Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт заміна вікон школа №245 , вул.Північна,26 Оболонському районі м. Києва
Очікувана вартість
985 500,00 UAH
UA-2020-01-20-001927-c 154e6b601f564df18786e9195ba2ef4c
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 13:12
Очікувана вартість: 985 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29565 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт заміна вікон школа №245 , вул.Північна,26 Оболонському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04213, Україна, Київська область, Київ, Північна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до надання копій аналогічних договорів
Дата подання: 21 січня 2020 10:58
Дата відповіді: 23 січня 2020 14:07
1. Просимо прибрати з п.п 3 "Наявність досвіду аналогічних договорів" вимогу на кожній сторінці завіряти фразою "згідно з оригіналом". Ви навчаєте дітей інформаційним технологіям, невже не простіше прописати " Надати скан копії аналогічних договорів"Це економя часу, паперу та потрібно врахувати обсяг кількості сторінок аналогічних договорів( договір, кошторис, позитив експертизи, акти виконаних робіт, додаткові угоди). Просимо з розумінням віднестися до даної вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога є правомірною
Розміри вікон та вимоги до склопакету
Дата подання: 21 січня 2020 11:06
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:19
Добрий день! В дефектному акті не вказані розміри вікон та вимоги до склопакетів для розрахунку договірної ціни. Надайте будь ласка специфікацію на вікна з розмірами та вимогами. Дякуємо.
Відповідь: Монтажна карта надана
Щодо умов оголошення
Дата подання: 21 січня 2020 13:46
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:55
1. Замовник зазначає про обов’язкову наявність в Учасника автомобіля для забезпечення виконання договірних зобов’язань, власного або орендованого. Просимо надати пояснення, або змінити дану вимогу оголошення , оскільки матеріали та металопластикові конструкції на об’єкт доставляються за рахунок та силами виконавця Договору, що передбачено законом, та слідує з умов вашого зразка Договору. Чи буде відхилено пропозицію учасника, який надасть чинні договора поставки матеріалів та віконних конструкцій з постачальниками чи виробниками, у яких буде вказано що постачальник здійснює поставку власними силами? 2. Замовник зазначає, що учасник повинен надати договір оренди офісу, та складських або виробничих приміщень. Оскільки в умовах договору, та оголошенні не вказано про обов’язковість зберігання матеріалів, просимо надати пояснення (або змінити дану вимогу), яким чином наявність офісу та складських або виробничих приміщень може вплинути на виконання договору? 3. Чому аналогічний договір може бути укладений не раніше 2014 року? 4. Замовник вимагає копію паспорту уповноваженої особи Учасника закупівлі. Прошу надати роз’яснення, для чого Замовнику паспорта? Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Враховуючи вищевказане, які конкретно сторінки паспорту вам потрібно надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати документи згідно оголошення Замовника
сертифікат інженера-кошторисника
Дата подання: 23 січня 2020 16:25
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:40
чи мають члени тендерного комітету будівельну освіту та відповідно сертифікат інженера- проектувальника в частині кошторисної документації, щоб мати право перевіряти кошториси пропозиції ?
Відповідь: Цим питанням займається інженерна група Замовника , а також інженер-проектувальник
Щодо умов оголошення
Дата подання: 23 січня 2020 16:35
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:39
ПРОШУ НАДАТИ БІЛЬШ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ, НАВЕДЕНІ НИЖЧЕ. 1. Замовник зазначає про обов’язкову наявність в Учасника автомобіля для забезпечення виконання договірних зобов’язань, власного або орендованого. Просимо надати пояснення, або змінити дану вимогу оголошення , оскільки матеріали та металопластикові конструкції на об’єкт доставляються за рахунок та силами виконавця Договору, що передбачено законом, та слідує з умов вашого зразка Договору. Чи буде відхилено пропозицію учасника, який надасть чинні договора поставки матеріалів та віконних конструкцій з постачальниками чи виробниками, у яких буде вказано що постачальник здійснює поставку власними силами? 2. Замовник зазначає, що учасник повинен надати договір оренди офісу, та складських або виробничих приміщень. Оскільки в умовах договору, та оголошенні не вказано про обов’язковість зберігання матеріалів, просимо надати пояснення (або змінити дану вимогу), яким чином наявність офісу та складських або виробничих приміщень може вплинути на виконання договору? 3. Чому аналогічний договір може бути укладений не раніше 2014 року? 4. Замовник вимагає копію паспорту уповноваженої особи Учасника закупівлі. Прошу надати роз’яснення, для чого Замовнику паспорта? Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Враховуючи вищевказане, які конкретно сторінки паспорту вам потрібно надати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати документи згідно оголошення Замовника
