Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1. Перев’язувальні матеріали - 48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 34614 Пов'язка, протимікробна; 58232 Рулон ватний, нестерильний; 34655 Марля, неткана; 32376 Марля, що поглинається; 47237 Серветка для очищення шкіри; 34831 Лейкопластир гіпоалергенний; Лот № 2. Гумові вироби - 47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47180 Непудровані хірургічні рукавички без латексу, стерильні; 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; Лот № 3. Шприци, канюлі – 58490 Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 37445 Лезо скальпеля, одноразового використання; 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання; 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 14221 Зонд назогастрального харчування; 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер; 35356 Канюля аспіраційна, одноразового застосування; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 13472 Скарифікатор; 58923 Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний; 34926 Катетер сечовідний загального призначення
Очікувана вартість
1 791 200,00 UAH
UA-2020-01-20-003306-c f7bfad5f3bb34b179320eaabd1a3fe19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуніна Ірина Пилипівна

380445228755 pcenter_ekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перинатальний центр м.Києва
Код ЄДРПОУ: 22964365
Вебсайт: http://www.pcenter.org.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Предславинська, 9
Контактна особа: Пуніна Ірина Пилипівна
380445228755
pcenter_ekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 791 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року

Тендерна документація

20 січня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:14
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 2 Проект договору.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 січня 2020 15:13
ТД_перев_язка.doc
20 січня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:14
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 2 Проект договору.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 січня 2020 15:13
ТД_перев_язка.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 3. Шприци, канюлі – 58490 Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 37445 Лезо скальпеля, одноразового використання; 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання; 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 14221 Зонд назогастрального харчування; 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер; 35356 Канюля аспіраційна, одноразового застосування; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 13472 Скарифікатор; 58923 Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний; 34926 Катетер сечовідний загального призначення
Опис предмету закупівлі:
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 688 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 лютого 2020 14:48
Закінчення: 06 лютого 2020 15:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

21 од
Шприци, канюлі – 58490 Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 37445 Лезо скальпеля, одноразового використання; 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання; 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 14221 Зонд назогастрального харчування; 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер; 35356 Канюля аспіраційна, одноразового застосування; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 13472 Скарифікатор; 58923 Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний; 34926 Катетер сечовідний загального призначення. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Предславинська, 9
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за договором реєструються в межах відповідних бюджетних асигнувань за загальним фондом та фактичних надходжень за спеціальним фондом Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ 688 000,00
UAH з ПДВ
688 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 687 775,50
UAH з ПДВ
687 775,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 18:12
Електронний підпис
03 лютого 2020 18:11
9 Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2020 18:11
Пропозиція документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Переможець 687 775,50
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
687 775,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 11:54
мк-06-2020 на уменьшение от 26.04.2021 5.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 14:39
МК-06-2020 ДУ 3 на 20 проц 2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:43
Мк-06-2020 ДУ 2 на продовження на 2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 13:20
Додаткова угода МК-06-2020.pdf зміни до договору
26 березня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:44
мк-06-2020.pdf укладений
03 березня 2020 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №МК-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №МК-06/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №МК-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівліна початку року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №МК-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: №МК-06/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 818 901,85
UAH (в тому числі ПДВ 45 423,26 UAH)