ДК 021:2015 «30210000-4» Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-01-20-001306-c b57c33d1ce9249d5961b30863bab1d39
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Криворізька багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986256
Місцезнаходження замовника: 50011, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27
Контактна особа замовника: Екатерина Головко
+380972385681,+380564947211
pndkr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 11:23
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 11:23
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:10
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50011, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дишинського,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 20 січня 2020 12:39
Дата відповіді: 21 січня 2020 12:40
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки термін дії ліцензії на операційну систему не обмежений, попереднє встановлення Windows без активації зайве.
Версія Windows 10 Pro
Дата подання: 20 січня 2020 13:07
Дата відповіді: 21 січня 2020 12:40
Шановний Замовнику! В Технічних умовах предмету закупівлі Ви вказали встановлення ПЗ Microsoft WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, (FQC-09481). Але дана версія використовується для легалізаціі вже встановленної неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так допускаємо, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 20 січня 2020 13:17
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:40
Шановний Замовнику! У ТД як і в п. 3.2. йдеться, що поставка товару здійснюється одноразово в лютому 2020. А в п. 6.1., що термін поставки товарів: протягом 10 робочих днів після підписання договору, в робочі дні тижня, з 8.00 до 16.00. Так: 6/02 - аукціон, на кваліфікацію відводиться до 5 робочих днів на 1 учасника, укладання договору - не раніше 10 днів з дня визначеня учасника переможцем. Прохання надати роз’яснення щодо строків поставки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В ТД будуть внесені відповідні зміни
Проект договору
Дата подання: 20 січня 2020 13:21
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:40
Шановний Замовнику, починаючи з 7 Розділу проекту договору порушена нумерація - прохання внести відповідні зміни!
Відповідь: В ТД будуть внесені відповідні зміни
Проект договору
Дата подання: 20 січня 2020 15:36
Дата відповіді: 21 січня 2020 09:40
Шановний Замовнику, а до чого в п. 6.5. зазначено, що доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів з обов'язковим наданням завірених копій санітарних документів на транспорт та водія? Хіба "Персональний комп’ютер" являється продовольчим товаром? Прохання внести зміни, шляхом видалення 2 речення п. 6.5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В ТД будуть внесені відповідні зміни
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2020 16:54
Дата відповіді: 22 січня 2020 16:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, системні блоки на базі процесора AMD, з показниками не гіршими ніж наведені в технічних вимогах, будуть розглядатись.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 січня 2020 09:55
Дата відповіді: 21 січня 2020 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток №4 до тендерної документації містить вираз "або еквівалент". Враховуючи, що Учасник повинен надати документи які свідчать про якість продукції, зрозуміло що торгова марка запропонованої продукції буде відома, інакше яким чином саме Замовник переконається що товар відповідає технічним вимогам. Ніяких обмежень щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців тендерна документація не містить. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник лише розглядає пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-001306-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 24 січня 2020 11:52
Дискримінаційна умова
Шановний Замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання в тендерній документації, а саме технічні вимоги до Накопичувача SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під конкретну модель виробника GIGABYTE, а саме Gigabyte SSD 256GB 2.5" SATAIII NAND TLC (GP-GSTFS31256GTND).
Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі.
Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників.
Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників.
Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
27 січня 2020 10:28
Шановний Учасник! Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як до торгів допускаються аналоги та еквіваленти товару, про що вказано в додатку № 4 до ТД.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-001306-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 12 лютого 2020 14:39
Визначення переможця з порушеннями
ТОВ "ТКК "ФРАЙ" категорично не погоджується з рішенням замовника про визнання переможцем ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", оскільки його пропозиція не відповідає вимогам ТД і замовник зобов'язаний відхилити таку пропозицію. Замовник вимагав "Накопичувач SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, або еквівалент" Учасник подає "Накопичувач SSD 2.5" 250GB MICRON (CT250MX500SSD1) SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті – 3D NAND, SATA 6Gb / s, 560Mb / s, 510Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, або еквівалент".
При перевірці технічних параметрів вказаного накопичувача виявлено, що учасник зазначив параметри "2 млн.часов", що не відповідає дійсності та вводить в оману замовника. Якщо перевірити технічні парамерти накопичувача вказані його виробником то це "1.8 млн годин", а не «2 млн годин».
Посилання від виробника з вказівкою технічних параметрів https://www.crucial.com/wcsstore/CrucialSAS/pdf/product-flyer/crucial-mx500-ssd-productflyer-en.pdf.