Додаток №1 - Примітка
Дата подання: 24 січня 2020 10:20
Поясніть значення примітки: "Примітка: Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами." Справа в тому, що Ви, як Замовник, як раз НЕ МОЖЕТЕ відхилити пропозицію, яка буде відповідати тендерній документації та мати найнижчу ціну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Наявність автомобілю
Дата подання: 24 січня 2020 10:28
Як розуміти "Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, техпаспорт або договір оренди."? Не вказано НІЧОГО про те, який це має бути транспорт. Чи достатньо легкового автомобілю, або це має бути вантажівка? Або Замовник навмисне залишає це на свій розсуд, аби була можливість за бажання відхиляти пропозиції? Не порушуйте Закон про публічні закупівлі, приберіть, будь-ласка вимогу, або конкретизуйте її, щоб усі Учасники були в рівних і конкурентних умовах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Ще про наявність автомобілю
Дата подання: 24 січня 2020 10:34
На додачу до попереднього питання, наявність автомобіля або договору про оренду автомобіля не є показником спроможності підприємства доставляти матеріал на об'єкт, оскільки будь-який матеріал може бути доставлений доставкою що надає постачальник, або магазин матеріалів. Ця вимога не є правомірною і дискримінує учасників, порушуючи тим самим Ст. 5 п.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Додатки до документації
Дата подання: 24 січня 2020 10:35
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:49
У переліку Додатків до документації вказано 5 Додатків, коли в самому файлі тендерної документації їх 3. Додайте відсутні Додатки.
Відповідь: Додатків чотири, пятий додаток реєстр документів у довілльній формі
Довідка працівників
Дата подання: 24 січня 2020 10:45
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:49
Замовник не має права вимагати зазначення П.І.Б. працівників у "Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації", оскільки це надання такої інформації буде порушенням ЗУ "Про захист персональних даних".
Відповідь: Замовник має право
Аналогічний договір
Дата подання: 24 січня 2020 11:39
Конкретизуйте, будь ласка, значення цього пункту: "Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів" Тобто, предмет аналогічного договору має бути дослівно прописаний як: "Капітальний ремонт заміна вікон", чи має бути таким самим по своїй сутності, наприклад: "Капітальний ремонт фасаду із заміною вікон"? Питання задається з метою конкретизації Ваших вимог та уникнення відхиленння із формальних причин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання згідно кошторисної документації
Дата подання: 24 січня 2020 11:58
Доброго дня, скажіть будь ласка чи потрібно включати в кошторис вартість експертизи?
Відповідь відсутня
ой пахне моніторингом цієї закупівлі.
Дата подання: 24 січня 2020 16:59
занадто забагато дискримінаційних зауважень а ви відписуєте, що як написано у закупівлі. Усі ваші пункти перечать закону про публічні закупівлі, чи ви там спеціально підписали під якусь свою компанію.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-001927-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 21 січня 2020 11:02
Прибрати "Згідно з оригіналом "з копії документів
Просимо прибрати з п.п 3 "Наявність досвіду аналогічних договорів" вимогу на кожній сторінці завіряти фразою "згідно з оригіналом". Ви навчаєте дітей інформаційним технологіям, невже не простіше прописати " Надати скан копії аналогічних договорів"Це економя часу, паперу та потрібно врахувати обсяг кількості сторінок аналогічних договорів( договір, кошторис, позитив експертизи, акти виконаних робіт, додаткові угоди).
Просимо з розумінням віднестися до даної вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 14:07
Шановний Учасник! Вимога Замовника завірення сторінок аналогічних договорів є цілком правомірною і вимагається умовами закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-001927-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РБУД", Код ЄДРПОУ:42715876
Дата подання: 24 січня 2020 16:43
Внести зміни у п.11 охорона праці. Відкликано законом
Про внесення змін до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 N 15

