП Поповим О.В. не надано вказану Довідку, щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції, в тому числі договору, яка містила б зразок підпису. Відповідно до вимог тендерної документації (ч.2 Інформація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель примітки) у разі відсутності будь-якого документа учасник повинен надати замість нього лист-пояснення у довільній формі із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.
На підставі викладеного прошу тендерний комітет переглянути прийняте рішення про визання Переможцем ФОП Попова О.В..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 15:21
Доброго дня.
Тендерним комітетом КУ «Обласний протитуберкульозний клінічний диспансер» ЗОР було уважно розглянуто вимогу, подану 24 січня 2020 року о 09:07, щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Попов О.В.
1. Згідно п.в вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції оригінал (копію) свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Учасник ФОП Попов О.В. не надав в складі своєї пропозиції свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ тому, що він не є платником ПДВ. У такому разі надання листа-пояснення щодо відсутності вищезазначеного документа не є обов’язковим.
2. Згідно п.а вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції довідку довільної форми про посадову особу або представника Учасника. Ненадання довідки Учасником ФОП Попов О.В. не викликає зауважень комісії тому, що в період кваліфікації учасників Замовник перевіряє повне досьє по кожному учаснику, яке надається системою «Prozorro» та системою YOU CONTROL. У досьє по ФОП Попов О.В. підтверджується інформація, що Попов Олександр Валерійович є Фізичною особою-підприємцем, що підтверджується реєстрацією в ЄДР. Тому, ФОП Попов О.В. на правах власника - право підпису документів та цінової пропозиції залишив за собою. На підставі вищезазначеного, Тендерний комітет вважає, що ненадання листа-пояснення щодо відсутності довідки, є несуттєвою помилкою Учасника.
Таким чином, прийняття рішення про визначення переможцем Учасника ФОП Попов О.В. є аргументованим.
Тендерним комітетом КУ «Обласний протитуберкульозний клінічний диспансер» ЗОР було уважно розглянуто вимогу, подану 24 січня 2020 року о 09:07, щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Попов О.В.
1. Згідно п.в вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції оригінал (копію) свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Учасник ФОП Попов О.В. не надав в складі своєї пропозиції свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ тому, що він не є платником ПДВ. У такому разі надання листа-пояснення щодо відсутності вищезазначеного документа не є обов’язковим.
2. Згідно п.а вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції довідку довільної форми про посадову особу або представника Учасника. Ненадання довідки Учасником ФОП Попов О.В. не викликає зауважень комісії тому, що в період кваліфікації учасників Замовник перевіряє повне досьє по кожному учаснику, яке надається системою «Prozorro» та системою YOU CONTROL. У досьє по ФОП Попов О.В. підтверджується інформація, що Попов Олександр Валерійович є Фізичною особою-підприємцем, що підтверджується реєстрацією в ЄДР. Тому, ФОП Попов О.В. на правах власника - право підпису документів та цінової пропозиції залишив за собою. На підставі вищезазначеного, Тендерний комітет вважає, що ненадання листа-пояснення щодо відсутності довідки, є несуттєвою помилкою Учасника.
Таким чином, прийняття рішення про визначення переможцем Учасника ФОП Попов О.В. є аргументованим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2020 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
6 650,00
UAH з ПДВ
|
5 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
6 900,00
UAH з ПДВ
|
6 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2409314897 |
Переможець |
5 999,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 08:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №13.pdf | укладений |
29 січня 2020 12:37
|