Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Пусконалагоджувальні роботи котельні за адресою: вул. В. Вернадського, 18 у м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-01-20-002675-c 9547d96fdce041b1a31422b335315ecd
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Альошкіна

+380563743019 tenderteploenergo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32688148
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504
Контактна особа: Олена Альошкіна
+380563743019
tenderteploenergo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 15:07
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Пусконалагоджувальні роботи котельні за адресою: вул. В. Вернадського, 18 у м. Дніпро

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Вернадського, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:26
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 січня 2020 15:46
Дата відповіді: 23 січня 2020 14:14
Просимо надати інформацію про тип котлів, тип та кількість пальників, які саме пусконалагоджувальні роботи плануються до виконання, крім режимно-налагоджувальних випробувань та розрахунку питомих витрат. За якою методикою виконується розрахунок питомої витрати палива?
Відповідь: На ваші питання повідомляємо наступне: типи котлів - НИИСТУ-5, типи пальників - форкамерні у кількості 3 шт. на 1 котел. Також повідомляємо, що згідно ДБН Д.2.6-7-2000 Збірник 7 Теплоенергетичне устаткування, містить ресурсні елементні кошторисні норми на пусконалагоджувальні роботи (РЕКНпн), необхідні для визначення потреби у витратах труда при виконанні пусконалагоджувальних робіт по теплоенергетичному устаткуванню на новому будівництві, при реконструкції, розширенні і технічному переоснащенні діючих підприємств, будинків і споруд.
При застосуванні Збірника необхідно керуватися положеннями даної технічної частини, вступних вказівок до розділів, “Вказівками до застосування ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи” та режимно-налагоджувальні роботи.
На підставі вищевикладеного закупівля проводиться під назвою «Пусконалагоджувальні роботи» (які містять в тому числі і режимно-налагоджувальні роботи). Щодо обгрунтованості застосування коефіцієнта 1,2 зазначаємо, що згідно ДБН Д.1.1-6-2000 (Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи) коєфіцієнт 1,2 застосовується на діючих підприємствах (у цехах, корпусах, на виробничих майданчиках) за наявності в зоні виконання робіт діючого технологічного устаткування або руху технологічного транспорту по внутрішньоцеховим і внутрішньозаводським шляхам, що безпосередньо впливає на виконання пусконалагоджувальних робіт. Наказом по підприємству з жовтня до квітня місяця включно котельні знаходяться у робочому (діючому) стані та задіяно все технологічне обладнання яке безпосередньо впливає на виконання пусконалагоджувальних робіт.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2020 16:10
Дата відповіді: 23 січня 2020 14:14
Просимо пояснити наступне: Тендерна документація п.4 вимагає від Учасника при залученні субпідрядної організації на виконання робіт не менше ніж 20 відсотків надати довідку з інформацією про найменування, реквізити, місцезнаходження субпідрядника, перелік робіт, до виконання яких залучається субпідрядник, та орієнтована вартість робіт. У разі якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації. В той же час розділ 7 проекту договору містить положення про те, що «Підрядник має право, без узгодження із Замовником, залучати до виконання ро¬біт інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їх роботи і за порушення субпідрядниками своїх обов'язків». Вимагаємо внести зміни в розділ 7 та внести необхідність погодження залучення Субпідрядника з Замовником при виконанні будь-якого відсотка робіт. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію п.4.1. в частині кваліфікаційних вимог, а саме, конкретизувати вимогу надати копії протоколів перевірки знань НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.81-18 у працівників Учасників для унеможливлювання порушень вимог закону України «Про охорону праці».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що порядок проведення допорогових процедур регулюється Рішенням Дніпровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016р. (зі змінами та доповненнями). Вимоги Документації на проведення допорогової закупівлі робіт були сформульовані відповідно до вищезазначеного Рішення.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 січня 2020 16:27
Коментар щодо відміни: У зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності.
Документи:
28 січня 2020 16:27
Електронний підпис
28 січня 2020 16:24
повідомлення про відміну.pdf