Наказ Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду
від 16 листопада 2007 року N 273

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
3 грудня 2007 р. за N 1334/14601

З метою приведення у відповідність до вимог законодавства та відповідно до Положення про Державний комітет України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2006 N 1640, НАКАЗУЮ:

1. У преамбулі наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511, слова та цифри "Указу Президента України "Питання Державного комітету України з нагляду за охороною праці" від 16.01.2003 N 29" вилучити.

2. У пунктах 2 - 5 наказу та в пунктах 1.6, 5.2 Типового положення слова "Держнаглядохоронпраці України" та "Держнаглядохоронпраці" замінити словом "Держгірпромнагляд" у відповідних відмінках.

3. Унести до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 N 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511, такі зміни:

3.1. У пункті 1.3 та далі за текстом слова "суб'єктами господарської діяльності" замінити словами "суб'єктами господарювання" у відповідних відмінках.

3.2. Пункт 1.4 викласти в такій редакції:

"1.4. Суб'єкт господарювання, який має намір проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання, професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою, письмово повідомляє про це територіальний орган спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці (далі - Держгірпромнагляд).

До письмового повідомлення суб'єкт господарювання надає інформацію про матеріально-технічне, навчально-методичне забезпечення та викладацький склад (із зазначенням спеціальної освіти та стажу роботи за фахом) відповідно до вимог чинного законодавства".

3.3. Пункт 3.4 викласти в такій редакції:

"3.4. Навчання з питань охорони праці в частині організації навчального процесу (матеріально-технічне забезпечення, формування навчальних груп, розробка навчально-тематичних планів і програм, форм навчальної документації та порядок їх ведення тощо) здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства".

3.4. Пункт 3.14 доповнити абзацом третім такого змісту: "Питання щодо порядку зберігання посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем".

3.5. В абзаці першому пункту 4.2 слова "який отримав в установленому порядку відповідний дозвіл" замінити словами "який в установленому Типовим положенням порядку проводить відповідне навчання".

3.6. В абзаці першому пунктів 5.3 та 5.4 слова "які отримали відповідний дозвіл на навчання з питань охорони праці" замінити словами "які в установленому Типовим положенням порядку проводять відповідне навчання".

3.7. В абзаці п'ятому Програми Теми 1 "Законодавство України про охорону праці" додатка 4 до пункту 5.1 Типового положення слова "Типове положення про навчання" замінити словами "Типове положення".

4. Управлінню нормативно-правового та юридичного забезпечення (Прохоров В. В.):

4.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4.2. Унести відповідні зміни до Державного реєстру нормативно-правових актів з питань охорони праці.

4.3. Розмістити цей наказ на веб-сайті Держгірпромнагляду.

5. Заступнику начальника відділу персоналу, діловодства та спецроботи Кравцю В. Ю. забезпечити опублікування наказу в засобах масової інформації.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Комітету Суслова Г. М.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 595 000,00
UAH з ПДВ
595 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 645 000,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 782 084,80
UAH з ПДВ
782 084,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД" 887 300,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНОМЕ-ПАРТНЕР" 932 461,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 984 265,74
UAH з ПДВ
885 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 11:17
Електронний підпис
27 січня 2020 10:35
Протокол _4.pdf
27 січня 2020 10:35
паспорт Каріс.pdf
27 січня 2020 10:35
Наказ на Білоконя.pdf
27 січня 2020 10:35
Статистика.pdf
27 січня 2020 10:35
Виписка з ЄДР.pdf
27 січня 2020 10:35
кошторис 245школа.pdf
27 січня 2020 10:35
сертифікатAxor K3 2019_2021.jpg
27 січня 2020 10:35
СЕС профиль.jpg
27 січня 2020 10:35
Витяг з ЄДР від 22.01.2020.pdf
27 січня 2020 10:35
Довідка про досвід.pdf
27 січня 2020 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
27 січня 2020 10:35
Договір.pdf
27 січня 2020 10:35
Завірене рішення 2.pdf
27 січня 2020 10:35
Штатний розпис 2020.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 13:27
Електронний підпис
27 січня 2020 13:22
039 Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 15:51
Додаток 1.PDF
28 січня 2020 15:49
139-20.zip
28 січня 2020 15:49
Додаток 5.PDF
28 січня 2020 15:49
Додаток 4.PDF
28 січня 2020 15:49
Додаток 3 частина 5.pdf
28 січня 2020 15:49
Додаток 3 частина 4.pdf
28 січня 2020 15:49
Додаток 3 частина 3.pdf
28 січня 2020 15:49
Додаток 3 частина 2.pdf
28 січня 2020 15:49
Додаток 3 частина 1.pdf
28 січня 2020 15:49
Додаток 2.PDF

