Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновленню та поточного ремонту картриджів, діагностика та поточний ремонт комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2020-01-20-003378-c 85c881c9458640cd9c032b28608055d1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зеленковська Марія Андріївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Зеленковська Марія Андріївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 15:20
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 посл.
ДК 021:2015 (CPV) - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки, відновленню та поточного ремонту картриджів, діагностика та поточний ремонт комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги здійснюються на підставі п.1.ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 15:19
ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
20 січня 2020 15:19
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.docx
20 січня 2020 15:19
ДОГОВІР.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-003378-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3279301801
Дата подання: 24 січня 2020 09:07
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Попова Олександра Валерійовича.

Доброго дня. Тендерним комітетом Комунальної установи «Запорізький обласний протитуберкульозний клінічний диспансер» Запорізької обласної ради Закупівля № UA-2020-01-20-003378-c обрано Переможцем ФОП Попова О.В.. Уважно вивчивши тендерну пропозицію Учасника ФОП Попова виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника, а саме:
1.В порушення ч.2 Інформація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (примітка) тендерна пропозиція Учасника ФОП Попова О.В. не містить листа-пояснення щодо не надання Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників на додану вартість.

2.Згідно п. а ч. 2 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції довідку довільної форми про посадову особу або представника Учасника, які уповноважені представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (підписання документів, цінової пропозиції) (далі – уповноважена особа Учасника). В довідці обов’язково зазначається повністю прізвище, ім’я, по батькові, посада уповноваженої особи Учасника та реквізити (назва, дата і номер) документу, що підтверджує повноваження. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи Учасника, надається за підписом керівника Учасника.
Учасником ФОП Поповим О.В. не надано вказану Довідку, щодо повноважень підпису документів тендерної пропозиції, в тому числі договору, яка містила б зразок підпису. Відповідно до вимог тендерної документації (ч.2 Інформація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель примітки) у разі відсутності будь-якого документа учасник повинен надати замість нього лист-пояснення у довільній формі із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.

На підставі викладеного прошу тендерний комітет переглянути прийняте рішення про визання Переможцем ФОП Попова О.В..


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 15:21
Доброго дня.
Тендерним комітетом КУ «Обласний протитуберкульозний клінічний диспансер» ЗОР було уважно розглянуто вимогу, подану 24 січня 2020 року о 09:07, щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Попов О.В.
1. Згідно п.в вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції оригінал (копію) свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Учасник ФОП Попов О.В. не надав в складі своєї пропозиції свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ тому, що він не є платником ПДВ. У такому разі надання листа-пояснення щодо відсутності вищезазначеного документа не є обов’язковим.
2. Згідно п.а вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції довідку довільної форми про посадову особу або представника Учасника. Ненадання довідки Учасником ФОП Попов О.В. не викликає зауважень комісії тому, що в період кваліфікації учасників Замовник перевіряє повне досьє по кожному учаснику, яке надається системою «Prozorro» та системою YOU CONTROL. У досьє по ФОП Попов О.В. підтверджується інформація, що Попов Олександр Валерійович є Фізичною особою-підприємцем, що підтверджується реєстрацією в ЄДР. Тому, ФОП Попов О.В. на правах власника - право підпису документів та цінової пропозиції залишив за собою. На підставі вищезазначеного, Тендерний комітет вважає, що ненадання листа-пояснення щодо відсутності довідки, є несуттєвою помилкою Учасника.
Таким чином, прийняття рішення про визначення переможцем Учасника ФОП Попов О.В. є аргументованим.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 6 650,00
UAH з ПДВ
5 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 6 900,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 11:18
Туб 2.rar
22 січня 2020 11:18
Туб.rar
22 січня 2020 11:18
17 Дог оренди.pdf
22 січня 2020 11:18
16 Довіреність.pdf
22 січня 2020 11:18
15 дов банк рах.pdf
22 січня 2020 11:18
14 витяг.pdf
22 січня 2020 11:18
13 виписка.pdf
22 січня 2020 11:18
12 Проект дог.pdf
22 січня 2020 11:18
09 Лист зг з Догов.pdf
22 січня 2020 11:18
06 Дов повнов підпис.pdf
22 січня 2020 11:18
05 Дов безліценз.pdf
22 січня 2020 11:18
04 Лист-поясн відс ПДВ.pdf
22 січня 2020 11:18
01 Цінова пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2409314897
Переможець 5 999,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 08:49

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2409314897
5 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №13.pdf укладений
29 січня 2020 12:37