Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-01-20-002474-c 6d66e7342b1441bfa15a51fd0bb1ef85
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Миколаївна Павлова

+380661236797
+380961864876
+380567135463
gospitaltorgy@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985191
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, площа Соборна, 14
Контактна особа: Ольга Миколаївна Павлова
+380661236797,+380961864876,+380567135463
gospitaltorgy@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:35
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:11
Документація персональні компьютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Версія Windows 10 Pro
Дата подання: 20 січня 2020 14:42
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:09
Шановний Замовнику! В Технічних умовах предмету закупівлі Ви вказали встановлення ПЗ Microsoft WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, (FQC-09481). Але дана версія використовується для легалізаціі вже встановленної неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо!
Документація
Дата подання: 20 січня 2020 15:49
Дата відповіді: 20 січня 2020 16:07
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, "або еквівалент" звучить в документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 10:00
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, в документації чітко зазначено "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару". До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 151 039,20
UAH з ПДВ
150 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 153 987,60
UAH з ПДВ
151 023,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 162 669,00
UAH з ПДВ
162 669,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 170 820,00
UAH з ПДВ
166 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 193 201,32
UAH з ПДВ
167 001,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 175 457,88
UAH з ПДВ
174 482,88
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 193 314,42
UAH з ПДВ
193 314,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 10:01
ПРОПОЗИЦІЯ_150 063_42.pdf
29 січня 2020 22:52
ПРОПОЗИЦІЯ_150064_00.pdf
28 січня 2020 14:14
ТУ_титул.jpg
28 січня 2020 14:14
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
28 січня 2020 14:14
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
28 січня 2020 14:14
Висновок СЕС ТУ.pdf
28 січня 2020 14:14
Гарантійний лист2.pdf
28 січня 2020 14:14
Гарантійний лист1.pdf
28 січня 2020 14:14
Уставні_завірені.zip
28 січня 2020 14:14
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 січня 2020 14:14
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 14:00
Досвід 2000.rar
28 січня 2020 14:00
Сервіс_центри.pdf
28 січня 2020 14:00
Пропозиція.pdf
28 січня 2020 14:00
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 15:02
Електронний підпис
28 січня 2020 14:31
Відповідність Roma PC.pdf
28 січня 2020 14:31
Специфікація.PDF
28 січня 2020 14:31
Проект договору.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 04:22
Електронний підпис
27 січня 2020 04:18
Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ДІСІ Лінк"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 150 064,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 11:13

Документи

30 січня 2020 11:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
150 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 11:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 12:47
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 11:02
Договір 1_2210.pdf укладений
07 лютого 2020 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150 063,42
UAH (в тому числі ПДВ 25 010,57 UAH)