Публічні документи

29 січня 2020 08:52
Електронний підпис
29 січня 2020 08:52
Сертифікат тендер.PDF
29 січня 2020 08:52
паспорт керівника.PDF
29 січня 2020 08:52
Наказ директор.pdf
29 січня 2020 08:52
ліцензія.PDF
29 січня 2020 08:52
лист-вiдгук лікарня.pdf
29 січня 2020 08:52
Лист-відгук амб.pdf
29 січня 2020 08:52
Копія статуту.pdf
29 січня 2020 08:52
Дозвіл Держпраці.pdf
29 січня 2020 08:52
Додаток до ліцензії.PDF
29 січня 2020 08:52
Договір оренди авто.PDF
29 січня 2020 08:52
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 січня 2020 08:52
Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2020 08:52
Витяг ЄДР.pdf
29 січня 2020 08:52
Виписка ЄДР.pdf
29 січня 2020 08:52
Акти лікарня3.PDF
29 січня 2020 08:52
Акти лікарня2.PDF
29 січня 2020 08:52
Акти лікарня.PDF
29 січня 2020 08:51
Акти асмб 4.pdf
29 січня 2020 08:51
Акти амб 8.pdf
29 січня 2020 08:51
Акти амб 7.pdf
29 січня 2020 08:51
Акти амб 6.pdf
29 січня 2020 08:51
Акти амб 5.pdf
29 січня 2020 08:51
Акти амб 3.pdf
29 січня 2020 08:51
Акт амбулаторія 1.pdf
29 січня 2020 08:51
Акт амб2.pdf
28 січня 2020 17:56
Електронний підпис
28 січня 2020 17:56
Довідка з Ощадбанку.pdf
28 січня 2020 17:56
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
28 січня 2020 17:56
Проект договору.PDF
28 січня 2020 17:56
Лист про погодження.PDF
28 січня 2020 17:55
Лист погодження.PDF
28 січня 2020 17:55
Лист згода.PDF
28 січня 2020 17:55
Календарний графік.PDF
28 січня 2020 17:55
ДОГОВІРНА ЦІНА.PDF
28 січня 2020 17:55
Довідка АВК 5.PDF
28 січня 2020 17:55
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
28 січня 2020 17:55
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

28 січня 2020 15:23
Електронний підпис
28 січня 2020 15:22
Електронний підпис
28 січня 2020 15:22
4.8. Статут копія.pdf
28 січня 2020 15:21
4.23. Довідки з банків.pdf
28 січня 2020 15:21
4.22. Довідка довкілля.pdf
28 січня 2020 15:21
4.2.4. Охорона праці.pdf
28 січня 2020 15:21
4.2.2. Смоловик ОТ 2018.pdf
28 січня 2020 15:21
4.16. Кошторис 245.pdf
28 січня 2020 15:20
4.1.2. Свідоцтво ДАФ.pdf
28 січня 2020 15:20
3. Договір (дод.2).pdf
28 січня 2020 15:20
2. Пропозиція 245.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД"

ТОВ "РЕНОМЕ-ПАРТНЕР"

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Очікує рішення 595 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 13:57

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 лютого 2020 16:06
Коментар щодо відміни: Закупівля відміняється в зв'язку з зміною технічного завдання
Документи:
06 лютого 2020 16:06
ПРОТОКОЛ відміна торгів ДЗ 245.doc