Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Функціональне дитяче харчування для хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2 / Ф-АМ 2 для дітей від 4 років до 12 років або еквівалент; Функціональне дитяче харчування для дітей від 1 року, хворих на фенілкетонурію ФКУ Нутрі 2 Концентрат/ РКU Nutri 2 Conctntrated або еквівалент)
Очікувана вартість
416 070,00 UAH
UA-2020-01-20-002607-c 57baf8244bc641e9a403197f607cce2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 15:54
Очікувана вартість: 416 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 160,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

- Функціональне дитяче харчування для хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2 / Ф-АМ 2 для дітей від 4 років до 12 років або еквівалент - 55 банок;
- Функціональне дитяче харчування для дітей від 1 року, хворих на фенілкетонурію ФКУ Нутрі 2 Концентрат/ РКU Nutri 2 Conctntrated або еквівалент - 71 банка
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
Функціональне дитяче харчування для хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2 / Ф-АМ 2 для дітей від 4 років до 12 років або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
71 штуки
Функціональне дитяче харчування для дітей від 1 року, хворих на фенілкетонурію ФКУ Нутрі 2 Концентрат/ РКU Nutri 2 Conctntrated або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання даного товару на підставі накладної. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
20 січня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-002607-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 08 лютого 2020 02:10
НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ!!!!
Шановний замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що Пропозицією учасника є товар, який зазначений у тендерній пропозиції.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ "Б-777" зазначені наступні позиції:
Функціональне дитяче харчування для хворих на фенілкетонурію Р-АМ 2 / Ф-АМ 2 для дітей від 4 років до 12 років
Функціональне дитяче харчування для дітей від 1 року, хворих на фенілкетонурію ФКУ Нутрі 2 Концентрат/ РКU Nutri 2 Conctntrated
На цей же товар були надані документи якості з текстом етикетування.
ТОВ "Б-777 " запропонував товар, що вимагався замовником торгів. а НЕ ЙОГО ЕКВІВАЛЕНТ .Тому, ТОВ "Б-777" не повинні були надавати документи про еквівалентність..
Щодо проекту договору - ТОВ "Б-777" допустило технічну помилку, вказавши позицію ФКУ 3 Нутрі концентрат . Ще раз наголошуємо, що у складі пропозиції ТОВ "Б-777" були надані документи , які підтверджують якість заявленого товару в тендерній пропозиції. ("Документи що підтверджують якість")
Вами у тендерній документації було зазначено перелік формальних помилок , зокрема:
• описки (граматична помилка, помилка у правописі, у розділових знаках тощо, які не впливають на зміст тендерної пропозиції);
• зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа пропозиції.
! Інформація про запропонований нами товар зазначена в технічних характеристиках ,тендерній пропозиції та в документах якості. !
Просимо Вас дотримуватись принципів , що встановлені ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Зокрема:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;


Вимагаємо повернути нас на кваліфікацію, та визначити пропозицію ТОВ "Б-777" як таку, що відповідає умовам закупівлі .
Інакше ми будемо вимушені оскаржити Ваше рішення в АМКУ , інших правоохоронних органів а також вісвітлити дану ситуацію в ЗМІ,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 13:11
Шановний Учаснику!

У відповідь на вимогу ( UA-2020-01-20-002607-c.a1) щодо повернення Вашої організації на кваліфікацію, та визначення пропозиції ТОВ "Б-777" як такої, що відповідає умовам закупівлі, повідомляємо наступне.
У вимозі UA-2020-01-20-002607-c.a1 Ви стверджуєте, що помилки, допущені в завізованому Вами Проекті договору в частині визначення предмету закупівлі, є технічними помилками, які слід віднести до формальних помилок.
Ви апелюєте до наведеного в п.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції переліку формальних помилок, а саме:
- описки (граматична помилка, помилка у правописі, у розділових знаках тощо, які не впливають на зміст тендерної пропозиції);
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа пропозиції.
Разом з тим, в даному пункті також зазначено, що Замовник допускає наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, а саме: технічні помилки та описки (частина третя статті 22 Закону).
Приклади:
- технічні помилки (розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; встановлення учасником торгів іншої одиниці виміру (наприклад, штука замість одиниці), якщо це не змінює кількісних та/або якісних характеристик предмета закупівлі; неправильне (неповне) завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації).