Замовник зобов'язаний проводити перевірку тендерної пропозиції на відповідність вимогам ТД. Таким чином, не можна вважати запропоноване обладнання еквівалентом, оскільки технічні параметри по одній позиції є гіршими за ті, які вимагав замовник. В такому випадку Замовник зобов'язаний відхиляти такі пропозиції та виконувати вимоги Закону. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника в іншому випадку ми змушені будемо звертатися до АМКУ та оскаржувати таке рішення.
https://www.crucial.com/wcsstore/CrucialSAS/pdf/product-flyer/crucial-mx500-ssd-productflyer-en.pdf
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 360 936,00
UAH з ПДВ
336 234,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 360 000,00
UAH з ПДВ
337 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 362 520,00
UAH з ПДВ
338 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 372 330,00
UAH з ПДВ
338 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 399 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 358 488,00
UAH з ПДВ
351 738,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 382 098,60
UAH з ПДВ
382 098,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 409 500,00
UAH з ПДВ
409 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 443 910,60
UAH з ПДВ
427 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 428 760,00
UAH з ПДВ
428 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" 450 000,00
UAH з ПДВ
443 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 14:54
Довідка ст.17_повнаdocx.pdf
10 лютого 2020 14:54
Dovidka_20010355290740548333.pdf
06 лютого 2020 20:15
ПРОПОЗИЦІЯ_336234_00.pdf
05 лютого 2020 11:04
sign.p7s
05 лютого 2020 11:03
Довідка.pdf
05 лютого 2020 11:03
Уставні_завірені.zip
05 лютого 2020 11:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 лютого 2020 11:03
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
05 лютого 2020 11:03
LG_Монітори_Декларація.pdf
05 лютого 2020 11:03
ТУ_титул.jpg
05 лютого 2020 11:03
Гарантійний лист.pdf
05 лютого 2020 11:03
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
05 лютого 2020 11:03
Довідка ст.17.pdf
05 лютого 2020 11:03
проект.pdf
05 лютого 2020 11:03
Висновок СЕС ТУ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 16:52
sign.p7s
04 лютого 2020 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 16:51
Проект договору.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:27
sign.p7s
29 січня 2020 13:27
СЭС гигиена 2019.pdf
29 січня 2020 13:27
Сертификат 2018.JPG
29 січня 2020 13:27
Мониторы Philips CEC.pdf
29 січня 2020 13:27
Лист-довiдка.pdf
29 січня 2020 13:27
Лист-відгук Лохвиця.pdf
29 січня 2020 13:27
Декларация.JPG
29 січня 2020 13:27
Декларация ЭМС.JPG
29 січня 2020 13:27
Витяг_Дубовой 22.01.2020.pdf
29 січня 2020 13:27
Витяг Дубовой.pdf
29 січня 2020 13:27
Висновок Win10.pdf
29 січня 2020 13:27
Авторизацiйний лист.pdf
29 січня 2020 13:27
Iнформацiйна довiдка.pdf
29 січня 2020 13:27
ISO14001-2015.pdf
29 січня 2020 13:27
Doc_Dubovoy.pdf
29 січня 2020 13:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 10:40
sign.p7s
05 лютого 2020 10:38
Виписка з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 10:38
Технічні х-ки.pdf
05 лютого 2020 10:38
Статут ТОВ.pdf
05 лютого 2020 10:38
Декл в-ті ISO монітор.pdf
05 лютого 2020 10:38
ПК доки.pdf
05 лютого 2020 10:38
Цінова пропозиція.pdf
05 лютого 2020 10:38
Порівняльні х-ки.pdf
05 лютого 2020 10:38
Копія ІПН директора.pdf
05 лютого 2020 10:38
Автор лист.jpeg

Публічні документи

05 лютого 2020 10:22
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 14:02
sign.p7s
04 лютого 2020 13:59
проект договору.pdf
04 лютого 2020 13:59
8-9.сертифікати.pdf
04 лютого 2020 13:59
7.копія Статуту.pdf
04 лютого 2020 13:59
6.копія витягу ВПВ.pdf
04 лютого 2020 13:59
4.протокол_наказ.pdf
04 лютого 2020 13:59
1.тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 17:45
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 17:45
ПК Торговая_марка BRAIN.jpg
04 лютого 2020 17:45
ПК Сертифікат ISO 9001_2020.pdf
04 лютого 2020 17:45
ПК Інструкція.pdf
04 лютого 2020 17:45
ПК Висновок СЕС ТУ.pdf
04 лютого 2020 17:45
ПК Висновок СЕС ПК 2018.pdf
04 лютого 2020 17:45
п.6 ч.1 ст. 17 Закону.pdf
04 лютого 2020 17:45
п.4 ч.1 ст. 17 Закону.pdf
04 лютого 2020 17:45
п.2 ч.1 ст. 17 Закону.pdf
04 лютого 2020 17:45
Витяг з ЕДР (завер).pdf
04 лютого 2020 17:45
UA.001.D.19318-16_LVC_20-27MP48.pdf
04 лютого 2020 17:45
UA.001.D.19317-16_EMC_20-27MP48.pdf
04 лютого 2020 17:45
UA 1.001.010470-16_20-27MP48.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 11:22
sign.p7s
05 лютого 2020 11:22
12 Інші документи.pdf
05 лютого 2020 11:22
11 Довкілля.pdf
05 лютого 2020 11:22
09 Копії ISO 9001 14001.pdf
05 лютого 2020 11:22
07 Копія Статуту.pdf
05 лютого 2020 11:22
03 Відповідність ст 17.pdf
05 лютого 2020 11:22
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 11:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 лютого 2020 11:01
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
05 лютого 2020 11:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 лютого 2020 11:01
Технічний опис.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 336 234,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
336 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку