Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки
Очікувана вартість
100 600,00 UAH
UA-2020-01-20-002995-c d2e13652297145afacd56b6ce6744e5f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфремова Наталія

+380985718428 elebux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕТРИКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕТРИКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37320232
Місцезнаходження: 51800, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Петриківка, ПРОСПЕКТ ПЕТРА КАЛНИШЕВСЬКОГО, буд. 56
Контактна особа: Єфремова Наталія
+380985718428
elebux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 12:51
Очікувана вартість: 100 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284 упаковка
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, смт. Петриківка, 51800, Дніпропетровська обл., Петриківськи йр-н., смт.Петриківка, пр.Петра Калнишевського, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 13:08
Документація підгузників 2020р.doc
21 січня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 13:08
Документація підгузників 2020р.doc
20 січня 2020 14:52
Документація підгузників 2020р.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 січня 2020 12:30
Дата відповіді: 21 січня 2020 13:11
Шановний Замовнику! Вкажіть, будь ласка, Ви будете розглядати аналоги чи ні, адже в пункті "Предмет закупівлі" вказано "або еквівалент", а в Додатку №1 "Технічні та кількісні вимоги "аналоги не розглядатимуться". І можете надати більше інформації щодо позиції номер 3 та 4 (об'єми, кількість в упаковці).
Відповідь: аналоги прийматися будуть, якщо вони не гірші по якості. Інші зміни внесено до документаціїї
Кількість поставок
Дата подання: 23 січня 2020 09:32
Дата відповіді: 23 січня 2020 15:02
Доброго дня. Чи можливе разове постачання повного об'єму?
Відповідь: ні, тільки часинами, по замовленню, приблизно раз на три місяці

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-002995-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 30 січня 2020 11:18
скарга
Шановний Замовнику, хочемо зазначити, що Приватне підприємство "Апрєль", виходячи з прикріпленого документу «ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» не має «Виду діяльності» відповідно до закупівлі.
Приватне підприємство "Апрєль" зазначає, пропозиції, що виробником являється «Dr.skipp», а в деклараціях та висновках зазначений другий виробник.
Приватне підприємство "Апрєль" в гарантійному листі не зазначає, що «Термін придатності товару має складати не менше 85% від кінцевого терміну придатності» тим самим не гарантує поставку товару з відповідним терміном.
Приватне підприємство "Апрєль" не надає характеристик продукції від виробника, так що зовсім неможливо перевірити відповідність пропонує мого товару вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 січня 2020 12:34
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2020 12:32
ваша вимога прийнята до уваги
Номер вимоги: UA-2020-01-20-002995-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство "Апрєль", Код ЄДРПОУ:24366773
Дата подання: 31 січня 2020 13:40
Вимога

Приватне підприємство “ Апрєль”, взяло участь у публічній закупівлі шляхом подання своєї пропозиції ,складеній у повній відповідності до вимог тендерної документації Замовника ,у відповідь на скаргу, подану ТОВ Альтернатива Трейд , повідомляє тендерний комітет про наявність виду діяльності за кодом 47.19 ,що передбачає торгівлю широким асортиментом товарів, що прописано в Статуті підприємства.
Також в документах до електронної закупівлі №509 5976 ПП ”Апрєль” надало всі необхідні сертифікати СЕС і декларації відповідності на продукцію торгової марки Dr.Skipp виробника LINYI 2H HEALTHCARE PRODUCTS CO і гарантійний лист на запропоновану продукцію з гарантією 36 місяців.
Критерієм визнання переможця публічної закупівлі на майданчиках ПРОЗОРРО є найнижча ціна, якщо Замовник в тендерній документації не вказав інші критерії визнання переможця.
Виходячи з наведеного вище прошу переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП “Апрєль” на підставі ст.3 Закону України “Про публічні Закупівлі”, а саме дотримання принципів добросовісної конкуренції ,принципу недискримінації учасників та об’єктивної і неупорядженої оцінки.
Вважаємо скаргу ,подану ТОВ Альтернатива Трейд , необгрунтованою
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 січня 2020 14:12
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

31 січня 2020 13:40
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 96 480,00
UAH з ПДВ
71 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 87 158,95
UAH з ПДВ
78 588,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 08:48
Електронний підпис
31 січня 2020 08:43
оновлена пропозиція.pdf
27 січня 2020 11:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ Альтернатива Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Рішення скасоване 71 600,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 12:34
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Рішення скасоване 78 588,44
UAH з ПДВ
31 січня 2020 11:20
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Рішення скасоване 78 588,44
UAH з ПДВ
31 січня 2020 14:12
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Рішення скасоване 71 600,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 14:12
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Рішення скасоване 78 588,44
UAH з ПДВ
31 січня 2020 14:12
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 71 600,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 14:23
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Переможець 78 588,44
UAH з ПДВ
31 січня 2020 14:24

Документи

29 січня 2020 15:00
Електронний підпис
29 січня 2020 15:00
протокол.PDF

Документи

31 січня 2020 09:20
Електронний підпис
30 січня 2020 14:44
протокол.PDF

Документи

31 січня 2020 12:30
Електронний підпис
31 січня 2020 12:30
протокол.PDF

Документи

30 січня 2020 14:36
Електронний підпис
30 січня 2020 14:35
протокол.PDF

Документи

31 січня 2020 14:23
Електронний підпис
31 січня 2020 14:23
протокол.PDF

Документи

31 січня 2020 14:24
Електронний підпис
31 січня 2020 14:24
протокол1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
78 588,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 14:24
Електронний підпис
31 січня 2020 14:24
протокол1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 13:43
лист.PDF укладений
12 березня 2020 13:42
альтернатива.PDF укладений
12 березня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 09:27
договір.PDF укладений
10 лютого 2020 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 830,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 418,80 UAH)
Причини розірвання договору: ТОВ "Альтернатива Трейд" реорганізовується в кінці травня місяція. Весь товар не маємо змоги забради одночасно так як кошторині призначення не заплановано.