Відповідно до абз. 3 ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.

В листі від 30.12.2016р. № 3302-06/42560-06 Мінекономрозвитку звертає увагу на те, що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»). Учасник процедури закупівлі має погодитися з таким проектом договору, адже при його укладенні сторони не зможуть відступити від положень, прописаних у тендерній документації (проекті договору).

В п.3 та 4 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю зазначено, що «Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. (Додаток №5 до Тендерної документації). Учасник в тендерній пропозиції повинен надати завізований проект договору та лист у довільній формі щодо погодження з істотними умовами.»

Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю є: предмет договору; якість товару; ціна договору; порядок здійснення оплати; поставка товару; права та обов'язки сторін; відповідальність сторін; вирішення спорів; строк дії договору; інші умови; місцезнаходження та банківські реквізити сторін; додатки до договору, а саме: Специфікація.

В Тендерній документації не містилось вимоги надавати заповнений Додаток (Специфікацію) до проекту договору. Разом з тим, п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що «Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації».

У поданому та завізованому Вами проекті договору та додатку (Специфікації) до нього допущені помилки в назві товарів, що закуповуються, які не віднесені до формальних, тому що впливають на зміст тендерної пропозиції (у різних документах пропозиції зазначено різну назву товару, тобто інформація в одному документі суперечить інформації в іншому), і з цього не можливо зрозуміти який саме товар ви пропонуєте Замовнику.

Законодавством в сфері публічних закупівель помилки в зазначенні істотних умов договору не можуть бути віднесені до формальних, а тому є підставою для відхилення пропозиції учасника, як такої що не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи вище викладене та той факт, що товари, що закуповуються, є життєво необхідними для підтримки нормального функціонування організму і повноцінної життєдіяльності хворих, та їх заміна на будь-які інші може призвести до негативної динаміки лікування дітей, хворих на фенілкетонурію, змушені відмовити Вам в задоволенні вимоги.

Шановний Учаснику! При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції Замовник керувався виключно вимогами ЗУ Про публічні закупівлі та змістом тендерної документації. Ваше відхилення правомірне, а тому рішення Уповноваженої особи змінюватися не буде. Якщо Ви з ним не погоджуєтесь, скористайтеся своїм правом щодо звернення до АМКУ.

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 14:48
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Б"777"" 279 127,20
UAH з ПДВ
279 127,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНФАР" 415 734,00
UAH з ПДВ
415 734,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 415 885,20
UAH з ПДВ
415 885,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:56
Реєстр.pdf
04 лютого 2020 17:56
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 17:56
ГЛ поставка.pdf
04 лютого 2020 17:56
Гарантійний лист ст.17.pdf
04 лютого 2020 17:56
Витяг 9.01.pdf
04 лютого 2020 17:56
Виписка.pdf
04 лютого 2020 17:56
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2020 17:56
Лист згода.pdf
04 лютого 2020 17:56
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 17:56
Статут Б-777.pdf
04 лютого 2020 17:56
Опис.pdf
04 лютого 2020 17:56
Довідка про санкції.pdf
04 лютого 2020 17:56
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 14:39
Електронний підпис
04 лютого 2020 12:03
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Б"777""

ТОВ "ВІНФАР"

ПРАТ "МФК-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Б"777""
#35662229
Відхилено 279 127,20
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:12
ТОВ "ВІНФАР"
#43295361
Переможець 415 734,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНФАР"
#43295361
415 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 09:39
Дод угода №1 (02.12.20).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:39
Договір підпис.pdf укладений
21 лютого 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 1.4, 3.3. та 12.2 Договору №16/2020 від 21.02.2020 року (далі - Договір), а також згодою Сторін, уклали Додаткову угоду про наступне: 1. «Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 37 980,00 грн. та внести зміни в специфікацію (додаток № 1) Договору №16/2020 від 21.02.2020 року та викласти її в новій редакції (додаток № 1 до додаткової угоди № 1) 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума Договору становить 377 754,00 грн. (триста сімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 62 959,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 16/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 377 754,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 959,00 UAH)