Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Одноразовий одяг: 44059 Одноразовий акушерськогінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; 10944 Збірник зразків сечі; 35339 Простирадло проґумоване; 61937 Бахіли хірургічні; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 61049 Простирадло для інструментів / обладнання, одноразового використання, нестерильна; 61049 Простирадло для інструментів / обладнання, одноразового використання, нестерильна; 61049 Простирадло для інструментів / обладнання, одноразового використання, нестерильна; 40511 Фартух гігієнічний, одноразового використання; 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 57938 Набір для збору зразків з цервікального каналу, без додаткових компонентів; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 44096 Одноразовий набір для лапароскопічних хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів; 10944 Збірник зразків сечі; 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання; 35472 Амніотом, одноразового застосування
Очікувана вартість
769 000,00 UAH
UA-2020-01-20-003161-c af8cf0cd16154285a704bc452167b16e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуніна Ірина Пилипівна

380445228755 pcenter_ekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перинатальний центр м.Києва
Код ЄДРПОУ: 22964365
Вебсайт: http://www.pcenter.org.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Предславинська, 9
Контактна особа: Пуніна Ірина Пилипівна
380445228755
pcenter_ekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:27
Очікувана вартість: 769 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 Одиниця
Одноразовий одяг: 44059 Одноразовий акушерськогінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів; 10944 Збірник зразків сечі; 35339 Простирадло проґумоване; 61937 Бахіли хірургічні; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 61049 Простирадло для інструментів / обладнання, одноразового використання, нестерильна; 61049 Простирадло для інструментів / обладнання, одноразового використання, нестерильна; 61049 Простирадло для інструментів / обладнання, одноразового використання, нестерильна; 40511 Фартух гігієнічний, одноразового використання; 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 35091 Халат операційний, одноразового застосування; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 57938 Набір для збору зразків з цервікального каналу, без додаткових компонентів; 35177 Маска хірургічна, одноразового застосування; 44096 Одноразовий набір для лапароскопічних хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів; 10944 Збірник зразків сечі; 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання; 35472 Амніотом, одноразового застосування. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Предславинська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за договором реєструються в межах відповідних бюджетних асигнувань за загальним фондом та фактичних надходжень за спеціальним фондом Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:04
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx
20 січня 2020 15:04
Додаток 2 Проект договору.docx
20 січня 2020 15:03
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 січня 2020 15:03
ТД одноразовий одяг.doc
20 січня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:04
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx
20 січня 2020 15:04
Додаток 2 Проект договору.docx
20 січня 2020 15:03
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 січня 2020 15:03
ТД одноразовий одяг.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо документації
Дата подання: 21 січня 2020 17:19
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:55
У Додатку 3 до Тендерної документації "Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі" учасники повинні "надати протокол випробувань зразків стерильної продукції на наявність залишкового оксиду етилену, що видані сертифікованою лабораторією". На які саме зразки стерильної продукції треба надати протокол: предмету закупівлі (аналогу) чи будь-яку іншу продукцію, простерилізовану ЕО? Якому чинному національному стандарту мають відповідати залишки оксиду етилену, відображені у протоколі випробувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Перинатального центру м. Києва розглянув порушене питання та повідомляє про наступне, що виходячи з вимог Додатку 3 до тендерної документації чітко визначені номенклатурні позиції, які передбачають необхідність надання протоколу випробувань зразків стерильної продукції на наявність залишкового оксиду етилену, що видані сертифікованою лабораторією, а саме: номенклатурні позиції №1, 5, 11, 13, 15 та 17. У зв’язку з чим, незрозумілим залишається, що саме мали Ви на увазі порушуючи питання «На які саме зразки стерильної продукції треба надати протокол: предмету закупівлі (аналогу) чи будь-яку іншу продукцію, простерилізовану ЕО»/
Що стосується питання «Якому чинному національному стандарту мають відповідати залишки оксиду етилену, відображені у протоколі випробувань» повідомляємо, що дані зразки повинні відповідати Національному стандарту ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 (EN ISO 10993-7:2008, IDT; ISO 10993-7:2008, IDT) Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації етиленоксидом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДФАРМ" 768 203,30
UAH з ПДВ
768 203,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАНА МС" 768 428,31
UAH з ПДВ
768 428,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 11:40
Документи переможця.pdf
05 лютого 2020 13:20
СТАТУТ ГОЛДФАРМ.pdf
05 лютого 2020 13:19
Протокол Голдфарм.pdf
05 лютого 2020 13:19
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 13:19
Опис до Статуту.pdf
05 лютого 2020 13:19
Гарантійний лист 80%.pdf
05 лютого 2020 13:19
Відповідність ст.17.pdf
05 лютого 2020 13:19
Відповідність МТВ.pdf
05 лютого 2020 13:19
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 13:19
Витяг з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 13:19
Тк технічна частина.pdf
05 лютого 2020 13:19
Ігар Технічна частина.pdf
05 лютого 2020 13:19
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДФАРМ"

ТОВ "ДАНА МС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДФАРМ"
#42470952
Переможець 768 203,30
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДФАРМ"
#42470952
768 203,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 15:40
ТЗ-6 ДУ 1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:51
ТЗ-6 Голдфарм 768 203,30.pdf укладений
04 березня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №Тз-6
Договір:
Номер додаткової угоди: №ТЗ-6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 426 284,48
UAH (в тому числі ПДВ 27 887,77 UAH)